Ik wil schelden en mopperen!!!!!!!

02-07-2013 17:30 75 berichten
Er wordt, hoop ik, een pakketje bezorgd vandaag.

Ik zit al de hele dag voor de kat z'n viool te wachten en mijn hele dag is naar de maan.

Het was zulk heerlijk weer vandaag en had graag het huis verlaten voor nodige zaken.

Het is altijd hetzelfde met die figuren en het zou me niet eens verbazen als ze al twintig keer door mijn straat zijn gereden.

Ik krijg hier een sik van!!!!!!!

Zo, dat moest ik even kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Hang een briefje op de deur: afgeven bij de buren aub.
Heb je al in je brievenbus gekeken? Hier wordt er soms zonder ook maar aan te bellen een kaartje binnen gegooid dat ze geweest zijn en dat terwijl ik dan de hele dag thuis was.

Ok ik weet dit maakt het niet leuker dus scheldt maar lekker door
En lucht het op?

Ik wacht al 1,5 week op een pakketje.... het had hier 22 juni moeten zijn. Eerst dacht ik dat het dan wel na het weekend zou komen, toen dat het met de staking te maken had en inmiddels denk ik dat het nooit meer komt.

Maar frustrerend is het wel.
Dat is errug irritant. Heb het zelf ook wel eens gehad. Kan je niet traceren waar je pakje is?

Ik heb wel eens gehad dat er een pakje zou komen, ik durf niet te deur uit te gaan en blijf netjes in huis, en vervolgens vind ik een briefje in de bus dat ik niet thuis was. Hebben ze niet eens aangebeld!
Een wijs persoon leert meer door het stellen van een domme vraag dan een dom persoon leert van een wijs antwoord.
Oeff had ik een tijd geleden ook! Heleeee dag wachten...

voor NOPPES.

Kwam ik er eind vd dag achter dat hij dus wel is geweest maar hij heeft echt niet aangebelt!!! Heeft het gewoon door de brievebus gegooid op de gallerij dat hij is langsgeweest maar ik was dus wel thuis.

Frustrerend. Heb je geen track en trace?
quote:kerriebredsjo schreef op 02 juli 2013 @ 17:33:

Hang een briefje op de deur: afgeven bij de buren aub.Dat had ik vanochtend moeten doen, nu is de dag voorbij.
Balen! Maar was er niet een of andere staking aan de gang? Of is die alweer afgelopen?

Mag ik meeschelden trouwens? Ik ben doodmoe, high van de paracetamol omdat ik eigenlijk ziek ben maar geen tijd heb om ziek te zijn, en de collega's op wiens werk ik zit te wachten geven niet thuis. En mijn vakantie is nog een paar weken ver weg.
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
quote:dolfje schreef op 02 juli 2013 @ 17:33:

Heb je al in je brievenbus gekeken? Hier wordt er soms zonder ook maar aan te bellen een kaartje binnen gegooid dat ze geweest zijn en dat terwijl ik dan de hele dag thuis was.

Ok ik weet dit maakt het niet leuker dus scheldt maar lekker door Ja, ik weet het, #^&*(*%$%## en ze doen net alsof ze maf zijn als je het er over hebt.
Is het Selektvracht? Daar is een grote storing waardoor het niet bekend is wanneer het pakket bezorgd wordt.

Ik wacht ook op een pakket dat vanavond moet komen. Hopelijk gaat het goed, anders zitten wij de komende dagen aan huis gekluisterd...
Kind, je hebt de hele avond nog!
quote:DieFetteElke schreef op 02 juli 2013 @ 17:36:

Is het Selektvracht? Daar is een grote storing waardoor het niet bekend is wanneer het pakket bezorgd wordt.

Ik wacht ook op een pakket dat vanavond moet komen. Hopelijk gaat het goed, anders zitten wij de komende dagen aan huis gekluisterd...

Nope, het is die die ooit van het rijk was en die zijn best nog een graadje erger.

Ik heb track&trace en daarop staat dat het onderweg is.
quote:Cateautje schreef op 02 juli 2013 @ 17:37:

[...]

Nope, het is die die ooit van het rijk was en die zijn best nog een graadje erger.

Ik heb track&trace en daarop staat dat het onderweg is.

Hmm oke, onderweg is het vast en zeker, maar waar het is

Dit is voor mij dus een reden om het altijd bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Maar ja, ik doe het een keer niet en dan gaat het dus al mis:(
quote:kerriebredsjo schreef op 02 juli 2013 @ 17:36:

Kind, je hebt de hele avond nog!

Niet voor het nodige dat ik graag wilde doen.

Sesamstraat staat nu op (in afwachting van het nieuws) Ik word bloednerveus van al die vrolijkheid.
quote:DieFetteElke schreef op 02 juli 2013 @ 17:39:

[...]

Hmm oke, onderweg is het vast en zeker, maar waar het is

Dit is voor mij dus een reden om het altijd bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Maar ja, ik doe het een keer niet en dan gaat het dus al mis:(Goed plan om dat voortaan maar te doen, afhalen.
quote:Cateautje schreef op 02 juli 2013 @ 17:40:

[...]

Goed plan om dat voortaan maar te doen, afhalen.Ik vind het ideaal. Kan mijn eigen tijd indelen en het scheelt een hoop ergernissen en je kunt genieten van een mooie dag. (Die hier overigens tegenvalt).
quote:DieFetteElke schreef op 02 juli 2013 @ 17:41:

[...]

Ik vind het ideaal. Kan mijn eigen tijd indelen en het scheelt een hoop ergernissen en je kunt genieten van een mooie dag. (Die hier overigens tegenvalt).Tja, het is natuurlijk wel vreselijk lui handig om het thuis te laten brengen, als ze zich aan hun eigen afspraken zouden houden.

Staat er ook nog op de disclaimer dat de bezorgtijd een indicatie is. Had fijn geweest als ik dat eerder had opgezocht.Pfffff
De post geeft 't toch standaard bij de buren af als je niet thuis bent? Of heb je 'n pakje waarvoor getekend moet worden? Mijn vaste pakketbezorger geeft ook pakjes waarvoor getekend moet worden bij de buren af nadat ik 'm daar toestemming voor heb gegeven. Ik blijf in elk geval nooit thuis omdat ik 'n pakketje verwacht.
Ben je nu al uit gemopperd?
quote:elninjoo schreef op 02 juli 2013 @ 17:49:

De post geeft 't toch standaard bij de buren af als je niet thuis bent? Of heb je 'n pakje waarvoor getekend moet worden? Mijn vaste pakketbezorger geeft ook pakjes waarvoor getekend moet worden bij de buren af nadat ik 'm daar toestemming voor heb gegeven. Ik blijf in elk geval nooit thuis omdat ik 'n pakketje verwacht.

Of de bezorger gooit een briefje in de bus met de boodschap dat je niet thuis was terwijl je met je oor aan de bel geplakt zat. Dat is hier al door meerdere posters gepost en is mij ook gebeurd.

Maar goed, volgens track& trace is het nog onderweg.
quote:kerriebredsjo schreef op 02 juli 2013 @ 17:49:

Ben je nu al uit gemopperd? Nope, ik zit te schuimbekken.
Mijn buren nemen ALLES voor me in ontvangst!
quote:Cateautje schreef op 02 juli 2013 @ 17:52:

[...]

Of de bezorger gooit een briefje in de bus met de boodschap dat je niet thuis was terwijl je met je oor aan de bel geplakt zat. Dat is hier al door meerdere posters gepost en is mij ook gebeurd.

Maar goed, volgens track& trace is het nog onderweg.Is hier ook wel 'ns gebeurd, maar dan geeft ie 't alsnog af bij de buren dus dan heb ik 't ook diezelfde dag/avond.
quote:badmeester schreef op 02 juli 2013 @ 17:53:

Mijn buren nemen ALLES voor me in ontvangst!Ja hoor, dat helpt, dank je. plrflrpflrpflrpflrpflr!!!!!!
Oke ik heb te vroeg gemopperd . Storing of geen storing, mijn pakketje is net bezorgd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven