Mode & Beauty alle pijlers

Moderator Mode & Beauty

26-05-2008 23:43 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Ik ben de eerste jahoe, jahoe

Check medeforumer Doey (http://www.viva.nl/ledenpagina?userid=doey)

0 dagen lid en in twee drie topics:

1. Bruin zonder zon

2. welke zelfbruiner geeft diepe/donkere kleur al na 1 keer..?

3. Alga-Sun Ultra wie mee bekend ?

, spamt hij Algasun
het topic:

stemmen please hoort volgens mij hier niet thuis...
quote:i2Paq schreef op 27 mei 2008 @ 00:10:

Ik ben de eerste jahoe, jahoe

Check medeforumer Doey (http://www.viva.nl/ledenpagina?userid=doey)

0 dagen lid en in twee drie topics:

1. Bruin zonder zon

2. welke zelfbruiner geeft diepe/donkere kleur al na 1 keer..?

3. Alga-Sun Ultra wie mee bekend ?

, spamt hij AlgasunDank je, ik heb de postings verwijderd!
quote:heyharvey schreef op 27 mei 2008 @ 15:45:

het topic:

stemmen please hoort volgens mij hier niet thuis...Gone, merci!
is al opgelost dus ik heb mijn vraag even weggehaald
Ik wilde zeggen, reclame topic spot je shop.

Kijk ik op hun site, zie ik bij "over ons" staan dat viva het sponsert. Dus ik weet niet of het dan wel mag.

Sanne heeft het zelf al gesloten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
reclame !
Het topic Graag reacties over koopervaring lingerie is verwijderd, marktonderzoeken zijn niet toegestaan. En nu ff kijken in de link van Yamuna.
quote:Yamuna schreef op 05 juni 2008 @ 20:52:

reclame !Thx. Het topic Oranje shirts voor dames is ook verwijderd.
Er zijn een aantal topics geopend door gurl1984 hierin verwijst zij telkens naar haar website
reclame door een nieuwe forumster: extraatje, in clarins/pukkels en in anti rimpel oogcreme ( 4 berichten geplaatst en 4 x reclame)
quote:citroentekkel schreef op 06 juni 2008 @ 12:45:

Er zijn een aantal topics geopend door gurl1984 hierin verwijst zij telkens naar haar websiteAls het goed is, is nu alles weg. Bedankt!
quote:feeks schreef op 06 juni 2008 @ 13:07:

reclame door een nieuwe forumster: extraatje, in clarins/pukkels en in anti rimpel oogcreme ( 4 berichten geplaatst en 4 x reclame)Alles bewerkt, dank je!
hai angel,

bij het topic "Yves rocher" ruikt het naar verkapte reclame.
Hoi Lalein en Angel,

Lees mijn commentaar in dat topic nog maar eens. Ik zie niet in wat hier niet aan mag. Het is ook niet voor het eerst dat ik ergens positief over ben. Misschien kun je ook nog eens kijken naar andere posts van mij in het beautyforum. Anders bewerk je maar wat er uit moet, mijn bedoeling was alleen maar ervaringen uitwisselen, en ja, ik post graag met plaatjes maar ik wist niet dat daar bezwaar tegen was.
ik zeg ook niet dat het reclame is, maar zo komt het wel over. veel plaatje en positief commentaar gecombineerd met een link...komt vaak voor en dan is het reclame, vandaar mijn associatie
Ik snap de associatie wel, hoewel ik expres geen link(s) had geplaatst, alleen een naam genoemd. Maar goed, het is dus geen reclame. Misschien moet ik anders het bedrijf maar eens mailen dat ik hun producten zo goed heb gepromoot dat men dacht dat het reclame was, wellicht kan ik er iets voor vangen, haha!
Bedankt voor het meedenken, Lalein! Ik dit geval vind ik het hard meevallen met het maken van reclame. Enthousiast zijn over een merk of over een product valt niet direct onder de noemer reclame maken en ik zie verder geen connectie tussen Mieshka en Y.R.
Het topic derde tepel weg laten snijden is verwijderd. Na de reacties en het verwijderen van de op als reactie op de reacties had het weinig nut meer het topic te laten staan.
Mijn topic 'Ik zoek... leuke zwarte pumps, waar te koop?' mag gesloten worden.
quote:Weelassie1984 schreef op 09 juni 2008 @ 21:52:

Mijn topic 'Ik zoek... leuke zwarte pumps, waar te koop?' mag gesloten worden.Sorry, maar we sluiten topics in principe niet. Wellicht heeft iemand anders er nog wat aan.
Het topic Fotoshooting is verwijderd, oproepjes zijn niet toegestaan.
Angel, ik weet niet of het topic Tip hier reclame is. Maar vroeger mocht je geen topic openen waar alleen een link stond en verder niets (was in het oude forum). Het is ook de eerste posting van deze forumster dus het riekt naar ............................
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
sjongejonge zeg... was alleen een goedbedoelde tip... gaat dat zo hier..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven