Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Dat is toch geweldig, als ie zelf zegt dat het het leukste feestje van zijn leven was...haha. Fijn. En nu lekker even rust in de tent, dat is ook wel even fijn. Hoe is het met je schouder? Jij nog 1 week werken en dan heerlijk vakantie he..aarghh en die van mij zit erop. Ben zo benieuwd wat ik aantref morgen..En hoe het is met alle dingen die ze van plan waren. Ik was blij dat ik daar afstand van kon nemen 3 weken geleden, maar ben nu wel erg benieuwd hoe de dingen er voor staan. Via FB een schoolvriendin van de kleuter en basisschool teruggevonden. Erg leuk! zij woont nu in Frankrijk met haar man en daar vangen ze jongeren met problemen op en zomers verhuren zij een huis en zelf schildert ze en geeft dans en bewegingslessen. Zoveel bij te kletsen en herinneringen op te halen, emails uitgewisseld en alleen gisteren al 3 lange emails heen en weer, haha.

Het wordt een erg warme dag vandaag he, sowieso de komende dagen. Ik heb gisteren, toen het eerst toch zo bewolkt was, de strijk weggewerkt. Had ik de hele vakantie nog niet gedaan, dus was wel nodig. Ik ben nu wel blij dat ik dat gisteren heb gedaan!

En mijn 1e werkdag weer achter de rug..je zit er ook zo weer in he, alsof je niet weggeweest bent. Maar wat is het belachelijk en vies heet zeg..Op kantoor was het goed te doen, maar buiten, op de fiets...getver. In huis is het ook verschrikkelijk. Het is lang goed gegaan, maar het is nu binnen ook erg warm. Mijn knul is vannacht in de woonkamer gaan liggen met de ventilator aan, het was (en is) niet uit te houden bij hem. Van mij mag dit snel weer voorbij zijn hoor, lekker weer is hartstikke fijn, maar dit is niet lekker meer. Ook echt geen zin in eten koken of uberhaupt warm eten. Vandaag dus maar een broodje gezond en heb alleen maar fruit en salade gekocht..en ijs...hihi.

Oh bij mij is het net andersom scarlet, op kantoor is het echt niet uit te houden, bij ons heeft alleen de receptie airco.

In de tuin wordt het nu lekker en in huis is het redelijk goed te doen.

Ik moest vandaag 3 afspraken doen, maar in de auto is het ook echt verschikkelijk.

Maar goed, genoeg geklaagd, ik ben stiekum wel blij met het weer. Lekker buiten eten, gisteren nog tot middennacht op een terras gezeten, zo lekker.

Alleen jammer dat ik deze week nog moet werken....

Ja,'s avonds is het buiten echt heerlijk. Lekker lang buiten zitten met een glaasje of nog even genieten van die laatste zonnestralen (zonder weg te smelten..).

Ach, als het straks weer regent en grijs is het ook niet goed, dus dan kan het idd maar beter dit weer zijn, is tenminste zomers!

Maar desalniettemin is het hier in huis toch weer zeer warm.

Heb de afgelopen paar nachten ook niet echt lekker, of beter gezegd, echt niet, geslapen. Ik hoop echt voor jou dat het ook nog zo lekker is voordat jullie weg gaan, zodat je er dan nog even echt van kan genieten. Ik ga nog even buiten zitten denk ik!

Hier in huis is het nu 26 graden. Maar het begint een beetje te waaien, dus we hebben net ff alles open gezet.

Ook een heel stuk gelopen naar de binnenstad en langs de haven, over de dijk weer terug.

De burgermeester heeft vandaag coulantie verleend. Er is hier langs de kromme rijn een natuurgebied waar het heerlijk zwemmen is voor en met kinderen. Maar omdat het natuurgebied is en omwonende geklaagd hebben mag het eigenlijk niet en zou er gecontroleerd worden. Nu heeft de burgermeester besloten dat je er tot 20:00 uur mag zwemmen. Daarna gaat er gecontroleerd worden. Erg fijn. Goed besluit. Mijn knul zal blij zijn, die zwemt er graag.

Nog 2 dagen werken....... Ik begin te geloven dat ik de boel in kannen en kruiken krijg voor mijn vakantie. Het lijkt weer iets rustiger te worden overal. Ook fijn.....

Ik kwam gisteren niet op het forum..morgen je laatste werkdag voor de vakantie! Heerlijk! En nog fijner dat het lijkt dat je alles goed kunt afronden, zo ga je helemaal met een goed gevoel weg.

Het is nog steeds erg warm he...Ik vind vooral de nachten vreselijk. Ik slaap amper, ook al heb ik de plafondventilator aan. Gisteren hier wel even heel hard regenen en een beetje onweer, maar het heeft qua afkoeling in huis niets geholpen. Nu hier ook weer warm en vannacht schijnt het ook weer zo fijn te worden.

Volgende week zien de temperaturen er beter uit, maar ik hoop wel dat het dan nog zonnig is etc,, want dat is natuurlijk wel heerlijk. Net uit het werk gelijk naar de kapper gegaan, heerlijk!

De mannen hadden gevraagd of mijn knul mee wilde trainen vandaag, op zich heeft ie er zin in, alleen is het nu wel erg warm, dus voor vandaag heeft ie bedankt, haha. Hij is vanmorgen ook al wezen basketballen, dus wat dat betreft zijn beweg ing wel gehad..Zijn team traint niet in de vakantie, dus hij heeft wel aangegeven volgende week mee te willen doen. Kan het alleen maar toejuichen, beweging is goed voor m!

Vandaag tracteerde een collega op ijsjes, vroeg zelfs wat voor ijs je wilde..tja, doe dan maar een magnum, hihi. Jammer genoeg had ik er niet aan gedacht om zo'n speciale te kiezen, andere collega had die met creme brulee en die schijnt echt superlekker te zijn. Maar het was even heerlijk zo tussen de drukte door, want druk is het. Maar toch werkt het lekker momenteel, dus ik klaag niet..Ik ga eens even kijken wat we vandaag nou weer zullen eten..

Sterker nog, ik had vandaag mijn laatste werkdag! Ik heb een aantal x op woensdag afspraken gehad, dus die kan ik morgen compenseren!

Dus nu vakantie...... Heerlijk.

Morgen boodschappen doen voor de verjaardag van mijn knul, daarna hem ophalen bij zijn vader.

Zaterdag vieren we zijn verjaardag, zondag ook nog visite en dan maandag als hij echt jarig is gaan we naar Walibi en gaat zijn nichtje mee. Gezellig hoor.

Leuk begin van de vakantie!

Ha, jij hebt lekker vakantie! Er alweer 1 dag opzitten zelfs, hihi.

Ik zag leuke foto's van de kermis op fb..

heeft je knul het leuk gehad bij zijn vader? Vandaag zijn verjaardag vieren he? gezellig. Maandag lekker Walibi, altijd leuk. Goed begin en dan straks nog lekker weg...heerlijk!

De beloofde buien zijn hier allemaal niet gekomen, bij jullie?

alleen dan vd week dat het heeeel erg hard regende een poosje, gisteren ook nog een klein buitje (natuurlijk net toen ik naar huis fietste), maar verder niets. geen onweer, hagel, windstoten.

Het schijnt straks in het zuiden weer noodweer te worden en volgens de voorspellingen hier wederom niet. Dus weer een broeierige dag..ach...het is wel zomers vakantieweer! hihi

De 1e week zit er weer op voor mij. Echt lekker gewerkt.

Nu was mijn baas er ook niet (raar, dat dat toch te merken is in de ontspannenheid van alles) en werd er verder niet "gezeurd" over eventuele wijzigingen, taakverdeling etc., we konden ons gewoon met het werk bezighouden en niet met alles er omheen.

En dat is gewoon fijn. Maandag is mijn vertrouwde dok ook weer terug, gezellig. Donderdag ben ik nog naar de kapper geweest, ik was het ineens helemaal zat. Lekker weer uitgedund, modelletje erin, ben er weer blij mee.

Ik merk wel dat het huishouden er behoorlijk bij inschiet met dit weer zeg..Ik moet echt hoognodig stofzuigen en dweilen, het hele huis (nu is dat gelukkig niet zo groot whoehaha). Zo eerst maar doen. En daarna douchen.

Wij hebben een enorme aardbeien tik op het moment. Ik vind ze superlekker nu. en vaak helemaal niet duur, dus dat is inladen elke x bij het boodschappen doen. Echt zomers!

Stofzuigen heb ik vanmorgen even gedaan. Ik was toch om 8 uur al mijn bed uit. Ook een kwarktaart gemaakt. C is met mijn knul naar de kapper geweest, dus die kunnen er weer even tegen.

Hier ging het er net wel even flink op met regen, onweer en windstoten. Nu is het weer droog. Gisteren ook alleen een flinke bui gehad, verder geen noodweer oid.

De kermis was erg leuk met de jongens, alleen uiteraard veel te laat geworden, ze lagen pas om 24:00 op bed. Nou ja, voor die ene keer.....?
Was het leuk gisteren? is ie lekker verwend? Vandaag ook nog even en dan morgen lekker naar Walibi, gelukkis niet meer zo heet he! Is het bij jullie vannacht ook nog zo tekeer gegaan? Bij ons was het 's nachts veel erger dan overdag, in elk geval qua donder en bliksem. Oh lekker, kwarktaart! Twijfel nog of ik er 1 zal maken voor mijn verjaardag of toch maar gewoon een taartje koop..het is alleen voor ons, vier het nu niet, iedereen is met vakantie. Mijn broer komt op de dag zelf net terug van vakantie en had al gezegd niet die dag te komen.Vriendinnen ook met vakantie.

24.00 uur een keertje geeft niks toch, in de vakantie...
Hier is het afgelopen nacht ook vreselijk tekeer gegaan. Het riool kon het niet meer aan, alle straten blank. Gelukkig kwam het water bij ons niet over de wc pot heen, maar bij anderen wel. De oma van C had zelfs de woonkamer blank staan, dus C is vanmorgen nog gaan helpen.

Vanmiddag was erg gezellig, lekker gebarbequed. Nu liggen zoonlief en zijn nichtje lekker te slapen, na een watergevecht net nog in de tuin. Heerlijk die kinderen zo bezig samen.

Mijn knul is schandalig verwend. Van ons had hij het nieuwe uitteneu van ajax. Hij heeft heel veel visspullen gekregen, waaronder 2 hengels en een visnet. Wat t shirts en verder geld, veel geld. De boffert.

Mijn pleegzoon heeft het ook geweldig naar zijn zin gehad dit weekend. Die wilde eigenlijk niet naar huis toe.

En nu dan écht gefeliciteerd met je knul Dolphine!

Hebben jullie een leuke dag gehad in Walibi?

Bleh, wat vreselijk zeg, zo'n wateroverlast. Gelukkig dat het bij jullie nog goed ging. Bij mijn vriendin kon de dakgoot van de serre het niet aan en kwam er ineens een watergordijn naar binnen, doodeng, kortsluiting etc. Gelukkig waren ze er op tijd bij, ze waren nét thuis na een avond op visite te zijn geweest. Ja, behoorlijk extreem weer de laatste dagen. En het gaat wéér zo heet worden he..pfff.

Maar dat maken jullie hier niet meer mee, toch? Gaan jullie morgen vertrekken?

Ik krijg de warmte niet uit huis. bah, balen is dat. Elke avond gooi ik de boel open, maar het helpt niet echt. Echt, een tikje minder mag van mij. Zoals het vandaag en gisteren was, dat is goed te handelen voor mij, haha.

Mocht ik je niet meer spreken, een hele fijn vakantie! Geniet er lekker van met elkaar!

Wij gaan woensdagavond weg scarlet. Ik heb dus nog 2 dagen om voor te bereiden.

Walibi was super leuk, maar o zo vermoeiend. We waren er om half 11 tot 18:00 uur rondgeslenterd. Alle atracties hebben ze gehad. Daarna nog wezen wokken bij wok in in hardewijk. Dat wilde mijn knul graag en aangezien hij de jarige job is......

We zijn nu net thuis, straks onder de douche en naar bed, want je kunt me opvegen, gesloopt ben ik. Maar wat een geslaagde dag en wat een heerlijk weer hadden we.

Morgen de laatste boodschappen doen, dan woensdag wasjes draaien, boel inpakken, huis aan kant. Woensdagavond om 22 uur vertrekken we..
Zo, het meeste is ingepakt. Morgen nog even een paar wasjes draaien, zodat er nog wat ondergoed etc mee kan. Laatste boodschappen gedaan. Morgen even een sopdoek en stofzuiger door het huis heen en dan zijn we er klaar voor.

Straks even langs mijn ouders en Chris zijn oma en moeder om gedag te zeggen.

Het is raar weer vandaag. Steeds zo dreigend, maar uiteindelijk blijft het wel droog.
Ik kan je nog net een fijne vakantie wensen! Heel veel plezier en lekker genieten! Ik ga straks met mijn vriendin naar Ikea (Amersfoort), leukleuk, heb er zin in! Hopelijk ook nog wat leuke decoratiedingetjes, vlgs mijn begroting moet dat kunnen, whoehaha. Mocht ook wat uitzoeken van mijn vriendin voor mijn bday, dus da's hartstikke lief.

Fijne vakantie! Wanneer weer terug?
Gaat helemaal goed komen met die vakantie Scarlett. Ik zit op de droger te wachten, daar zit nog wat klein goed, zoals sokken etc in.

Boven is alles klaar. Straks beneden even de boel doen en dan ven ik er klaar voor. C ligt nu even op bed, maar dat kan ik niet zo midden op de dag hoor.

Jij heel veel plezier bij Ikea. Wij vertrekken de 13e weer uit Spanje. Weet nog niet of we in 1x terug rijden of dat we overnachten.
Hallo, hallo,ik ben er weer.

Het is tijdens mijn afwezigheid stil geweest hier zeg..

Onze vakantie was in 1 woord geweldig. Het reizen is erg mee gevallen. Heen natuurlijk 's nachts gereden, dat ging prima, zoonlief heeft bijna de hele weg geslapen. Terug om 9 uur vertrokken uit spanje en om 0:00 uur afgelopen nacht waren we thuis. Wederom heeft zoonlief bijna de hele weg geslapen.

In spanje zelf prachtig weer gehad, rond de 35 graden, dus heerlijk aan het zwembad en op het strand vertoefd.

Genoten van het spaanse eten, paella en tapas....

De camping was leuk, 2 zwembaden, voetbalveld, supermarkt. Wij stonden op het achterste deel, via rent a tent, dus veel nederlanders. Zoonlief had gezellig veel vriendjes om mee te spelen.

We zijn een dagje naar barcelona geweest,waar we natuurlijk camp nou hebben bezocht. Dat is in 1 woord indrukwekkend. Zoonlief vond dat geweldig natuurlijk.

We hebben een boottocht gemaakt over zee, in een boot met glazen bodem, zodat je naar de zeebodem, en vissen etc kon kijken. Was ook erg leuk.

De laatste vakantiedag is C met zoonlief naar een aqua park gegaan, een heel groot zwemparadijs met mega glijbanen, aangezien dit erg aan de prijs was ben ik niet mee gegaan. maar ze hebben het geweldig leuk gehad samen.

Nu druk met de was. Die gelukkig goed droogt. Boodschappen gedaan en nog even van een paar vrije dagen genieten, want maandag moeten we weer aan de arbeid.

Haaaa welkom terug! Ja, saaie boel hier he..LOL

Het klinkt geweldig, jullie vakantie. Het is dus heel goed gegaan allemaal, jullie eerste (toch?) gezinsvakantie. Ik zag de foto's al op fb, dat was natuurlijk helemaal te gek voor je knul, Camp Nou (en voor jullie misschien ook wel?) En nu lekker nog een paar dagen vrij, met goed weer ook nog, wat wil je nog meer?

Hier gaat het ook gewoon weer allemaal zijn gangetje. Goed geslaagd bij Ikea, nieuwe salontafel, 2 kleine witte tafeltjes, een nieuwe plafondlamp met 3 witte spotjes, nog een staande lamp (papier), een fauteuil met een voetenbankje erbij en nog wat klein spul. Helaas niet geslaagd voor eetkamerstoelen. Ik had er wat uitgezocht op internet, maar die vielen enorm tegen in het echt. Erg smal. En natuurlijk hadden ze wel andere, die wel mooi waren, maar ja, net een tikje te duur. Ik heb nog 50 euro over op de giftcard, die laat ik mooi staan en wanneer ik dan weer es geld heb kan ik dat erbij leggen voor eetkamerstoelen. Van mijn vriendin 2 zilverkleurige lantaarns voor in de vensterbank gekregen, mooi. Bovendien was het ook een erg gezellige dag.

Tja en verder gewoon weer aan het werk, afgelopen weekend is mijn andere vriendin nog geweest voor mijn verjaardag, gezellig.

Een mooie accubak voor buiten gekregen met een grote kaars erin. Het idee was dat ik die dan buiten voor het raam zet, zodat ik op die manier van kaarsen kan genieten en ze dan binnen niet hoef te branden, zodat de kamer mooi wit blijft..whoehaha. Ik moet eerlijk zeggen, ik heb ook nog geen kaarsje gebrand sinds ik geverfd heb..haha, nu was het er ook het weer niet voor natuurlijk...Volgende week is er een clinic op de club en komen er 2 honkballers van het nederlandse team training geven. Nou ja, 1 is net gestopt, de ander speelt nog wel voor nederland. Hoe gaaf is dat! Hopelijk gaat het wel door, want er stond wel bij onder voorbehoud. Natuurlijk ga ik dat dan ook wel even bekijken, hihi. Gezellig dat je er weer bent!

Ja, is toch gezelliger hè zo samen. In je eentje hier schrijven is natuurlijk ook niet wat.

Helaas viel het weer erg tegen vandaag, regen! Wat is dat ook al weer? Haha.....

Koud ook hier. We hebben in Spanje 1 dag minder weer gehad en toen was het slechts 26 graden. Woehaha.... Ik zou daar wel aan kunnen wennen hoor.

Gisteren eerst maar eens een fatsoenlijke maaltijd gekookt, sperziebonen met gekookte aardappelen en een worstje. Want al dat Spaanse eten is lekker, maar ik heb ook het gevoel dat ik er een paar kilo van aangekomen ben.

We gaan nu even naar C z'n moeder. Gisteren zijn mijn ouders even hier geweest. Daar had ik een fles sangria voor meegenomen. En voor mezelf ook nog 1, lekker hoor.

Heerlijk, sangria! Het weer viel inderdaad behoorlijk tegen he, vandaag..het begon zo mooi..Helaas zijn de vooruitzichten ook niet zo heel super, behalve morgen dan, een behoorlijk warme dag.

Ik kan me voorstellen dat je gewoon lekker in de vakantie genoten hebt van het spaanse eten. Maar dan weer even gewoon aardappels vlees en groente kan dan ook weer erg lekker zijn he!

Afgelopen maandag heerlijk wezen lunchen met een groepje ex- en collega's (waaronder die ex collega waar ze laatst uitgezaaide kanker hadden vastgesteld), hij heeft al een paar chemo's achter de rug en het gaat gelukkig heel goed met m, nou ja, hij voelt zich prima. Is niet ziek vd chemo geweest en eigenlijk zit ie te wachten tot ie zich ziek gaat voelen, klinkt lullig, maar hij voelt zich helemaal niet ziek, terwijl hij natuurlijk wel is. Daarom met elkaar wezen lunchen, omdat hij zich nog zo goed voelt. Was echt lekker weer toen, buiten gegeten, half in het bos, super. Helaas vond mijn fiets dat net een tikke te ver leek het wel, haha en op de terugweg merkte ik al dat ie raar begon te doen, het wiel begon te zwabberen enzo...Gelijk maar weggebracht, pff, zei die gast dat er eigenlijk een nieuw wiel in moest..zou 85 euro gaan kosten. pff, dat vind ik m niet meer waard. zo'n beste fiets was het niet, dus heb gevraagd of ie niet gewoon gerepareerd kon worden (er moesten oa nieuwe spaken in).Net weer opgehaald, 20 euro en hij rijdt weer heerlijk. Voor hoelang dat weet ik natuurlijk niet, hihi, maar goed, dat zien we dan wel weer...

Heerlijk, sangria! Het weer viel inderdaad behoorlijk tegen he, vandaag..het begon zo mooi..Helaas zijn de vooruitzichten ook niet zo heel super, behalve morgen dan, een behoorlijk warme dag.

Ik kan me voorstellen dat je gewoon lekker in de vakantie genoten hebt van het spaanse eten. Maar dan weer even gewoon aardappels vlees en groente kan dan ook weer erg lekker zijn he!

Afgelopen maandag heerlijk wezen lunchen met een groepje ex- en collega's (waaronder die ex collega waar ze laatst uitgezaaide kanker hadden vastgesteld), hij heeft al een paar chemo's achter de rug en het gaat gelukkig heel goed met m, nou ja, hij voelt zich prima. Is niet ziek vd chemo geweest en eigenlijk zit ie te wachten tot ie zich ziek gaat voelen, klinkt lullig, maar hij voelt zich helemaal niet ziek, terwijl hij natuurlijk wel is. Daarom met elkaar wezen lunchen, omdat hij zich nog zo goed voelt. Was echt lekker weer toen, buiten gegeten, half in het bos, super. Helaas vond mijn fiets dat net een tikke te ver leek het wel, haha en op de terugweg merkte ik al dat ie raar begon te doen, het wiel begon te zwabberen enzo...Gelijk maar weggebracht, pff, zei die gast dat er eigenlijk een nieuw wiel in moest..zou 85 euro gaan kosten. pff, dat vind ik m niet meer waard. zo'n beste fiets was het niet, dus heb gevraagd of ie niet gewoon gerepareerd kon worden (er moesten oa nieuwe spaken in).Net weer opgehaald, 20 euro en hij rijdt weer heerlijk. Voor hoelang dat weet ik natuurlijk niet, hihi, maar goed, dat zien we dan wel weer...

Gelukkig dat hij zich nog steeds zo goed voelt, dat kan zo maar omslaan. Hij heeft dus gelijk dat hij zo lang mogelijk wil genieten van elke minuut dat hij zich goed voelt. En lekker dat jullie mochten mee genieten.

Balen van je fiets. Misschien toch maar vast gaan sparen voor een nieuwe. Voor het geval deze het echt begeeft.

Hier is vandaag een nieuwe vriezer bezorgt. Die andere was veel te groot en ging niet goed dicht, dus die vrat energie. Ik ben blij met de nieuwe.

Morgen gaan we uit eten van een dinerbon die we met de housewarming hebben gekregen, ook altijd lekker.

Jij bent trouwens goed geslaagd bij Ikea zeg. Bijna een hele nieuwe inrichting, ook altijd leuk.
Zeker goed geslaagd en ben er zo blij mee! Het ziet er weer zo fris uit allemaal, ook door het verven natuurlijk..En als het goed is begint volgend jaar de bouw van Ikea hier, dus dan is het nog makkelijker. Ik vind het echt zo leuk allemaal, zoveel stijlen die ze hebben en al die leuke hebbedingetjes, zoals kaarsen etc.

Lekker zeg, uit eten, altijd fijn. Helemaal als je er niet voor hoeft te betalen, haha.

Gisteren was hier straatfestival. Allerlei optredens door de hele stad heen en het was ook nog kermis. Ben er met mijn vriendin heengeweest maar oe, wat was het druk. Wel heel gezellig hoor, gelukkig hadden ze de braderie die er eerder ook altijd bij was afgeschaft. Liep je daar te schuifelen, echt niks an. Dit was veel beter..Alleen jammer dat het bijna de hele avond heeft geregend, terwijl het wel warm was, viezig weer. Een gave band gezien, die allemaal covers van Cold play speelde, dat was te gek. Niet zo heel laat gemaakt, we waren beide nogal moe. Mijn knul is gevraagd om morgen met de heren mee te spelen, zij hebben hun eerste wedstrijd na de zomerstop alweer. Dus onverwacht morgen een honkbalwedstrijd. Hopelijk blijft het een beetje droog..Die andere vriend van me, die een hersentumor heeft, is nu klaar met de chemo en krijgt bestraling. De tumor is wel weg, maar er is 60% kans dat ie terugkomt. Dat is best veel natuurlijk, maar gelukkig gaat hij van het positieve uit.
We hebben heerlijk gegeten, een soort van proeverij. Je kon gewoon uit het menu kiezen, maar je kon ook uit de proeverij kiezen, dezelfde gerechten, maar de helft kleiner. Zo had ik biefstuk en salade met gamba's als hoofdgerecht. Echt heel erg lekker. Vooraf trouwens een vistrio op, ook erg lekker. Nu moe maar voldaan languit op de bank. C is nig even met mijn broer d hort op. Ikheb er geen puf meer voor. Ben vandaag onverwachtvwezen shoppen met een vriendin, was erg gezellig en we zijn goed geslaagd in de uitverkoop van zomderkleding.

Daarna uit eten geweest en nu is het genoeg geweest voor mij, ik ga zo lekker mijn bed in. morgen weer op tijd eruit want om half 1 is ajax feyenoord. zoonlief wordt zowaar door zijn vader naar het stdion gebracht, dus die gaat gezellig met me mee.T

Ha, da's dan een weer het voordeel van een eigen seizoenskaart hebben he! Leuk dat ie mee was én gewonnen, helemaal goed dus.

Uiteindelijk toch nog een prachtige dag geworden he! het was gewoon echt hartstikke warm op het veld, helemaal zomer nog.

(helemaal na die regen van vanmorgen). Mooie wedstrijd gezien, gewonnen met 7-1 (vorige x nog dik ingemaakt door deze tegensstander), mijn knul had nog een mooie honkslag, da's altijd fijn natuurlijk als ze je vragen mee te doen..hihi. Scheids, een bekende van de club, had een aantal zeeeer discutabele calls in het voordeel van ons, ik vond het gewoon l*llig soms.

Maar het schijnt dat de tegenstander bij thuiswedstrijden ook altijd erg partijdig is, dus daar zal het wel mee te maken hebben..Ik vind het niet kunnen, maar goed.

Bij thuiskomst niet zulk leuk bericht, mijn broer is gisterenavond opgenomen met een bloedprop in de hersenen. (de broer waar we bijna geen contact meer mee hebben). Heb net mijn schoonzus nog aan de lijn gehad en ik ben wel geschrokken van hoe hij reageert. Hij heeft geen bloeding gehad en de uitvalsverschijnselen en het amper kunnen praten is trouwens weer helemaal goed en hij vroeg alweer om een laptop etc, het gaat dus naar omstandigheden aardig goed met hem. Maar er is hem gezegd dat hij zijn levensstijl drastisch moet wijzigen wil hij voorkomen (of in elk geval proberen) dat dit weer gebeurd (en dan misschien wel fataal), hij moet onmiddellijk stoppen met roken en drinken. Dat doe hij beide nl veel. En dat vertikt hij gewoon. Hij heeft gezegd het niet erg te vinden als ie zou komen te overlijden en hij wil niets veranderen. Ik vind dat behoorlijk egoistisch. Wanneer hij dood is heeft hij nergens last meer van, maar hij laat wel een vrouw en 8 kids achter. Het lijkt wel of hij niet beseft hoe ernstig dit is, maar volgens mijn schoonzus wil hij het niet beseffen. Zegt ook dat de reden dat dit gebeurd is niet fout eten, vele roken en drinken is..nee, tuurlijk niet. Kop in het zand.

Hij schijnt ook gezegd te hebben dat ie het niet erg zou vinden wanneer hij de kinderen nooit meer zou zien. Daar schrok ik toch wel van. Keihard, toch? Nou ja, we hebben niet voor niets al jaren amper contact...

Hij ligt hier in het ZH, maar voel me niet geroepen om erheen te gaan. niet met zo'n instelling..

Lekker wezen shoppen in de uitverkoop, fijn is dat!

Jullie etentje klinkt ook lekker, mm, water loopt me in de mond.

We gaan qua weer nog een heerlijke week tegemoet he! Jammer dat we moeten werken natuurlijk, maar toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven