Mode & Beauty alle pijlers

Nieuwe mode?????

05-08-2013 20:10 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af wat dit te betekenen heeft. Heb gisteren 2 vrouwen gezien die echt letterlijk in hun blote kont buiten liepen.

De ene was een vrouw van tegen de 50, mooi figuur en vrij chique en de andere een jonge meid.

Ze dragen een soort van kanten jurkje/rokje maar dan heel kort, boven hun kont en een string.

Die oudere "dame" liep in de supermarkt te paraderen, iedereen keek met open mond.

Ben ik nou zo ouderwets dat ik dit niet kan begrijpen?
quote:waarbij schreef op 05 augustus 2013 @ 20:39:

Als ik zulke mooie billen had als op die plaatjes, dan zou ik ook dat soort rokjes dragen.Serieus?????? Ik vind het echt te ordinair voor woorden en ben toch echt geen burgerlijk truttig type.
Haha, ik dacht ook al: die zijn gewoon het rokje vergeten en lopen alleen in een riem met string .

TO, ik denk dat dit weinig te maken heeft met mode maar meer met geen enkel gevoel voor decorum.
To dat je die ene vrouw dan nog beschrijft als een chique type.

Als je er zo bij loopt dan zie je er uit als een hoer op zoek naar klanten en moet je het ook niet gek vinden als je op die manier wordt aangesproken.
die kanten jurkjes wat Enn als eerste postte zou ik zo aantrekken als ik zou durven

Die van viva amber zijn misschien wat kort
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:waarbij schreef op 05 augustus 2013 @ 20:39:

Als ik zulke mooie billen had als op die plaatjes, dan zou ik ook dat soort rokjes dragen.Dat van die billen heb je wel gelijk in. Het is zeker prettiger om naar te kijken dan naar al die mannen die in hun blote pens op de fiets gaan zitten tegenwoordig .
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 augustus 2013 @ 21:01:

[...]

Dat van die billen heb je wel gelijk in. Het is zeker prettiger om naar te kijken dan naar al die mannen die in hun blote pens op de fiets gaan zitten tegenwoordig .
quote:sugarmiss schreef op 05 augustus 2013 @ 20:56:

To dat je die ene vrouw dan nog beschrijft als een chique type.

Als je er zo bij loopt dan zie je er uit als een hoer op zoek naar klanten en moet je het ook niet gek vinden als je op die manier wordt aangesproken.Zo, ga je lekker?
quote:itsme26 schreef op 05 augustus 2013 @ 20:59:

die kanten jurkjes wat Enn als eerste postte zou ik zo aantrekken als ik zou durven

Die van viva amber zijn misschien wat kortIk zie je al lopen met een blote doos, omdat de voorkant ineens een stuk korter is door die bolle buik omgekeerde versie van wat TO tegenkwam vandaag!
quote:Enn schreef op 05 augustus 2013 @ 20:18:

Zoiets?

[img]http://cdn.buzznet.com/assets/users16/e ... 516155.jpg[/img]

Dit vind ik nog best leuke shorts.

Maar die laatste plaatjes...ik vind het ordinair. Als het van een ander stofje was zou het nog door kunnen gaan voor lingerie Ik vind dit niet mooi.
waren ze samen?

ik maak echt nooit zulke spannende dingen mee
quote:sugarmiss schreef op 05 augustus 2013 @ 20:56:

Als je er zo bij loopt dan zie je er uit als een hoer op zoek naar klanten en moet je het ook niet gek vinden als je op die manier wordt aangesproken.

Zo dan.....

Ben je het kwijt? Voel je je beter?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Ivetje schreef op 05 augustus 2013 @ 21:06:

[...]

Ik zie je al lopen met een blote doos, omdat de voorkant ineens een stuk korter is door die bolle buik omgekeerde versie van wat TO tegenkwam vandaag!en boos kijken als iemand er wat van zegt
quote:itsme26 schreef op 05 augustus 2013 @ 21:09:

[...]

en boos kijken als iemand er wat van zegt Ja tuurlijk! Duh, is toch mode?
quote:itsme26 schreef op 05 augustus 2013 @ 21:08:

waren ze samen?

ik maak echt nooit zulke spannende dingen meeNee die oudere vrouw (rond de 50) liep 's morgens in de C1000 en die jongere meid 's avonds laat.
quote:Ivetje schreef op 05 augustus 2013 @ 21:06:

[...]

Ik zie je al lopen met een blote doos, omdat de voorkant ineens een stuk korter is door die bolle buik omgekeerde versie van wat TO tegenkwam vandaag!Is wel makkelijk bij het bevallen, een blote doos.
quote:itsme26 schreef op 05 augustus 2013 @ 20:59:

Die van viva amber zijn misschien wat kort

Samen shoppen als je EINDELIJK eens geworpen hebt

(nee hoor, nog niet gaan bevallen, nog een paaaaaaaar daagjes!)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Sjieke dame? Wie wil er zo bij lopen vindt het slettenkleding.
quote:viva-amber schreef op 05 augustus 2013 @ 20:26:

Of is het de beschaafde versie van BGBHuh?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dat is pas rokjes dag

Als er een mooi figuur in zo een rokje zit vind ik het best vermakelijk om naar te kijken.
Die van Enn vind ik, mits je er het figuur voor hebt, best leuk. Die andere vind ik ook thuishoren achter het CS in Amsterdam.

Qua lengte vind ik dit toch wel matje, waarmee je naar de supermarkt kan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 augustus 2013 @ 22:50:

[img]http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/8135 ... ss-one.jpg[/img]

Qua lengte vind ik dit toch wel matje, waarmee je naar de supermarkt kan.Ha ha ja moet je niet hoeven bukken of iets te hoog uit het schap moeten pakken.
quote:Superhuisvrouw schreef op 06 augustus 2013 @ 21:59:

[...]

Ha ha ja moet je niet hoeven bukken of iets te hoog uit het schap moeten pakken.

Joh dan heeft oom Wim die verplicht mee moet om boodschappen te doen ook weer eens wat om naar te kijken..

Is weer eens wat anders dan de plooirokken en pantykousjes van tante Annie..
quote:Enn schreef op 05 augustus 2013 @ 20:18:

Zoiets?

[afbeelding]Deze vind ik wel mooi hoor,zou ik zo aantrekken als ik tenminste mooie bovenbenen had,maar helaas..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven