leuk, onweer....

28-07-2013 02:32 37 berichten
Ben een halfuur geleden ongeveer mn bed uitge-onweert, was al onrustig maar nou kan ik helemaal niet meer slapen.

Ik ben al jaren niet meer bang voor onweer, maar de bui die net over regie 026 trok was serieus een van de heftigste die ik in mn hele leven meegemaakt heb. Ik vond het serieus bijna eng!

In de rest van het landje rustig?

En wat zal ik es doen, schaapjes tellen in het Frans ??
Alle reacties Link kopieren
Nu ik op mezelf woon vind ik onweer toch een stuk enger... Opzich valt het hier wel mee(hoge noorden), wel regen en 3 flitsen gezienen wat gerommel, hoop echt dat het niet meer wordt van het onweer, nu ik alleen ben
Zit hier in de caravan en moet nodig naar de wc, maar het onweert als een gek hier..... Blijf dus toch nog maar even waar ik zit!
Het flitst hier al een half uur aan één stuk door, het houdt niet op. Nog nooit meegemaakt, zo heftig.
quote:koekkie schreef op 28 juli 2013 @ 03:19:

Zit hier in de caravan en moet nodig naar de wc, maar het onweert als een gek hier..... Blijf dus toch nog maar even waar ik zit!Koek, pak een pan of een afwasteiltje en doe het daar op....
Jammer, hier niet. Wel lekker regen, maar geen echt onweer.
Ik geniet altijd van onweer maar dit vond ik spannend, zo heftig was het.
Wij hadden in ons appartementen complex geen stroom meer. Best leuk om de nacht door te brengen met 8 brandweer mannen en de buurtjes op het binnenplaatsje.
quote:koekkie schreef op 28 juli 2013 @ 03:19:

Zit hier in de caravan en moet nodig naar de wc, maar het onweert als een gek hier..... Blijf dus toch nog maar even waar ik zit!Ik zou achter de caravan gaan. Niet ophouden hoor. Niemand die je ziet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ohh. echt? Lekker! Donder, flitsen, regen... heerlijk! Hoorde wel dat familie moest dweilen vanavond. Dat is niet leuk!
Het zakt hier nu af, weerlicht alleen nog in de verte. Blijf nog heel even met samengeknepen billen liggen.

De koekkiekids hebben er niets van gemerkt (ongelooflijk!!) en slapen rustig verder terwijl het er toch behoorlijk heftig aan toe ging....
Hier is het onweer net voorbij. Was een heftige bui inderdaad maar heb er lekker van genoten vanaf mijn balkon :D
quote:flakes schreef op 28 juli 2013 @ 03:32:

Ohh. echt? Lekker! Donder, flitsen, regen... heerlijk! Hoorde wel dat familie moest dweilen vanavond. Dat is niet leuk!Bellen wij gewoon de brandweer voor, gooien af en toe een blikje Cola en genieten tot in de verte.
quote:prada schreef op 28 juli 2013 @ 03:36:

[...]

Bellen wij gewoon de brandweer voor, gooien af en toe een blikje Cola en genieten tot in de verte.

Ook een liefhebster? Ik geniet echt van dit weer.

Maar jij doet er een schepje bovenop, cocacola light break

Sterkte voor alle bange mensen!
quote:flakes schreef op 28 juli 2013 @ 03:39:

[...]

Ook een liefhebster? Ik geniet echt van dit weer.

Maar jij doet er een schepje bovenop, cocacola light break

Sterkte voor alle bange mensen!Ik heb nog wel de tic van mijn oma overgenomen. Metaal zoals schaar uit de vensterbank. Mijn god wat was dat lieve mensje bang. Soms ging ze onder het bed liggen.
Maar van die brandweermannen is echt waar, ze zijn rond 03.00 uur vertrokken
Oh echt? Nou ben ik het andere uiterste, ik sta meteen uiten. Dat schijnt ook niet altijd goed te zijn. Maar wel lekker! Ik was al vrolijk vandaag en het onweer en regen hebben mijn dag helemaal af gemaakt!
Ik kan er ook van genieten.... binnen dat wel.
Zo... Dat lucht op!

Vind het wel prachtig om te zien. Heb van waar ik hier zit een prachtig uitzicht, kan kilometers ver kijken en vond de flitsen prachtig om te zien, maar wél met een dak boven mijn hoofd, zou niet zo snel buiten gaan staan!
Ben 2 x met blote voeten naar buiten gegaan. Lekker! Stond wel op een slak hahahahahaha! Krak! Zielig!
Ik merk dat ik deze dag niet kan afsluiten. Heb het zo naar mijn zin gehad! Zeker ook met dit weer! Maar ik moet echt gaan slapen, want morgen weer een leuke dag.

Slaap lekker iedereen! Ik drink nog even een glaasje ranja met ijs en ga proberen te slapen!
Haha, moet om je lachen Flakes. Welterusten en een fijne dag morgen.
Onweer? Niks van gemerkt lol
Internagelaktisch
Heb hier ook niet echt iets gemerkt van onweer, alleen 2 keer een flits ofzo, en wat gerommel, toen was het over:) kom ik in de woonkamer vanochtend, doe ik de gordijnen open zie ik dat in mijn voortuin een grote struik ligt, is afgebroken, of het door de onweer komt, ja ik weet niét;,
Als ik dan toch met een caravan op vakantie ging, wilde ik er in ieder geval eentje met toilet!

Maar goed, het ging over onweer; ik vind het prachtig, helaas helemaal niks gemerkt vannacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven