Man van vriendin daagt me uit

09-07-2013 17:11 505 berichten
Heerlijke zomeravond gehad met groep vrienden, bbq, veel wijn, je kent het vast. Hoe later op de avond, hoe schuiner de grappen en toespelingen. Ging het over seks en hoe we ieder het met z'n partner deed. Laat een vriendin doorschemeren hoe haar man het doet. Ik kan het hier nu niet helemaal terughalen hoe het ging, maar kwam er op neer dat ze erg opschepte over dat hij het lang volhoudt, groot geschapen is en flink van wanten weet met allerlei standjes.

Denk nu dat ze mij en de rest misschien gewoon jaloers probeerde te maken. Ze weet dat we haar man allemaal wel leuk vinden. Nou heb ik dus iets te enthousiast gereageerd. (Ja ik had ook paar glazen teveel op). Dus ik heb zeg maar lopen 'happen' op haar toespelingen en dat ik wel wilde weten hoe groot hij dan wel niet was en wat voor bijzondere trucjes hij kan.

Toen ook met haar man blikken uitgewisseld en hij stootte me bij de koelkast nog aan en zat me verder te stangen door iets in me oor te fluisteren.

Verder niets aan de hand denk je. Ik bedoel, we gaan losjes met elkaar om dus beetje lol moet kunnen.

Maar nou appt HIJ me dus en ik heb er al op geantwoord. Dat ik wel erg benieuwd was en zo en of ik soms niet kon geloven wat er over hem gezegd werd.

Ik heb volgens mij dus weer gehapt op zijn uitdaging want heb al geantwoord en denk nu, shit, dit moet ik niet doen.

Het is wel zo dat ik me idd tot hem voel aangetrokken. Hij zei dat hij een foto kon sturen. Ik zei: bluf. Nu denk ik dus, shit, gaat dit uit de hand lopen als hij het wel doet?

Van vinden jullie, gewoon maar even afwachten en zelf maar even niks meer appen? Misschien loopt het dan op een sisser af.
De vraag stellen is de vraag beantwoorden, denk je zelf ook niet?
Alle reacties Link kopieren
Doe normaal, vertel hem dat je hier niet van gediend bent en negeer verder elke contactpoging. Leuke vriendin ben jij zeg.
Zulke feestjes heb ik nou nooit.

Die vent wil met je neuken en jij wil dat zo te horen ook met hem.

Je komt nogal makkelijk over, vandaar dat hij het probeert.

Heb je een man? Kinderen? Dan zou ik even eens onder een koude douche gaan staan.
Tot nu toe heb je alles gedaan om het uit de hand te laten lopen en of dat ook gebeurt is aan jou en niet aan ons.
Je bent te ver gegaan. Zo simpel is het, en alcohol is geen excuus. Zo snel mogelijk afkappen dit gebeuren en als je weer een berichtje krijgt, laten weten dat je graag vriendschappelijk contact wilt houden, zoals het tot nu toe altijd is geweest, maar dat je geen zin hebt in verdere avonturen, ook niet verbaal.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Inderdaad snel je excuus aanbieden dat dit een uit de hand grapje geworden is, vóórdat hij eventueel die foto appt.

Dit kun je toch niet maken tegenover je vriendin?
Wat Cateautje zegt

(amen)
Lorem Ipsum
Titel moet zijn: ik daag de man van vriendin uit en hij gaat hierin mee.

Stop hiermee, geef aan dat je gewoon vrienden wil zijn en ga je eigen weg. Dit doe je toch niet? Zowel jij niet als die man.
Jeejte, dus bedprestaties waar de betreffende persoon bij zit? Uit de school klappen over de grootte terwijl hij ook op een stoeltje erbij zit? Nou, dat komt in mijn vriendenkring niet voor eerlijk gezegd!

En 'bluf' als antwoord op voorstel tot het sturen van een foto sturen? Nou, je vriendin zal blij met je zijn!
Je gaat veel te ver.
Volgens mij klopt je titel niet, jij zit die vriend van je vriendin toch uit te dagen en mee te flirten. Hij hapt alleen maar.

Hahahaha, mosterd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 juli 2013 @ 17:26:

Volgens mij klopt je titel niet, jij zit die vriend van je vriendin toch uit te dagen en mee te flirten. Hij hapt alleen maar.Ja, naar die gehaktballen die hij om zich heen ziet drijven.
Hoe oud zijn jullie????.Gaan jullie ook piemels meten, ff allemaal op tafel leggen en kijken welke de grootste is????
Maak er een gezellig triootje van, met je vriendin

beter nog een kwartetje met je vriend erbij, dun kun je echt meten en passen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Scamp.

Sorry maar hier is echt maar 1 antwoord op te verzinnen:

wat een belachelijk gedrag zeg.... Van jullie allemaal.
Volgens mij zijn ze gewoon op zoek naar een triootje...
Occam's razor
Als jij m'n vriendin zou zijn, had ik je direct uit se buurt van m'n partner gehaald. Lekker betrouwbaar zeg! Zelfs zulke appjes en dat soort dingen zeggen gaat wat mij betreft in een vriendschap te ver en dan ben jij exit.

En dan nog niet eens wat gezegd over je eigen partner.
Ik vind van beiden het gedrag niet kunnen. Bij jou omdat je duidelijk een slechte vriendin bent. Je daagt de partner van een vriendin niet uit dat is gewoon no go

Hij omdat hij dus een slechte partner is.

Beide zou ik uit men leve trappen als ik er achter zou komen.

Hoe oud zijn jullie

Hoe belangrijk is je vriendschap voor jou

Heb je zelf een partner en of kids?

En wat wil je hier mee en zijn jou verwachtingen hier van
quote:nlies schreef op 09 juli 2013 @ 17:30:

Maak er een gezellig triootje van, met je vriendin

beter nog een kwartetje met je vriend erbij, dun kun je echt meten en passenAh, je was me voor :-)
Occam's razor
quote:Cateautje schreef op 09 juli 2013 @ 17:27:

[...]

Ja, naar die gehaktballen die hij om zich heen ziet drijven.

Scherp!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat idioot dat soort gesprekken aan tafel. No way dat ik aan tafel ga vertellen hoe groot mijn vriend wel niet geschapen is en hoe lekker hard hij mij elke avond pakt en alle hoeken van de kamer laat zien
En... je gaat veels te ver idd. Lekkere vriendin ben jij! Pff
Vlak die vriendin ook niet uit, die zat zelf op te scheppen en min of meer uit te dagen.

Ik zou hier een punt achter zetten voordat het uit de hand loopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven