Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Ik had die gnoom al lang een rotschop gegeven .

Ik denk dat je man (net als jij eigenlijk) nog niet echt doorheeft waar gnoom mee bezig is en hij je daarom aanmoedigt om lekker op stap te gaan, hem binnenlaat terwijl jij onder de douche staat en met hem gaat zorgen terwijl jij boven ligt.

Op zich niets mis met dit alles, ware het niet dat het allemaal tegen jouw wensen inging. Daar moet je denk ik op letten, want waarom gnoom het ook doet (spel/karakter), wat en hoe hij doet word je niet blij van.

Praktisch gezien: Even goed in de gaten houden of je iets wel of niet wil (op dat moment), die wensen/grenzen aangeven aan gnoom, die wensen/grenzen naar gnoom toe kenbaar maken bij je man, en vervolgens voet bij stuk houden.

Dus: Volgende keer dat gnoom/iemand zijn erectie door je neus boort aangeven dat je juist interesse had in die erectie, dat alle geforceerde praat onzin eromheen van jou niet hoeft. Dat hij echt niet hoeft te neuken tegen zijn wil, maar dat hij dan ergens anders kan gaan zitten vervelen omdat jij betere dingen te doen hebt. Als er (dwingende alpha-male onzin) mededelingen over concerten/bezoeken/etentjes komen waar jij geen zin in hebt, zeg je dat je dat niet gaat doen. Vervolgens geef je thuis aan dat je minnaar loopt te kutten en dat je dus even afstand neemt en je niet wil dat je man hem zomaar binnenlaat.

Want ik denk dat je man ook niet blij wordt als hij hoort dat in plaats van het geile avontuur dat hij je zo gunt je verplicht wordt om je ziel en zaligheid te delen. Hij laat die man niet binnen om zijn vrouw een gebroken arm en openbaringen over haar 'echte ik' te bezorgen, neem ik aan. Die dacht waarschijnlijk: douche=naakt+geil+seks, leuk voor Kip. Maar nee, gnoom komt ongepast weer zijn non-erotische zelf opdringen.

Wat betreft het waarom? Ik ken die gnoom verder niet, maar dit alles lijkt mij te gaan over het emotioneel binden van jou aan hem.

Dat “Ik zie U graag” (wat inderdaad Belgisch is voor ik ben verliefd op je/hou van je) lijkt mij ook onzin, maar menig mens wordt week van een vent die wil wachten met seks, geen seks wil maar praten over jou, zorgzaam doet en zich niet laat wegsturen (Doktersroman onzin), je echte ik wil openbaren, zegt dat hij van je houdt, etc.. Dat is wat hij wil, dat jij voor hem valt.

Je bent al gevallen en je kan al echt jezelf zijn: voor, door en bij je man.

Je klinkt erg liefdevol naar je man toe, en hij klinkt ook erg liefdevol naar jou toe. Laat dat niet verpesten door zo’n dwingeland die de boel overneemt. Want dat is wat hij nu doet. Eerst in jullie seksrelatie, en nu in je eigen huis/gezin.
quote:AtobeKeigo schreef op 13 juli 2013 @ 16:34:dit alles lijkt mij te gaan over het emotioneel binden van jou aan hem. Dat is wat hij wil, dat jij voor hem valt. Je bent al gevallen en je kan al echt jezelf zijn: voor, door en bij je man.Precies, laat je relatie niet saboteren door zo'n alpha male.

Kip, wel goed van je dat je nu heel erg woedend kan zijn wanneer iemand te ver gaat, dat was in je jeugd wel anders. En bij je eerste minnares zei je niks, had zij alles te vertellen. Bij onderdanige mannen heb je alles te vertellen. Bij je huidige minnares hebben jullie elkaar allebei iets te vertellen. Nu nog deze dominant duidelijk (leren) vertellen wat jij wel/niet wilt zonder dat je elke keer (verbaal) gewelddadig dreigt te worden. Wellicht is hij geen relatiemateriaal en wel oefenmateriaal?
Joh, kip, wat een verhaal! Je moet een boek schrijven. Fantasie genoeg lijkt mij. Ik kreeg al kriebels bij eerdere postings, maar nu haak ik echt af... Sterkte met de arm en met de gnoom. Ik sla de diarree vanaf nu over.
Dat is je goed recht Ien.

Ik krijg ook de kriebels als ik 't nalees, wat 'n prut-roman lijkt wel.

Jullie hebben gelijk en ik wil nu niks meer met hem.

Valt er hier ook niks meer over te vertellen, wel zo rustig
Ik heb me iig prima vermaakt met je verhaal.

Lees zo vaak verhalen hier op 't forum waarvan ik denk jaja.

Of mijn leven is gewoon zo oersaai.
Ik kan me wel indenken dat je na zolang gedwongen dubbelleven waarin je loog tegen de hele wereld over je geaardheid jij nu open kaart wilt spelen en je verhaal kwijt wilt.

Maar waarom ga je dat doen bij mensen die er doelbewust voor kiezen om tegen hun partner en omgeving te liegen?

Ben jij niet beter op je plek bij een goede psycholoog?

Hier verzand toch alles in een welles-nietes waar discussie..
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:Rooss4 schreef op 13 juli 2013 @ 11:48:

[...]

Vraag je af waarom hij dat zou doen. Ben je chantabel? Is dat interessant voor hem?

Als dat zo is dan zo weinig mogelijk whatsappen, mailen enz. Nooit afspreken bij hem thuis, altijd in een hotel. Kom daar tegelijktijdig aan anders heeft hij in het hotel de kans om cameraas op te hangen.

Ben je na al deze voorzorgsmaatregelen nog steeds geil? Dan eeeh veel plezier maar.

Edit: je vraagt of er wel eens nummers 1 achterkomen. Het antwoord is ja. En dat gebeurt helaas ook wel eens via dit forum.

Ladies, weer bedankt voor de reacties! Het is omdat dit de eerste keer zou worden dat ik allemaal beren op de weg zie. Maar god wat wil ik dit graag, terwijl ik ook zoveel te verliezen heb. Geilheid is een gek ding.

Hoe kwamen nr 1's erachter? Onvoorzichtigheid van de vreemdganger?
Ik haak ook af, ik geloof er geen drol van. Maar toegegeven, je schrijf leuk Kipkluifje.

Over een betrapte minnaar kan ik meeschrijven. Ik heb het toen direct beëindigd en date tegenwoordig alleen maar single mannen of mannen met een open relatie. Veel makkelijker allemaal
Het moeilijke van liegen is dat je alles moet onthouden
..
Zullen we even stoppen elkaar te betichten van list en bedrog? In nl ben je altijd nog onschuldig tot het tegendeel bewezen is en je kunt altijd nog doen als Inez.. hoppetee op de negeerknop.

Smurf, ik vroeg je laatst al maar daar zeilde je keurig omheen, waarom hou je je niet aan je week geen contact. Neem nou gewoon even de tijd om te landen en eea in de plooi te gooien. Waar ben je nou verdrietig over?

Mis je hem?

Ben je gekker op hem dan je toe wilt geven?

Of is je huwelijk eigenlijk ruk en zie je in hem de vluchtroute?

Is dit wat je wilt, tranen met tuiten na een neuk? Dit is het niet waard hoor!

Vrouwen zijn emotionelere wrakken dan mannen ja maar dat weet je wel neem ik aan.
Ja smurf zelfde hier .... Ik noem het verlangen ,

Wij zeiden in het begin ook geen gevoelens , tot op een dag ik hem zei : ik ben een vrouw ik heb gevoelens ( verlangens) er moet toch iet zijn? Anders kan ik dit nier , Ik wou dat ik man was ! ( Kunnen het beter Plaatsen) Z'n antwoord was ik ben ook een vrouw dan want ik heb ook gevoelens ... Maar nu is het verlangens .... Verliefdheid is het zeker niet ... Maar na een date goh staan die hormonen op geil en begin je enorm te malen in je hoofd van" hè wat is dit "? Sinds ik hier meelees kan ik het al beter plaatsen !

Enja waarom begin je ermee???

Ik was begonnen aan m'n 50 tinten ... En ik dacht ik wil ook zo verlangen naar iemand weten dat er ook iemand zo naar jou verlangt ..... Ik mis dit thuis :( iemand die zegt ik vind je mooi ! Mijn ventje zegt dit echt niet genoeg laat het zelden blijken ... Terwijl ik fel vermagerd ben ( meer dan 30kg op karakter !) ik wil nu weten hoe ik in de markt lig :D zoek bevestiging ....

Bij hem krijg ik dat !
Verlangen is natuurlijk helemaal oké, dat noem ik ook eerder stadiumpje verlust van verliefd. Maar verdriet en een indeputterig gevoel afterwards lijkt me bijzonder onprettig.

Natuurlijk verliezen mannen zich ook een stukje kom op, ze zijn geen robots! Eigenlijk vinden alle mannen die ik spreek dat er meer moet zijn dan puur lijf, neuk, zaad, kut. Ze willen allemaal die klik en dat stukje geestelijk delen. Ze zijn alleen minder emotioneel en meer rationeel. Nemen het makkelijker zoals het komt en malen meestal niet zo. Wij laten ons zo makkelijk gek maken.

*vreest dat ze langzaam maar zeker verandert in een kerel en kijkt meewarig naar omlaag*
..
Mijn visie; vrouwen dromen na verloop van tijd van meer. Veel vrouwen hebben als klein kind een bepaald plaatje in hun hoofd van hoe ze het later willen. Dan gaat het leven verder, je komt iemand tegen en gaat er inderdaad mee trouwen. En dan ben je weer een tijd verder en dan kabbelt het leven voort.

Totdat...er een nieuw iemand om de hoek komt. Die je weer laat stralen, je goed doet laten voelen, die je weer écht ziet. En dan gaat het dromen weer beginnen....stel dat? En voor je het weet fantaseer je over een leven met hém. Niet dat je dat ook echt zou gaan doen, want dat leven heb je al, met je eigen vent.

Maar realiteit en "sprookje" ( zo voelt het misschien, even weg uit de werkelijkheid) lopen door elkaar heen. Een mentale vluchtroute, zo zou ik het noemen. Je moet gaan uitkijken wanneer dat sprookjesbeeld en realiteit teveel in elkaar gaan overlopen. Als je over je uitstapjes gaat dromen en deze wil gaan inpassen in je echte wereld. Want het is niet echt...het is gecreeerd en niet gebaseerd op de werkelijkheid. Want de werkelijkheid is dat er al een huwelijk is, een heel ander leven, en een minnaar die zich van zijn beste kant laat zien, zo nu en dan.
quote:highlander schreef op 13 juli 2013 @ 19:32:

Ik kan me wel indenken dat je na zolang gedwongen dubbelleven waarin je loog tegen de hele wereld over je geaardheid jij nu open kaart wilt spelen en je verhaal kwijt wilt.

Maar waarom ga je dat doen bij mensen die er doelbewust voor kiezen om tegen hun partner en omgeving te liegen?

Ben jij niet beter op je plek bij een goede psycholoog?

Hier verzand toch alles in een welles-nietes waar discussie..Ach, wat grappig, zo'n soort reactie had ik al van jou verwacht. En zo snel al! Misschien kan je mee met Kipkluifje naar de psycholoog. 2 voor de prijs van 1...
En in het algemeen geldt volgens mij, dat je enorm ongelukkig kunt worden van gedachten als : stel dat.........

Want dat betekent dat je het hier en nu niet meer (voldoende) waardeert. En dat is gevaarlijk.
quote:Rooss4 schreef op 13 juli 2013 @ 21:33:

*vreest dat ze langzaam maar zeker verandert in een kerel en kijkt meewarig naar omlaag*

Hè hè, welcome to the club!

Zowel mannen als vrouwen hebben heus wel gevoel. En ja, ik denk dat naarmate je vaker seks met elkaar hebt, de kans groter is dat je uit de bocht vliegt.
In het begin zat ik er ook maar miezerig bij na een date... Maar eigenlijk moeten we blij zijn we hebben luxe we hebben er 2 ( sommige meer :D)

Kop op smurf vind jezelf terug ! Laat je geile hormonen niet lopen met je hoofd !!!

Geniet geniet morgen kan het gedaan zijn!!

Hij zegt me dan : geniet lieverd ! Die woorden doen je smelten smelt smelt als ik eraan denk !

Nu zit ie te smelten in de familie man te spelen !!!!

Oh rooss is ook es lekker een kerel te zijn !!!!! ( denk ik)
..
Smurf, we willen toch allemaal graag dat ons object of affection ons speciaal vindt? Egokwestie.

Al weet je dat het alleen maar voor de extra is, dan nog wil je ook nog graag dat hij je toch speciaal vindt. Dat hij jou ervoor uitkiest, omdat hij jou zo graag ziet (als mens). Dat is niet raar en logisch.

Maakt niet uit hoeveel gevoelens je hebt, en wat voor gevoelens. Als een vriendin mij vraagt om getuige van haar huwelijk te zijn en niet een andere vriendin, voel ik mij ook speciaal. En zo zijn er tig voorbeelden.
Gevoelens laten zich niet sturen. Niet voor niks dat er heel veel ellende van kan komen. Je kunt dus onmogelijk gevoelens wegstoppen, of afspreken dat het er niet mag zijn. Zou fijn zijn, als dat kon! Dan was je direct over een verbroken relatie heen, haha.
Het verhaal van Kip kan prima waar zijn, maar het lijkt mij erg complex allemaal. Als je je er niet goed bij voelt, dan afkappen. Je gevoel moet de maatstaf zijn, verder niks. Een minnaar moet geen gedoe opleveren, en dat doet het wel.
quote:smurfinnetje30 schreef op 13 juli 2013 @ 21:41:

Nee ik ben niet verdrietig..

Huh? Nu ben ik niet op dislexie getest maar ik dacht toch echt nog redelijk recent te lezen dat je verdriet had.

Iets van: En als het voorbij is heb ik verdriet..

Nou ja, ik snap je niet helemaal geloof ik. En ik heb zomaar zo`n idee dat jij jezelf ook niet zo goed snapt. Waarom zit je je zo druk te maken over de toekomst?

Het hebben van een minnaar is juist zo lekker for the moment. Ik las laatst al in je post, angst voor dit en angst voor dat. Lijkt me vermoeiend, al die angsten.
quote:grietje4 schreef op 13 juli 2013 @ 21:47:

I

Oh rooss is ook es lekker een kerel te zijn !!!!! ( denk ik)

Het lijkt me zo verdomde handig met wildplassen, niks met je doos in een bosje verstoppertje spelende brandnetels, gewoon van hoppetee tegen een boom en afterwards even schuddelen en de hele handel weer terug onder de rits.

Ik zeg: ik teken ervoor!
Volgens mij is mijn theorie hier van mijn toepassing

"waarom zit je je zo druk te maken over de toekomst"?

Be aware.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven