Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
ZIna....... wat fijn dat je de 35+ een beetje omhoog haalt hier.

Ik ben bijna 37.... Maar ik voel me nog 30 hoor hahahaha

Gisteren gezellig wezen haring happen. En ja, wat gedronken. Want eerlijk is eerlijk: vis moet zwemmen. Lag dus weer te laat en te brak in bed.

Vanavond feestje. Nog een avondje drinken en dan stop ik denk ik maar weer even want tja.... dat ei zou een hele kleine kans hebben om zich te nestelen .

Maar ik vind dat ik best mag drinken. Voel me af en toe toch best alleen (duh... hij is pas 2 dagen weg). vier weken is veel te lang. En dat gezeik met mijn ouders..... EN laten we eerlijjk wezen: met wat drankjes is alles gelijk gezelliger. (oef.... als ik dit nalees lijk ik wel een alcholist hahahaha).

Schrijvertje: gauw naar boven en een kusje op zijn wang geven. Niet boos blijven, zonde van je dag.

Al zal je best een reden hebben om boos te zijn, maar als je samen in een huis zit is dat verkeerde energie.

En misschien wel PMS he??? Al hoop ik wat anders voor je
@schrijvertje, toch vind ik het wel vreemd hoor meis dat je nog steeds niet ongesteld bent. Je NOD was 4 juni en het is nu al 7 juni. En die vreemde veeg kan inderdaad van alles betekenen.

@Marmira, ik snap het wel hoor, vind het soms ook nogal overweldigend die hoeveelheid berichtjes :-). Wat mij betreft mag je gewoon in het schema blijven staan hoor!

Waneer hebben we voor het laatst iets van getrouwde juf gehoord? Ben wel nieuwsgierig of het raak was.
Ik ben het met Boepie eens! Waarom doe je niet nog een test. Misscien was je toch te vroeg van de week... Kijk maar naar Fennah
Lieselotje, wat staat er nou eigenlijk op jouw foto?
Een koe met zijn tong in zijn neus. Ben gek op koeien. Zou ook heel graag een eigen koe willen. Ooit komt tie er!!!!
Boepie: wij zitten een beetje gelijk kwa NOD. Atheena is dit weekend.

Let jij nu extra op nu "het" zou kunnen? want we kunnen natuurlijkj nu een bevrucht ei hebben....
Goeiemorgen dames,

Schrijvertje, wat klote dat je mot hebt met je vent. Snel goedmaken hoor, is echt zonde van jullie weekend. Waarschijnlijk heb je zoveel last van je hormonen en natuurlijk de onzekerheid, ben ik nou zwanger of word ik ongesteld. Hoop dat je snel uitsluitsel krijgt, want dit is ook geen doen!

Heb het trouwens nog niet aan mijn schoonouders verteld hoor, gaan we vanmiddag doen, maar weten maar niet hoe.

Zie dat ik een paar mensen een vruchtbaar weekend moet gaan toewensen; Atheena, Boepie en Lieselotje, zet 'm op! haha.

Lieselotje, ik geef je wel gelijk hoor dat je er nog ff lekker van geniet. En het is waar, met een drankje op is de wereld een stuk zonniger. Is normaal dat je baalt!! Heb nog nooit haring op... vind het er wel lekker uitzien met die uitjes, maar ben niet zo gek op vis en durf het niet te proberen. Ook garnalen... ik ga toch geen wormen eten haha.

Boepie, moest in het begin ook even goed kijken wat Lieselotje nou voor avatar was, maar tis een enorme koeienneus, echt heel grappig
37 weken zwanger!
Boepie en ik moeten nog een weekje wachten voor de uitslag..... Maandag Boepie en ik dinsdag... Maar omdat ik die slijmprop op donderdag had, zou ik twee dagen later zijn. Dat slijm is toch je eisprong? Daarna zou je na 14 dagen ongesteld moeten worden.

Fennah.. wat dacht je van een pak blauwe muisjes inpakken voor je schoonvader, en voor je schoonmoeder roze?
@lieselotje, ooooooooooooooohhhhhhhhhh, een koeienneus :-). Hoe komt die tong door zin neus dan? Sorry hoor, maar nou wil ik het weten ook :-). Ik heb trouwens een lange cyclus, van dertig dagen, dus mijn ei is als het goed is vorig weekend al gesprongen. Moet zeggen dat ik het lastig vind om te bepalen wat ik nu wel of niet moet doen. Voel me op de een of andere manier namelijk zwanger, terwijl dat natuurlijk helemaal niet waar hoeft te zijn. Voel me er toch niet helemaal lekker bij om nu te drinken, terwijl ik hier de vorige maanden helemaal geen last van had :-).

@Fennah, er zijn ook leuke boekjes te koop, hoe word ik een leuke oma/opa enzo. Of je geeft ze babysokjs kado.
Komt mijn man net beneden, blijkt dat hij gister even ons topic door heeft gespit. Hij vond dat ik het wel wat vaker over hem mocht hebben en dan vooral over hoe leuk hij is .
hahahahaha.. omschrijf hem maar eens dan!

Die zal ook wel gedacht hebben: slijm, slakkenspoor, rode vegen, bruine vegen, zaad tot je nemen hahah

Een cyclus van 30 dagen zou dan betekenen: Als je dan op zaterdag je ei hebt gehad, dat je dan twee weken later je NOD hebt. Voor jou dan dus de 14e?

Vorige maand was ik er zeker van dat ik vanalles voelde balablabal... helemaal niks gedronken, hield overal rekening mee. En toen ik ongesteld was dacht ik : ja dag, dat kan zo wel maanden gaan duren. Zondag zou dan het ei gaan nestelen en dan ga ik er wat meer rekening mee houden, zou dan een dag of 9 zijn. Maar heel eerlijk gezegd weet ik niet of ik deze maand zo sterk ben. Geloof heel eerlijk gezegd niet.
En die koe heeft gewoon zijn tong uitgesstoken en hem in zijn neus gestopt

Koeien hebben een hele lange tong.
Ik heb een fantastische man hoor, we zijn bijna een jaar getrouwd nu en nog steeds dol op elkaar. . Hij is alleen nog al nieuwsgierig .

Ik las ergens dat je eisprong altijd 14 dagen na de eerste dag van je laatste menstruatie is en dat de tijd tot aan je volgende menstruatie varieert. Ik had dus rond de 30e mijn ei, maar houdt voor mijn volgende NOD dus een titaal van dertig dagen aan.

Vind het ook wel moeilijk hoor om nu al van alles te laten terwijl ik eigenlijk nog niets weet. Ben een aantal maanden geleden al gestopt met roken vanweg onze plannen en probeer drank enzo nu met mate te doen. Ga trouwen snog wel een keer een grote T-bone eten van de week voor het te laat is . Sorry voor de vega's onder ons. Ik heb groot respect hoor voor jullie, ik houd het bij biologisch, voel me daar goed bij.
Hehe, nou zie ik het lieselotje! Ik dacht eerst dat het een heel lelijk hondje was, haha!
Hmpf, hier een kleine update:

Uurtje geleden vreemde erg donker burine/bijna zwawrte slierten... Vervolgens een uurtje in bad gelegen en nu lijkt het dan toch wat door te zetten. Maar nog steeds net zoals anders. Wacht vandaag even af of het echt doorzet zoals ik gewend ben! Stom gedoe!

Lang leve de PMS of gewoon HORMONEN! GRRRR!!!! (en nee we hebben nog steeds niet met elkaar gesproken. Helpt ook niet echt als het om mijn humeur gaat! We zijn ook zo lekker eigenwijs en koppig allebei. Oef, dan toch maar weer naar boven toenadering zoeken)
Ik ga douchen!! en daarna vriendin helpen hapjes te maken en te proeven (ghegheghe) voor vanavond.

tot laterrrrrrrr weer. xxx Fijne zaterdag allemaal
@ Boepie: volgens mij is het net andersom met de 14 dagen, dus ei is altijd 14 dagen (met marge van 2 dagen dat wel) voor je volgende OD. Even checken in mijn boek....
Ja, Croon zegt dat de periode na de eisprong altijd 14 dagen duurt, en dat de tijd tussen OD en eisprong varieert. Zij noemt dit de eerste fase, van OD tot ei, en van ei tot volgende OD de tweede fase. Hoe langer je cyclus hoe langer de eerste fase.

Ik heb vanmorgen geheel tegen de "regels" een Ultra gevoelige test gedaan, 1 dag voor mijn NOD. Negatief dus.

Ik was best geschrokken van mijn borstomvang gister, en dat in combinatie met de vage veeg en het feit dat ik al 2 weken geen trek in alcohol heb....

Normaal gesproken had ik nog niet getest nu, ook omdat het nog te vroeg kan zijn. Maar omdat we morgen op vakantie gaan lijk ik er wel extra zenuwachtig over. Als het positief was geweest had ik in ieder geval 1 dag kunnen wennen voor we in de auto stappen.

Trouwens niet met ochtendurine getest, ik moet altijd plassen tussen 5 en 6 uur, en dat is nou niet het tijdstip om te testen. Dan kan ik daarna zeker niet meer slapen. Maargoed. Deze negatoeve test heeft mij wel weer even met beide benen op de grond gezet. Ga ik in ieder geval iets nuchterder op vakantie
Schrijvertje, wat zijn jullie koppig zeg haha. Hoelang zitten jullie nu al uit mekaar? Ik hou het ook altijd het langst vol, komt mijn vriend het altijd goed maken ;) Maar we hebben eigenlijk nooit ruzie, laatste meningsverschil is ook al tijden geleden. Zijn erg makkelijk allebei. Snap niks van jouw vegen hoor, kan me je frustratie goed voorstellen! Wat moet je er nou mee...

Atheena, jammer van die negatieve test! Maar jij hebt dus wel te vroeg getest, dus misschien zegt dit nog niks? Ik had blijkbaar ook die eerste keer te vroeg getest hoor. Volgens mij klopt jouw verhaal, je ovulatie is gemiddeld 14 dagen voor je ongesteld moet worden. Waar ga je ook alweer naartoe? Ging jij nou naar Frankrijk? En voor hoelang? Mijn hoofd is een vergiet.

Boepie, moest lachen om je berichtje dat je dacht dat Lieselotjes avatar een heel lelijk hondje was hahah. Komt denk ik omdat die koeienneus van die vlekken heeft, vind 'm wel erg leuk! Lijkt wel mijn vriend waar je over praat, alleen leest hij dan niet het topic, maar vraagt weleens of ik op wil schrijven hoe leuk ie wel niet is... net zo erg als jouw man dus haha. Heb ook een super vent hoor, maar zie niet in wat het met dit topic te maken heeft, dus helaas voor hem.

Vond Lipa's idee wel leuk en makkelijk uitvoerbaar. Ik pak een rol beschuiten en zeg dat ze over 8 maanden de muisjes kunnen halen. Ben bang dat iemand anders die babysokjes vind in hun huis en ik wil het echt nog even onder ons vieren houden.
37 weken zwanger!
@ Fennah: ik heb wel getest met zo'n Ultra test die je volgens de gebruiksaanwijzing 6 dagen voor NOD al kunt gebruiken. Zo eentje waarvan ik eerst riep dat ik er niet in geloofde

Ik ga inderdaad naar Frankrijk, 3 weken kamperen, lekker!
Nou Boepie,

Vertel 's hoe leuk je man is?

Heb wel zin in leuke verhalen. Aangezien ik al de hele dag flink misselijk ben. Die verhalen over slierten enzo zijn even niet heel bevordelijk voor mij aangezien ik het zo ongeveer levendig voor me zie.
Mensenlief, ik kan maar niet stoppen met niezen. Oef, wat vermoeiend. Denk soms zelfs dat ik er even niet meer uit kom (uit de niesbui).

We zijn weer on speaking terms trouwens hoor! Heb toch maar een eerste stap gezet! En nu waren we on sleeping terms, want ik nies me dus het apezuur en heb geen zin om naar buiten te gaan. Ga straks toch maar wel, even iets voor die nies zien te scoren. :(

Die vegen hier blijven ook echt vaag! Ze zijn waterig, dus alles behalve helder, ook niet helder rood van kleur (eerder bruinig) en het geheel zet dus ook helemaal niet door! Heb ook eigenlijk geen krampen en normaal heb ik echt behoorlijk veel pijn. Snap er niets van! kun je zwanger zijn en bloed verliezen??? Het zal toch niet?

Atheena, balen, zo in eerste instantie. Maar ja, je weet dat het niets hoeft te zeggen!!

Hmmm na flink googlen blijkt dat bloedverlies toch kan, aan het begin van een zwangerschap. (onder andere op het moment dat je ongesteld zou moeten worden, maar dan dus minder heftig en zonder kramp. (that's' me) Of als gevolg van heel hard niezen... (need I say more) En hup: terug is alle twijfel weer. Morgen dan toch maar een test doen als het echt niet doorzet. Mindf*cking dit hoor! (weet er even geen beter woord voor). Ik had me er al helemaal bij neergelegd en ingesteld op een volgende ronde en nu is er dus misschien toch nog weer een kansje.....
absoluut nog een kans schrijvertje. Ik wil geen valse hoop geven maar zolang het geen rood vers bloed is, is er nog best wel hoop. Ik verloor zelfs helder bloed en was zwanger dus morgenochtend nog maar ff een test er tegenaan gooien! Dan ben je 3 dagen overtijd toch? Dan wordt het al weer eens wat hihi

Succes!

\

Ik ben net terug van het ziekenhuis. Charlotte had tijdens onze boswandeling 2 teken opgelopen! Dus die moesten er van mij gelijk uit. Arts was beetje een bruut en niet kindvriendelijk maar goed, ze zijn eruit. Wel met ether terwijl ik altijd dacht dat dat juist niet mocht maar goed, ik hou dr maar goed in de gaten. En ik zal mezelf ook ff controleren maar ik heb heel veel van die kleine moedervlekjes dus dan heb ik mn vriendje wel ff nodig... deze vlekjes waren ook echt ienieminie, 1 a 2 mm maar dus met pootjes. Jakkes wat een rotbeesten. Ik heb er ooit 1 gehad en was echt bijna in shock, ik haaaaaaat dat soort dingen. Spuiten, prikken en beesten die zich in je graven... erger kan niet voor mij
He Lente, jazzes, goed dat het je zo snel opgevallen is! Weg met die teken!

Heb zojuist (op verzoek van mijn hubbie) nog een test gedaan. Negatief! Vertelde het hele verhaal dat ik eigenlijk bijna niet ongesteld ben (ik noem dit echt geen ongesteldheid, normaal loop ik leeg! Dit lijkt nergens open ik verga altijd van de pijn de eerste dag en voel nu echt nul komma nul) en hij wilde net hooikoortsmedicijnen voor mij gaan halen. Maar ja, je kunt natuurlijk niet zomaar alles gebruiken mocht je wel zwanger zijn. Vandaar. Negatief dus. Ik hoop dat deze testen betrouwbaar zijn en dat ik nu eindelijk van al het gedonder af ben en voor 1000% zeker weet dat ik inderdaad niet zwanger ben!

Lente, om terug te komen op die drie dagen overtijd. Dat was volgens de comp. Het kan goed zijn dat gisteren mijn eigenlijke NOD was en dan zouden de zwemmertjes het ook nog gehaald kunnen hebben. Dan is het dus een dag..... Maar goed, de test was negatief, dus klaar! Hubbie kan op zoek naar een flinke neusspray!!! Dit trek ik zo niet lang meer!

Succes met je dochtertje en hou haar goed in de gaten!
@schrijvertje, frustrerend hoor al die smakelijke vegen en vlekken die niets hoeven te zeggen. nog even wachten misschien dat het toch raak is! wel spannend hoor. Heb zelf trouwens nu ook met NOD nadat ik stopte met de pil dat het wel erg lang duurt voor er echt bloedverlies is. Maar goed, je bent wel erg laat...

En ach, heb ook wel eens ruzie met heel veel stiltes... eergisteren nog. Maar we maken het ook altijd weer goed

Hoe zat dat trouwens met jullie, hadden de meesten meteen een regelmatige cyclus na het stoppen met de pil? EN hoe lang duurt jullie cyclus gemiddeld? En is het slechter om een kortere cyclus te hebben zoals 25 dagen?

En lieselotje weet ook niet goed hoe schadelijk alcohol is. Ik drink niet veel maar heel soms wil ik gewoon los gaan. Dat doe ik dus niet meer want er is al weinig kans en ben toch wat ouder. Al voel ik me niet oud en word ik soms (ok, in het donker) aangezien voor 25. Hoop dat die eicellen hetzelfde voelen

@Lente, ja de meeste meiden zijn jong hier, maar we maken uiteindelijk toch hetzelfde mee. Ik heb ook een ander item gezien voor zwangeren boven de 35 maar daar hebben ze geloof ik geen behoefte aan nieuwe leden. En hoop dat je dochtertje er geen last van heeft. Ellendige beesten die vieze teken. echt smerig!

Trouwens Boepie, heb de verkeerde NOD datum gegeven, het moet als het goed is 15 juni zijn. 25 juni zou dan de eisprong kunnen zijn. En voorzover ik weet is de tijd tussen NOD en ei flexibel en is er een marge van 12-16 dagen tussen ei en NOD.

En nu ga ik echt wat doen, al de hele dag liggen lezen en niks doen. Luiluilui.

Zina

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven