Kwantum meubels?
dinsdag 20 augustus 2013 om 08:38
folder van kwantum?
Maar goed, wij zijn niet zo te spreken over de kwantum, of leenbakker, of dat soort winkels. Onlangs een bed gezocht voor dochter. Kwamen eerst ook in dat soort winkels terecht. Ziet er op zich allemaal best leuk uit hoor, maar het is het gewoon niet qua kwaliteit. Ik zelf heb nog wel de neiging om vooral naar het uiterlijk te kijken, maar mn man die ziet gelijk dat het echt niks is. Vaak zie je al showmodellen die doorgezakt zijn enzo.
Dressoirs geen ervaring mee. Misschien valt het mee. Maar snap je vraag niet zo. Het is niet voor jezelf. Voor wie dan? En kan diegene die niet gewoon even gaan kijken of in ieder geval eerst eens een folder of website bekijken?
Maar goed, wij zijn niet zo te spreken over de kwantum, of leenbakker, of dat soort winkels. Onlangs een bed gezocht voor dochter. Kwamen eerst ook in dat soort winkels terecht. Ziet er op zich allemaal best leuk uit hoor, maar het is het gewoon niet qua kwaliteit. Ik zelf heb nog wel de neiging om vooral naar het uiterlijk te kijken, maar mn man die ziet gelijk dat het echt niks is. Vaak zie je al showmodellen die doorgezakt zijn enzo.
Dressoirs geen ervaring mee. Misschien valt het mee. Maar snap je vraag niet zo. Het is niet voor jezelf. Voor wie dan? En kan diegene die niet gewoon even gaan kijken of in ieder geval eerst eens een folder of website bekijken?
dinsdag 20 augustus 2013 om 08:40
dinsdag 20 augustus 2013 om 08:44
Ik heb een dressoir van de Leenbakker, prima ding, ziet er veel duurder uit dan hij daadwerkelijk gekost heeft.
Ook een hele grote garderobe kast met schuifdeuren van de Kwantum, ook prima. Ligt bomvol kleding en is nog niet in elkaar gestort in de 2 jaar die ik hem heb
Ja, meubels van ''echte'' meubelzaken zijn vaak een stuk degelijker, maargoed, ik ben niet van plan om 20 jaar dezelfde inrichting te hebben, dus ik koop goedkope meubels en doe die na een aantal jaar (lees: als ik er op uitgekeken ben) weer weg.
Ook een hele grote garderobe kast met schuifdeuren van de Kwantum, ook prima. Ligt bomvol kleding en is nog niet in elkaar gestort in de 2 jaar die ik hem heb
Ja, meubels van ''echte'' meubelzaken zijn vaak een stuk degelijker, maargoed, ik ben niet van plan om 20 jaar dezelfde inrichting te hebben, dus ik koop goedkope meubels en doe die na een aantal jaar (lees: als ik er op uitgekeken ben) weer weg.
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
dinsdag 20 augustus 2013 om 09:13
denk als je maar een x bedrag te besteden hebt, het prima meubelen zijn ! wijzelf wilden graag meubelen van de woood. maar in het begin alleen te krijgen in de duurdere meubelzaken. een tijdje gewacht, en tadaa te koop bij de karwei voor een schijntje van de originele prijs.
ga eens kijken in de winkel, maak deurtjes open en dicht enzovoorts. veel winkelplezier !
ga eens kijken in de winkel, maak deurtjes open en dicht enzovoorts. veel winkelplezier !
dinsdag 20 augustus 2013 om 09:21
Toen ik uit huis ging heb ik al mijn meubels bij Kwantum gekocht. De banken waren na 13 jaar versleten. De boekenkast, apothekerskast en salontafel hebben we nu na 15 jaar nog steeds. De eettafel was na 8 jaar te klein geworden voor ons groeiende gezin, maar gebruiken we nog wel als extra tafel af en toe.
Kwaliteit hier dus prima, ik kom er maar niet vanaf.
Kwaliteit hier dus prima, ik kom er maar niet vanaf.
dinsdag 20 augustus 2013 om 10:41
dinsdag 20 augustus 2013 om 13:53
Ligt er ook een beetje aan wat voor kleur je neemt. Neem je gewoon eenvoudig wit, ziet het er heel anders uit dan een beetje een vergrijsd eiken-achtige kleur. Heb zelf ook één en ander staan, prima spul voor die prijs. Verwacht geen topkwaliteit, maar dat lijkt me duidelijk. Deurtjes en lades zitten ook nog prima, hier geen scheefhangende onderdelen.
such reply. wow.