Wat vind jij overrated?

18-08-2013 14:13 848 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, wie of wat vind je overrated?

Ik trap af.

- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?

- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'

- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.

Bovendien staan ze bomvol met reclame.

- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?

- 50 shades of grey.

- Chanel nagellak

Nu jullie.
Ben & Jerry's ijs.

Geef mij maar Hertog. De helft goedkoper en veel meer smaak.
-Na het weekend je geweldige weekend bespreken

-Carice van Houten

-Mensen die met koffiebeker met deksel over het station lopen en denken dat ze in New York zijn

-skinny jeans

-Paleo gedoe

-Facebook belevenissen

-je kind als accessoire gebruiken (vooral op Feestboek)

-koopzondagen

-als je maar wil dan kan je altijd werken

-NLP

-dat is jouw mening

-maar
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:evygreat schreef op 18 augustus 2013 @ 17:03:

[...]

Haar TV-serie Divorce vind ik ook overratedErger dan Achter Gesloten Deuren of dat andere kan haast niet. Sowieso, heel Net5 is overrated.
quote:Blaadje84 schreef op 18 augustus 2013 @ 17:02:

[...]

Dan heb je zeker geen Facebook? Waanzinnig overated!
quote:Annapicobella schreef op 18 augustus 2013 @ 17:04:

-Mensen die met koffiebeker met deksel over het station lopen en denken dat ze in New York zijn

Eens.
Ja soort 4 op een rij variatie

Celebrity couples. Ook overrated. Alsof zij gelukkiger getrouwd zijn en leukere kinderen krijgen. Zulke verplichte nummers.
quote:Lotte35 schreef op 18 augustus 2013 @ 17:04:

Ben & Jerry's ijs.

Geef mij maar Hertog. De helft goedkoper en veel meer smaak.Ik heb een prijswinnende ijsboer in de buurt. En anders wil ik een raketje.
quote:Star schreef op 18 augustus 2013 @ 16:45:

[...]

Ik moet toch ineens aan cupcakes denken door jouw wurksjops. Ook overrated.Ik ben de enige Nederlander die nog nooit cupcakes heeft gegeten. En daar ben ik trots op.
...
quote:Cateautje schreef op 18 augustus 2013 @ 16:57:

Is interessante koffie al genoemd?Koffiesnobs die supermarktkoffie te min vinden.
...
quote:Oslodeeerste schreef op 18 augustus 2013 @ 17:08:

[...]

Ik ben de enige Nederlander die nog nooit cupcakes heeft gegeten. En daar ben ik trots op.

Ik ben jaloers. Wat een meuk.

Geef mij maar van die zachte roombotercakejes van de warme bakker.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 augustus 2013 @ 15:38:

Filmbeoordelingen; hoe slechter de beoordeling, hoe leuker ik die film vaak vind.Ha die mening deel ik ook. Heb ooit in een dvd winkel gewerkt en daar vroeg een collega mee eens welke films ik van de imdb top 250 had gezien. Ik kwam niet verder dan forrest gumb en de disney films. Maar het aantal films wat ik had gezien van de down top 100 was vele malen groter :p
Mannen die even vertellen dat alle vrouwen zo zorgzaam zijn en nog meer stereotype dingen.
...
Cupcakes, getver. Zeker die geglazuurde mierzoete kleffe deegballen.
quote:Cateautje schreef op 18 augustus 2013 @ 17:06:

Ik heb een prijswinnende ijsboer in de buurt.Ik wil bij je intrekken, zo spoedig mogelijk.
Gezellig hardlopen met vriendinnen.

Doe mij maar een wijntje in de achtertuin.
quote:Mevrouw75 schreef op 18 augustus 2013 @ 16:56:

[...]

sowieso alles op orde hebben en anderen die dat niet hebben en toch een keuze maken dom en naief vinden.Ik word hier eruuuug opstandig van en doe lekker alsof ik niks op orde heb en alsof het mij allemaal niks kan schelen :D
De maakbaarheid van je eigen bestaan........
quote:Oslodeeerste schreef op 18 augustus 2013 @ 17:10:

Mannen die even vertellen dat alle vrouwen zo zorgzaam zijn en nog meer stereotype dingen.Ik ben mislukt
quote:Oslodeeerste schreef op 18 augustus 2013 @ 17:09:

[...]

Koffiesnobs die supermarktkoffie te min vinden.

Ja, er zit bij mij een zaak in de buurt die koffie to go heeft en ik bestel een cappuccino. Ik vond al dat er weinig in de beker zat en nam een slok en kreeg een dreun voor m'n bolus. Ik terug en zeg, er zit veel te weinig melk in. Nou, hij wilde hem dan wel volschenken, maar dan was het geen cappuccino meer, maar een koffie verkeerd. Ik begreep namelijk niets van de koffie, het karakter, het natuurlijke hazelnootje dat er in zat en de geur van eikenblad. Heel verhaal nog

Ik wilde gewoon een lekker bakkie pleur.
Overrated:

* 95% van alle alcoholische dranken. Ik hou niet van bier, wijn, wodka, enz. Dan maar geen alcoholisch statement op het terras en doe mij maar een thee-tje op een verjaardag.

* Koffie en al dat interessante gedoe eromheen.

* Dingen doen, 'omdat het zo hoort' of 'omdat iedereen dat doet'. Hoezo dan? Je hebt zelf geen hersens en mening of zo?

* Werken. Ja, tuurlijk! Als je superleuk werk hebt, dan zo je het met misschien gratis doen. Maar eerlijk gezegd vind ik thuis zitten terwijl ik naar een baan zoek, ook geen straf hoor

* Reclames over persoonlijke hygiëne en verzorging. Hoezo stink ik ineens een uur in de wind als ik ongesteld ben en moet ik moeite doen voor mooie oksels?

* Praten over het weer. Ja ik snap het, lekker neutraal onderwerp. Maar serieus? Het weer is nou eenmaal zoals het is he..wat wil je er in vredesnaam verder nog over kwijt dan?

zo kan ik nog wel ff doorgaan, haha!
quote:Lotte35 schreef op 18 augustus 2013 @ 17:11:

[...]

Ik wil bij je intrekken, zo spoedig mogelijk.Ik heb nog een kamer vrij in het keukenkastje.
Louboutins. Ik vind het ordinaire hoerenvoetbalvrouwenschoenen.

quote:caatje00 schreef op 18 augustus 2013 @ 17:12:

De maakbaarheid van je eigen bestaan........ ...........of de samenleving.
quote:evygreat schreef op 18 augustus 2013 @ 17:15:

Louboutins. Ik vind het ordinaire hoerenvoetbalvrouwenschoenen.

[afbeelding]Mee eens. Lelijke leest ook.
quote:Cateautje schreef op 18 augustus 2013 @ 17:15:

[...]

...........of de samenleving. Bingo Cateautje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven