De klaagmuur!

22-08-2013 14:25 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Normaal ben je de liefheid en de warmte zelve maar soms heb je van die momenten. Van die problemen of gebeurtenissen die eigenlijk geen eigen topic waardig zijn maar omdat je ongesteld moet worden, emotioneel bent, ergens over in de rats zit kun je het er EVENTJES niet bij hebben. En dan is het heerlijk om even van je af te schreeuwen/schoppen/slaan. Omdat het oplucht. Ook al weet je dat je boosheid irrationeel is, het is fijn om het een plekje te kunnen geven

Ik trap af:

Ik word steeds met geblokkeerde nummers gebeld op mijn zakelijke telefoon door allerlei etters van energie maatschappijen en meer zulks gespuis en ze vragen altijd naar Mevrouw Bakker (geen idee wie dat mens is) Als ik dan roep DIE KEN IK NIEEHIEEET dan zeggen die dodos dat ik me dan maar moet aanmelden bij een bel-me-niet register en dat ik daarmee wordt doorverbonden als ik aan de lijn blijf. Vervolgens blijf je keurig aan de lijn en je raadt het al, je wordt niet doorverbonden. Bovendien denk ik in al mijn PMS dan GRRR ik ken heel dat mens niet sodemieter op waarom moet IK nu moeite gaan doen om niet gebeld te worden. Stom natuurlijk want waarschijnlijk kost het veel minder energie om gewoon even dat bel-me-niet register te bellen. Waar ik dus momenteel weer even te koppig voor ben. Heerlijk jezelf zo in de weg zitten...

Ik reageer op een topic, iemand anders vind dat ik dat niet mag vinden... ik geef aan Dat is leuk maar zo voel IK het dus respecteer a.u.b. mijn gevoel ook al ben jij een andere mening toebedeeld en vervolgens barst er een hele discussie los waarop het uiteindelijk zo wordt gedraaid dat ik B bedoelde terwijl ik A zei. Maakt dat ik tegen mijn scherm wil schreeuwen Leeees dan wat ik zeg... aaaaahhh ~ontplof smiley~ Beetje het idee dat ik zeg "ik vind blauwe olifanten mooi" en de ander zegt "ja maar Tashy dat mag jij niet vinden want ze zijn lelijk" en dan zegt weer iemand anders 4 pagina's verder "Hou eens op met dat gediscussier over blauwe olifanten...ik vind ze namelijk WEL mooi" Waarop degene die vond dat ze lelijk zijn zegt "Oh dat was ik niet die daar over begon hoor" en uiteindelijk is men dan boos dat ik ben begonnen over het feit dat ze lelijk zijn. Snapt u hem nog? Ik niet.

Oh ja ik denk dat het verstandig is om geen letterlijke topics en mensen hier op het forum erbij te slepen aangezien het dan algauw wordt gezien als een rel topic. En dat is niet mijn bedoeling. Vandaar dat ik de fictieve blauwe olifanten noemde in mijn voorbeeldje.
anoniem_182161 wijzigde dit bericht op 22-08-2013 14:27
Reden: hier en daar een witregeltje maakt de buurt weer prettig!
% gewijzigd
Let love rule!
JAA KLAGEN.

Ik woon sinds dinsdag thuis. Bij mijn moeder. Vreselijk.

Kwam binnen en begon al "Ja, je kan even niet douche want het lekt, je moet even dat gaatje in de badkuip dichtkitten, ben maandag terug doei!"

Gaatje.. GAT. Ben net 2 uur bezig geweest en wil verdorie douche. Lekker welkom thuis dit.
Ja dat is zeker wel even een waardig!!!
Let love rule!
Oh ja nog 1

Mensen die op Facebook je hele wall volspammen met mishandelde hondjes, strikjes tegen linkerneushaarkanker en berichten als 'Deel dit op je tijdlijn anders ben je mijn vriend niet' en meer van zulks emotionele chantage onzin.
Let love rule!
Vanochtend reed ik achter een moeder met een klein meisje, ik schat 3 jaar,(slingerend naast haar op een minifietsje). Kindje viel meerdere keren (op het fietspad naast een drukke weg met een stroom fietsers achter haar, waaronder ik dus). Levensgevaarlijk. Als het meisje viel sprong moeder ook steeds gelijk van de fiets om haar te helpen (heel logisch natuurlijk) maar deed ze dit zonder uit te kijken waardoor meerdere fietsers bijna op haar knalden en gedwongen waren de drukke weg over te rijden ipv het fietspad.

Toen ze weer viel (ik had al afstand genomen omdat ik niet bovenop het arme meiske wou vallen) heb ik gezegd dat dit veel te gevaarlijk was voor het meisje en de rest van het verkeer, en dat het beter was als ze haar kind eerst liet oefenen op een speelplaats of zijwieltjes installeerde oid.

Kreeg een boze blik, een 'PFFFT'-snuif en een kattig 'ze kan het wel hoor'. Ze stapte weer op de fiets en reed boos weg.

Daar wordt ik nou echt boos om. Het kind kan compleet verkeerd terechtkomen, de weg opslingeren tegen een auto aan of vallen en een te snel fietsende fietser over zich heen krijgen. En dat alleen maar omdat moeke niet kan accepteren dat haar kind niet perfect is en niet gelijk kan deelnemen aan het verkeer. Geef zo'n meisje de tijd om te leren man!

ZO. Ben ik dat ook weer kwijt.
Ik ben nog steeds NIET zwanger, na 1 jaar proberen en een miskraam tussendoor!! En iedereen word maar zwanger " ah joh, sneller dan verwacht maar ja.. we zijn er wel blij mee hoor, hoe gaat het trouwens met jullie? Al bezig voor een tweede?"

En ik had me voorgenomen om deze maand relaxed te blijven, maar mijn menstruatie is nog niet over en ik zit alweer te rekenen en te tellen " wat als ik deze maand zwanger zou raken enz." Ik word niet goed van mezelf!!

En nu: ik denk serieus dat het niet meer gaat lukken, en dat we voor altijd met z'n drieën blijven .. en ik heb een schat van een zoon maar ik wil zo graag een broertje of zusje voor hem!

en ja.. ik count mijn blessings hoor.. dat wel, maar soms is wel ff een bittere pil!! ZO!!

Oke, nu nog ff wat anders:

Dat ik vanmorgen alweer werd gebeld door mijn teamleider of ik dit weekend kan werken, dat zou mijn 6e weekend op rij worden, en dat ze het dan ook nog vreemd vind dat ik nee zeg!!
quote:Tashy schreef op 22 augustus 2013 @ 14:39:

Oh ja nog 1

Mensen die op Facebook je hele wall volspammen met mishandelde hondjes, strikjes tegen linkerneushaarkanker en berichten als 'Deel dit op je tijdlijn anders ben je mijn vriend niet' en meer van zulks emotionele chantage onzin.

DIT.

Vooral de foto's van dierenmishandeling kan ik niet tegen. Ik weet dat het gebeurd, maar hoef niet bij het ontbijt opgehangen katten, afgehakte apenhoofden en verdronken honden te zien. Ik ben liever in de ontkenningsfase met een lieve kat op schoot
quote:lunalovegood schreef op 22 augustus 2013 @ 16:12:

Ik ben nog steeds NIET zwanger, na 1 jaar proberen en een miskraam tussendoor!! En iedereen word maar zwanger " ah joh, sneller dan verwacht maar ja.. we zijn er wel blij mee hoor, hoe gaat het trouwens met jullie? Al bezig voor een tweede?"

En ik had me voorgenomen om deze maand relaxed te blijven, maar mijn menstruatie is nog niet over en ik zit alweer te rekenen en te tellen " wat als ik deze maand zwanger zou raken enz." Ik word niet goed van mezelf!!

En nu: ik denk serieus dat het niet meer gaat lukken, en dat we voor altijd met z'n drieën blijven .. en ik heb een schat van een zoon maar ik wil zo graag een broertje of zusje voor hem!

en ja.. ik count mijn blessings hoor.. dat wel, maar soms is wel ff een bittere pil!! ZO!!

Oh ja.. Facebook ja! Het is dat ik verslaafd ben maar anders
Mijn date laat niks van zich horen.

De eikel.
Dat is ook het klagen waard uncharted! Je zit toch niet op hem te wachten?
Nog een Facebook-ding:

Aan het einde van de dag het volgende posten:

Vanochtend lekker met hondje Pietje gelopen, wel 2 uur onderweg geweest! Daarna een kopje koffie gedaan bij Miepje, was weer gezellig. Nog even de was gedaan, wasmachine moest wel 4x aan voor ik klaar was! Koelkast is ook stuk gegaan, monteur gebeld. Toen lekker gegeten met Klaasje en Jantje en nog even 3 uur gegamed. TV-programma Dinges was op tv, daar ook nog van genoten. Nu maar op bed, want morgen ga ik *insert gehele dagplanning hier*.

EN DIT ELKE DAG POSTEN.

Wat willen die mensen; laten zien dat ze een alibi hebben voor een onopgeloste moord ofzo?

Heb laatst 4 van dit soort types verwijderd, werd er helemaal wild van.
Vandaag moet ik helaas klagen over het feit dat ik niks te klagen heb.
Nu even niks te klagen want omdat moment geen PMS.

Maar als ik weer(ik denk volgende week) eens in mijn AllesIrriteertMijEnIkErgerMijAanIedereenNiemandHoudVanMijIkBenZieligIkZitMijzelfEnormInDeWegEnWaagHetNietOmBijMijInDeBuurtWantIkLustJeRauwOokAlZegJeNiksBuien ben weet ik dit topic vast wel te vinden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lucht het op het klagen TO?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oh inderdaad! In mijn geval irriteer ik me ook rot aan mensen die "genieten van het wondertje in hun buik.. "

Ik wil ze wel deleten omdat zij zwanger zijn en ik niet ( jaloers kreng dat ik er rondloop) maar ja, dat staat ook weer zo raar he?
Tja, ik heb ook geen PMS.. maar ik klaag toch! Moet je nagaan hoe het zou gaan als ik wel PMS had
quote:lunalovegood schreef op 22 augustus 2013 @ 16:23:

Tja, ik heb ook geen PMS.. maar ik klaag toch! Moet je nagaan hoe het zou gaan als ik wel PMS had
Dat ik verdorie geen schoonmaakster ben. Echt, ik hou heel veel van mijn vriend, maar hij is soms zo laks.

(En ja, ik ben uptight, I know )
Some flies are too awesome for the wall
quote:gucciguilty schreef op 22 augustus 2013 @ 16:17:

Nog een Facebook-ding:

Vanochtend lekker met hondje Pietje gelopen, wel 2 uur onderweg geweest! Daarna een kopje koffie gedaan bij Miepje, was weer gezellig. Nog even de was gedaan, wasmachine moest wel 4x aan voor ik klaar was! Koelkast is ook stuk gegaan, monteur gebeld. Toen lekker gegeten met Klaasje en Jantje en nog even 3 uur gegamed. TV-programma Dinges was op tv, daar ook nog van genoten. Nu maar op bed, want morgen ga ik *insert gehele dagplanning hier*.

EN DIT ELKE DAG POSTEN.

Wat willen die mensen; laten zien dat ze een alibi hebben voor een onopgeloste moord ofzo?

AHHAHAHAHAHAH zoooo herkenbaar! "lekker uit eten met mijn mannetje en nog een roomsoes toe. Morgen weer lekker de plantjes water geven lekker mijn tuintje doen en dan lekker een boekje lezen" KOTS

En ik doe bij deze mijn beklag dat de kotssmiley weg is . Die moet terug!
Let love rule!
quote:lunalovegood schreef op 22 augustus 2013 @ 16:22:

Oh inderdaad! In mijn geval irriteer ik me ook rot aan mensen die "genieten van het wondertje in hun buik.. "

Ik wil ze wel deleten omdat zij zwanger zijn en ik niet ( jaloers kreng dat ik er rondloop) maar ja, dat staat ook weer zo raar he?Ik moet ineens aan een sketch van Theo Maassen denken hierover. Iets in de trant van "Het is een wonder! Nou als dat een wonder is dan is een bak bami opvreten en de volgende dag uitschijten ook een wonder!"
Let love rule!
quote:gucciguilty schreef op 22 augustus 2013 @ 16:17:

Nog een Facebook-ding:

EN DIT ELKE DAG POSTEN.

Fijn, een klaagtopic! Ik ben gestopt met roken (dag 5). En ik vind momenteel gewoon alles stom!
I'm on a 30-day diet. So far I've lost 15 days.
quote:Tashy schreef op 22 augustus 2013 @ 16:48:

[...]

AHHAHAHAHAHAH zoooo herkenbaar! "lekker uit eten met mijn mannetje en nog een roomsoes toe. Morgen weer lekker de plantjes water geven lekker mijn tuintje doen en dan lekker een boekje lezen" KOTS

En ik doe bij deze mijn beklag dat de kotssmiley weg is . Die moet terug!

Ik heb altijd de neiging om te reageren met:

Wat deed je om 15.03 uur eigenlijk? Je lijkt een uur te missen in je verhaal!

of

Oh, je bent vergeten neer te zetten dat je nog boodschappen hebt gedaan, zag je omstreeks 15.53 bij de Albert Heijn staan. Je leek te twijfelen tussen wit- en bruinbrood!
quote:charlottew88 schreef op 22 augustus 2013 @ 16:53:

[...]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven