Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
Gold, wat goed zeg dat het zo lekker gaat met lijnen!

Coetje, geniet van je vakantie!!

Zoeb, fijn dat je weer mobiel kunt forummen, anders moeten we je missen. Met dit weer moet je ook niet teveel willen doen in huis vind ik, zo vaak komt het niet voor die warmte dus dan mag het best even wat minder allemaal.

Stiekem vind ik het best fijn dat het even niet zo warm is, vanavond lekker even alles doorluchten dan is het weer even een normale temperatuur in huis.

Ben al weken niet naar de sportschool geweest en zoals dat gaat heb ik er nu natuurlijk helemaal geen zin meer in....

Heb nu als 'smoes' bedacht dat ik vanavond een start ga maken met het uitmesten van kasten etc. een soort van 'een laatje per dag project'. Je moet ten slotte toch een keer beginnen. En waarschijnlijk neem ik mezelf enorm in de maling maar ik had bedacht dat ik dan ook meteen beweging heb dus dat is dan 2 vliegen in 1 klap, toch??!!

Op mijn werk ben ik al heel goed bezig en lijkt de achterstand langzaam minder te worden dus dat is superfijn. Vanaf morgen krijg ik een stagiaire als ondersteuning, daar verheug ik me op. Het lijkt me een erg aardig meisje waar ik een hoop aan kan hebben, en nog gezellig ook.

Tja hyves.. ik zit er alleen maar op vanwege de BH en verder niet. Feestboek wil ik nie.. maar af en toe 'moet' het haast wel, ik mis aardig wat nieuwtjes in onze vriendenkring. Dus heeeeel misschien, moet ik ook maar overstag.
Moggu...haha Gold

Ik ben druk met genieten en wat klussen...tuinhuis verven, tuin netjes maken, caravan wassen enz.Vandaag wel flink verbrand,met dat windje erbij hier heb je dat te laat door.Zometeen lekker douchen en dan flink smeren.
Ja Coetje aan zee verbrand je veel sneller dan in het Brabantse land. Fijn dat je zo geniet.

Gelfje leuk dat je er een aardige stagiaire bij krijgt. Je klinkt goed. En ik doe ook weinig in huis. Ikben vanmiddag met een poging ramen wassen begonnen, maar na twee ramen en de voordeur lipe het spaak. Moest nog snel naar de winkel en daar kwam ik jongste zoon en schoondochter en Eden tegen en die kwamen maar meteen eten. Morgen weer een dag."

Gold wat ben jij actief met dit weer. Haha.

En ja ik mis Coetjes goedemorgen ook.

Het is druk op mijn werk dus van forummen in de baas zijn tijd komt niet veel.

Nu snel de naaimachines opruimen. Heb snel even de korte broek van Jan gemaakt waar de naad helemaal van los lag.

En dan is de maandag alweer om. Dan vliegt de week weer. Gelukkig.

Oh ja ik doe niets meer met Hyves maar kan het ook weer niet wegdoen. Zal er binnenkort weer wat nieuws komen? Facebook is alweer oud. Haha.
De huisarts heeft gebeld met de uitslag van het vlekje e het blijkt toch een (zo zei hij het letterlijk) huidkankertje te zijn.

Het is een vorm die niet uitzaait maar ik moet toch naar een dermatoloog om het grondiger weg te laten halen. Daar kan ik maandag al terecht voor een eerste afspraak.

Het is even schrikken en toch ook weer niet, ik had altijd al het gevoel dat ik er aan moest geloven omdat ik als kind echt elk jaar vreselijk verbrand ben door de zon (rood haar, sproetenhuid) en van smeren hadden we toen nog amper gehoord...

Nou ja, geen paniek dus, maar wel snel handelen dan is er niks aan de hand.

Verder had ik een aardige dag, terras met vriendin en later nog kleding voor haar geshopt. Ik hoefde zelf even niks meer na die citytrip Amsterdam .
Mogguh.

Oh jeetje Gold. Dat is echt schrikken. Maar goed dat je het na hebt laten kijken. En het is wat je zegt. Vroeger smeerden we niet omdat we er nooit van gehoord hadden. En we zaten bij wijze van spreken dag en nacht aan het strand. Jij ook denk ik.

Wat fijn dat je al zo snel terecht kan. Maar het wordt toch een weekend waar je er stiekem veel aan zult denken.

Zag je aan het vlekje dat het toch anders was?

Je Amsterdamse trip was leuk las ik op FB.

Coetje zie ik ook wel eens zo hier en daar voorbij komen. Met foto' van een half geverfd schuurtje. 't Zal inmiddels wel klaar zijn.

Gelfje je kunt "feestboek" gebruiken zoals je wilt. Lekker alle nieuwtjes volgen en er verder weinig mee doen. Je kunt er van alles mee.

Sam komt straks. Dus dat zal vandaag wel veel in het zwembad zitten worden. Hij is gek van water. Ik moet hem wel goed in de gaten houden. |

De ramen zijn inmiddels wel allemaal gewassen en ik had eer van mijn werk. ;)
Mogguh...

Ja Zoeb, het was even schrikken en zoals ik al zei toch ook weer niet..

Ondertussen het ik de verwijsbrief in huis en staat het zwart op wit: basaalcelcarcinoom.

Het schijnt veel voor te komen en goed te behandelen en het zaait vrijwel nooit uit, dus ik ben er redelijk rustig onder. Eerst en vooral maandag de afspraak met de huidarts en dan zullen we wel horen hoe en wat.

Ik zit lekker binnen met alles dicht en de plafondventilator aan, dus het is hier goed uit te houden. 26.5 graden binnen is altijd nog beter dan 36 graden buiten.

Ramen wassen in dit weer Zoeb? Je ben gek!
Ik las net op facebook dat Coetje nog veel gekker is!

Die is een tuinhuis aan het beitsen!
Maar hij staat nu wel!! En vanmiddag naar het strand geweest

Gold, ik ga voor je duimen maandag!

Morgen komen mijn ouders langs en dat vind ik heel leuk!!

Ik lees wel mee maar wifi is hier nog steeds niet goed, dus posten gaat wat lastiger, morgen gaat de laatste week alweer in, boeh!!!!
Denk aan je Gold. Wel fijn dat je al weet dat het niet uit kan zaaien. Een hele geruststelling is dat wel lijkt me.

Coetje lekker genieten van zon. zee en strand. Heerlijk moet het zijn. Het gaat veel te snel voorbij. heb je genoeg. Net als wij.

Fijn dat je tuinhuis klaar is.

Gold het was niet zo heet hoor toen ik de ramen ging lappen. Pffft. gelukkig niet.
*zwaait*

Gisteren een mini-meet. Heel gezellig.

Ben last-minute kattenoppas, dus ga beestje dadelijk weer even bezoeken.

Kan daar wel online maar bezemen gaat wat lastig.
Je bent er maar druk mee WV, met die oppaskatten. Of is het steeds dezelfde?

Oudste gaat morgenmiddag met me mee naar de dermatoloog. Dat vind ik een fijn idee.

Pas om kwart over 4 een afspraak dus eerst boodschappen enzo.
Mogguh.

Gold fijn dat oudste mee gaat. Succes. Denk aan je.

Minimeet WV?? Met Mamz?

Hoe bevalt je nieuwe baan?

Coetje nog steeds lekker de toerist aan het spelen?
De assistente belde of ik om 10.50 kon komen dus we hebben het al achter de rug.

Niks aan het handje. Het zat oppervlakkig dus niet diep en de restjes die er nog zitten worden automatisch door mijn lichaam afgestoten. Wel wil hij me over drie maanden weer zien ter controle. En voor nu heb ik een twee x daags antibiotica zalfje om erop te smeren.
Oh Gold fijn dat het al achter de rug is en dat het meevalt. Is het meteen weggehaald? Zo te lezen wel dus.
Het vlekje was al weggehaald, maar er was een snijvlak niet schoon. Maar dat schijnt dus vanzelf goed te komen met die zalf die ik nu heb.

De boodschappen zijn ondertussen in huis en alle was is weer voor even weggewerkt.
Ik heb 4-5 oppasadressen.

Vanaf komend weekend korte tijd eentje vlakbij mijn werk.

Werk bevalt wel, airco deed het vandaag wel iets slechter dan vorige week. (nouja; thuis alleen arko alle ramen kunnen open)

Was Utrechtmeet van forum. We bleken met 7 personen te zijn. Ook een paar van Dordtmeet, maar ik was daar zo laat dat ik ze niet herkende.
Kwam deze op fb tegen https://sphotos-a-ams.xx. ... 842014359_749630643_n.jpg
Mogguh>

WV. Hij is leuk. Lekker dubbelzinnig.

Gold dat had ik gemist. Dat het al weggehaald was.

Rustig hè zo zonder Coetje.

Hier zijn deze week de vakantie's alweer afgelopen.

Ben heel erg aan het nadenken over een thema vier jaargetijden die ze dit jaar tijdens de Festeynder hebben. Festeynder

Omdat er zo'n 10.000 mensen langs ons huis lopen zet ik altijd iets in de tuin met het thema. Maar dit jaar kan ik niets verzinnen.

Wat deden ze vroeger in de lente-zomer-herfst en winter?

Nou ja de winter is niet moeilijk. een paar Friese doorlopers met een ketel snert of zo aan een driepoot. En de zomer is de oogst. Maar de lente en herst bezorgd me hoofdbrekens. Vind het ook een dom thema. Wat moet je daar nu op verzinnen.
Ja leuk is ie WV, ik had hem ook al eens op mijn tijdlijn gezet.

The story of my life.

Er draait er op dit moment alweer een en er staat er ook nog een te wachten.

Inderdaad een moeilijk thema Zoeb.

Ik zou het zo 1 2 3 ook niet weten.

Vanmorgen stonden we al om 8 uur op de tennisbaan. Het was toen echt heerlijk om te spelen.

Goldman en Oudste zijn werken, Troela is de hort op met vrienden en ik heb de kiet weer lekker voor mij alleen

Ik ga zo een tukkie doen op de bank.

Vanavond nog toneelrepetitie.
Moggu meisjes!

Het is natuurlijk heel positief dat ik zo lekker bezig op mn werk en ook thuis met allerlei dingen maar... daardoor raken jullie wel verwaarloosd. Dan werkt het bezem-topic eigenlijk TE goed

Maar, het gaat goed hier, vooral op mijn werk echt goed bezig, langzamerhand allerlei achterstallige klussen aan het afwerken en ik de stagiaire! Thuis nog niet zo heel veel opgepakt vanwege het warme weer maar ik ben behoorlijk tevreden en zit beter in mn vel dan een tijd terug (nu maar hopen dat dat ook even zo blijft )

Gold, toch wel even schrikken dat plekje. Goed dat je naar de huisarts bent gegaan! Realiseer me nu wel dat ik toch ook maar eens naar dat ene jeukende plekje moet laten kijken (is alleen een beetje vreemd, het jeukt steeds op dezelfde plek maar ik zie daar eigenlijk niet echt iets..). Tja.. die lichte huidjes met 1001 sproeten en moedervlekken zijn niet echt handig.. ik weet er alles van.

Zoeb, fijn dat je weer mobiel kunt forummen! Jullie hebben een bootje toch? Wat heerlijk zeg! Had me nooit zo gerealiseerd hoe lekker het is om met dat warme weer op een bootje te zitten tot we laatst een dagje met vrienden gingen varen. Echt zo lekker, ik raak instant helemaal relaxt op het water, heel apart maar vooral heel lekker!

Coetje nog lekker aan het genieten?!

Watervrouw, grappig dat je kattenoppas bent. Doe je dat bij bekenden of via een organisatie? Wij hebben zelf 2 katten en ik vind het altijd best lastig om goede oppas te vinden. Er zijn wel buren die af en toe wat brokken naar binnen willen gooien maar dat vind ik toch een beetje sneu. (ben geloof ik nogal weekhartig als het over mn katten gaat ). Dus.. mocht jij toevallig een organisatie kennen in de Randstad.. dan hou ik me van harte aanbevolen!

Zo, nu ga ik weer verder met mijn goeie acties op werk. Moet het natuurlijk wel vol houden

Fijne dag allemaal!!
Gelf

Mail anders even, kattenoppas is deels via een organisatie die in meerdere steden actief is. watervrouw2 atgmailpuntcom
Zoebie: misschien kun je iets met 'de oude maandnamen':

januari louwmaand (vertaling van louw: o.a. vis/weinig/niets)

februari sprokkelmaand

maart lentemaand

april grasmaand

mei bloeimaand

juni zomermaand

juli hooimaand

augustus oogstmaand

september herfstmaand

oktober zaaimaand

november slachtmaand

december wintermaand
Ha ja WV. Daar kan ik wel iets mee. Thankssss.

Ben er al hard mee bezig. Dus druk voor het a.s. weekend.

Net even naar de kringloop geweest voor een soort rieten mand om graan of mais in te doen. Is gelukt. Voor twee euro's dus ik kan er geen breuk aan vallen.

Festeynder

Fijn Gelf dat het lekker gaat.

Coetje al vroeg aan het tennissen. Lekker he als het spul allemaal eens van huis is.
Mogguh...

Vandaag was ik al druk bezig met het regelen van toneelzaken.

Over twee weken is het al zover en er is nog een boel te doen.

Vanmiddag nog een ritje naar Antwerpen en dan kunnen we alweer een ding van de to do-lijst afvinken.

Maak je nog een foto van je creatie Zoeb?

Het wondje op mijn rug geneest niet zoals ik zou willen. Het is nog steeds korstig en pussig (is geen goed woord maar jullie snappen vast wel wat ik er mee bedoel).

Als het na het weekend niet zichtbaar beter is ga ik de huisarts er toch nog even naar laten kijken.
Ik zoek in regio Mamz/Coe een kattenoppas. Iemand een idee?

watervrouw2 atgmailpuntcom

Hier ligt het kattenspul voor pampus of is buiten. Lekker rustig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven