Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft wat ik wou schrijven, Toet!

Hmm.. jouw ene opmerking fascineert me, Toet. We moeten gauw weer eens meeten of borrelen ah.... lachen!
Alex, speciaal voor jou, mijn eerste plaatje op het forum, ik heb goede hoop dat het gaat lukken

Waarom vier je het niet? Zo oud is het toch niet , dit kun je nog best vieren ;-);-)

Pimpel, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je jongste dochter :-)

En nu voor de uitslag van het plaatje-plak-examen: jaaaaa, geslaagd!!
anoniem_46249 wijzigde dit bericht op 05-06-2008 16:15
Reden: examenuitslag toevoegen
% gewijzigd
Bambi, ik was je vergeten gisteravond, ik heb nog wel aan je gedacht in bed, net voordat ik in dat zwarte gat viel, en samen met jou, ook aan Kjong. Hoe gaat het met jou? Hoe gaat het met je bloedjes -behalve dan dat ze je het bloed onder de nagels vandaan halen voor de zwemles? En hoe is het met jou Kjong? Waarom ben je hier blijkbaar (tijdelijk?) niet meer? Hoe ist met de verre liefde, en de kinders?

Over dat stokje: neuh, bedankt Enneh, bedankt dat je zo specifiek aan mij dacht
En nu ik het eenmaal door heb, zitten jullie met de gebakken peren. Deze meneer kwam ik laatst tegen, en jullie mogen ook even kijken:

Is dat zijn sterretje joh!?
En ik wil wel een kind uitbroeden maar de Date gaat w.s. niet meer voor voortplantsels kunnen zorgen. Zal ik um daarom maar dumpen dan?
Xopperdepop; ik heb 14 juni groot omcirkeld in mijn agenda hoor; Meeten in Zwolle!!!!!
Majo; wie is die meneer op het plakplaatje? (die met die muts, niet die met die ballen )
Zometeen door naar avond4daagse. Laatste avond (enige avond voor Meis). Schijnt hier heel erg te zijn qua snoep omhangen. Trauma voor Meis; doe ik niet aan mee.

Gelukkig vroeg ze zelf om bloemen. En gaan we na afloop als toetje nog een ijsje eten. Heeft ze helemaal zin in. Ik hoop dat ze het allemaal redt....
Die meneer met de muts heeft ook wel billen hoor (waar ik helaas geen plaatje van kon vinden )

Anyway, hij heet Nico Rosberg.
quote:Toet schreef op 05 juni 2008 @ 16:07:

Grinnik, ik hoef ook niet van Bambi!

En eerst drie kinderen promoten en vervolgens vertellen hoe ellendig het is met drie kinderen naar zwemles te moeten gaan is niet echt een overtuigende reclame! Euhm, ja, eh.. gedeelde smart is halve smart?
Ik vind dat Nico Rosberg een babyface heeft. Zelfs op een meisje lijken. Eigenlijk dus een meisjesbaby!

Kannie ook niks aan doen, weet ik wel.. maar ik kijk dus even een andere kant op.
Verkeerd schermpje.
1) Vandaag vind ik deze babyface bijzonder prettig om naar te kijken; Dat kan morgen weer veranderd zijn natuurlijk

2) Het is ook nog een beetje een baby, 't jong is 21
[quote]Bambi schreef op 05 juni 2008 @ 14:55:

HOERA!! LEENTJE 1 JAAR!!!

Xop, Alex, Bloes, Bent, nou niet kinderachtig doen, d'r kan bij jullie nog best een kind bij!

NEEEEEEE! Duidelijk?

Gossie zeg, die majo is er weer echt, leukleukleuk!

Hoe is het de kado`s alex?
Iemand zin om te barbeknoeien?

Hahahaha

Majolika kan plakken

en dat mag iedereen weten.

Heb net een halve pizza op, dus iemand anders mag de worstjes.

Meis op avondvierdaagse was reuze cute. Lekker ding. Ze ging met beide armen omhoog in een overwinningshouding over de finish terwijl de rest gewoon een beetje saai voorbij sukkelde. Ik moest er erg om lachen
Nét haar moeder!

Majo, ik vind dit wel een beetje vúnzig hoor, voor in de kroeg. We doen hier al even niet meer aan vla-gevechten en paaldansen kunnen we met onze oude botten ook niet meer elke avond. Cheerleaden, dat lukt nog wel.

Maar nu naar bed want beetje veul gewerkt. ~duwt Mims aan de kant en kruipt naast haar in de slaapzak~
~stopt nog wat in de spelert~

Snowpatrol en Martha Wainwright
GOEDENMORGEN!

~zet thee, koffie en ijsthee neer~

zo dames, het wordt weer een mooie dag, hoop ik zo. Als het aan 't weer ligt in elk geval wel.

Toedels

Later is nu
Omensen, ik loop hier constant achter allerlei feiten aan!

Lieve ALex, ik ben te laat maar daarom meen ik het niet minder: heel erg gefeliciteerd met je verjaardag! Was het mooi? Heeft Zoon eigen knutsels en megaveel knuffels op je losgelaten? Veel waardering en liefde en mooie dingen? Hele vele kussen vanaf hier, en dat het maar een mooi en in overdrachtelijke zin zonnig jaar mag zijn *SMAK*

En natuurlijk heel veel hiephiep voor het Leentje! Hellep, dat die alweer een jaar is, daar heb ik zelfs een beetje moeite mee (kan je jouw gevoel ook heel goed indenken Pim ); dat is toch nog gewoon onze collectieve baby?? Net als Chipie. Geen discussie hoor, dat is gewoon zo.

Verder is werk een tikkie druk, maar zon schijnt en ik ben blij met m'n bestaan, die dingen gaan gelukig gewoon samen.

Xop, ik vind dat je een heel helder advies aan Bloes hebt geschreven hoor, beetje beta voor het evenwicht kan geen kwaad wat mij betreft . En nogmaals Bloes: GG is nooit verliefd op mij geweest, gaat het nu ook niet meer worden en ik geloof nou niet dat het onze relatie zoveel kwaad doet. Hooguit mijn prinsesse-ego *grijns*. Het leven samen is meer dan goed en er is Liefde te over, inmiddels.

Majolika; zooooo leuk dat je er weer bent! Kan je nog in AK? Heb e nog een recent plaatje van je jongen (die kleine, bedoel ik; die dus niet meer zo klein is lijkt me zo).
De autosleutels lagen (allebei!!) in het laatje waar ze horen te liggen!!!! Nou ja! Eer ik dáár achter was!! Ik bedoel: dat verwacht een mens toch niet?!
quote:lilian02 schreef op 06 juni 2008 @ 09:12:

De autosleutels lagen (allebei!!) in het laatje waar ze horen te liggen!!!! Nou ja! Eer ik dáár achter was!! Ik bedoel: dat verwacht een mens toch niet?!
Later is nu
Inderdaad, Dream, heerlijk weertje tot nu toe!

Grr... ik had een afspraak met iemand om 9:00 u. En diegene is er nog niet, waardoor ik al 20 min tijd verlummel. Gr.. Nah ja, ik ga nu gewoon net zolang forummen tot ze er is. Da's toch geen verlummelen?!

Haha, ik zie Meis al over de streep gaan. Lekker theatraal, terwijl haar omgeving saai voortsjokt... Heerlijk kind!

Lekker Dream, ik neem een bak koffie. Is toch wel sterk, he?
quote:lilian02 schreef op 06 juni 2008 @ 09:12:

De autosleutels lagen (allebei!!) in het laatje waar ze horen te liggen!!!! Nou ja! Eer ik dáár achter was!! Ik bedoel: dat verwacht een mens toch niet?! geweldige actie, Lil. Ik zit alweer te smilen achter de PC.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven