Wat vind jij overrated?

18-08-2013 14:13 848 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, wie of wat vind je overrated?

Ik trap af.

- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?

- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'

- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.

Bovendien staan ze bomvol met reclame.

- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?

- 50 shades of grey.

- Chanel nagellak

Nu jullie.
quote:Eleonora schreef op 18 augustus 2013 @ 16:09:

Bier!Ik wou het net zeggen.
De sportschool.
Colorrun : Je loopt hutje mutje aan elkaar en die zooi krijg je er met flink boenen nog niet af. Van hardlopen komt het iig niet
Altijd eerlijk zijn.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Penelopeia schreef op 18 augustus 2013 @ 16:08:

[...]

Je bent lang niet de enige. Mijn vriend vindt ze dus ook helemaal geweldig. En héél veel andere mensen ook. Dus er zal wel iets mis zitten in mijn hoofd, maar ik vind ze echt saai en langdradig.

Ja het is ook wel een typisch gevalletje van 'love it or hate it'. Net als de Aliens films.

Ik vind bijv. Grey's Anatomy enorm overrated, maar ik ken ook wel genoeg mensen die het helemaal te gek vinden.
quote:Maryssa schreef op 18 augustus 2013 @ 16:10:

Werken. Iedereen die zegt dat werken zooo leuk is kletsen uit hun nek. Als je ze zou vragen of ze hetzelfde werk zouden doen als ze er niet voor betaald krijgen is het antwoord Nee.

Ik werk vaak voor heel weinig of voor niks zelfs. Omdat ik het zo leuk vind.
quote:maiskip schreef op 18 augustus 2013 @ 16:13:

Colorrun : Je loopt hutje mutje aan elkaar en die zooi krijg je er met flink boenen nog niet af. Van hardlopen komt het iig nietSowieso hardlopen.
Ik heb ook meerdere malen tegen mijn baas gezegd dat ik ook gratis wil werken, als serieus voorstel. Mocht ik de loterij winnen blijven ik ook doen wat ik nu doe.
quote:ninika schreef op 18 augustus 2013 @ 16:14:

[...]

Ja het is ook wel een typisch gevalletje van 'love it or hate it'. Net als de Aliens films.

Ik vind bijv. Grey's Anatomy enorm overrated, maar ik ken ook wel genoeg mensen die het helemaal te gek vinden.Tsjah Grey's Anatomy vind ik dan weer helemaal super
Een opgeruimd huis. Het staat hier nog vol met kampeerspul en ik heb gewoon geen zin om het op te ruimen.
Some flies are too awesome for the wall
quote:ninika schreef op 18 augustus 2013 @ 16:14:

[...]

Ik vind bijv. Grey's Anatomy enorm overrated, maar ik ken ook wel genoeg mensen die het helemaal te gek vinden.

Dat heb ik met Dexter. Een van de lelijkste series ooit gemaakt, vind ik, en de halve wereld is er weg van.

Six Feet Under vond ik ook vreselijk.
Dasty.

Ik heb het geprobeerd, maar ik blijf bij Witte Reus Keuken.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Die voetballers die elkaar nemen van blijdschap na het maken van een doelpunt
- Smartphones

- Social media

- 50 shades of grey

- de voor - en nabeschouwing bij voetbal (en evt. andere sporten)

- wielrennen kijken op t.v...
Wat is er mis met bier
quote:fluffyhunnybunny schreef op 18 augustus 2013 @ 16:17:

Die voetballers die elkaar nemen van blijdschap na het maken van een doelpunt voetbal is sowieso overrated.
quote:Eleonora schreef op 18 augustus 2013 @ 16:15:

[...]

Ik werk vaak voor heel weinig of voor niks zelfs. Omdat ik het zo leuk vind.Dat lijkt me geweldig, Eleonora! Helaas hoor ik dit nooit om me heen.
Sport kijken op tv is helemaal overrated.
quote:yasmijn schreef op 18 augustus 2013 @ 16:18:

Wat is er mis met bier

Niks hoor schat, ik vind het gewoon erg vies en overrated, meer niet.

Proost jij!
Is Victoria's Secret al genoemd? Bij deze dan.
quote:Maryssa schreef op 18 augustus 2013 @ 16:20:

[...]

Dat lijkt me geweldig, Eleonora! Helaas hoor ik dit nooit om me heen.

Doe ik ook. Mijn salaris staat vast, het maakt niet uit hoeveel uur ik er voor draai (ok, er zit wel een minimum aan vast, maar ik doe vaak veel en veel meer. Gewoon, omdat het leuk is.)

Ik lever zelfs elk jaar een week vakantie in om iets met het werk te doen (ok, ik krijg onkostenvergoeding en ik heb heel erg veel vakantie), maar ik vind het nu al jammer dat dat komend jaar waarschijnlijk niet doorgaat.
Werken tijdens je schooltijd/studie.
quote:Kalliope schreef op 18 augustus 2013 @ 16:25:

Werken tijdens je schooltijd/studie.Mwah, ik zie er wel de voordelen van in.
Photoshoppen. Als een 'hobby'. Er zijn maar weinig mensen die dat goed kunnen.
quote:

Kalliope schreef op 18 augustus 2013 @ 16:25:

Werken tijdens je schooltijd/studie.Niet mee eens. Werken vond ik da bomb, zelf geld verdienen en uitgeven is heerlijk!
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven