Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Nou, ook even snel een (ego)krabbel van mij dan. (anders is het wel heeeel rustig hier!)

Het vriendenweekend was super leuk geweest! Leuke activiteiten en prachtig weer gehad daar in Limburg

Bij de tandarts ging het wel. Hij moest een oude vulling uit m'n kies boren en er weer een nieuwe inmaken omdat er een stuk vulling en tand was afgebroken. Op zich niks spectaculairs, maar ik heb schrik voor de tandarts dat ik groot ben, dus daar zag ik als een berg tegenop! Gelukkig viel het achteraf wel mee. Hij had voldoende verdoving erin gespoten dus ik heb niks gevoeld. Nu is de kies nog wel gevoelig met warm en koud, maar dat trekt ook wel weer weg.

Hier hebben we wel wat nieuws trouwens. Nick weigert sinds een week al zijn flessen. Dus niet een beetje laten staan, nee, bij het zien van de fles gaat hij al protesteren, en niet te zuinig. We hebben al van alles geprobeerd; melk uit een gewone beker, melk uit z'n rietjesbeker, melk met een lepeltje geven, maar niks helpt. Bij het CB zeiden ze dat hij minimaal 300 ml. opvolgmelk per dag moet hebben (anders moet je vit. D bij gaan geven) maar daar komt ie dus niet meer aan als hij van de 3 x 180 cc er 2 weigert! Verder eet, drinkt en slaapt hij gewoon heel goed, maar het lijkt wel of hij melk/fles-moe is. Het kan ook zijn dat er een hoop tanden aan zitten te komen dat hij daar last van heeft, maar dat is ook een kwestie van afwachten tot ze doorkomen. Nu krijgt hij 's morgens dus pap van 180 cc melk, 'smiddags geef ik maar wat extra fruit en van zijn laatste fles maken we ook een bordje pap met rijstbloem want dan eet ie het wel op, ik snap er echt geen snars van!! Wel eet hij bakken yoghurt als het moet, hij draait z'n hand niet om voor 200cc, dus dat compenseert dan weer een beetje het gebrek aan melk.

Maar we hebben ook nog goed bericht! Hij tijgert sinds afgelopen vrijdag als een speer in z'n vooruit! Het is nu echt gedaan met de rust! We hebben afgelopen weekend ook z'n bed en box naar beneden gezet, want staan vindt ie ook helemaal geweldig en optrekken aan de box ook! Het gaat nu in een keer wel heel snel hoor!

Maar goed, genoeg over mij, hoe gaat het met de rest?

@ Zaza: meid denk aan jezelf hoor! Niks is belangrijker dan jij en jullie Truusje! Zijn jullie er al uit met de naam?

@ Blink: succes met pakken! Schuren en verven is niet aan mij besteed, sorry!

@ Sweety: ja, vertel vertel vertel nog eens wat. Ik mis al jouw heerlijke (on)samenhangende verhalen ook heel erg. Ik moet altijd zo om je lachen! (toelachen dan hè!) En wij hebben je hier nog nooit veroordeeld om geen enkele reactie omdat we je zo goed kennen!! Blijf dus maar lekker hier meeschrijven!!

@ Tinkerbel: meid wat jammer toch weer. Ik denk aan je en stuur je virtueel al m'n vruchtbaarheid toe!

@B80: hoe gaat het met de laatste loodjes meid? Ik zag op je hyves dat je al net zo'n dikke voeten had als ik aan het eind van m'n zw.schap! Troost je, na de bevalling is het in no time weer verdwenen (bij mij tenminste....)

@ Bloem: een dikke knuffel voor jou meid. Laat je emoties maar gewoon gaan, dat hebben wij vrouwen gewoon nodig!

Nou, ik ga weer snel aan het werk, tis druk hier.

Tot snel lieve meiden!

Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Jammer Nadine, had gehoopt dat je goed kon verfen! haha

Nou, Nick is dus een maandje later met flessen weigeren. Vincent wil de ochtendfles wel, maar die andere dus echt niet. Ik had het er laatst al over dat ik er niet meer in kreeg, maar nu het dus nog wel moet lukt het ook nog niet echt hoor. Als hij van de middag 50/60 drinkt is het veel. Dus hij komt net aan 300cc op een dag. Maar hij krijgt ook joghurt dus dat scheelt.

Maar het is idd erg vervelend dat ze de fles wegslaan of gewoon dat kleine koppie wegdraaien. Ik doe hem nu voor zijn broodje eerst de fles en dan pas het brood in beeld. Dat lukt een beetje soms. Veel succes! Ze zullen er wel flauw van zijn denk ik. Hoeveel tandjes heeft Nick nu? Vincent heeft er 4 in 1 week doorgekregen!! Heeft er nu 6!

Zaza, we hadden dezelfde gedachte! hahaha Wanneer moet je weer naar de vk? Een collega van mij loopt al 10 dagen overtijd. Dus dat is afwachten wanneer het begint. Spannend hoor!
Klinkt een beetje opschepperig, maar niet zo bedoeld hoor! Lijkt zo mooi al die kleine witte tandjes in zo'n klein bekkie! (Maar ben stiekum wel trots! )
Blink, bij Nick zijn alleen de onderste 2 tandjes door maar omdat hij zoveel spuitluiers heeft en constant met z'n handjes in z'n mond zit en ook geen (warme) flessen melk meer wil, denk ik dat er meer dan één tandje in de weg zit. Maar ach, misschien is het wel iets anders, ik weet het niet. En je klinkt niet opschepperig hoor! De een is wat sneller dan de ander maar ik snap je trots

Ik ga me voorbereiden op de wedstrijd van vanavond, haha!

Tot snel weer ladies!

Knuffel Nadine
Zo, ik ga er even goed voor zitten!

Zaza: Ik begrijp heel goed dat je je niet ziek wilt melden, zeker met de eindstreep in zicht. He bah, ik baal zo dat je zoveel last hebt! Ik had je een zoveel makkelijkere zwangerschap gewenst! Wel fijn dat je werkzaamheden aangepast zijn.

Blink: Hum..... Tja.... Nou... Vind je het erg als ik het bij morele steun hou?

Nadine: Hum.... geen tip voor het flesweigeren van Nick, lijkt me wel enorm lastig, zeker met dit weer. Zou de warmte er iets mee te maken kunnen hebben=

B80: Voor jou nu echt de laatste loodjes he! Trek je het nog?

Tink, Harley & Bloem: Jullie verdienen een enorm dikke knuffel!

Utah: Hoe is het met je verse gezinnetje?

Sweet: Waar ben je???

Wat kun je het druk hebben als lui-thuis-blijf-wijf! Ik ben al 3 dagen aan het slepen met Guido. Zaterdag babyzwemmen en twee keer op visite, zondag was Guido's ontmoeting met zijn harem (meeting januari 2008 baby's, toevallig allemaal meisjes..) en gister op gesprek en shoppen in Groningen. Was van te voren erg benieuwd hoe het zou gaan, want het was wel erg druk voor hem. Maar hij heeft het hartstikke goed gedaan! Af en toe een beetje jengelen, maar dat hoort er natuurlijk ook een beetje bij.

Straks kennismaken met de potentieel nieuwe gastouder....
He Ongeduld, wat valt me dat van je tegen!!

thuisblijfwijf? whahahaa die kende ik nog niet. Heb je ook een gesprek gehad? Hoe is dat gegaan? Veel succes straks bij de gastouder. Hoop dat het klikt!!

Nadine, dat klinkt als tandjes hoor. Dan is uit een fles drinken ook niet fijn heb ik wel eens gehoord. Ik hoop dat het er dan snel door komt!

Sweet, wicht waar zit je toch?
Hebben jullie trouwens nog vakantie plannen? Wij gaan niet dit jaar door de verhuizing, maar ben erg benieuwd wat jullie gaan doen!
Joehoeeeeeeeeeee! Sweety is niet weg hoor, maar was even druk zo nu en dan.

Er moet hier in huis nog zoveel gebeuren dat ik niet weet waar te beginnen.

De energie kopmt stukje bij beetje terug en de misselijkheid neemt af

Dus nu flink poetsen (loopt wat achter )

en de zolder afmaken en dan de babykamer en en en......zucht.

Blink: Helaas gaan wij niet op vakantie ook door het huis....

Wel jammer want heb er zo'n behoefte aan maar ja, niet alles kan he? Die Staatsloterij wil maar niets komen brengen ;-(

Ongeduld: Whahaaaa thuisblijfwijffie

En of je het dan druk kan hebben! Misschien nog wel drukker dan op het werk......

Nadine: Leuk dat je weekeinde zo geweldig was!

Oef wat heb ik daar een zin in..lekker weggaan.

Maar komt wel een keer Sweet wil teveel....

Dat van die tandjes en geen flessen willen heb ik vaak meegemaakt op de kinderopvang.

Denk dat het misschien zeer doet?

Zaza: Hoe is het meis? Vergeet gewoon die eindstreep en denk maar aan Truusje en jezelf

Oh en wat waren ""we" gisteren toch goed he?

Heb wel ff bij vrienden zitten juigen in mijn opranje sexy topje

Nou meiden tot snel en Tinkerbel , Bloem en Harley: De duimen blijven draaien. vergeet jullie niet hoor! Knufff
pfft lekker getypt sorryyyy
idd Sweet! Ik heb ook staan springen hoor gisteren! Was bij mn moeder aan het kijken, want mijn vent vind het niks!

Maar ik heb bij elk doelpunt buiten staan toeteren!!
Blink: Sorry......

Ik heb gister inderdaad een leuk gesprek gehad, donderdag mag ik voor het tweede gesprek!

Hier nog geen concrete vakantieplannen. Ik stel het ook even uit tot we weten of ik een baan heb. Ik durf niet teveel geld uit te geven nu, wie weet hebben we het straks hard nodig. Maar zodra ik een baan heb, heb ik diezelfde avond nog geboekt! Wel heel degelijk in een bungalow, vind ik nu met zo'n kleintje wel zo lekker.

Sweety: Wat fijn dat je je beter begint te voelen! Heb je al ideeen voor de babykamer?

De gastouder lijkt wel goed! Dinsdag laten we Guido voor een paar uurtjes wennen. Ik vind het best lastig, want ik dacht dat het met de vorige ook goed zat, maar zeker zul je het nooit weten.....
Eh nou eerst behang trekken en dan verfen in zachte geel/creme tint en dan later kleed ik het eventueel aan met sjablonen or whatever.

Voor mij geen druk beertjesbehang of zo...

Wat fijn dat de gastouder o.k lijkt meis.

En wees niet bang hoor....het zal heus niet weer zo gaan als bij die eerste.

Die pech krijg je vast geen 2e keer.

Ook hoop ik van harte dat je die baan krijgt en je op vakantie kunt.

Oh wat kun je daaraan toe zijn he?

Blink: Mijn vriend vindt het super maar moest helaas werken.

Dus ben ik bij vrienden wezen juigen en springen voor 2 (eh 3)

Even snel hoor, volgende keer meer tijd om op iedereen te reageren. Alleen even laten weten dat de gyn niets bijzonders kon vinden, alles was goed. Truus doet het goed en baarmoedermond goed dicht. Gyn had ook geen verklaring voor mijn buikpijnen.
Zaza: Wat super dat alles in orde is! Dat zal een opluchting zijn! Alleen ben jij niet van je pijn af....

Misschien heb je gewoon erge last van groeipijn?

Doe maar wel kalm aan hoor je buik protesteert niet voor niks.

Ik hoop voor je dat de pijn minder wordt meis!
ik heb een positieve ovutest

ben blij!
Bloem: Hoera! En nu euh....plezier maken zeg maar he?

Fijn dat je een eisprong hebt meis...dat is het begin.....

En nu maar duimen en jullie je best doen uiteraard! (grinzzz)
GO Bloemetje GO Bloemetje GO Bloemetje

een veel plezier bij het benutten van je positieve ovu!

(na de daad nog 10 minuutjes je bekken kantelen, kussen onder je billen en met de beentjes de lucht in, dan kunnen de zaadjes maar één kant op:

DE GOEIE!!!

Liefs Nadine
Hahaha ja Bloem en je beentjes even aan het plafond binden!

Geintje hoor meis maar even erom lachen kan weleens helpen.

Succes!!
Bloem wat goed meid!!

Jullie lachen wel, maar ik heb echt met de benen omhoog gelegen hoor. hahahahahaha Maar ik ben ook wel een gek wicht!!
Hahaha, waarom denk je dat ik het neertypte?

Ik heb precies zo gelegen zoals hieronder omschreven en was 2 weken later wel mooi zwanger!
Euh nou ja ik heb 8 jaar op mijn hoofd gestaan maar helaas hahahaaaa

Ach ik weet niet maar kwaad kan het nooit de "beestjes " een beetje te sturen toch?

Ziezo en nu gaat Sweet zich even lekker tegoed doen aan de bestelde spareribs....mjammie!

Het is donderdag hier spareribsdag dus kom maar op!

Had er zo'n trek in en lief is toch werken hahahaaa die is er niet dol op.
zag gisteravond nog even snel je berichtje Nadine dus ik met de benen omhoog hoor gister..maar kreeg zo de slappe lach en vriendlief ook! haha nou wie weet he....

sweet, genoten van je bestelde spareribs?

zaza hoe'st met je buik? En op je werk?

voor iedereen!

ik ga ff lekker naar de sportschool, uurtje spinnen!
Bloem, wat sportief! Ik deed ook aan spinning, maar ben nu veel te lui. Moet echt weer wat gaan doen, maar ben af s'avonds. Moet eerst weer eens wat meer energie krijgen.

Ik moet nog best wel wat zwangerschaps kilo's eraf, maar mijn motivatie is ver te zoeken........

Wel ben ik met Vincent steeds stukjes aan het fietsen dus dat is toch al wat.... erg he dat ik me niet meer inzet. Heb zoveel broeken die me nog niet passen helaas....
Sweet: Beertjesbehang is ook niet aan mij besteed. Ik riep zelfs dat ik geen bekende figuren wilde, maar toch ben ik bezweken voor Nijntje..... Wat zwangerschapshormonen wel niet met je kunnen doen...

Zaza: Fijn dat de gyn je heeft goedgekeurd! Moet je nog een keer terugkomen, of blijf je gewoon bij de vk? Hoe voel je je nu?

Bloem: Wat doe je hier! Snel mannetje meesleuren, kussens onder de kont, en alle andere tips van Nadine!

Blink: Tja, een kindje is niet niks, en daarbij zijn de afgelopen weken nou niet bepaald stressvrij voor je geweest. Dus hartstikke logisch dat je je niet tot sporten kan zetten. Je beweegt door te fietsen met Vincent, dus da's al mooi meegenomen. Moet je nog veel kilo's kwijt of heb je net als ik last van een boehdabuikje??

Vandaag oa op tweede gesprek geweest en dat ging volgens mij hartstikke goed! Ik heb in ieder geval een goed gevoel bij deze organisatie, dus nu is het duimen. Morgen hoor ik meer!
Bloem, super dat je een postieve test had! We duimen dat de zaadjes goed de weg kunnen vinden..

Blink, Ja, die extra kilo's vliegen er vast niet zo makkelijk af als aan. Maar ja, het is voor het goede doel geweest en langzaam aan zal het er vast wel weer af gaan!

Ongeduld, Super dat je een goed gevoel hebt bij je sollicitatie. Ben benieuwd en hoop dat je morgen een positief telefoontje krijgt!

Harley en Tink:

b80, hoe is ie?

Sweety, hoe waren de spareribs? Nog andere zwangerschapskwaaltjes?

Mijn buik doet het wel redelijk goed de laatste drie dagen. Wel harde buiken, maar niet zoveel pijn. Blijkbaar helpen de andere werkzaamheden wel! Al bijna 30 weken.. het schiet echt op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven