Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Hopelijk houden jullie het droog Dolphine, hoe is het met je schouder vandaag? Kon je werken/autorijden ?

Ik ben trots op mezelf! Ik was gisteren al begonnen met het schoonmaken van muur en plafond, maar toen was de ammoniak op. Grr, kon dus niet verder. Vandaag na het werk snel even naar de Hema, daar een verfreiniger spulletje gekocht (veel fijner, stinkt niet zo en hoeft ook niet nog es met schoon water nagespoeld) en heb het nu bijna klaar (dat deel wat leeg is dan he..). Er moet alleen kast verplaatst worden, wat ik niet alleen kan (omdat anders de pootjes er onder uit knallen), dus even wachten op mijn knul.

Gekkenhuis op het werk, het is niet bij te benen. En dan hadden ze ook nog bedacht dat een collega van mij miv komende week 1 dag per week naar een ander kantoor zou moeten/kunnen, omdat het dáár zo druk is. Terwijl bij ons de vakanties bijna beginnen. En aangezien tijdigheid bij ons heilig is...Stressen dus. Gelukkig kwam manager vandaag zeggen dat het wellicht herzien wordt, de plannen om collega naar ander kantoor te sturen. Over 2 weken ook overleg, waarbij je dringend wordt verzocht aanwezig te zijn, ook al is het niet je werkdag, over het eventueel verkassen naar een andere afdeling, of wat men er ook voor ideeën over heeft. Dit soort dingen wat zoveel impact heeft schijnt bij ons altijd vlak voor of in de vakantie te moeten plaatsvinden..

Niet alleen bij jullie hoor Scarlet, dit soort dingen doen ze volgens mijn overal vlak voor de vakantie, zodat medewerkers lekker ontspannen met vakantie gaan. NOT dus..... Het ging vandaag wel met de schouder, alleen nu na het lopen wel wat pijn, maar niet ondraaglijk.

De weergoden waren ons goed gezind vanavond. Wederom droog over gekomen. Of zoals zoonlief zich uitdrukte in de auto op de terugweg: bedankt god....... Haha

Vandaag ook nog druk op het werk geweest, maar wel oké gewerkt. Morgen nog een dagje en dan een welverdiend weekend. Moet zondag C naar Schiphol brengen, die gaat een week naar Lissabon.

Goed van je Scarlet, je mag zeker trots op jezelf zijn.
Het zit er weer op. Ze hebben maar liefst ¤828,80 bij elkaar gelopen voor KiKa, met 22 kinderen. Goed gedaan hoor. Toppers!

Verder heeft C ons flink verwend bij binnenkomst. Zoonlief had enorm veel snoep om z'n nek hangen. Daarnaast een Donald Dick pocket en een spel voor de PlayStation. Ik kreeg chocolade, bloemen, en een dove pakket. Mijn broertje was ook mee. Gezellig even hoor.

Morgen nog een drukke dag voor mijn knul, met voetballen en een kinderfeestje. Ik denk dat we een rustig avondje hebben morgen.

Gefeliciteerd Dolphine, voor jullie beidjes! Topprestatie weer, lekker verwend zeg en veel verdiend, hartstikke goed. Morgen weer druk met de sport dus, hier een weekend geen sport. Ik heb vandaag verder niets aan de kamer gedaan (moet nog een klein stukje), mijn knul wil toch verven wanneer ik er niet ben (hij ziet het al voor zich natuurlijk "je vergeet een stukje" etc. etc. LOL dus eerder dan maandag begint hij niet. Heb nog morgen de tijd om het te doen. Dus na wederom een hectische werkdag vanmiddag boodschappen gedaan, beetje in huis gerommeld. Het voordeel van het huis nu even op de kop te hebben staan, is wel dat je niet echt kunt opruimen en schoonmaken..haha, da's dan een soort van voordeel :D Maar echt knus en gezellig is het natuurlijk ook niet, al kunnen we nog wel gewoon tv kijken en op de bank zitten (en hangen), maar moet er toch niet aan denken dat ik altijd in zo'n puinzooi zou moeten leven zeg..Ik ben echt niet de ideale huisvrouw (whaaa, verre van dat!) maar als het opgeruimd is, is het toch wel stukken gezelliger en relaxter hoor. Maar goed, dat komt vanzelf wel weer. Hopelijk morgen een beetje uitslapen (het lukt me de laatste tijd niet echt meer, zo jammer) en dan maar es kijken wat ik ga doen..

Helaas was mijn knul vanmorgen erg vroeg wakker, om half 7 al. Ik was er voor zevenen al 2x uit geweest om hem nog even in bed te laten, maar dat mocht niet baten.

De wedstrijd vanmorgen ging goed. Zoonlief heeft de hele wedstrijd gekeeped. Maandag keeped dan die andere jongen. Ze hebben met 8-1 gewonnen en hij had een paar goede reddingen.

Daarna gelijk door naar het feestje. Hij was maar net op tijd. Rond Kwart voor 5 was hij thuis. Heeft het erg leuk gehad en is nu moe. Ik hoop dat hij morgen wat langer slaapt.

Ik heb na de voetbal het hele huis gesopt. Lekker weer, was er door de avondvierdaagse de hele week niet aan toe gekomen.

En nu ben ik moe. Vanmorgen ongesteld geworden en ik voel me er niet happy bij, bleh....

Goed zeg, van je knul, dat het keepen hem ook zo goed af gaat. Prachtige uitslag!

Dat was wel heel vroeg voor jullie vanmorgen zeg, kan me voorstellen dat je nu moe bent en dan ook nog ongesteld..Ik ook weer es, kan er nu echt geen peil meer op trekken, maar ik zit gelukkig alweer bijna aan het eind. Jij nog druk geweest, ik behalve met de was helemaal niet, haha. Ben zo "stom" geweest om eens te kijken hoe dat Candy Crash Saga (spelletje) werkt, had ik dat maar niet gedaan zeg..Op het werk speelt bijna iedereen het en ook veel vrienden en idd, het is behoorlijk verslavend. Zit nu alleen op een level wat me niet lukt en dat is frusterend!

Jaaa, de kamer is schilderklaar! Alles nu schoongemaakt, gestofzuigd, dus mijn knul kan aan de gang. Gaat het net zo bloedheet worden he, komende dagen. Hopelijk gaat ie het redden voor het zo warm wordt. Ik hoop dat het allemaal een beetje dekt, maar ik ben bang dat het weer 2x zal moeten, bah. Hoe is het eigenlijk de laatste week op je werk geweest? Is het nog een beetje te doen qua sfeer? Omdat wij nu volgende week dat overleg hebben over die andere afdeling, merk je ook dat de onrust toeneemt en dat iedereen het er over heeft. Vervelend.

Het is niet zo leuk op het werk, al gaan er wel al mensen op vakantie, dus het is in die zin rustig deze weken.

Vanmiddag heb ik C op het vliegtuig gezet, die is voor een week vertrokken naar Lissabon. Het is dus stil in huis.

Dat is dus doorschieten voor je knul. Morgen en overmorgen flink knallen, dan is hij woensdag klaar, als het echt bloedheet schijnt te worden. Helaas met ik gewoon werken uiteraard. Vrijdag is zoonlief vrij en maandag ook. Ze hebben een extra weekend vrij ivm de late zomervakantie.

Nou, dat gaat helaas niet lukken, dat doorknallen..De verf verft verschrikkelijk zwaar (misschien omdat het isolatieverf is?) dus hij is helemaal niet opgeschoten. En het was al verdund..Nu de verf nog meer verdund zodat het in zo'n verfsprayer kan. Net even een proefstukje gedaan en dat gaat best goed, het zal alleen zeker 2x moeten. De muren zijn goed te doen, maar het plafond is een ramp.

Dit gaat dus helaas wat langer duren dan gepland. Balen, maar aan de andere kant waarom zou ik gaan stressen etc, heb de tijd aan mezelf. Alleen jammer van de rotzooi in huis. En stinken dat het doet, heb alles open staan, maar begin nu toch koppijn te krijgen. Pff, even afzien! Maar wat is wit dan toch weer wit, hahaha! Wat een verschil zeg..Het zag er ook echt niet, zo hoognodig!

Weer een weekje home alone, gelukkig kun je er goed tegen.

Hier ook werken met de bloedhitte, al heb ik natuurlijk het geluk woensdags al om 11,00 vrij te zijn. Maar ik denk dat het dan thuis warmer is als op het werk, dus misschien beter werken?? Whoeaha, neu, toch maar niet!

Vandaag even heen en weer gereden naar almelo voor een overleg.

Met mijn knul terug naar de podoloog geweest, omdat de bovenlaag van de zooltjes los laat. Ze heeft ze opnieuw gelijmd en een klein stukje bijgeslepen. Nu passen ze wel in zijn voetbalschoenen. Als de bovenlaag nu weer loslaat krijgt hij leren zolen.

Vanavond ook nog een wedstrijd gespeeld. Uiteindelijk is het 5-5 geworden. Erg spannend. Ik zie nu al dat mijn knul veel beter in zijn vel zit in dit team, hij straalt veel meer uit en geeft er weer helemaal zin in. Top dus.

Zooo, het is niet koud! haha

Je zult wel blij zijn niet meer op de flat te wonen, Dolphine?

Daar kon het ook erg warm zijn he..Nu kun je lekker in de tuin.

Fijn dat je knul het zo naar zijn zin heeft in dit team, dat is toch het allerbelangrijkst he, hoe oud ze ook zijn

Mijn knul is nu ook trainen, bwaah, hij liever dan ik!

Heb net nog een stukje plafond voor hem gedaan, maar ik werd gewoon helemaal naar van de verf (terwijl alles open staat), hoofdpijn, misselijk, wat een rotzooi zeg. Omdat het sowieso niet in 1x dekt, gaan we nu gewoon maar verder maar latex hoor, Dit verft zo moeilijk en moet meerdere lagen, harstikke duur (45 euro voor 2,5 lier), zou er zeker nog 3 van die bussen bij moeten halen. Dan maar over een jaar of 2 weer verven, dit is geen doen.

Maar morgen "mag" mijn knul een vrije dag, hahaha en als het weer is afgekoeld weer met frisse moed verder en dan hopelijk sneller dan nu. Wederom slecht nieuws over (weer een andere) ex collega van me, net 2 jaar met pensioen, gisteren uitgezaaide longkanker geconstateerd..Verschrikkelijk. Het zal ook wel met mijn eigen leeftijd te maken hebben, dat je steeds meer met deze dingen te maken krijgt, maar wat hebben toch veel mensen een vorm van kanker. Die andere ex collega/vriendje van me heeft net zijn 4e chemo erop zitten. Binnenkort weer een MRI, dus spannend. Hij heeft gelukkig niet veel last van de bijwerkingen.

Ik ga hier nog even vreselijk lui zijn...echt nergens zin in.

Ik ben zeker blij dat ik niet meer op de flat woon. Hier in huis is het nu 23 graden, en dat is een stuk koeler dan buiten. Maar ik kan heerlijk in de tuin zitten, al moest ik vandaag gewoon werken natuurlijk. Op kantoor was het ook niet uit te houden, geen airco niks hebben we daar. Gelukkig mocht ik eerder weg vandaag om mijn knul naar sova training te brengen. De laatste keer vandaag hoera!

Al vond hij het gelukkig niet vervelend om er heen te gaan.

Vandaag makkelijk gegeten, gebakken aardappeltjes met sla en kippenvleugels.

C nog even gesproken vanuit Lissabon. Het is hier momenteel warmer dan daar, hihi.

Pfff wat een klus Scarlet dat verfen. Jammer dat het tegen valt. Maar gaat goed komen.

En weer een ex collega ziek, wat hoor je het toch vaak tegenwoordig hè. Sterkte ermee

Tuurlijk komt het goed, het duurt alleen wat langer dan gepland.

Pfoe, het was hier eerder best uit te houden, maar het is me hier nu een partij warm zeg..

Vreselijk zeg, dat jullie geen koeling hebben op kantoor. Bij ons was het goed te doen. Hebben jullie wel een ventilator staan?

Fijn dat de sova training klaar is, weer een dingetje minder wat "moet". Merk je er al iets van?

Sla, ja lekker! Dat ga ik in elk geval morgen eten.

Het gaat een warm nachtje worden, vrees ik. Geen zuchtje wind als ik zo naar buiten kijk...

Ik merk wel iets van die training ja. Niet dat hij niet meer boos reageert, maar hij lijkt toch iets beter na te denken en bewuster keuzes te maken.

Hij zal er allicht iets van opgestoken hebben denk ik. De toekomst zal het uitwijzen.

Het wordt een klam nachtje ja. Het is nu nog erg warm.

Hebben jullie al slecht weer gehad vandaag? Het heeft hier wel geregend (grr, net toen ik naar huis wilde gaan, had alleen een jurkje aan, dus maar even gewacht), wat gerommel in de verte, maar verder nog niets. Nu wel heel bewolkt en aardig wat wind, maar helaas geen verkoeling, het is nog erg warm. Bij mijn vriendin is het behoorlijk tekeer gegaan vanmorgen qua onweer, ik ben benieuwd of er later nog wat komt. In huis ook aardig warm. Boodschappen gedaan, lekker 2 bakken maaltijdsalade gekocht, 1 met garnalen en 1 met italiaanse kip. Ik hoop wel dat het nog een beetje gaat afkoelen vanavond en dat het niet weer een klam nachtje wordt.

Fijn dat je iets merkt van de training, maar de toekomst zal het idd moeten uitwijzen. Ik ga zo maar een beetje stofzuigen denk ik, maar vooral niet te veel doen, hihi.

Hier heeft het alleen een beetje geregend vanmorgen, verder helemaal niks aan noodweer.

Zoonlief vanmiddag wezen zwemmen en vanavond wezen voetballen, start van 4x4 toernooi. Ging lekker, beetje ballen. Hij heeft aan de lopende band gescoord in 2 wedstrijdjes, ik ben de tel kwijt. Haha

Daarna douchen en naar bed.

Het was vandaag te warm om wat te doen. Ik heb dus ook helemaal niks gedaan in huis. Er zit nu een was in de machine. Ik heb zelfs niet hoeven koken, want we hebben lekker asperges bij mijn ouders gegeten.

Vlgs het nieuws is het hier noodweer geweest, maar ik vond het nogal meevallen. Het werd wel verschrikkelijk donker en regenen, onweer, maar het had erger gekund volgens mij, haha. Ik was wel stom, ik had gisteren mijn regencape uit de fietstas gehaald ivm boodschappen en vamorgen vergeten weer terug te stoppen..Het was immers warm genoeg om zonder jas naar het werk te gaan.

Het ergste even afgewacht en toen toch maar naar huis gefietst, ik had behoorlijk geluk, het regende niet echt hard toen ik ging.

Helaas heeft het nog niet tot veel afkoeling geleid, het is hier nog steeds benauwd. Goed nieuws over de lening, het geld is eindelijk gestort. Wel een beetje jammer dat ik komende maand nog 1x rente moet betalen, grr, het geld was de 14e gestort, als het voor de 10e was geweest was het klaar geweest. Nou ja, nog 1x! Hm, we kregen een mailtje dat de wedstrijd van mijn knul komende zondag op verzoek van de tegenstander verplaatst gaat worden (wat ons team heel goed uitkomt, want ze zouden anders geen spelers genoeg hebben), net weer een mailtje dat de bond daar eerst toestemming voor moeten geven, dus kans dat de wedstrijd gewoon doorgaat. Zou echt balen zijn, ze moeten tegen de koploper (wij zijn 2e) en nog kans om 1e te worden, maar ze zouden dan maar 7 spelers hebben. Het begon zo goed, het seizoen, maar het lijkt nu toch mis te gaan qua aantal jongens. Echt heel jammer, want ze deden het hartstikke goed, zo het 1e jaar junioren in deze klasse. Mijn knul had al aangegeven dan wel met de heren mee te willen doen, zondag, die hebben een dubbele thuiswedstrijd. Dat leek mij ook wel gezellig, haha (mijn knul moet anders uit). Nog even afwachten dus. Verder begint iedereen m op het werk toch een beetje te knijpen voor as maandag, wanneer we het overleg hebben samen met de andere afdeling over de toekomst. Wat hangt ons boven het hoofd? Ik hoop alleen maar, dat als er dan toch iets ingrijpends veranderen moet, we met het elkaar gaan doen en niet dat er 1 collega wordt aangewezen om te verkassen. En natuurlijk helemaal niet als ik die ene zou zijn!

Wanneer komt C. weer terug?

Wij hebben vanmorgen weer teamvergadering gehad en dat geeft toch altijd de nodige spanningen. Vandaag te horen gekregen dat er afdelingen in Almelo en Eefde, die onder onze organisatie draaien moeten inkrimpen dmv ontslagen. Dit omdat ze verlies draaien. Wij draaien gelukkig geen verlies, maar de onrust wordt er niet minder op.

Ik moest ook een presentatie geven in het team over dat congres waar ik laatst geweest ben, complexe trauma's bij kinderen en dan met name hoe wij dit als hulpverlener kunnen herkennen en wat je wel of niet kan/ moet doen.

Best complex, maar heel interessant.

Hier totaal geen noodweer, alleen regen vanmiddag en een enkele klap onweer.

Pfff wat een gedoe zeg die wedstrijd zondag. Ook vervelend dat het zo lang onduidelijk blijft. En dat de bond perse toestemming moet geven.

Is je knul vandaag nog een beetje opgeschoten met verfen?

Bwaaah, natnatnat hier vandaag! Vanmorgen in de regen naar het werk, vanmiddag in de regen terug en echt zeiknat. Had wel een regencape, maar vlgs mij is dat ding hartstikke lek. En nu ook weer regen. Pff, de langste dag, daar hebben we vandaag niet zoveel aan. Nu al aardig donker, haha. Het blijft onrustig he, bij jullie. Zo vervelend als er geen duidelijkheid kan worden gegeven. En ook weer zo fijn vlak voor de vakanties.Helaas is er nog niets bekend over de wedstrijd van zondag. Dat gaat ook weer lekker dus.

Zal me ook weer niet verbazen wanneer de bond niets laat horen en ze voor de zekerheid de wedstrijd maar gewoon spelen. Zonde! Nee, mijn knul is niet opgeschoten. We hebben besloten om niet verder te verven met die speciale verf, Erg moeizaam om mee te verven dan zou ik nog zoveel blikken nodig hebben, omdat het niet in 1x dekt, a 45 euro, dat is gewoon te gek.

Nu gaan we gewoon verder met latex en heb net vanmiddag bij de gamma een grote 10 liter emmer Histor Monodek gekocht. Hoop ook echt dat het mono dekt, whoehaha! Die grote emmer was nog goedkoper dan 2,5 liter van die andere,ongelofelijk.

Ik kon er ook erg slecht tegen, er hing echt zo'n échte "ouderwetse" verflucht in huis, ik kreeg er hoofdpijn van en zoals ik al had geschreven, toen ik een stukje ging verven werd ik er gewoon misselijk van. Dus nu gaat het hopelijk wel snel, met de latex, het rollen zal sowieso veel sneller gaan..Het zou fijn zijn wanneer het klaar zou zijn voor mijn vakantie (nog 1 week), maar op ie dat gaat halen..Het zou moeten kunnen, volgens mij. Er wordt ook niet meer van dat idiote hete weer verwacht, dus...

Hier heeft het alleen vanmorgen geregend, de rest van de dag was het weer best oké eigenlijk. Mijn knul is zelfs de hele middag wezen vissen. Die is vrij van school vandaag en maandag ook.

Vannacht moet ik naar Schiphol om C op te halen, die smadelijke net dat hij bijna in het vliegtuig zat. Hij zal rond 00:50 landen. Fijne tijd, maar goed. Gelukkig willen mijn ouders wel even oppassen, die zijn nu uit eten en komen daarna hierheen. Kon zoonlief gewoon lekker zijn eigen bed in.

Morgen gaat zijn vader met hem baar het 4x4 toernooi, dus als ik echt zou willen kan ik nog even terug naar bed als hij is opgehaald. Maar dat zien we morgen wel weer.

Ik help het je hopen dat het nu beter gaat, maar dat moet toch bijna wel. En als het in 1x dekt dan met hij toch wel binnen een week klaar zijn? Beetje peper en gaan, hihihi
Zo, C is weer thuis. Uiteindelijk waren we pas om half 3 thuis.

Zoonlief is met zijn vader mee naar de voetbal, en nu een lekker dagje relaxen. Was een kort nachtje.

Alhoewel de wasmachine natuurlijk al weer aan staat. Ik kan dat toch net laten dan.

Hier schijnt de zon, er staat wel wat wind, maar ik hoop dat het zo blijft vandaag, kan ik de was nog even lekker buiten hangen.

Het begon mooi vandaag ja, maar helaas werd het daarna een stuk minder. Ik heb ook nog was, hangt wel buiten, maar of het nu nog droogt..Dat was dan de 1e zomerdag..Fijn, C. weer thuis. Nog een beetje kunnen bijkomen vandaag? Helaas waser nog steeds geen toestemming van de bond en gaat de wedstrijd moren gewoon door. Belachelijk. Er spelen 2 aspiranten mee omdat ze geen spelers genoeg hebben, eigenlijk is het nu een verloren seizoen. Ze hebben echt nieuwe spelers nodig, maar dat is met een sport als honkbal erg lastig. Jammer hoor, dat het nu zo gaat. Mijn knul baalt daar ook vreselijk van. Ik denk dat wanneer ik coach zou zijn, ik zou proberen om samen met de coach van de tegenstander een dealtje te maken. Ze verwachten voor vannacht en morgen erg veel regen, misschien zelfs onweer. Als zij nou gewoon zeggen dat het veld te slecht is of dat het te hard regent daar, kan de wedstrijd alsnog afgelast worden en is iedereen blij. Maar geloof niet dat die mannen daar aan denken, haha.

Lekker rustig aan gedaan dit weekend. Gisteren gelunched en boodschapjes gedaan.

Vandaag lekker uitgeslapen en op de bank gehangen.

Net mijn knul weer opgehaald, die mag nog wat opblijven, want hij is ook morgen weer vrij van school.

Morgenochtend vroeg naar de tandarts, daarna een volle dag werken. C werkt thuis vandaag, dat is fijn, hoefde ik niks voor zoonlief te regelen.
Da's prettig geregeld Dolphine, dat C. dan thuis is. Ze zijn ook zo vaak vrij die kids..

De wedstrijd ging tóch niet door, de bond was gisteravond alsnog akkoord gegaan met het verplaatsen, Pff, gelukkig!

Wel jammer, mijn knul had aangegeven dan wel met de heren te willen meespelen en coach gezegd dat degenen die mee konden doen via hem zouden horen of je zou spelen. Toen mijn knul niets meer hoorde, is hij er (uiteraard) vanuit gegaan dat het niet meer nodig was, het meespelen.

Mailt de coach net naar mij, dat hij dacht dat mijn knul mee wilde spelen en dat het een gemiste kans was?? Pardon? Ik heb m wel even teruggemaild wat hij zelf heeft gezegd. Nu heeft zijn zoon voor het eerst met de heren meegespeeld en ik kan er niets aan doen dat ik dan toch het idee heb dat het met opzet was..

Morgenochtend het overleg over de plannen van het management. Maak me er wel een beetje zenuwachtig over, wat hangt ons boven het hoofd...
Dat tandarts bezoek was wel een beetje een koude douche. Voor nu was alles goed, maar voor zoonlief heb ik een verwijsbriefje voor de ortho gekregen en voor mezelf het advies om alle almagaan vullingen te laten vervangen, omdat mijn kiezen eronder beginnen te splijten. Grrr kassa.... Eerst maar eens uitzoeken wat de verzekering wel en niet vergoed.

Daarna gewoon gewerkt. Ik had 4 huisbezoeken en een overleg vandaag. Ruzie gemaakt met onze hoofd behandeling, ik ben aandachtsfunctionaris kindermishandeling en daar hoort een lidmaatschap voor de landelijke vakgroep bij. Alleen dat lidmaatschap wordt niet meer vergoed vanwege de bezuinigingen. Dus het komt er op neer dat we een wettelijke verplichting hebben, maar het niet meer vergoed wordt. Schiet mij maar lek......

Ook nog een leuk nieuwtje, we gaan zaterdag naar de pink Floyd experians. Mijn vriendin die heeft 2 kaartjes, maar ze is zelf met vakantie en nu heeft ze ons de kaarten cadeau gegeven. Dat is nog eens lief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven