schaamlipcorrectie: help!?
vrijdag 23 augustus 2013 om 22:20
Deze week dan eindelijk de stap, na 5 jaar, durven zetten, een eerste afspraak gemaakt bij een kliniek met betrekking tot een schaamlipcorrectie. Al vijf jaar lang ben ik erg onzeker over mijn lichaam en durf ik hierdoor nauwelijks/of niet seks met iemand te hebben. Dit heeft mij al die tijd toch behoorlijk dwars gezeten en dacht deze week ik ga er iets aan doen. Vanmiddag mijn eerste consult met voornamelijk veel informatie gehad. Maar tot mijn grote schrik behoorde tot deze informatie dat er na de "operatie" iemand moet zijn die mij op komt halen omdat ik niet meer alleen naar huis mag. Hier had ik eigenlijk even niet opgerekend en dit is mijn volgende obstakel, ik wilde dit helemaal alleen doen maar dat gaat me dus niet lukken
...
Ik zou graag aan jullie willen vragen of iemand mij wil helpen en mij zou willen ophalen en in de buurt van evt. station Apeldoorn/Deventer/Almelo zou willen afzetten (tegen vergoeding)?
Misschien zullen jullie je afvragen waarom ik dit niet aan iemand in mijn naaste omgeving kan vragen? Het antwoord daarop is eigenlijk heel simel: schaamte.
Ik hoop dat julie mijn berichtje serieus willen nemen en mij alstjeblieft willen helpen, mijn dank is heel groot <3
Ik zou graag aan jullie willen vragen of iemand mij wil helpen en mij zou willen ophalen en in de buurt van evt. station Apeldoorn/Deventer/Almelo zou willen afzetten (tegen vergoeding)?
Misschien zullen jullie je afvragen waarom ik dit niet aan iemand in mijn naaste omgeving kan vragen? Het antwoord daarop is eigenlijk heel simel: schaamte.
Ik hoop dat julie mijn berichtje serieus willen nemen en mij alstjeblieft willen helpen, mijn dank is heel groot <3
vrijdag 23 augustus 2013 om 23:18
quote:balalaika schreef op 23 augustus 2013 @ 23:08:
Als zij nou die schaamlipcorrectie wilt laten doen.. Ik zie het probleem niet!?!
Hoeveel mensen veranderen wel niet iets aan hun lijf om minder onzeker te zijn..
-borst vergroting/verkleining
-neuscorrectie
-botox
-liposuctie
-ooglid correctie
-faceliftDat zijn er niet zoveel, zij die het wel doen vervallen ook vaak in herhaling. Dus na de ingreep is er weer iets anders dat in hun ogen niet deugt. Elke ingreep kent risico's, is dat het waard? Bovendien is gebleken dat plastische chirurgie niet gelukkiger of zekerder maakt. Sterker nog, het percentage suicide bij vrouwen met een BV is bijv. significant hoger dan vrouwen zonder BV
Als zij nou die schaamlipcorrectie wilt laten doen.. Ik zie het probleem niet!?!
Hoeveel mensen veranderen wel niet iets aan hun lijf om minder onzeker te zijn..
-borst vergroting/verkleining
-neuscorrectie
-botox
-liposuctie
-ooglid correctie
-faceliftDat zijn er niet zoveel, zij die het wel doen vervallen ook vaak in herhaling. Dus na de ingreep is er weer iets anders dat in hun ogen niet deugt. Elke ingreep kent risico's, is dat het waard? Bovendien is gebleken dat plastische chirurgie niet gelukkiger of zekerder maakt. Sterker nog, het percentage suicide bij vrouwen met een BV is bijv. significant hoger dan vrouwen zonder BV
vrijdag 23 augustus 2013 om 23:24
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 augustus 2013 @ 23:18:
[...]
Dat zijn er niet zoveel, zij die het wel doen vervallen ook vaak in herhaling. Dus na de ingreep is er weer iets anders dat in hun ogen niet deugt. Elke ingreep kent risico's, is dat het waard? Bovendien is gebleken dat plastische chirurgie niet gelukkiger of zekerder maakt. Sterker nog, het percentage suicide bij vrouwen met een BV is bijv. significant hoger dan vrouwen zonder BV
Geldt niet voor iedereen, denk ik. Ik heb mijn hangende oogleden laten wegknippen. Niet voor een mooier plaatje, maar wel omdat mijn ene oog begon te hangen door het loszittende vel.
Ben ik er blij mee dat ik het gedaan heb? Ja. Ik kreeg hoofdpijn door het onbewust optrekken van de oogleden.
Maar andere delen laten wegsnijden of oppompen......nee. Mijn lichaam is helemaal niet mooi, ik zou aan de gang kunnen blijven.
[...]
Dat zijn er niet zoveel, zij die het wel doen vervallen ook vaak in herhaling. Dus na de ingreep is er weer iets anders dat in hun ogen niet deugt. Elke ingreep kent risico's, is dat het waard? Bovendien is gebleken dat plastische chirurgie niet gelukkiger of zekerder maakt. Sterker nog, het percentage suicide bij vrouwen met een BV is bijv. significant hoger dan vrouwen zonder BV
Geldt niet voor iedereen, denk ik. Ik heb mijn hangende oogleden laten wegknippen. Niet voor een mooier plaatje, maar wel omdat mijn ene oog begon te hangen door het loszittende vel.
Ben ik er blij mee dat ik het gedaan heb? Ja. Ik kreeg hoofdpijn door het onbewust optrekken van de oogleden.
Maar andere delen laten wegsnijden of oppompen......nee. Mijn lichaam is helemaal niet mooi, ik zou aan de gang kunnen blijven.
vrijdag 23 augustus 2013 om 23:29
quote:Fame schreef op 23 augustus 2013 @ 22:34:
Nee natuurlijk wil de taxichauffeur je open wonden niet zien, maar dat wil menig vivaforumster ook niet. Jij weet niet dat de meeste taxiritten worden uitgevoerd voor mensen die wat mankeren? Je hoeft echt niet te melden bij het bestellen dat je je doos hebt laten fluffen.Yuk, een kliniek, tja, die snijen wel. Waarom niet via de reguliere weg, huisarts etc? Denk je echt dat je op deze manier van je schaamte afkomt?
Nee hoor, dat weet de taxichauffeur wel als hij het adres ziet waar hij je op moet halen.
Of is het zo'n naamloze kliniek? (hoewel taxichauffeurs zijn slim genoeg om dat te weten)
Nee natuurlijk wil de taxichauffeur je open wonden niet zien, maar dat wil menig vivaforumster ook niet. Jij weet niet dat de meeste taxiritten worden uitgevoerd voor mensen die wat mankeren? Je hoeft echt niet te melden bij het bestellen dat je je doos hebt laten fluffen.Yuk, een kliniek, tja, die snijen wel. Waarom niet via de reguliere weg, huisarts etc? Denk je echt dat je op deze manier van je schaamte afkomt?
Nee hoor, dat weet de taxichauffeur wel als hij het adres ziet waar hij je op moet halen.
Of is het zo'n naamloze kliniek? (hoewel taxichauffeurs zijn slim genoeg om dat te weten)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 23 augustus 2013 om 23:30
Aaah zo had ik het nog niet bekeken Sebbaticalmeds.
Het is ook niet zo dat ik per definitie voor dit soort ingrepen ben.. Ik hoor alleen hier en daar regelmatig wat ingrepen om me heen die ook puur met uiterlijk te maken hebben (niet medisch dus..). Deze personen komen niet op mij over als onzeker. Ze vinden het gewoon mooier. Wel hebben ze inderdaad bijna allemaal vaker iets laten doen of ze denken over meerdere ingrepen na.
Toevallig heeft mijn oud collega dit ook laten doen, maar die had er ook echt medisch last van (met lopen/fietsen etc).. Ik kan je vertellen, ze liep een stuk rechter op na de ingreep
Het is ook niet zo dat ik per definitie voor dit soort ingrepen ben.. Ik hoor alleen hier en daar regelmatig wat ingrepen om me heen die ook puur met uiterlijk te maken hebben (niet medisch dus..). Deze personen komen niet op mij over als onzeker. Ze vinden het gewoon mooier. Wel hebben ze inderdaad bijna allemaal vaker iets laten doen of ze denken over meerdere ingrepen na.
Toevallig heeft mijn oud collega dit ook laten doen, maar die had er ook echt medisch last van (met lopen/fietsen etc).. Ik kan je vertellen, ze liep een stuk rechter op na de ingreep
vrijdag 23 augustus 2013 om 23:38
Ik heb vanuit medisch oogpunt een schaamlipcorrectie gehad, bij mij is alleen het hoognodige weg gehaald, nog steeds mega lippen dus (heel fijn nu ook met schimmel en jeuk). Nog steeds geen pornopoes gelukkig. Tot nu toe vinden mannen mijn lippen vooral geil
Maar goed buiten het feit dat je opgehaald en gebracht moet worden, hebben ze je in de kliniek verteld over de napijn en risico's op infecties? De meeste pijn vergeet je, maar die pijn staat me nog helder voor de geest. Mijn moeder moest mijn wond 8x per dag schoonmaken en nog liep ik een infectie op.
Als dit echt alleen uit cosmetisch oogpunt is, zou ik het je echt afraden. In zo'n kliniek vertellen ze het vast mooier.
Maar goed buiten het feit dat je opgehaald en gebracht moet worden, hebben ze je in de kliniek verteld over de napijn en risico's op infecties? De meeste pijn vergeet je, maar die pijn staat me nog helder voor de geest. Mijn moeder moest mijn wond 8x per dag schoonmaken en nog liep ik een infectie op.
Als dit echt alleen uit cosmetisch oogpunt is, zou ik het je echt afraden. In zo'n kliniek vertellen ze het vast mooier.
zaterdag 24 augustus 2013 om 00:23
Mijn binnenste schaamlippen zijn ongelijk: 1 kant is pornopoes 'kort', de andere is wat uitstekender, scheelt zo een centimeter.
Heb er geen last van en als ik met een spiegeltje kijk vind ik het best wel mooi. Vroeger vond ik het echt vreselijk en wou ik graag een 'gelijke' poes.
Heb ook nog nooit klachten gehad over mijn 'karakteristieke' look, zoals ik het zelf noem, denk dat je ervan moet leren houden. Schaamlippen zijn uberhaupt rare dingen en ik kan nou niet zeggen dat het de mooiste lichaamsdelen van de mens zijn, maar toch.
Als je opgewonden bent zwellen je schaamlippen vaak ook op, dan heeft iedereen uitstekende lippen Mannetjes die roepen 'omggg, ze zijn zo groot' hebben waarschijnlijk nog nooit een vagina in het wild gezien en kijken alleen porno (daarin zitten af en toe ook dames met ongelijke/uitstekende lippen trouwens).
Als je er echt lichamelijk last van hebt en niet kan fietsen door de irritatie of bij wijze van klapdeuren moet openen om 'erbij' te komen, ja dan snap ik het. Zal het echt niet vanuit cosmetisch oogpunt doen TO, echt niet. Kijk er gewoon elke dag naar (ja, klinkt raar) en leer het mooi te vinden/het te accepteren.
Heb er geen last van en als ik met een spiegeltje kijk vind ik het best wel mooi. Vroeger vond ik het echt vreselijk en wou ik graag een 'gelijke' poes.
Heb ook nog nooit klachten gehad over mijn 'karakteristieke' look, zoals ik het zelf noem, denk dat je ervan moet leren houden. Schaamlippen zijn uberhaupt rare dingen en ik kan nou niet zeggen dat het de mooiste lichaamsdelen van de mens zijn, maar toch.
Als je opgewonden bent zwellen je schaamlippen vaak ook op, dan heeft iedereen uitstekende lippen Mannetjes die roepen 'omggg, ze zijn zo groot' hebben waarschijnlijk nog nooit een vagina in het wild gezien en kijken alleen porno (daarin zitten af en toe ook dames met ongelijke/uitstekende lippen trouwens).
Als je er echt lichamelijk last van hebt en niet kan fietsen door de irritatie of bij wijze van klapdeuren moet openen om 'erbij' te komen, ja dan snap ik het. Zal het echt niet vanuit cosmetisch oogpunt doen TO, echt niet. Kijk er gewoon elke dag naar (ja, klinkt raar) en leer het mooi te vinden/het te accepteren.
zaterdag 24 augustus 2013 om 00:27
quote:liefkind1985 schreef op 23 augustus 2013 @ 23:38:
Ik heb vanuit medisch oogpunt een schaamlipcorrectie gehad, bij mij is alleen het hoognodige weg gehaald, nog steeds mega lippen dus (heel fijn nu ook met schimmel en jeuk). Nog steeds geen pornopoes gelukkig. Tot nu toe vinden mannen mijn lippen vooral geil
Maar goed buiten het feit dat je opgehaald en gebracht moet worden, hebben ze je in de kliniek verteld over de napijn en risico's op infecties? De meeste pijn vergeet je, maar die pijn staat me nog helder voor de geest. Mijn moeder moest mijn wond 8x per dag schoonmaken en nog liep ik een infectie op.
Als dit echt alleen uit cosmetisch oogpunt is, zou ik het je echt afraden. In zo'n kliniek vertellen ze het vast mooier.Het allerergste zou zijn als er littekenvorming optreedt waardoor je geen gevoel of verminderd gevoel zou krijgen. Weg seksleven
Ik heb vanuit medisch oogpunt een schaamlipcorrectie gehad, bij mij is alleen het hoognodige weg gehaald, nog steeds mega lippen dus (heel fijn nu ook met schimmel en jeuk). Nog steeds geen pornopoes gelukkig. Tot nu toe vinden mannen mijn lippen vooral geil
Maar goed buiten het feit dat je opgehaald en gebracht moet worden, hebben ze je in de kliniek verteld over de napijn en risico's op infecties? De meeste pijn vergeet je, maar die pijn staat me nog helder voor de geest. Mijn moeder moest mijn wond 8x per dag schoonmaken en nog liep ik een infectie op.
Als dit echt alleen uit cosmetisch oogpunt is, zou ik het je echt afraden. In zo'n kliniek vertellen ze het vast mooier.Het allerergste zou zijn als er littekenvorming optreedt waardoor je geen gevoel of verminderd gevoel zou krijgen. Weg seksleven
zaterdag 24 augustus 2013 om 00:37
Spring maar achter op bij mij, achter op me fiets
En ik weet nog niet waar we naartoe gaan samen, maar dat boeit me ook helemaal niets.
En spring maar achterop bij mij, dan gaan we samen weg,
en ik weet nog niet waar naar toe, maar dat maakt niet uit want ik weet wel de weg.
En ik weet nog niet waar we naartoe gaan samen, maar dat boeit me ook helemaal niets.
En spring maar achterop bij mij, dan gaan we samen weg,
en ik weet nog niet waar naar toe, maar dat maakt niet uit want ik weet wel de weg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 24 augustus 2013 om 00:40
als dit echt een issue is waar TO mee zit, wat haar belemmert in haar dagelijks leven en spontaneïteit, dan kan ik begrijpen dat je deze stap neemt.
de ingreep lijkt me relatief klein, en als het je afhelpt van iets waar je al jaren gefrustreerd over bent, waarom niet?
TO, is dat onder lokale verdoving of algemene anesthesie?
in dat laatste geval moet er iemand bij je in huis zijn de eerste nacht.
kan je toch niet een vriendin of familelid in vertrouwen nemen?
dit helemaal alleen doen en er niet over kunnen praten lijkt me erg zwaar...
de ingreep lijkt me relatief klein, en als het je afhelpt van iets waar je al jaren gefrustreerd over bent, waarom niet?
TO, is dat onder lokale verdoving of algemene anesthesie?
in dat laatste geval moet er iemand bij je in huis zijn de eerste nacht.
kan je toch niet een vriendin of familelid in vertrouwen nemen?
dit helemaal alleen doen en er niet over kunnen praten lijkt me erg zwaar...
zaterdag 24 augustus 2013 om 00:41
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 augustus 2013 @ 00:37:
Spring maar achter op bij mij, achter op me fiets
En ik weet nog niet waar we naartoe gaan samen, maar dat boeit me ook helemaal niets.
En spring maar achterop bij mij, dan gaan we samen weg,
en ik weet nog niet waar naar toe, maar dat maakt niet uit want ik weet wel de weg.heb je regenschermen, ik heb geen zin in dat me labia weer tussen de spaken komen
Spring maar achter op bij mij, achter op me fiets
En ik weet nog niet waar we naartoe gaan samen, maar dat boeit me ook helemaal niets.
En spring maar achterop bij mij, dan gaan we samen weg,
en ik weet nog niet waar naar toe, maar dat maakt niet uit want ik weet wel de weg.heb je regenschermen, ik heb geen zin in dat me labia weer tussen de spaken komen
zaterdag 24 augustus 2013 om 00:42
zaterdag 24 augustus 2013 om 00:42
Lieve TO waarom meldde je je niet eerder? Snap je dan niet dat het jezelf lelijk vinden van onderen een symptoom is en niet de oorzaak? Je moet de oorzaak bestrijden, verdwijnt het symptoom ook, niet andersom. Ter inspiratie en geruststelling: http://beautifullabia.tumblr.com/
zaterdag 24 augustus 2013 om 01:12
TO, ik heb een schaamlipcorrectie gehad, niet voor de mooi, maar omdat ik er lichamelijk last van had.
Het thuiskomen na de operatie is echt je allerkleinste probleem! Ik heb na de operatie 3 a 4 weken niet kunnen zitten (laat staan naar buiten gaan!) en heb veel hulp van anderen (boodschappen ed) nodig gehad.
Onderschat de ingreep niet, je hebt echt ca een maand nog heel erge pijn, plassen is alsof ze een mes in je steken en dat nog eens fijn ronddraaien. Ik heb echt zitten kermen van de pijn en kon heel weinig.
Hoe ga je het uitleggen op je werk? Want voor een cosmetische ingreep krijg je geen vrij, daar moet je dagen voor opnemen. Heb je nog een maand aan dagen? Want reken daar maar op.
Sterkte met je onzekerheid! Ik kreeg juist van mannen altijd erg enthousiaste reacties op m'n grote schaamlippen, hoewel ik ze zelf ook lelijk vond. Zij vonden het erg geil en sexy, dus wie weet heb je er meer aan ze juist te houden..
Het thuiskomen na de operatie is echt je allerkleinste probleem! Ik heb na de operatie 3 a 4 weken niet kunnen zitten (laat staan naar buiten gaan!) en heb veel hulp van anderen (boodschappen ed) nodig gehad.
Onderschat de ingreep niet, je hebt echt ca een maand nog heel erge pijn, plassen is alsof ze een mes in je steken en dat nog eens fijn ronddraaien. Ik heb echt zitten kermen van de pijn en kon heel weinig.
Hoe ga je het uitleggen op je werk? Want voor een cosmetische ingreep krijg je geen vrij, daar moet je dagen voor opnemen. Heb je nog een maand aan dagen? Want reken daar maar op.
Sterkte met je onzekerheid! Ik kreeg juist van mannen altijd erg enthousiaste reacties op m'n grote schaamlippen, hoewel ik ze zelf ook lelijk vond. Zij vonden het erg geil en sexy, dus wie weet heb je er meer aan ze juist te houden..
zaterdag 24 augustus 2013 om 01:30
Mensen als eerst, laat TO in haar waarden, als ZIJ een schaamlipcorrectie wil laten doen dan doet zij dat, ze weet heus wel wat de gevolgen er van zijn, dat lijkt me logisch.. (Niet zitten enzv)
Ik zou je heeeel graag willen helpen om je op te halen, maar helaas heb ik mijn rijbewijs nog niet. Anders had ik het echt wel voor je willen doen.. Veel succes verder meid! En laat je niet gek maken door andere mensen!
Ik zou je heeeel graag willen helpen om je op te halen, maar helaas heb ik mijn rijbewijs nog niet. Anders had ik het echt wel voor je willen doen.. Veel succes verder meid! En laat je niet gek maken door andere mensen!
Leef je dag alsof het je laatste is!
zaterdag 24 augustus 2013 om 01:31
quote:noellexo schreef op 24 augustus 2013 @ 01:30:
Mensen als eerst, laat TO in haar waarden, als ZIJ een schaamlipcorrectie wil laten doen dan doet zij dat, ze weet heus wel wat de gevolgen er van zijn, dat lijkt me logisch.. (Niet zitten enzv)
Ik zou je heeeel graag willen helpen om je op te halen, maar helaas heb ik mijn rijbewijs nog niet. Anders had ik het echt wel voor je willen doen.. Veel succes verder meid! En laat je niet gek maken door andere mensen!kan ze dan nooit meer zitten? jeeeeeeeeeej
Mensen als eerst, laat TO in haar waarden, als ZIJ een schaamlipcorrectie wil laten doen dan doet zij dat, ze weet heus wel wat de gevolgen er van zijn, dat lijkt me logisch.. (Niet zitten enzv)
Ik zou je heeeel graag willen helpen om je op te halen, maar helaas heb ik mijn rijbewijs nog niet. Anders had ik het echt wel voor je willen doen.. Veel succes verder meid! En laat je niet gek maken door andere mensen!kan ze dan nooit meer zitten? jeeeeeeeeeej
zaterdag 24 augustus 2013 om 01:44
zaterdag 24 augustus 2013 om 08:30
Weet je héel zeker dat je een goede kliniek hebt uitgekozen?
Geen een of andere flutkliniek, die lekker goedkoop iedereen verbouwt. Want dan kun je nog weleens voor nare verassingen komen te staan.
Verder, zou ik eerder eerst proberen van je onzekerheid af te komen ipv jezelf meteen te laten helpen.
Wil je nog kinderen en hoe oud ben je? Want dan zou ik er sowieso nog niks aan laten doen.
Succes!!
Geen een of andere flutkliniek, die lekker goedkoop iedereen verbouwt. Want dan kun je nog weleens voor nare verassingen komen te staan.
Verder, zou ik eerder eerst proberen van je onzekerheid af te komen ipv jezelf meteen te laten helpen.
Wil je nog kinderen en hoe oud ben je? Want dan zou ik er sowieso nog niks aan laten doen.
Succes!!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
zaterdag 24 augustus 2013 om 09:11
Een Australisch studentenblad publiceerde er 18 op hun cover.
http://www.mamamia.com.au ... -vagina-cover-image-nsfw/
http://www.mamamia.com.au ... -vagina-cover-image-nsfw/
zaterdag 24 augustus 2013 om 09:20
Neem alsjeblieft iemand in vertrouwen die je ophaalt en je de dagen erna kan verzorgen.
De keuze om deze operatie te doen is aan jou, maar zorg ervoor dat je daarna rust kan nemen en er iemand is die voor je zorgt. Stel dat je fiks littekens oploopt omdat je eigenwijs allen alleen gaat doen? Of een dikke ontsteking krijgt, waar je hulp bij nodig hebt?
En kijk inderdaad ook naar referenties op internet over deze kliniek. Ik vind het 'eerst betalen, dan snijden' verhaal wat verdacht.
Laat je anders door de huisarts nog eens goed voorlichten over de mogelijkheden, wondverzorging en de verzorging van jou na de operatie.
Zo'n kliniek wil graag dat je komt, want daar verdienen ze geld mee. Een onafhankelijke huisarts kan je een eerlijker verhaal vertellen.
De keuze om deze operatie te doen is aan jou, maar zorg ervoor dat je daarna rust kan nemen en er iemand is die voor je zorgt. Stel dat je fiks littekens oploopt omdat je eigenwijs allen alleen gaat doen? Of een dikke ontsteking krijgt, waar je hulp bij nodig hebt?
En kijk inderdaad ook naar referenties op internet over deze kliniek. Ik vind het 'eerst betalen, dan snijden' verhaal wat verdacht.
Laat je anders door de huisarts nog eens goed voorlichten over de mogelijkheden, wondverzorging en de verzorging van jou na de operatie.
Zo'n kliniek wil graag dat je komt, want daar verdienen ze geld mee. Een onafhankelijke huisarts kan je een eerlijker verhaal vertellen.
zaterdag 24 augustus 2013 om 09:37