Mug..

26-07-2013 00:50 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nooit last van muggen! Ze blijven altijd uit mijn buurt. Man en kinderen zijn se Sjaak (0; Ze lusten mij niet... Vannacht is mijn man, bij opgenomen zieke dochter in het ziekenhuis. Ik ben zelf ziek en oudste dochter snurkt mij de tent door (ook ziek). En die kutmug maakt mij gek!!! Als ik het licht aan doe, lijkt hij (of was de prikker een zij?) er niet te zijn. Maar zodra ik lig! Hoor ik het gezoem... Grrrr
Licht aandoen op de gang en je kamerdeur openhouden, is dat een optie? Muggen trekken naar licht namelijk.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ja dat is misschien wel een idee! Ga het ieg proberen (0:
Heb je nu niks aan, maar zou je morgen kunnen halen:

Werkt perfect!
Succes! Niets zo ellendig als dat gezoem om je hoofd..
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hee Tantejos, beetje tolerantie hè mug prikt jou niet en toch wil je hem niet in je kamer.

Verder eens met Olijfje of oordoppen in doen, hoor je en je snurkende bloedje niet en de mug ook niet.
Het is een zij.

Alleen de vrouwtjes steken.

De bitch.
Die Vapona spuitbus werkt idd als een tierelier. Half uurtje voordat je naar bed gaat spuiten en alles is dood.

Laat het licht in een andere kamer aan dan waar jij slaapt, dan gaan de muggen daarheen.
Lijkt me toch eng als muggen out gaan van die Vapona wat doet het dan met jouw eigen lijf. Kan ni gezond zijn om acht uur in die chemische oorlogsvoering te liggen.

Maar ja ik snap ook dat je toch WAT moet tegen die muggen.
quote:Maryssa schreef op 26 juli 2013 @ 00:59:

Lijkt me toch eng als muggen out gaan van die Vapona wat doet het dan met jouw eigen lijf. Kan ni gezond zijn om acht uur in die chemische oorlogsvoering te liggen.Die troep blijft zolang niet hangen hoor. Het is ook de bedoeling dat je na het spuiten een half uur (?) de boel dicht houdt en daarna gaat luchten (moet je wel zorgen dat er geen nieuwe muggen komen). En je moet ook niet teveel spuiten. De vliegen vallen hier trouwens sowieso met bosjes dood neer, en dat zelfs zónder spray. Nu de muggen nog.
Wil ook heel graag tolerant zijn/ milieu vriendelijk bezig zijn. Maar het liefst wil ik slapen vanavond...
Je hebt er nu denk ik niets aan maar ik heb een blower aan en daar kunnen ze ook niet tegen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Muggen, ze zijn zo nutteloos. Echt, toch? Vanwaar dat gezoem? Prik desnoods mij, maar stil zijn!!!
quote:SuperGoomba schreef op 26 juli 2013 @ 01:03:

[...]

Die troep blijft zolang niet hangen hoor. Het is ook de bedoeling dat je na het spuiten een half uur (?) de boel dicht houdt en daarna gaat luchten (moet je wel zorgen dat er geen nieuwe muggen komen). En je moet ook niet teveel spuiten. De vliegen vallen hier trouwens sowieso met bosjes dood neer, en dat zelfs zónder spray. Nu de muggen nog.

Aha met goed luchten kan het wel inderdaad. Dat zorgen dat er geen nieuwe muggen komen is wel een lastige..

Vliegen zijn inderdaad ook helemaal van het padje af door de warmte, laten zich gewoon vangen en zijn er volgens mij helemaal klaar mee hahaha

Tantejos, snap ik hoor! Lekker slapen is wel zo fijn en als er dan zo'n mug loopt te zoemen schiet dat niet op.
Blower heb ik niet, kan ook niet tegen dat geluid!! Oordoppen zijn kwijt?! Heb speciaal een citroenplant in de slaapkamer staan. Maar juf mug heeft er maling aan? Het is echt een hele gemene mug. Sommige vrouwen zijn van naturen zo. Deze is daar zeker 1 van. Gemene bitch!
Volgens mij komen muggen af op geur en warmte. Dus licht aan op de gang helpt niet.
Nou ze lusten mij nooit. Ook niet toen ik alleen woonde! Misschien door koorts? De natuur heeft toch wat steken laten vallen. Ziek mens heeft rust nodig. Zoemen van mug heeft geen nuttig doel )0: 2 steken dus?
DOOD!!! Ja sorry, wil liever niets dood maken. Maar het is mijn huis, mug betaalde niet mee en hield mij wakker!
Schaaltje azijn bij je bed en een opengesneden ui. I.t.t. tot spuitbussen en vieze sticks is dit milieuvriendelijk en net zo effectief.
Ui had ik al ivm verkoudheid.
Ik ben altijd de sjarrel wat betreft muggen en ui en azijn werken redelijk. Een effectiever middel wat bij mij altijd werkt tegen de muggen is veel bier drinken. Is milieuvriendelijk, maar lijkt me niet bevorderlijk als je ziek bent.
Bah alweer gestoken ondanks vier dode muggen
Klamboe om je bed! Werkt perfect!
Hey aunty Joss, een troost: er zijn dit jaar minder muggen omdat het voorjaar te koud en te droog was

Het is al gezegd, een ventilator, die irritantjes houden niet van wind.

(Omdat ze er met hun lichte lijfjes waarschijnlijk niet tegenop kunnen )
Minder muggen dit jaar? Niks van gemerkt, we hebben hier een ware muggenplaag.

Ik ga alle tips vanavond eens uitproberen, misschien laten ze me dan met rust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven