Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
jaaaaa ikke!!!!!!

gegevens voor de eventuele tabel. Ringelding, 30 (bijna 31 oef wat klinkt dat oud) dochter van jan '07 en dit wordt dus de 2e. Voorlopig uitgerekend op 2-2'09. Heb op 13 juni de termijn echo en 24 juni eerste vk afspraak.

en voel me nog steeds niet zwanger......niet misselijk, geen schrans of emo buien (niet dat ik weet iig, hoor Lief er ook niet over klagen) so far en nu wachten op de andere potentiele februari mama's!
hahahah kijk dat noem ik nou enthousiastme..

tabel is in de maak... plak ik er wel in zodra er wat meer meiden zijn

Hier wel de eerste tekenen van zwangerschap hoor, misselijk en ben niet altijd even aardig tegen manlief haha.
Februari 2009, wat een mooie maand en mooi jaartal. Dat hebben jullie goed uitgekient
Vergeet het belangrijkste: Gefeliciteerd!
@aruba, thanks!!
Hallo

Ik vind een nieuw topic ook prima hoor! Fijn dat ik ook welkom ben. Loewyz en Ringelding allebei van harte gefeliciteerd met het blijde nieuws. Het is voor mij de eerste keer en ik ben supermisselijk, de enige manier om niet te spugen is om in bed al een beschuit met thee te eten. Daarnaast was ik de eerste drie weken extreem moe maar dat begint nu beter te worden. Mijn borsten lijken wel balonnen, hebben jullie dat echt niet? Ik kan de meeste bh's al niet meer aan. Heb speciaal nieuwe gekocht.

Ben al ontzettend bezig met kleding, mijn broeken zitten wel erg strak. Ik ben trouwens op 31 januari uitgerekend.

groetjes Petra
hoi floortje, (hou het gewoon even op je nick hoor).

Jeetje dat je er al zo last van hebt. Nou ja wie weet hier ook over 2 weken hoor en tis voor een goed doel toch!

Ik ga even gauw verder met t eten, daarna moeten we met ons zoontje bloed gaan prikken, wordt getest op allergieën.

Tot later!
*breekt even vol weemoed in*

Jippie, een februari 2009 topic!!!! Heerlijk meiden, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet ervan! Ik had vorig jaar rond deze tijd ook een positieve test in handen, en mijn geweldige zoontje zit hier naast me op de bank. Het is een heerlijke tijd om zwanger te zijn en te bevallen! Enjoy!

liefs, Fenne

(februari 2008 moeder)

*breekt weer uit, maar zal af en toe stiekem meelezen ;-)*
taadaaaaaaaaaaaaaa tabel is gelukt

goed bezig, goed bezig.

@fenne, hoe gaat het met je zoontje? enne je bevalling heerlijk?? . Maar thanks voor je lieve woorden.

hier konden we helaas niet bloedprikken vanavond, mevrouw was alleen en wilde geen kind van 1 1/2 prikken, dus ga ik donderdag maar weer even wanneer er meerdere aanwezig zijn.

Trouwens, vanmiddag 2 uur liggen pitten, was kapot haha.

Gaan jullie trouwens ook nog mee doen met MvM, ik twijfel eerlijk gezegd nog een beetje, vorige keer ook niet gedaan.
Hallo!

Heb gisteren getest en ook ik ga in februari een kleintje krijgen! Zoals het nu lijkt op valentijnsdag, maar de echo is pas begin juli, dus dan weten we meer!!!

Ik zou het leuk vinden mee te schrijven.

Ik ben 30 en heb een dochter van mei 2007.

Ik voel me goed momenteel, maar heel, heel, heel moe. Hetzelfde als bij de eerste, dus een bekend fenomeen!!

Verder vind ik het minstens zo spannend dit keer! Zo leuk om weer al dat leven te gaan voelen!

Kan niet wachten...

Ik ga trouwens niet meedoen met MvM, ik moet het zelf wegbrengen en dan moet ik steeds een half uur heen en een half uur terug rijden en daar heb ik niet zo gek veel zin in....

Verder iedereen ontzettend gefeliciteerd!!

Liefs Lein
@Lein, welkom en natuurlijk ook gefeliciteerd!!!

Hier is er ook een tijd lang naar uitgekeken. Maar ben bang dat ik alle minder leuke kwaaltjes even vergeten was, kramp in mijn benen, niet op mijn buik kunnen slapen, pijn in mijn handen... haha... maar goed dat komt allemaal nog wel.

Ben vandaag aan het werk, maar zal je vanavond even toevoegen aan de tabel, die ik overigens even beetje kleiner maak zie ik, thuis op de pc pakt ie hem wel helemaal maar hier niet.

Viel trouwens vanmorgen bijna in slaap in de metro. Man o man wat ben ik moe... gisteravond ging om half 10 ook al het licht uit. Tis denk nu officieel haha.

Ja ga even wat doen hier, tot later!

Haha Loewyz, de tijd om te bevallen was heerlijk, de bevalling zelf Maar dat duurt voor jullie nog even

Met mijn zoontje gaat alles super, hoor 'm nu beneden 'gillen' naar me Ga gauw naar 'm toe! Veel plezier hier verder!
Hee!

(Hoi Lein!)

Ik meld me aan. Ben 27, heb een zoon van 20 maanden en ben zo rond 18 feb uitgerekend. (ben uitgegaan van een cyclus van 25 dagen) De precieze datum weten we pas met de echo.

9 juli heb ik de eerste afspraak met de vk.

Vind het ontzettend spannend, maar ben niet meer zo in shock als bij de eerste. Het dagelijks leven gaat wat meer door nu en heb veel afleiding.

Ik ga even goed lezen wat jullie geschreven en kom vanavond wel even terug om te kijken of we dan meer aanmeldingen hebben.

(Lein, leuk! Zitten we weer bij elkaar in 1 topic!)
Jeetje, floortje. Ik lees dat jij al zo ziek bent. Wat vervelend!

Ik heb eigenlijk nog niet zoveel last, maar vorige keer begon de misselijkheid ook later. Wel ben ik vreselijk moe en heb ik buikpijn bij de minste geringste inspanning. En idd, die borsten....en ze waren al niet klein.

Iedereen nog gefeliciteerd trouwens!

Leowyz, bedoel je dat het lang geduurd heeft voor je zwanger was?
**Februari 2008-mama breekt even in**

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Jeetje, wat gaat dat snel, een februari 2009 topic al! Vorig jaar rond deze tijd begon ik mee te schrijven bij feb 2008 en nu ligt ons kleine meisje hier lekker op haar speelkleed te kletsen en probeert ze alles te pakken waar ze bij kan.

Geniet van deze mooie tijd, ik hoop zonder al te veel vervelende kwaaltjes.

Groetjes, san

Ik blijf vanaf de tribune wel volgen wat hier allemaal gebeurt!
Hier even geen zin om te werken, beetje te rustig, dus de dingen die ik heb liggen, moet ik een beetje over de dag verspreiden.

@Bahia, gefeliciteerd!!! Leuk ook een tweede dus! Je zoontje is van okt '06 als ik zo even snel heb terug gerekend?

Hier heeft het niet zo gek lang geduurd hoor. Ben eind januari met de pil gestopt. Maar was daarvoor allang met de tweede bezig... maar vriendlief wilde niet meteen voor een volgende gaan. Achteraf gezien ook wel prima hoor.
Gefeliciteerd allemaal!

Wil me ook graag aanmelden. Zie dat zich al een aantal ervaringsdeskundigen aangemeld hebben Daar kan ik dan mooi mijn voordeel mee doen Voor mij/ons is het nl. de eerste keer. Volgens de huisarts op 10 feb.uitgerekend. Oh ja ben 34
Hey Biaha! Je hebt het ook gevonden zie ik!! Erg leuk dat we elkaar hier ook kunnen volgen!

Volgens de eerste dag laatste menstruatie ben ik 14 februari uitgerkend, maar heb de echo pas 9 juli, dus dan weet ik de exacte datum.

Sofia: jij ook gefeliciteerd en welkom!

Later meer, tot dan, liefs Lein
hoi

Allemaal proficiat

Ik wil mij ook opgeven.

Ik ben zelf 34 jaar. Eerste kindje. op 4 februari uitgerekend.

Volgens mijn eigen berekening.Ik krijg ook pas de 9e de echo.

Dus het blijft nog effe spannend. Ben ook erg moe en soms misselijk. maar ja dat hoort erbij denk ik

groetjes suus
geniet nooit met mate
Klopt, ons kereltje is van okt '06!

Iedereen welkom verder! Ik hoop dat we hier een leuk clubje bij elkaar krijgen.

Ik ga even zoon naar bed brengen....
Ben ik weer.

Lein, hoe kan het dat jouw nod later dan die van mij is en dat je toch eerder bent uitgerekend???? Hoe of waar heb jij het uitgerekend, want als ik namelijk een cyclus van 28 dagen invul kom ik ook op 14 feb, maar meestal is hij korter dus daarom een latere datum. Volg je hem nog??

Heb jij op 9 juli de echo al? Ik heb op die dag de intake en daarna met ws 12 weken een echo. pfffff, duurt nog lang he?

Ik heb vandaag veel gedaan en voel het nu toch wel aan mijn buik. Een gevoel alsof er aan 2 kanten getrokken word. Echt een soort 'oprek' gevoel. Dat herken ik wel van de eerste keer, alleen had ik dat toen iets later. Maar goed, niet alles zal hetzelfde zijn natuurlijk de 2e keer.

Ik voel me nu echt zwanger! Die pijntjes zijn ook wel weer fijn, omdat je dan toch een soort bevestiging hebt.

Zo, ik ga onderuit op de bank. Ben echt zoooo moe!

xxx

Hallo!

Allereerst gefeliciteerd allemaal!

Ook ik heb afgelopen week een test gedaan en het blijkt dat ook ik zwanger ben. Ik ben zelf 29 (30 in december) en mijn partner is 37 (heeft zelf 2 kinderen die eens per 14 dagen bij ons komen). Voor mij zou het dus het eerste kindje worden.

Ik zou graag met jullie meeschrijven en meelezen naar jullie belevenissen en "zwangerschapskwaaltjes". Zelf heb ik nog geen kwaaltjes maar die komen vast vanzelf.
hoeraaaaaaa de februari 2009 mama's komen eindelijk onder hun steen vandaan gekropen!

Alle dame's van harte gefeliciteerd met de prille zwangerschappen!

En Floor sterkte meid, als je, je nu al zo ellendig voelt.

Hier begint het sinds vandaag wat meer te worden, dat het euh......zeg maar daar waar je slip de bovenste rand heeft en daar onder (snap jenum nog?) begint het wat op te bollen en dat het weeige gevoel wat begint toe te nemen. en idd ook moe, dat al vroeg in de avond m'n lampje uitgaat en dat ik s'ochtends met moeite wakker wordt. (maar toch moet want net als vanochtend om 7.00 beginnen) En ik ben volgens de weegschaal op m'n werk al 1 kilo gegroeid!

Met Mayte (is dus onze dochter) was ik in totaal 20 kilo gegroeid en echt een enorm opgeblazen varken. Hoop het nu toch wel wat binnen de perken te houden (maar moet dan wel de chocolade koekjes die naast de pc staan aan de kant zetten)

Ben best wel een beetje zenuwachtig voor vrijdag, want 1e echo, als het goed is ben ik dan 6 weken en 5 dagen, ben benieuwd of er dan wat te zien is. Het hartje moet nu toch zo'n beetje beginnen te kloppen?

ga nog ff verder kijken en een heel fijne avond nog!
Hoi!

*kruipt onder steen vandaan*

Mag ik me aansluiten?

Ik ben ook zwanger en uitgerekend in februari. Ergens rond de tiende, ik weet het niet precies. Ik ben namelijk helemaal vergeten wanneer ik voor het laatst ongesteld was .

Ik heb al een dochtertje van maart 2006. Ik vind het wel echt weer een onwerkelijk gevoel.

Ik heb van die steekjes in mijn borsten en ben sochtends tussen 5 en 10 misselijk. Erg handig , maar na een uur of 10 is het gelukkig wel over. Verder ben ik savonds inderdaad snel moe en volgens vent strontchagerijnig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven