Entertainment alle pijlers

Masterchef Australie 2013

12-08-2013 18:10 275 berichten
Het nieuwe seizoen van Masterchef Australië is zojuist begonnen!

Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
Die Noelene lijkt gewoon dezelfde prak te maken die ze d'r familie voorzet, met geen enkele aanpassing om het een beetje restaurant-waardig te laten zijn. Er kon echt niks meer bij op dat bord, zo vol als het was. En echt zelf-inzicht heeft ze ook niet, want ze ging alleen naar voren omdat ze wist dat de jury het niks vond (aan haar eten twijfelde ze niet). Die zal wel snel exit zijn.
quote:waranaka schreef op 17 augustus 2013 @ 13:07:

[...]

Ik ben blij dat ze bij Masterchef Australia niet voor die toon gekozen hebben. Het is de reden dat ik MA wél kijk en Ramsey niet.

Ik kijk alle masterchefs, Engeland, AUS, Ierland.

Het Ierse niveau is gigantisch hoog.

Gordon kijk ik ook, de man heeft wel wat
quote:yasmijn schreef op 17 augustus 2013 @ 14:29:

[...]

Ik kijk alle masterchefs, Engeland, AUS, Ierland.

Het Ierse niveau is gigantisch hoog.

Gordon kijk ik ook, de man heeft wel wat

Hier idem. Hoewel mijn voorkeur uitgaat naar AUS.

Vind het wel leuke opdrachten tot nu toe en heb al een paar voorkeuren die mijn favoriet zouden kunnen worden. Ik vind het altijd leuker als de groep wat kleiner is. Kan ik ook makkelijker onthouden wie wie is en welke naam erbij hoort .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jules is ook bij mij favoriet! Vanaf de eerste seconde vond ik haar al leuk op een of andere manier.

Clarissa moet eruit
quote:waranaka schreef op 17 augustus 2013 @ 13:07:

[...]

Ik ben blij dat ze bij Masterchef Australia niet voor die toon gekozen hebben. Het is de reden dat ik MA wél kijk en Ramsey niet.

Idem.

Hells Kitchen vind ik echt verschrikkelijk.

Of het nou spel is of niet.

Ik heb niks met schreeuwende, verbaal agressieve kerels.
quote:maxi14 schreef op 17 augustus 2013 @ 14:18:

Die Noelene lijkt gewoon dezelfde prak te maken die ze d'r familie voorzet, met geen enkele aanpassing om het een beetje restaurant-waardig te laten zijn. Er kon echt niks meer bij op dat bord, zo vol als het was. En echt zelf-inzicht heeft ze ook niet, want ze ging alleen naar voren omdat ze wist dat de jury het niks vond (aan haar eten twijfelde ze niet). Die zal wel snel exit zijn.

Het zag er walgelijk uit en zo smaakte het vast ook.

Dat die vrouw door was naar de shows verbaast me echt.
Toen Noelene zo enthousiast niertjes en hersens en lever aan het klaarmaken was, had ik al een beetje m'n twijfels. Na dat prutje van gisteren met die stengeltjes nog aan de pastinaak helemaal.
Daar hebben we Marco weer...
quote:yasmijn schreef op 19 augustus 2013 @ 17:11:

Daar hebben we Marco weer...

Ik krijg er echt hartkloppingen van hoor . Het lijkt alsof de plaat blijft haken. En ik vraag mij ook af, als je in de keuken staat, denk je dan dat je 5x een soufle moet maken of gewoon 1x .

Pfffff, bij zijn beoordeling vind ik hem wel relaxed maar in die keuken vind ik hem net zo irritant als Gordon. (en gewoon blijven kijken he )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle topchefs zijn zo.
Ik moet vanavond mc in mijn eentje kijken, normaal altijd gezellig samen.

Zijn er nog meer die er straks zijn?
Ik geniet er iedere avond van en ik ben een beetje verliefd geworden op Lynton
Ik kijk ook weer vanavond,

Ff me lekker ergeren aan die Clarissa.

Ik geloof dat als ik in die groep zou zitten, ze wel Amerikaanse toestanden zouden kunnen filmen.

Wat een vreselijk irritant mens is dat zeg.
Present!
Ik word steeds verliefder op Marco P White.

Die stem!
Lekker consomme, wil hem van de week met meloen erin maken.

(moet trema op die e maar krijg het niet)

Zelf heb ik mijn haar opgestoken bij het koken en dan zon doek erover als die Spaanse jongen.

Zaterdag had ik hier een bbq en was de hele dag aan het koken en nog niet klaar toen ze kwamen, kreeg ik de vraag of ik moslim was geworden hahahaha.
quote:yasmijn schreef op 26 augustus 2013 @ 17:28:

Ik word steeds verliefder op Marco P White.

Die stem!Geilaard, je bent getrouwd
Gatver, vissoep en banaan.
Ah balen zeg.
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 augustus 2013 @ 17:31:

[...]

Geilaard, je bent getrouwd Ja, en?
Romance! Hij zegt romance!
Mooi compliment. Ja dan ben ik ook een beetje verliefd Yas.
quote:yasmijn schreef op 26 augustus 2013 @ 17:39:

[...]

Ja, en?

Ik ben nog vrijgezel, waar kan ik hem vinden?

Nu gaat het wel heel snel om iets te schrijven over elk gerecht.
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 augustus 2013 @ 17:35:

Gatver, vissoep en banaan.

Ach niet veel gekker als banaan in de tomatensoep en ja, dat ben ik werkelijk waar al een keer tegen gekomen in een restaurant.

De laatkomer van ons gezelschap had een hele berg banananschijfjes in haar bord liggen en wij smulden van onze banaanloze soep
quote:granny71 schreef op 26 augustus 2013 @ 17:51:

[...]

Ach niet veel gekker als banaan in de tomatensoep en ja, dat ben ik werkelijk waar al een keer tegen gekomen in een restaurant.

De laatkomer van ons gezelschap had een hele berg banananschijfjes in haar bord liggen en wij smulden van onze banaanloze soep Ik heb nog een rijpe, nee overrijpe, banaan in mijn koelkast liggen maar ik ga hem niet in mijn soep gooien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven