F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Buik helemaal rustig hier weer...suf hoor.

Mijn moeder is even langsgekomen en nu aan de wandel met Nina, dus ze heeft nog niet zo heel veel voor de tv gezeten. Wel handig, zo'n moeder.

Heb voor Nina ook nog niets gekocht. Pop heeft ze al, en volgens mij hebben opa en oma's ook al van alles gekocht voor haar dus denk ook dat het niet echt nodig is.
Oeee ik zag Lau als laatste en dacht zallet zallet, aber nein.

Schade Laudie. (misschien wacht het kindeke op 06-06-08)
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
een vriendin opperde al dat het vast met volle maan geboren zou worden...helaas is dat pas over 2 weken...

en 04-06-08 is toch ook leuk dacht ik zo
06/07/08 is ook hartstikke leuk toch!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Vishnu schreef op 04 juni 2008 @ 15:25:

06/07/08 is ook hartstikke leuk toch!!
08-06-08 is ook mooi!
09-06-08 ook toch? kan manlief met een scheef ook naar de wedstrijd kijken. en doe je het oranje hoedje van nic op.
ooggggggggg
lau?

doen de dokters ook een weeendans, of is dit een vreugdedansje??
Haha, ik zag al die felicitatie-smiley's voorbij hupsen en dacht even dat er een baby was, maar was voor baan van Tieg!

Is het nou nog bij mij in de buurt geworden of heel ergens anders? Ik zal even in de AK kijken. Wanneer waren de meeting plannen ook alweer? Eind augustus of zo? Dan ben ik op vakantie helaas (of niet echt helaas natuurlijk!)

Maartje heeft alweer haar flesje (vrijwel) leeggedronken vandaag! Komt goed.
Haha. ik hoop voor Lau dat ze andere dokters aan het bed krijgt.

Dok, volgens mij heeft Maartje het ineens begrepen of neit. Fijn.

Floor wil absoluut geen fles, ze doet er niets mee behalve weer uit de mond duwen. Ze wilde gisteren continu drinken en mijn borsten waren leeg. Wilde dus een bodempje melk uit de koelkast geven maar mevrouw weigerde. Gelukkig hebben mijn tepels de avond weer overleefd zonder dat de kloven weer erger zijn geworden. Vannacht heeft ze wel weer goed geslapen.

heb eigenlijk het idee dat ze last heeft van de ab die ik slik. MIjn darmen zijn ook van slag en zij heeft ook hele dunne poep. Laatste dagje en dan kan alles weer normaal worden.

Moet trouwens volgende week terug voor de gehoorscreening. Het linkeroortje konden ze neit meten. Waarschijnlijk doordat ze heel iets verkouden is (hoop ik dan maar). Rechteroortje was in ieder geval goed.
Nou, ik hoop ook niet dat ik die dokters aan mijn bed krijg hoor, zit ik echt neit op te wachten. Maar vandaag zal het het ook wel niet worden denk ik. Heb af en toe wel weer iets voorweeen, maar niets wat er op wijst dat er ook echt wat gaat gebeuren. Morgen weer naar die stomme gyn, ben benieuwd wat voor gezelligs die dan weer te melden heeft

Dok, de truc van dat dieet is natuurlijk dat je melk nu zo smakeloos is geworden dat de peptifles beter smaakt Of zit er bv in de fles? Wel fijn hoor, dat ze nu in ieder geval flesje wil drinken.

Nic, als je wil bijvoeden anders met een klein spuitje ipv flesje? heb je het idee dat ze te weinig binnen krijgt ook? Gehoorscreening komt vast goed hoor, niet teveel zorgen over maken.
Hey Lau, nog geen beeb dus.... Hoop echt dat het een beetje snel gaat doorzetten... En kop op, voor de gyn morgen... laat ze maar lekker l*llen....

Dok, fijn dat Maartje beter drinkt. Misschien heeft ze de smaak (letterlijk en figuurlijk) te pakken...

Nic, misschien inderdaad de tip van Lau... heb geen verstand van bv.. Maar wel fijn dat de kloven minder pijnlijk zijn.

Vandaag zijn ze bij ons aan het stuccen.. en ik zit lekker op kantoor. Ga tussen de middag wel even kijken hoe het gaat. Verder gaat alles goed, alleen blijf ik kotsmisselijk en dood moe. Kan me niet herinneren dat ik daar bij Marius zo'n last van gehad heb...
Nic, maak je niet te veel zorgen (makkelijker gezegd dan gedaan), maar ik weet nog dat ze bij Marius vertelde dat het niet altijd meteen lukte bij die kleintjes..
Wil niet perse bijvoeden hoor. Ze wilde maar blijven drinken dus vroeg me af of het echt ohonger was of zuigbehoefte. Ze had namelijk de borsten al tot op de bodem leeg.

Lau, hoop dat het doorzet. Zou de gyn je weer over 2 weken laten terugkomen?'

Marlee, lekker is dat hé. Jij gewoon aan het werk en je huis wordt mooier.

De gehoortest wacht ik wel even af volgende week. Maak me niet teveel zorgen maar merk wel dat ik er nu op let of ze links wel hoort. Ze had namelijk 3 keer geprobeerd bij dat oortje en recht was meteen goed. Ze vroeg wel meteen na de eerste keer of ze soms wat verkouden was.

Floor ligt lekker schoon in bed te slapen en mijn moeder is nu onderweg hierheen. Ik ga dus even in de achtertuin aan de slag. Vegen en onkruid wieden.
Nou, voorlopig heb ik even geen tijd om te bevallen want heb even een schoonmaakopleving Onze slaapkamer is helemaal gesopt en gezogen en bed lekker verschoond, wc boven gedaan, en verder boven alles gezogen. Het was dat of in bed gaan liggen, en dat laatste begin ik ook wat saai en zonde van mijn tijd te vinden eigenlijk. Moet nou nog even beneden zuigen, lief heeft van de week nog een muurtje en deur geplaatst en nu is het hier nog wat stoffig.

Hmmm...ga er van uit dat ik na morgen toch wel volgende week al terug mag komen bij de gyn...

Zet je nog wat foto's van je huis in de AK Marlee, terwijl ze bezig zijn? Zit de dakkapel er al in?

Wat zal ik nou zometeen eens gaan lunchen?
Moeje horen wie het vraagt, ik wacht nog steeds op jouw huis en buikfoto's lau!! en nesteldrang ...? kun je lekker schoon bevallen!

Oo marlee.... stuccers... ben benieuwd of het bij jullie ook zulke varkens zijn! Moeder van oppaskindje is even ver als jij en ook strontberoerd. Vandaar dat ik het kindje nu 2x in de week krijg.

Nic, mss dan een speentje voor de zuigbehoefte? of durf je dat niet aan? heb het bij sil wel gedaan, en hij had geen last van verwarring.

goed, ff puin ruimen en administratie, bom ontploft hier! al kan ik het net zo goed laten liggen, want na t slaapje wordt alles weer uit de kasten/kratten getrokken!
quote:casey schreef op 05 juni 2008 @ 12:19:

Moeje horen wie het vraagt, ik wacht nog steeds op jouw huis en buikfoto's lau!!

We hebben toevallig afgelopen dinsdag (40 wkn) de eerste buikfoto's gemaakt (ik vrees ook de enige)

Ik zal ze binnenkort eens in de AK zetten
Lau, gooi die buikfoto in de AK ... Vrees dat ik ze hier ook niet echt veel ga maken... Bij Marius wel braaf gedaan, maar toen begon ik strak .. Nou ja, we zien wel..

Zal eens kijken voor foto's van het huis..

Cees, geen idee of het lekker mannen zijn...of varkens. Zie ze waarschijnlijk ook niet vandaag. Ze komen vandaag en morgen (en misschien volgende week maandag om het laatste af te werken).. Had net manlief aan de telefoon en hoorde veel herrie op de achtergrond en gelach dus het zal allemaal wel goed gaan.

Oh en Lau..... misschien is het schoonmaken toch een voorteken dat het vannacht gaat beginnen
haha, bedoelde eigenlijk smeerpoetsen, maar die kunnen natuurlijk ook lekker zijn!

hier breekt het zonnetje door, zou heyt dan eindelijk weetv lente worden?

ja kom op met die foto's, ook van je huis hè!

wij hebben eindelijk de badkamer besteld, nu alleen nog bekvechten of het een inloopdouche wordt of een wand met deur....
Mooie strakke inloopdouche met zo'n afvoergoot Cees! En een regendouche!

Had je nou via internet besteld, scheelt een hoop geld he.
en hier geen zon te zien hoor
Ja, een inloopdouche met zo'n super grote stortdouche die uit het plafond komt. Dat lijkt me heel gaaf.. Maar ben straks al heel blij met mijn bad EN aparte douche met deur .. vooral dat bad... kan niet wachten....

En ook hier nada zon.. vind het zelfs koud...
regendouche uit plafond en afvoergootje wordt het inderdaad. en als het aan vriend ligt ook inloop, maar ik ben het er dus niet mee eens....

a) ik ben koukleum, dus wil geen briesje tocht tijdens douchen voelen en

b) ik ben veels te bang dat t 1 kliederbende wordt met de kids.

Dus moet er een tussenoplossing komen...

Ja joh, internet scheelde 1000 euries, dat scheelt wel wat ja! Nu nog afwachten of alles compleet is en snel bezorgd wordt!

Hier nog steeds zon, dus ik trap straks de duowagen weer aan en de babyzak om.

Haha oja, Silvan ging qua gewicht niet goe dmee icm lengte! Spekkie junior moet nu echt dagelijks bijvoeding gaan krijgen! (alsof 9 kilo voor dit mannetje licht is!)

Zal de kids ff drinken indoen en koekje geven. Krijgt Silvan wel een gevulde koek
bijvoeden??? Dat jong van jou??? Kun je m niet inbinden zodat ie ff niet groeit ofzo??

Mooie glazen douchedeur kan natuurlijk wel Cees, maar je neemt toch ook wel verwarming in de badkamer? en als je de badkamerdeur dan dichthoud...ik heb het juist altijd warm, douche echt onder de 30 graden met douchedeur wijd open enzo...lekker koel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven