zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

ja was ik ook weer ff, had gisteren een heel berichtje getikt en mayte wilde ook nog wat zeggen, drukt ze op een knopje waarbij de hele internet verbinding weg was, dag dag berichtje. Had daarna ook geen zin meer om weer opnieuw te beginnen.

Heli boarden, is dat met een snowboard uit een helikopter springen? (en dan dat wel met sneeuw) opzich lijkt me dat wel gaaf, maar ik kan er eigenlijk wel van uit gaan dat ik standaard verkeerd terechtkom en heel vervelende gevolgen aan overhoudt, maar het lijkt me echt geweldig tof om te doen.

ik voel me nog niks zwangerachtig ofzo. Wel dat m'n borsten wat gevoeliger worden, maar i kdacht van de week dat het weeeige gevoel van de komende misselijkheid op zou komen, maar niks is minder waar. Heb dan ook zo'n stil stemmetje in m'n hoofd die zegt dat de kans dat het niet helemaal okidoki is sterk aanwezig is en dat we volgende week vrijdag een leeg vruchtzakje te zien krijgen ofzo. Je hebt dan wel lichte zwangerschapsklachten (kwaaltjes) maar tis eignelijk voor niks. stom he........als het goed is ben ik komende maandag 6 weken zwanger....(alweer! t gaat ech wel snel! nog maar 34 weken te gaan)

Ukkie morgen de voorspelde dag......spannend!
Goedemorgen,

Voorspelling van het meisje komt vooralsnog niet uit. Nog geen enkel teken. Wel redelijk geslapen, beetje vroeg wakker. Jayden was om half 8 al wakker, ik weet het luxe tijd met kinderen, maar hij slaapt de laatste tijd minstens tot half 9/9 uur.

We gaan zo even naar de markt even lekker eruit en vers fruit halen en dan moet manlief vanmiddag en vanavond weer werken. Is daarna 4 dagen vrij. Prima om te bevallen lijkt me! Van mij mag het maandag of dinsdag ook wel. Is dezelfde vk als bij Jayden in dienst en die was de vorige keer erg fijn! De natuur laat zich niet dwingen dus we wachten gewoon verder af. Voel me nog super dus wat dat betreft zit het niet in de weg. Neemt niet weg dat ik heel benieuwd naar deze wurm ben!!!

Groetjes Ukkie
wauw half 8!!!! hier was wijffie om 6.30 al wakker en wilde er ook uit (mama.....maaaamaaaaaaaaa!) dus ben al ff bezig. (2e was zit in de machine) ze ligt nu ff op bed, kijken of ze wil slapen, gisterochtend was ze bij lief op de fiets in slaapgevallen (toch maar een slaaprolletje halen?)

spannend Uk......morgen is DE datum.

Werkt je man in de zorg? (ivm onregelmatige diensten)

goed hier verder ook niet veel te melden. we hebben een nieuw toetsenbord, dus als er hier een daar een letter een beetje verkeerd staat, komt het daardoor(probeer wel zo veel mogelijk te verbeteren, maar heb er soms geen zin in)

fijne dag allemaal!
Goeie morgen..

wat warm alweer zeg.........ga straks eens ff mijn auto van binnen poetsen, wat een zooi!!! vanavond hebben we bbq, weinig zin in eigenlijk!! bbq stinkt alleen maar ha ha!!!

geniet van het mooie weer meiden.
'Goedemorgen meiden!

Sorry dat ik nu pas reageer, maar druk druk druk! Heli-boarden betekent dat je met een helicopter naar een hele hoge steile piste wordt gebracht en waar je dan met een paar man vanaf mag! De sneeuw is onaangetast en je kunt die plekken alleen met met een helicopter bereiken. Mij niet gezien, ik doe het al in mijn broek op een blauwe piste, maar moman praat al maanden nergens anders over.....zucht!

Ukkie, hoop voor je dat je de vk hebt die je de vorige keer ook hebt. Maar wel alvast veel succes!

Ringel, hoop voor je dat alles goed is met het vruchtje!

Yamuna, nice interview! Alles goed verder?

Koe, echt al zo warm ja? Ben nog niet buiten geweest hier, maar het ziet er niet zonnig uit...

Gisteren even geshopt en gegeten met moman. vanavond weer uit eten, maar dan met vriendinnetjes! Maar nu eerst de minder leuke dingen: boodschapjes en poetsen...

Verder voel ik me wel sinds stoppen met de pil...

Tot straks!
oei, wel heel lang bericht ineens....
hoi meiden

wat vind ik het jammer dat sommige mensen lang niks van zichzelf laten horen, vooral de zwangeren melden zich regelmatig.
@Knappe kloon, wat bedoel je precies?
ik denk dat ze bedoelt, dat een aantal namen uit de lijst eignelijk helemaal niks meer van zich laten horen. zoals een getrouwde juf, panos, mayo en marmira.

Ik heb net ook ergens gelezen dat justmarried (die hier eerst ook schreef) een miskraam heeft gehad, vindt dat soort dingen toch altijd wel erg naar om te lezen.

verder hier eindelijk een meisje wat wil gaan slapen, kan nu alleen niet was vouwen en Lief is boodschappen doen. Ga me zo maar eens douchen en aankleden. Vanavond weer werken. (slaapdienst) en nu al zooooooo geen zin in
Knappekloon, ik denk inderdaad ook dat er wel wat mensen uit het lijstje kunnen, maar als je vind dat ik teveel schrijf moet je dat ook zeggen hoor. Ik ben nou eenmaal een kletskous!!

Ringel, mijn man werkt met treinen. Hij doet daar de remsystemen van, de airco's, de veiligheid, enz. Ze zitten in ploegen van 2,2,2, maar omdat hij ook in het OC zit en sectorraad en VG&M(iets met veiligheid) werkt hij lang niet altijd zijn 2 dag, 2 laat en 2 nacht achter elkaar. Nu mag hij van mij geen nachten meer en vandaar dus 4 late diensten achter elkaar.

Ik ga Jayden uit bed halen. Mocht vandaag omdat hij zo vroeg wakker was(hahahaha) wel even uurtje slapen tussen de middag. Niet langer, want anders slaapt hij vanavond pas na tien uur ofzo.

Groetjes en tot later

Ukkie
Haha, ukkie, teveel schrijven...volgens mij is dat geen probleem hoor! Leuk juist.

Ja, kan me er ook wel in vinden dat er een aantal mensen zijn van wie we (bijna) nooit meer iets horen. Berichtje kwam alleen zo ineens uit de lucht vallen.

Ringel, snap dat je geen zin hebt in slaapdienst. Kom je dan meestal wel aan slapen toe of eigenlijk helemaal niet?

Hier net heerlijk met lief in bed gelegen, beetje vrijen, beetje praten en nog een dutje doen. Heerlijk. En nu is ie ook nog eens boodschappen voor me doen...
Hoi,

@Mogalie: lief liefje heb jij!!!

@ Uk, het slaappatroon van je zoon herken ik in mijn zoontje. Totaal anders dan normaal, zal wel door het weer komen.

Zoonlief is verder heel erg jantje-huilt,jantje-lacht, kwijlt de hele boel onder en wil geen eten. Tandjes?

En verder... TE WARM.... help... voel me opgeblazen en heb geen flauw idee wanneer mijn eisprong is. Iedere keer toiletpapiertje staren helpt ook geen zier (moet glibberig slijm op zitten, dan ben je vruchtbaar zei de huisarts) want ik ga d'r niet in zitten voelen... grmbl. Zit mezelf in de weg. Ga manlief maar weer es bespringen. Baat het niet, dan schaadt het niet en hebben we in ieder geval even lekker lol samen!!

Groetjes, Marlies
ooooo Mogalie, dat lijkt me nou ook zo heerlijk om weer eens met Lief te doen op een luie zondag middag.

Maar door hummel komt het er niet van. Ook zij heeft nu een heel ander slaapritme dan normaal, en slaapt overdag ook veel korter dan normaal.

Met slaapdiensten kom ik wel aan slapen toe hoor (gelukkig) alleen het slaapt zo anders dan thuis. raar hoe je er zo aan gewend kan raken dat er iemand naast je ligt. In principe zou ik nu geen slaapdiensten hoeven draaien (want zwanger) maar zoalng ik me er nog prima bij voel blijf ik het doen (en kan dan s'ochtends "uitslapen" tot 8.00 omdat de kids pas om 8.30 gewekt hoeven worden!
en net als uk ben ik ook een enorme kletskous!
hoi,

zo ben weer wakker, ik heb de hele middag geslapen! volgens mij teveel gedaan vanmorgen!! OEPS!! heb de auto helemaal schoongemaakt, ff naar tuinland, leuke planten voor de tuin gekocht.. mijn mannetje geholpen, was een schutting aan het plaatsen achter thuis......en nog boodschappen gedaan... om 13.30uur was ik kapot.. niet echt slim van mezelf!! dus ben heerlijk op bed gaan liggen en ben net weer wakker.........

Heb last van zuurbranden, maar shit de winkel is al dicht pffff....heb wel zantac in huis, maar goed daar staat op in overleg met arts te gebruiken! dus durf dat eigenlijk niet te nemen! straks maar ff rondbellen of iemand rennies heeft, want dat mag volgens mij wel!

Ukkie, vind wel gezellig, veel kletsen!! ik probeer ook zo veel mogelijk te schrijven hier!!

Zijn inderdaad meiden die hier nooit meer schrijven, das wel jammer! maar verwijderen uit de lijst..........

Ik ga zo ff heerlijk pistoletjes eten.. geen zin in warm eten..

Marlies, het is idd warm en benauwd weer, niks aan!! veel succes met bespringen!!!

Fijne avond.. Groetjes koe
anders bel je even de huisartsenpost koe , daar zijn ze voor.
Toen ik Jayden vanmiddag wakker wilde maken en naar boven liep, werd hij al wakker en riep/huilde me helemaal in paniek! Ik snel kijken, had hij een megabloedneus. Echt alles zat er onder, zijn kussensloop, zijn koe, zijn handen, gezicht van top tot teen, zijn benen, hoeslaken, molton, matras en ook zijn dekbedovertrek en dekbed! Vooral zielig was dat hij helemaal in paniek was. Ik ben ook wel 20 minuten bezig geweest voordat het bloeden gestopt was. Daarna hem in bad gedaan en voor de tweede keer in 3 dagen zijn beddengoed compleet in de was gedaan en opnieuw zijn bed opgemaakt! Nu zit zijn dekbed in de wasmachine! Gelukkig is het warm genoeg om alleen een hoeslaken over te hebben en meestal ligt hij toch boven de dekens. Ik vond het alleen wel sneu voor hem. Ik heb hem ook eerst op de grond in de badkamer gezet en mijn eigen kniebroek(heb er slechts 1 en kwam net van de waslijn) uitgedaan en een handdoek op mijn benen gelegd. Daarna dus proberen te stelpen.

Gelukkig was zijn paniek snel over, maar hij was er wel even van onder de indruk en hij wilde ook papa even bellen om te vertellen. Zo gezegd zo gedaan. Nu is hij er laconiek over. Heb hem uitgelegd dat het kan gebeuren en helemaal niet erg is.

Mijn man en ik hadden het vroeger ook!!

Groetjes Ukkie
Goedemorgen,

Vandaag 40 weken zwanger! De baby zit nog lekker waar hij/zij zit en heeft nog niet het idee eruit te komen geloof ik.

Jayden gisteren pas na 22.00 uur gaan slapen. Niet echt handig dus en dus geen middagslaapje vandaag. Hoop dat hij het trekt, want hij was nu natuurlijk wel om 8 uur wakker. Zal een lange dag worden tot vanavond. Wellicht even naar de kinderboerderij of lekker het bos in ofzo.

Groetjes en fijne zondag allemaal

Ukkie

(40wk)
oooowwww ukkie ik heb nu wel met je te doen hoor, vooral met dit weer. Trek je het een beetje?

@koe, iets droogs knabbelen (soepstengels of een broodkorst) wil ook wel helpen, of vanille vla is ook nog een mogelijkheid, wel met kleine hapjes eten.

ben moe en heb geen zin in de rest van de dag, te warm, te moe en te blegh!

ga weer!
Baby zit nog op de plek. Vanmiddag mega misselijk. Na 45 minuten op bed was het wel weer oke. Het weer is wel te doen, kom alleen even niet buiten vandaag. Te warm inderdaad!!

Verder zit baby nog steeds lekker waar hij/zij zit.

Groetjes Ukkie
je zal het zwaar hebben met dit warme weer ukkie !
wat dat betreft hebben de dames die nu net zwanger zijn (waaronder ikzelf dus) het eigenlij kwel lekker om hoogzwanger te zijn in de winter. Het enige probleem waar ik tegen aanliep, was een winterjas! Heb toen van m'n moeder een heeeeeeeel erg onflateus gifgroen exemplaar gekregen (maat drie dubbel xxxxxxxl geloof ik) echt zo niet mooi, maar ja je moet toch wat en het was maar voor een paar maandjes! ga nu op mp maar opzoek naar een positie winterjas.
Haha, daar moet je natuurlijk op tijd naar op zoek....een winterpositiejas. Zou ik niet aan gedacht hebben!

Ukkie, hoop dathet bij jullie binnen lekker koel is!

Yamuna, hoe is het met je?

Ringel, krijg je al wat meer zwangerschapsverschijnselen?

Hier hele weekend gerelaxed! En veel tijd in de slaapkamer doorgebracht. Iemand enig idee hoeveel % kans op zwangerschap bij voorvocht tijdens sex tijdens mogelijke eisprong? Sorry voor de directe bewoording, kan het niet mooier omschrijven....

Moman zegt er veel mee bezig te zijn. Bijv. dat ie eraan dacht om net als bij de loterij (1 keer zonder condoom), maar ik heb maar heel eerlijk gezegd dat ik dat wel behoorlijk goed kan plannen.....zucht, was ik maar niet zo eerlijk.....

Iedereen verder het warme weekend lekker doorgekomen?
hoi,

ff kort berichtje, voelde me niet echt lekker vandaag! vreselijk moe en helemaal geen zin in eten!!

zuurbranden zijn zo goed als weg door de rennies.....

tot morgen meiden
Binnen in huis is het 26 graden. Buiten was het 33 graden, dus wel redelijk koel. Nu staat alles lekker open en krijgen we frisse koele lucht binnen. Verder in huis ventilator aan en kalm aan doen!!

Groetjes, ik ga op tijd mijn mandje in en nu even verder tv kijken, hoewel er erg weinig op is wat me kan boeien.

Ukkie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven