December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Mette: Heel veel sterkte vandaag meis. Ik heb het hele weekend aan je gedacht en ook nog met mijn eigen moeder erover gepraat dat ik het zo erg voor je vindt al die ellende. Ik ga heel hard voor jullie duimen!

Knor: Lekker bekkie die Joeri! Dat korte kapsel staat hem ook leuk zeg.

Over het slapen: Manuel slaapt echt nog veel vergeleken met andere kindjes hier. Op het kdv en bij oma slaapt hij altijd nog 2x per dag en dan echt gewoon 2x 2 uur! Thuis redt hij wel 1 slaapje, maar het kost wel wat moeite. Ik geef om 11u een boterham en hij ligt tegen 11.30 in bed. Meestal slaapt hij 2,5 tot 3,5 uur achter elkaar. Maar hij is ook zo'n vroege vogel: meestal tussen 6u en 7u wakker. Ik hoop maar dat hij in de vakantie een beetje uitslaapt.

Ik kom vanmiddag even rustig reageren op iedereen. Maar eerst even Manu bij het Zandkasteel wegtrekken voor een boodschapje.
Mette, ik kwam hier even kijken of je al een berichtje had geschreven. Heel veel sterkte met wachten vandaag, ik denk aan jullie en ben hard aan het duimen dat het allemaal meevalt.

Indian, ika zag in de tabel it´s a girl! En ik dacht dat ik wat gemist had, maar er komt straks gewoon een girl! Veel succes met de laatste loodjes en de bavalling.

Aimee, klote dat het zo slecht gaat met je bekken. Doe het rustig aan (duh, alsof je dat nog niet doet....) En zeg maar tegen Frits dat ie ook met 37 weken mag komen, is helemaal niet erg.....

Ik heb alleen maar ff snel gescand hoor, dus als ik belangrijke dingen mis, mijn excuus.
Even een hart onder de riem voor Mette.....

Lieve lieve schat, heel erg veel sterkte vandaag, ik hoop dat het nieuws wat jullie krijgen erg mee gaat vallen. En dat er toch een zonnetje gaat schijnen vandaag. Een dikke knuffel en heel veel warme gedachten voor jullie vandaag!

Liefs
Mette hier wordt ook aan jullie gedacht. Ik hoop dat het nieuws niet zo slecht is als jullie vrezen. Dikke x
mette,

Ik kijk regelmatig op mijn gsm op viva om te kijken of er al nieuws is... Ik denk aan jullie! Knuf
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Nou ik hoop zo dat jullie straks goed nieuws krijgen, Mette! Je zal wel tot over je oren in de zenuwen zitten...

Even iets heeeel anders: Hebben jullie al een kadootje voor vaderdag? Ik had het geniale plan om een voetbal te kopen, zodat JP straks op de camping in Frankrijk lekker kan ballen met zijn kleine mannetje. Maar nu kwam ik gisteren thuis, had Jp er zelf al eentje gekocht!! Nou moe... vond het nog wel zo'n leuk idee. Weet iemand iets leuks?? Ik hou echt niet van bedrukte t-shirts of mokken ofzo en het mag best 50 euro kosten, maar 10 euro is ook goed. Als het maar leuk is. Wat geven jullie?
Wilde vanmiddag gaan zitten om op iedereen te reageren maar dat wordt vanavond, we hebben gisteren namelijk de vouwwagen uitgestald en wil ik nu even ordenen enzo. Ook moet ik hier binnenshuis nog aan de poets dus vanavond zijn jullie aan de beurt!

Mette,

Ook ik denk aan jullie.... en ik duim voor jullie...hopelijk helpt het dat wij dat met zn alle doen.

Ohja, Tinus:

Las net je berichtje, ik geef M. een cd van de band die optreedde tijdens onze bruiloft... was moeilijk aan te komen dus hopelijk is ie dr blij mee

even denken...

Misschien een waardebon voor Tatoo-bob zodat ie MANUEL op zn arm kan laten zetten?

Nou,

Even op HM kijken ofdat dr nog geen bevalling gaande is en dan aan het werk!

xx
Mette, ik denk ook aan jullie...ik hoop zo dat het allemaal mee valt.

lekker dat jullie zo'n gezellig weekend hebben gehad, dan heb je tenminste een beetje afleiding!

Knorretje, dat wisselt van 3 kwartier tot 3 uur, maar het gemiddelde is toch wel 1 a 1,5 uur per slaapje...

Ze ligt er nu vanaf ongeveer 2:30 in, dus eens kijken hoe lang ze het vandaag vol gaar houden!

leuke foto's weer!

Kidon, fijn dat het zo goed gaat met de zaak en dat de hormoonspray ook goed aanslaat!

leuke foto's!

lekker ventje zeg!

Maincoon, hoe is het in de ziekenboeg? O ik zie het al...beterschap!

Indian, spannend dat eht steeds zo rommeld, ik ben benieuwd wanner het echt door gaat zetten, hou HM scherp in de gaten!

Floddertje, ik ben jaloers!!

Ainne, wat maf zeg van die hoofdpijn!!??

Heb gelukkig geen ervaring met exzeem en kan je helaas niet helpen...

A1mee, men wat balen van je bekken zeg.....

Is het nog gelukt met de jurk?

Nurse, is het gelukt met de vouwwagen?

Was hij een beetje makkelijk op te zetten?

Joni, lekker dat jullie zo hebben genoten!

Tinus, Jullie hebben dus ook een topweekend gehad super!

Ik moet ook nog eens even hard gaan denken over vaderdag....belen dat hij je idee al ingepikt had!

Straks mijn zus halen op haar werk (lang leve de busstakingen!!) die komt gezellig meeeten vanavond!
Ze sliep dus tot 13:50...

Wat een weertje zeg, snel weer naar buiten!
Hai meiden ik kwam even bijlezen. Brian is ziek jammer genoeg dus mijn geplande tripje naar de kinderboerderij gaat niet door.

Ik kom vanavond tijdens de voetbal nog wel ff bijbeppen. Dat gaat prima samen denk ik.

xx
Mette, ook hier wordt aan jullie gedacht Hoop echt zo dat het allemaal mee gaat vallen!

Ben vandaag bij mijn moeder, zodat ik de zorg voor Stijn niet alleen heb. Dat is wel even fijn... Nog steeds geen bevalling gaande dus Voor mij hoeft het vandaag en morgen eigenlijk ook niet, 't is me echt veel te warm.
Mette geen bericht is goed bericht??? Ik ben hier ook al de hele tijd (zelfs op mn telefoon) aan het kijken of je al een berichtje hebt geplaatst.

Hoe is het gegaaaaan met je moeder?
Nog steeds geen bericht van mette? Ben inmiddels thuis en Joeri heb ik al gehaald... Straks komt vriendlief thuis en gaan we eten bij mijn ouders (heel erg vlakbij, in de tuin) maar als Mette straks nog niet gepost heeft zal ik mijn gsm wel meenemen de tuin in!

Joeri zit inmiddels op de bank Bumba te kijken, lekker rustig!

Kan ik mooi even forummen!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Nou hoop ook maar dat geen bericht goed bericht is...
Tsja ik begin me nu toch wel ernstig zorgen te maken ...................
Ik vind dit ook maar niks..Mette, waar zit je toch?
Ja ik ook... hoop van harte dat ze met de hele familie aan de champagne zitten ofzo... maar het kan ook helemaal mis zijn.
Tinus ik hoop maar dat je gelijk hebt dat ze met z'n allen aan de champagne zitten omdat het loos alarm bleek. Dat gun ik Mette echt heel erg.
He Skatten,

Ik was bij m'n familie. Nog steeds niet veel nieuws, maar wel dat het kanker is, maar hoe wat en waar weten we nog niet. Nu bloedonderzoek gedaan; dat doet A'dam. Volgende week maandag uitslag.

Het zit zo; het is niet goed, de internist/hematoloog heeft wel een diagnose in haar hoofd maar wil deze eerst 'bewezen' zien voordat ze die aan ons geeft.

Ze denkt wel dat m'n moeder het al een tijd heeft. Dus dat kan ook nog alle kanten op (bv cronische leukemie, of misschien al wel uitzaaiingen). Maar goed met speculeren worden we ook niets wijzer, gewoon weer een week afwachten.

Maar de hoop dat het met een sisser afloopt is vervlogen

Lief dat jullie zo aan ons gedacht hebben; jullie zijn schatten!
mette toch, wat moeilijk en wat een zwaar nieuws. Veel sterkte, ook van mij.
Mette toch jemig zeg wat vreselijk. Ik hoop maar dat het dan een goed te behandelen vorm is. Is nog steeds mega klote dan maar dan heb je niet het zware verlies wat Ainhoa (en familie) heeft geleden ..............
Bah Bah Bah!!!! Een hele dikke voor jullie allemaal.. wat een klotenieuws zeg!!! En weer een week wachten... Lucht je hart hier lieverd, we zijn er voor je

Aaah shit... toch slecht nieuws dus. Jullie gaan nu vast weer een hele onzekere en moeilijke tijd tegemoet. Het valt me zwaar om je alweer sterkte te wensen. Liever zou ik je feliciteren... Dikke kus, meid! Ook aan je ouders, zus en rest van de familie.
mette, ik kan niks anders dan me bij de rest aansluiten en jullie heel veel sterkte wensen voor de komende onzekere tijd....eerst deze week weer afwachten tot de uitslagen er zijn...

Dikke knuf voor jullie allemaal.
Erg zeg Mette.. Het meest optimistische scenario is dus al vervlogen.. Houdt je moeder zich verder goed? Voelt ze zich ook ziek? Dikke knuffel weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven