Mode & Beauty alle pijlers

Kapseladvies

05-08-2013 23:17 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek naar een nieuw kapsel, maar ik heb geen idee hoe ik het kan doen. Ik ben een jongen en heb momenteel half lang haar. Wie heeft er advies qua kapsel?
Ligt helemaal aan je gezichtsvorm! En of je krullen hebt of niet.
Half Nederland loopt met een Pelle kapsel.

Sinds jaren is er weer een echte mannenhaartrend: de schoolboy-scheiding. Ook wel beter bekend als het kapsel van Feyenoord-voetballer Graziano Pellè. Zag je dit kapsel eerst nog vooral op het voetbalveld, inmiddels zie je steeds meer BN'ers en mannen op straat rondlopen met de trendy retrolook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Foto?
quote:lostintranslation schreef op 05 augustus 2013 @ 23:19:

Ligt helemaal aan je gezichtsvorm! En of je krullen hebt of niet. Mijn gezicht is smal en ik heb geen krullen.
http://haarmodeaanhuis.wo ... tyle-undercut-kapsel-man/
http://www.adversus.nl/be ... ode-man-lente-zomer-2013/
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 augustus 2013 @ 23:20:

[img]http://www.voetbalblog.nl/images/sized/ ... 70x268.png[/img]

Sinds jaren is er weer een echte mannenhaartrend: de schoolboy-scheiding. Ook wel beter bekend als het kapsel van Feyenoord-voetballer Graziano Pellè. Zag je dit kapsel eerst nog vooral op het voetbalveld, inmiddels zie je steeds meer BN'ers en mannen op straat rondlopen met de trendy retrolook. Dit is onmogelijk omdat ik half lang haar heb, er mag wel wat af maar niet teveel.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 augustus 2013 @ 23:20:

[afbeelding]

Sinds jaren is er weer een echte mannenhaartrend: de schoolboy-scheiding. Ook wel beter bekend als het kapsel van Feyenoord-voetballer Graziano Pellè. Zag je dit kapsel eerst nog vooral op het voetbalveld, inmiddels zie je steeds meer BN'ers en mannen op straat rondlopen met de trendy retrolook. Ik vind dit echt leuk staan bij mannen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 augustus 2013 @ 23:22:

http://www.adversus.nl/be ... ode-man-lente-zomer-2013/Op deze site's tref ik vrij weinig kapsels aan voor half lang haar :/. Ik had zelf van te voren al gekeken.
quote:worstenbroodje schreef op 05 augustus 2013 @ 23:23:

[...]

Dit is onmogelijk omdat ik half lang haar heb, er mag wel wat af maar niet teveel.Waarom niet? Lekker luchtig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 05 augustus 2013 @ 23:25:

[...]

Waarom niet? Lekker luchtig.Omdat mijn haar hiervoor te lang is.
quote:worstenbroodje schreef op 05 augustus 2013 @ 23:26:

[...]

Omdat mijn haar hiervoor te lang is.

Ja.

Dat zei je net.

Maar....

een schaar kan dat dus verhelpen.
quote:worstenbroodje schreef op 05 augustus 2013 @ 23:23:

[...]

Dit is onmogelijk omdat ik half lang haar heb, er mag wel wat af maar niet teveel.

Als je dat nou meteen zegt....

Die je modelletje pispot. Je zet een pot op je hoofd en alles wat er onder uit komt knip je er af.
Tja, het ligt zo aan je gezicht en aan je haarstuctuur wat je leuk zal staan. Ik denk dat je het beste naar een kapsalon kunt gaan waar mensen rondlopen die zelf een coupe hebben die jij leuk vindt. Zij zullen eerder iets knippen wat jij ook leuk vindt.
Dit is kennelijk ook een kapsel

Hier is kennelijk over nagedacht

Bedoel je zoiets?
Dan kun je veel hebben, denk ik.

Blader eens een GQ door, kijk naar kapsels van acteurs/presentatoren/sporters.. plaatje mee naar de kapper, klaar!

Maargoed, hier, hier en hier wat inspiratie
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 augustus 2013 @ 23:36:

[afbeelding]

Euh... bijzonder.
quote:Enn schreef op 05 augustus 2013 @ 23:38:

[...]

Euh... bijzonder.Met zo'n kop maakt het niet uit wat voor kapsel je hebt, als je er maar doorheen mag met je handen.
Out-of-bed look effect (lang haar)

kapsel robert pattisonDeze look is ontworpen om het te laten lijken alsof iemand net uit bed gestapt is. Het heeft een rommelig en slordig uiterlijk. Echter is het bij deze look meer dan gewoon iets doen. Een haargel/ pasta die oplost in water werkt goed voor dit kapsel.

Veel mannen vrezen en hebben we eens last van de “ bad hair day”. Dankzij de out-of-bed look is dit niet meer nodig. Let op het is niet gemakkelijk om deze stijl te krijgen, het is meer dan opstaan. Jongere mannen willen vaak een wildere look, dit doen ze met langer haar en haargel. Hierbij moet er wel op gelet worden dat er een niet te stevige gel gebruikt wordt anders oogt het te verzorgd en het idee is immers onverzorgd.

Wil je deze look zelf ook, zorg er dan voor dat je haar nog vochtig is wanneer je de gel er insmeert. Gebruik het liefst ook geen kam of borstel, doe je dit wel doe het dan minimaal. Weet je niet wat je precies moet doen, raadpleeg dan een professionele kapper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven