Katten naar buiten?
zaterdag 3 augustus 2013 om 20:23
Ik twijfel zo. Ik heb 2 katers van 3 jaar oud. Een is een zo goed als witte langharige kruising (half ragdoll en daar lijkt hij ook op) en ander is een enorme volbloed Maine Coon met stamboom. Beiden zijn gecastreerd en gechipt.
We wonen aan het water met alleen aan de voorkant verkeer (rustige straat). Aan de achterkant is een groot recreatiegebied. Geen probleem dus zou je zeggen. Maar beide zijn nogal opvallende en imposante katten. De witte maak ik me niet zo'n zorgen over want die is schuw genoeg maar de Maine Coon gaat ben ik bang op iedereen af en overal naar binnen. Hij is echt enorm (8kg maar heel heel slank en dus enorm lang) maar gaat bij elke vreemde direct op schoot. Ik ben dus bang dat hij meegenomen wordt. Wat denken jullie?
We wonen aan het water met alleen aan de voorkant verkeer (rustige straat). Aan de achterkant is een groot recreatiegebied. Geen probleem dus zou je zeggen. Maar beide zijn nogal opvallende en imposante katten. De witte maak ik me niet zo'n zorgen over want die is schuw genoeg maar de Maine Coon gaat ben ik bang op iedereen af en overal naar binnen. Hij is echt enorm (8kg maar heel heel slank en dus enorm lang) maar gaat bij elke vreemde direct op schoot. Ik ben dus bang dat hij meegenomen wordt. Wat denken jullie?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
zondag 4 augustus 2013 om 12:40
Hier ook Maine Coons en een kruising Ragdoll (zooooo lief!) en ik heb de tuin afgezet, zo kunnen ze wel lekker naar buiten en heeft niemand er last van. Ik woon in de stad en ik zie hier in de buurt wel katten loslopen maar ik durf het gewoon niet. Als ik de loterij win en buiten ga wonen (dream on ) dan zou ik denk ik een hele grote kattenren bouwen. Daar komt ook bij dat ik vlakbij een parkje woon waar ze een soort ecologische groenzone met allerlei vogeltjes/diertjes hebben gecreerd en 1 van mijn MC is nogal een psycho killer, heel lief, maar alles wat op vliegt, kruipt, loopt wordt vermoord, vind ik ook weer niet nodig.
Ik heb vrienden met katten die naar buiten mogen, maar die zitten na 10 jaar wel op kat 5 omdat de vorige 4 zijn doodgereden of doodgebeten door honden .
Ik heb vrienden met katten die naar buiten mogen, maar die zitten na 10 jaar wel op kat 5 omdat de vorige 4 zijn doodgereden of doodgebeten door honden .