Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Tss Scarlet, dat is idd wel heel vreemd van C ja. Gek ook dat zijn vrouw er problemen mee heeft, ik snap dat nooit zo goed.

Mijn knul weer laat naar bed vandaag. We waren pas om20:45 thuis omdat hij moest voetballen met de nieuwe D2.

Erg wennen voor de jongens, ze zijn natuurlijk nog geen team. Maar daarom zijn deze oefenwedstrijden goed.

Ook iedereen op andere posities dan normaal. Mijn knul stond eerst op het middenveld en later als rechtsachter. Erg vreemde plekken voor hem, maar ja het is allemaal uitproberen hè.

Morgen weer een lange dag, ik heb een teamuitje morgenmiddag en avond.

Donderdagochtend naar de huisarts met mijn knul.

En vrijdag vertrekken C en ik naar Brussel. Lekker even een weekendje weg samen. Heerlijk! Ik heb er zin in.
Oh heerlijk Dolphine, lekker even samen weg! En Brussel vind ik zo'n leuke stad, beetje Frans, heb je echt het gevoel weg te zijn.

Hopelijk is het daar wat warmer dan wat ze voor hier voorspellen, maar ach, dat maakt ook niet zoveel uit he...Er even tussenuit is al gewoon lekker!

Mijn verkoudheid is nog steeds blehhh...constant tranende ogen en ik denk dat ze gék zijn geworden van mijn gesnuf op het werk, maar ja, anders loopt het zo m'n neus uit...YAK! Ik hoop tenminste dat het gewoon een verkoudheid is en ik niet ineens spontaan een pollenallergie heb ontwikkeld zeg..Heb natuurlijk ook last van mijn ogen en jeuk etc, maar ja, dat hoort ook bij een stevige verkoudheid.

Jij hebt nu je teamuitje, wat hebben jullie gedaan? Wel leuk weer zoiets!

Ja maf he, van C.? Of zij vertrouwt hem echt voor geen meter of ze heeft enorm weinig zelfvertrouwen (of allebei), maar er is echt niets gaande. Ik vind het trouwens ook een beetje vreemd hoe hij het nu doet, mij eerst een soort waarschuwingsmailtje sturen en 2 minuten later die andere mail? Heel weird. Bah, terwijl ik zit te typen lopen de tranen weer over mijn wangen, ik ben het zat! Had zo'n zin in de kapper deze week, maar moet ik wel wat opgeknapt zijn zeg, dat is niets zo...
We hebben een stadswandeling door Amersfoort gedaan en daarna zijn we Mexicaans gaan eten. Het eten was erg lekker en gezellig, de wandeling had van mij niet zo gehoeven.

Dacht ik alles goed geregeld te hebben voor het weekend, worden de plannen weer gewijzigd. De voetbalwedstrijd is verplaatst naar vrijdagavond in plaats van zaterdag. Omdat het de laatste wedstrijd van het seizoen is en de jongens 1e, 2e of 3e kunnen worden gaan ze daarna pannenkoeken eten.

Ik vind het sneu om hem zijn laatste wedstrijd alleen te laten gaan.....

Net met C afgesproken dat we wel bij zijn wedstrijd gaan kijken en dan daarna naar Brussel rijden. Even kijken of hij met pannenkoeken eten met iemand mee kan rijden die em daarna bij mijn ouders zou willen afzetten.
Haha ja, die wandeling had van mij ook niet zo gehoeven..eten etc. is altijd wel gezellig! Jee zeg, de plannen omgooien dus. Ik kan me voorstellen dat je erbij wilt zijn die laatste wedstrijd, hopelijk lukt het met pannenkoeken eten en naar je ouders brengen. Misschien zouden zij hem anders kunnen halen bij het pannenkoekenrestaurant?

Lekker weertje vandaag! Heerlijk dat het net ook mijn vrije middag is, heb lekker buiten gezeten, gewoon zomers! Maar ik zal maar kalmpjes aan beginnen, haha, het gaat bij mij altijd zo snel he, dat rood worden..Het was me het nachtje wel weer trouwens..Allereerst kon ik weer niet in slaap komen, grr, bah. Hoorde al steeds vaag in de verte een soort geknal, leek wel vuurwerk (was rond een uur of 0200). Komt mijn knul op een gegeven moment dat ik moest komen kijken, op de parkeerplaats bij de flat a/h vd straat stond een auto helemaal in de hens en die ontplofte steeds, dat waren die knallen dus. Dat was even sensatie, haha. Politie was er al bij, maar de brandweer kwam er net aan. Dus zaten wij midden in de nacht op het balkon, haha, van wie zou mijn knul dat nou hebben, dat sensatiebeluste??!

Geen idee of het in de fik gestoken was of wat dan ook..
O en ik had ook nog een berichtje van C., dat hij me voortaan via zijn werkmail zou mailen. Hij wil het contact dus wel in stand houden.

Tjsa, er is ook niets raars aan, maar als hij het dan in het geniep wil doen...het is zijn huwelijk.
Dat vind ik wel heel vreemd scarlet, dat hij het stiekem wil gaan doen. Ik krijg daar dan toch een vreemde nasmaak van.

Hier was het ook heerlijk in de tuin. We hebben zelfs buiten gegeten vanavond.

Ik ben druk geweest. Ten eerste vanmorgen gewerkt, ik had een afspraak op school van een jongen.

Hoezen van de eettafelstoelen gewassen, bed van zoonlief verschoont, ws buiten gehangen, was gestreken, wc's schoongemaakt, badkamer gesopt zowel boven als beneden gestofzuigd. En ook nog in de tuin gezeten en van de zon genoten.

Ik zeg goed bezig.

Het wordt lastig vrijdag. Mijn ouders hebben mijn broertje beloofd dat ze meerijden vrijdag en hen helpen met het opzetten van de voortent. Ze zijn bang dat ze niet op tijd thuis zijn vanwege de files. Dus ophalen bij het pannenkoekenrestaurant gaat helemaal niet lukken.

Nu gaan we proberen of mijn broer hem op wil vangen bij mijn ouders thuis totdat zij thuis zijn.

Pfff wat een gedoe zeg voor een weekendje weg. Van mij hoeft het op deze manier al niet meer.

Maar ja annuleren is ook zo wat he, dus we gaan.
Ik vind het ook vreemd hoor Dolphine en ik moet het nog zien, dat ie dat doet. Achterbaks is het natuurlijk sowieso, ten opzichte van haar.

Op deze manier een weekend weg gaan is niet echt lekker ontspannend he..Maar het komt vast goed en dan kunnen jullie lekker genieten van een paar dagen weg.

Wat ben jij druk geweest zeg! Ik heb wel boodschappen gedaan, een paar wassen gedraaid en het konijnenhok verschoont, maar verder niks..Heb nog steeds erg last van mijn ogen, gelukkig is mijn loopneus een stuk beter, hoef tenminste niet meer om de minuut mijn neus op te halen...(lekkerrrrr)
Kleurtje kiezen lukt niet de laatste tijd..jammer.

Wat is het weer een lekker weertje zeg..heb lekker de boel open, krijg er een vakantiegevoel van. Helaas maar weer van erg korte duur he, morgen weer koud en vooral nat geloof ik. Bah.

Mijn feestje ivm mijn jubileum is geregeld en de uitnodigingen verzonden. 30 mei moet het gaan gebeuren. Ben benieuwd hoeveel mensen er eindelijk komen, heb al veel leuke reacties gehad in elk geval. Laat ik nou die dag ook mijn functioneringsgesprek hebben. haha, wat een timing. Maar omdat ik ook nog een dag bijzonder verlof krijg ivm jubileum, ben ik van plan dat die dag te nemen, dus ga even ruilen met iemand. Tsja, als ik weer een aanvaring met manager krijg heb ik al geen zin meer in een feestje (of juist wel, om even flink door te zakken..haha) Vandaag voor het eerst een broodje bij Subway gehaald voor mijn knul en mij. Lekker (gegrilde kipfilet).

Voor morgen een afspraak gemaakt bij de kapper, knippen en kleuren. Heerlijk! Verkoudheid is echt een stuk opgeknapt, pff, gelukkig zeg. Mocht ik nou morgen niet meer "spreken", heeeeel veel plezier in Brussel, lekker genieten!!
Vreemd scarlet dat je geen kleurtje kunt selecteren, dat lukt bij mij wel weer.

Wederom weer een eneverende dag achter de rug, die begon gisterenavond. Opeens geen warm water meer hier...... Vervolgens liep de temperatuur in de verwarming maar op, het was rond de 25 graden hier binnen.. Terwijl de thermostaat uit stond. Blijkt de verdeelkap op de ketel stuk. Vanmorgen is er een monteur geweest en zijn wij een paar honderd euro lichter. Maar nu komt het andere, de vorige bewoners hebben dus nooit onderhoud laten plegen.... Dat betekent dat deze het op korte termijn het gaat begeven. En we dus een nieuwe moeten kopen. We gaan even uitzoeken of we dit nog ergens kunnen verhalen, het tenslotte een verborgen gebrek.

Vanmorgen met mijn knul naar de huisarts geweest. Die is doorgestuurd naar de podo therapeut. Waarschijnlijk is zijn achillespees geirriteerd en moet hij een speciaal zooltje.

Gelijk maar een afspraak gemaakt voor 6 mei.

Tijdens de teamvergadering vanmorgen ook weer de nodige constinatie en onrust. Nu blijkt dat er van de 16 leidinggevenden er uiteindelijk maar 6 overblijven. Mijn teamleidster is bang voor haar baan omdat onze organisatie zich gaat richten op de zware doelgroep en de leefgroepen en zij is bang dat ze buiten de boot gaat vallen. het hoe en wat is nog niet duidelijk, maar waarschijnlijk krijgen alle leidinggevenden voor 1 juni een ontslagbrief in de bus en moeten ze met z'n allen solliciteren op die 6 functies. Het zal mij benieuwen,maar onrustig is het wel.

Morgen heeft mijn knul koningsontbijt en konginsspelen op school. Dan is hij om 1 uur vrij.
Oe shit zeg, da's balen Dolphine..sowieso nu al geld kwijt en dan wellicht ook al weer snel een nieuwe ketel. Hopelijk kunnen jullie het idd nog verhalen. Zou fijn dat als de problemen van je knul opgelost zijn met speciale zooltjes zeg. Wat een onrust weer op het werk bij jullie. 16 mensen die gaan solliciteren op 6 functies..pfoe..

Is het bij jullie dan ook eigenlijk zo dat er gewoon te veel leidinggevenden rondlopen en het echt wel wat minder kan, of is dit weer zo'n bezuiniging waar iedereen uiteindelijk alleen maar last van heeft?

Wij hebben op het werk erg veel last van het platliggen van DIGI D.

Mensen kunnen nu niet online aanvragen indienen of wijzigingen doorgeven, waardoor er geen nieuw werk binnenkomt. Da's wel even lekker, maar dat betekent dus ook dat wanneer het wel weer gaat werken, alles dus tegelijk komt. Maandag hebben wij een verplichte verlofdag, dinsdag sowieso vrij, dat zou woensdag dus wel eens heel veel werk kunnen betekenen. Maar wat een toestand is dat toch steeds, met die Ddos aanvallen..Het houdt gewoon echt niet op en het is maar afwachten welke instantie aan de beurt is. Mijn knul heeft nu ook administratief alles afgerond op huidige school. Per 15 mei zal hij worden uitgeschreven, wat fijn is, want dat betekent dat zijn studiefinanciering ook in de tussenliggende maanden gewoon doorloopt (er mag tussen oude en nieuwe studie max. 4 maanden zitten om door te laten lopen). Heb hem er vandaag nog even subtiel aan herinnert dat hij, nu hij alle intakeperikelen etc. achter de rug heeft, toch echt op zoek moet naar een baantje..

Hehe, weekend! Pff, het was een lange dag (van 7.00 tot 17.00), maar het zit er weer op. Daarna boodschappen gedaan en gelijk maar langs de snackbar, had geen zin meer om te koken toen..

Mijn knul was naar de kapper geweest vanmiddag en gelijk even naar de Aldi, wat icetea ingeslagen (die perzik vindt ie het lekkerst, maar alleen die van de Aldi), dus dat scheelde mij weer in het slepen van drinken. Flesje wijn voor de dok gekocht, morgen zijn 2e afscheidsfeestje, bij mijn ex manager in het hoge noorden. Lekker BBQ en wordt vast supergezellig. Kword lekker opgehaald en thuisgebracht, helemaal perfect dus. Het weer wordt wel ietsje minder zag ik maar nog steeds boven de 20, dus prima lijkt mij. Haha, nog een avond trainen voor je knul..pff, omdat ie al zo weinig te doen heeft..Gelukkig begint ie zelf niet te morren. Het scheelt natuurlijk dat hij graag in beweging en aan de gang is. Hoe was het gesprek met de juf?

Kreeg je moeder een infuus om een speciale reden? Hoe gaat het eigenlijk met haar nu?

Het is maar goed dat het weer volgende week wat minder wordt.

Erg he, maar met dit zomerweer heb ik helemaal geen zin in klussen. (terwijl je er toch ook juist energie van krijgt enzo...) Ik heb dan meer zo'n vakantiegevoel, hihi. Ach, ik vind altijd wel een excuus...LOL Ik moet ineens de "geest krijgen" en dan heb ik het tenminste allemaal in huis en kunnen we gelijk beginnen. zo gaat het altijd bij mij. Komt goed!

Mijn knul moet morgen honkballen in Emmen, ook weer een lekker endje weg, dus hij heeft ook genoeg te doen. Gelukkig kunnen we wel gewoon uitslapen morgenochtend.

Mijn moeder krijgt bepaalde medicatie maandelijks per infuus. Dit komt de wijkverpleegkundige doen, dus daar hoeft ze niet steeds voor naar het ziekenhuis. Eind vorige maand is ze weer door de scan geweest en alles zag er goed uit. Weer een paar maandjes rust dus.

Gesprek met de juf was positief. Ze begreep ook niet zo goed waarom hij rekenen zo laag gescoord heeft, want de normale Cito toetsen heeft hij steeds de A score. Maar goed deze entree toets heeft geen verdere consequenties, omdat hij nog naar groep 7 moet en ze verwacht dat hij dan gewoon hoger scoort. Zijn hele klas had begrijpend lezen onder niveau gescoord en daar zat hij juist boven niveau. Ze was verder erg tevreden met hem en verwacht geen problemen voor groep 7. Een geruststelling voor mij in ieder geval

Ik heb vanmiddag nog een kozijn geschilderd. Voor aan het huis is een nieuw raam geplaatst en de vorige bewonderd hadden dat kozijn net verder afgewerkt, dus dat ik maar even gedaan. Is toch onderhoud en wel nodig met al die zon en regen erop.

Fijn, zo'n gerustellend gesprek over je knul. Waarschijnlijk had hij idd gewoon zijn moment even niet.

Gisteren een erg gezellige dag en avond gehad op de BBQ,zo jammer dat het zo'n eind rijden is. Maar wat een verschil qua weer hier en daar in het hoge noorden zeg..Hier strak blauwe lucht, graadje of 25 schat ik, dus ik had een halterjurkje aan, open schoenen, legging. Hier meer we richting het noorden kwamen, hoe dichter de bewolking werd en daar in Denemarken (serieus, zo heet het gehucht waar mijn ex manager woont, dicht bij de stad Groningen), dikke grijze lucht en maar een graadje of 13..Had gelukkig wel een jasje bij me!

Maar ondanks dat het dus niet echt inspirerend en ideaal bbq weer was, supergezellig. Hij heeft een kroeg in de tuin en had daar een half overdekt terras aangebouwd, met loungebankjes, heaters etc. Geweldig! We hebben maar afgesproken hier een traditie van te maken..hihi. Wat het eigenlijk al is, want we zijn vorig jaar natuurlijk ook al geweest.

Nu behoorlijk brak (hij had zelfgemaakte sangria..zooooo lekker! ga ik ook es maken), was zo rond 01.00 thuis, Jammer genoeg nu nog dikke grijze lucht hier, maar vlgs teletekst zou het gaan opklaren, dus dat hoop ik dan maar..Morgen nog even de laatste schilderdingetjes kopen (afdekzeil, toch wel erg belangrijk, haha en kwastje) en terpentine, want daar moet die isoleerverf mee verdund worden.

Het wordt hier een kalm dagje,vrees ik. Paar wassen draaien, kastje uitpakken, zoiets...

Hier schijnt de zon wederom volop. Wij hebben gisteren ook gebarbecued. Gisterenochtend eerst naar de kapper geweest met mijn knul. Begin van de middag kwam mijn schoonmoeder en de ons van C op de koffie. Voor de 1e keer sinds we hier wonen.

Mijn broer heeft hier gegeten nadat hij met C eindelijk dat bureau voor op zolder opgehaald heeft.

'S avonds kwam mijn vriendin op de borrel en onverwacht nog een vriend van C. Een bewogen dagje dus. Om half 2 hebben we het bezoek de deur uit geschopt.

Vandaag lekker rustig. Vanmorgen met zoonlief zaadjes gepland. De was hangt buiten en ik zit lekker met een boek in de tuin. Wat een leven hè.......

Helaas klaarde het bij ons pas erg laat op, toen was de zon al verdwenen van het balkon. Wel een aardig lui dagje gehad, nog geen kast uitgepakt natuurlijk..Wel vanmiddag de dingetjes gehaald die nog nodig waren voor het schilderen. Shit, had ik mijn knul net zo ver dat hij akkoord was met het vooraf schoonmaken van de muren en plafond, moet dat natuurlijk gebeuren met ammonia en daar kan hij helemaal niet tegen (ivm luchtwegen). Haha, tegenvaller!! Kwam er vanmiddag ook achter dat mijn achterband op het punt van kapot gaan stond (er zat een rare zwieber in en aan de rand bijna doorgescheurd), snel weggebracht naar de fietsenmaker, kan m morgen weer halen. Was dus weer een lekker heen en weer gefiets, boodschappen doen..Morgen hele dag agressietraining, dus ook laat thuis. Schiet allemaal weer lekker op.

Fijn dat het bureau eindelijk opgehaald is zeg!

Helaas klaarde het bij ons pas erg laat op, toen was de zon al verdwenen van het balkon. Wel een aardig lui dagje gehad, nog geen kast uitgepakt natuurlijk..Wel vanmiddag de dingetjes gehaald die nog nodig waren voor het schilderen. Shit, had ik mijn knul net zo ver dat hij akkoord was met het vooraf schoonmaken van de muren en plafond, moet dat natuurlijk gebeuren met ammonia en daar kan hij helemaal niet tegen (ivm luchtwegen). Haha, tegenvaller!! Kwam er vanmiddag ook achter dat mijn achterband op het punt van kapot gaan stond (er zat een rare zwieber in en aan de rand bijna doorgescheurd), snel weggebracht naar de fietsenmaker, kan m morgen weer halen. Was dus weer een lekker heen en weer gefiets, boodschappen doen..Morgen hele dag agressietraining, dus ook laat thuis. Schiet allemaal weer lekker op.

Fijn dat het bureau eindelijk opgehaald is zeg!

Hier klaarde het ook pas laat op vandaag, maar ja, ik moest toch werken, dus was niet zo erg. Om 7 uur heeft mijn knul een voetbalwedstrijd, dus wel lekker dat het weer een beetje opgeklaard is. Ik ga zo bij hem kijken.

Vanaf morgen de avond vierdaagse, wij zijn dus weer de hele week onder de pannen elke avond.

Erg druk ook. Maar mijn knul heeft zich laten sponsoren en gaat lopen voor KiKa. Dat vind ik super van hem. Echt toppertje.

Daar pas ik graag mijn afspraken van het werk graag op aan.

Jij dus nog niet echt begonnen Scarlet. Jammer. Ach het komt van zelf goed

Haha, ik bedoelde ook dat hier gisteren de zon pas laat doorbrak..Vandaag moest ik ook gewoon werken. Ik was er niet helemaal duidelijk in he..Net alsof ik vandaag ook een luierdagje had gehad. Helaas...hihi. Gewerkt, schilderdingetjes gehaald, fiets naar fietsenmaker, boodschappen doen.

Sterkte met de avondvierdaagse (loop je ook mee?), goed zeg, van je knul, dat hij zich laat sponsoren.

ja scarlet, ik loop zelf ook mee, Is wel een ongelooflijk gehaast, maar ik vind het wel gezellig. En als ik zelf niet mee loopt moet ik alsnog zoonlief naar doorn brengen en na het lopen weer ophalen, dus kan ik net zo goed meelopen.

Stond vanmorgen al een pan macaroni te koken. Ik heb wel een grote glazen deksel laten vallen, allemaal glas in de keuken en in mijn voet. Ik hoop dat dat goed gaat vanavond.

ga zo mijn knul ophalen van de sova, dan eten en dan klaar maken om te gaan lopen. We starten om 6 uur in doorn.

vanwege de avondvierdaagse probeer ik deze week wel eerder te stoppen met werken, 16:00 uur, anders gaan we het allemaal niet redden.

In elk geval prima weer om te lopen, hopelijk blijft dat de komende dagen zo. Succes! Oe, da's naar, dat glas..Ik hoop dat je er bij het lopen geen last van hebt.

Hele dag agressietraining achter de rug, pff, ben nu wel gaar zeg.

Intensief, met veel oefeningen, rollenspellen etc. Niet alles even herkenbaar, omdat wij alleen maar telefonisch klantcontact hebben, maar het geeft je altijd handvatten om op een situatie te reageren.

Wel blij dat het nu weer voor een paar jaar achter de rug is.

Fiets opgehaald, fiets weer fijn, maar wel 31 euro, tja...heb m nodig he..Nieuwe binnen en buitenband, daar ga ik zelf niet voor klooien. Vandaag ook weer wat overuurtjes gemaakt, kan ze helaas nog niet opnemen, superdruk op het werk en collega afwezig ivm overlijden vader. Ach, bijna vakantie.....:)

De eerste 10 kilometer zitten er op. Het weer was natuurlijk prachtig, wel een beetje warm, maar hey, we klagen natuurlijk niet. Wel veel onverharde paadjes door het bos heen, zoonlief was in een kuil gestapt en heeft zijn enkel hierbij gezwikt, maar na even gesteund te hebben bij hem, ging het gelukkig snel weer beter.

Tevens ook de langste dag gehad, dus de rest kan alleen nog maar meevallen.
Bah, vanmorgen tijdens het sporten heb ik mjn schouder flink bezeerd. Ik was met een oefening bezig en had 15 kg vast, met gestrekte armen naar achteren ( liggend op een grote bal). Maar dat gewicht was te zwaar, dus 1 hand schoot los en die andere arm kelderde dus achterover met dat gewicht eraan. Ik kan je zeggen, dat doet pijn. Gelukkig had ik les van een fysiotherapeut en die heeft gelijk gekeken. Vrijdagochtend moet ik weer even langs hem. Tintelende vingers,zere elleboog en een pijnlijke schouder. Waarschijnlijk een zenuw opgerekt en pees. Kan ook gescheurd zijn, maar daar gaan we maar even niet vanuit. Nu ik rust houdt gaat het wel, maar bewegen is killig. Tinteling is ookerg,dus gelukkig lijkt de zenuw niet beschadigd.
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden! Mag ik me hier ook aanmelden?

Ik ben jvej( echte naam komt nog wel) en ben single mama van een zoon van 8 en een dochter van 6. Na een huwelijk van 12 jaar zijn we sinds ruim een jaar uit elkaar!

Ik werk vier dagen in de week, ben heel druk met de voetbal van mijn zoon en de sport van mijn dochter en mijn sociale leven.

Ik geniet met volle teugen nu, maar wat is het soms druk in je eentje...

Ha Jvej, tuurlijk, welkom! Hoop je vaker te zien hier!

Ik heb een zoon van 19, single sinds hij een jaar of 4 was, dus da's al erg lang. Ik werk 34 uur in de week, verdeeld over 5 dagen.

Fijn dat je zo lekker geniet, ha, doe ik zeker ook! Maar druk is het idd soms..En dan heb ik er nog maar 1! Die zich nu natuurlijk goed redt, maar toen ie jonger was..Heen en weer gesjees voor sport, speelafspraken etc., pfoe, da's nu een stuk makkelijker hoor.

Hopelijk valt het idd mee Dolphine, maar wat een naar iets zeg. Kun je wel lopen vanavond? Kan me voorstellen dat dat gestap ook niet fijn is voor je schouder en als je je arm stil moet houden..bah zeg!

Vandaag dan toch begonnen, boekenkast is leeg, dressoir ook, misschien straks nog een deel schoonmaken (mits ik ammoniak in huis heb...was op bij de C1000). Helaas moet het deel voor deel (nu eerst het achterste deel van de woonkamer), omdat ik geen ruimte heb om alle spullen te stallen zodat de woonkamer leeg is. Ach, zo kan het ook. Geen honkbal dit weekend (ook hier wordt gesport jvej, nou ja, door mijn zoon dan he..haha), dus hij kan lekker doorwerken als ie de geest heeft (mijn zoon gaat de woonkamer verven..OMG, is de 1e x dat ie dat doet)

Natuurlijk mag je meeschrijven jvej, welkom. Ik ben 10 jaar single geweest, mijn zoon wordt volgende maand 11. Sinds maart woon ik samen, dus niet single meer.

Ik heb ook een fanatiek voetballer in huis en deze week zijn we druk met de avondvierdaagse. Ik werk 4 dagen in de week.

Het lopen ging dankzij ibubrufen wel goed. Nu wel veel pijn hoor. Mag eigenlijk van de fysio niet stil houden, moet blijven bewegen, dat schijnt beter te zijn.

Dag 2 zit er al weer op, we zijn op de helft. Gaat wel lekker dus, ook met mijn knul.

Zaterdag geeft hij weer een voetbalwedstrijd en daarna een kinderfeestje. Hij gaat dus weer niet naar zijn vader dit weekend, pffff maar die is gesloopt zaterdagavond na zo' n week als deze en san nog een feestje ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven