Entertainment alle pijlers

Backstabbing B.TCH Sabia

29-08-2013 11:41 302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn mond viel open toen ik vernam dat Sabia (ex van voetballer Boularouz) zich liet horen over haar (ex)vriendin Sylvie.

Je hebt geen vijanden meer nodig als je zulke vriendinnen als Sabia hebt. Wat een ontzettende, vreselijke, backstabbing b.tch.
Daar blijf ik dan weer verrassend stoïcijns onder.
Ze zijn ook geen vriendinnen toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het is een hele soap.... Lijkt me vermoeiend om zo'n leven te hebben... pffff
'T is een roddelblad, wie weet verzinnen ze alles, lekker boeiend.
Echt he! Wat een h**r!
http://www.nu.nl/achterkl ... van-hebben-affaires-.html

Kwestie van eigen straatje schoon willen vegen?
Lijkt me erg naar voor dat zoontje dat zijn stiefmoeder nu zulke lelijke dingen over zijn moeder zegt.. Hij zal Bild wel niet lezen hopelijk, maar ik kan me voorstellen dat hij er op school ofzo toch iets van meekrijgt.
Ach ja, van opvoeden heeft ze toch al geen kaas gegeten. Ze heeft vast niet voor niets zo'n slechte relatie met haar oudste gehad. Dus, ze kan zich vast niet inleven in Damian, hoe het voor hem moet zijn wanneer zijn stiefmoeder zijn moeder via de media zwart gaat maken. Ze is gewoon een beetje dom, alhoewel, rijke ventjes vinden en kindjes maken kan ze wel heel goed,dus ergens is zij toch best slim.
Vreselijke mensen, vreselijk.

Dat arme jongetje.
Ja, erg he. Moest meteen aan het jongetje denken. Lekker stel daar.
quote:Pantax schreef op 29 augustus 2013 @ 11:43:

Daar blijf ik dan weer verrassend stoïcijns onder. Ik hoor het Maarten van Rossem zo zeggen.
Niet alleen het jongetje, zij heeft toch ook een bubs kinderen?

en er komen er vast meer.
Ze denkt zeker dat ze nu sympahtieker overkomt haha....
we wachten het boek af.
Waarom krijgen dit soort mensen überhaupt aandacht? Zeker geen verwijt aan TO hoor, maar ik vraag me dat wel eens af als ik dit weer bovenaan Nu.nl of Telegraaf.nl zie staan. Volgens mij zijn er zoveel leuke en slimme mensen op de wereld, waar wij helaas niets over weten omdat de media al vol zitten met dit soort types...
Winter is coming...
(De betrokken kinderen hierbuiten gelaten)

Ik vind het fantastisch. Er zijn hier een paar publiciteitsmensen een mooie mediafittie aan het bouwen. Het gaat nergens over en slaat nergens op, maar het levert een hoop werk en geld op.

Is toch allemaal onderling afgesproken werk.

Nogmaals; vreselijk dat hier kinderen bij betrokken zijn. Maar buiten dat vind ik dit altijd wel een mooi stukje schaakwerk om naar te kijken.
Ik heb dan zoiets van: wat heb ik daarmee te maken? Waarom zou dit voor mij interessanter zijn dan een ruzie tussen twee willekeurige andere vrouwen? Omdat ze voetbalvrouwen zijn?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Och .dit komt uit de mond van iemand, die zelf kinderen heeft van verschillende vaders
quote:toffifee schreef op donderdag 29 augustus 2013 12:09 Ach ja, van opvoeden heeft ze toch al geen kaas gegeten. Ze heeft vast niet voor niets zo'n slechte relatie met haar oudste gehad. Dus, ze kan zich vast niet inleven in Damian, hoe het voor hem moet zijn wanneer zijn stiefmoeder zijn moeder via de media zwart gaat maken. Ze is gewoon een beetje dom, alhoewel, rijke ventjes vinden en kindjes maken kan ze wel heel goed,dus ergens is zij toch best slim.Zijn eigen moeder maakt zijn vader zwart in de media. Denk maar aan 'de klap'.....
quote:evelynsalt schreef op 29 augustus 2013 @ 12:43:

Och .dit komt uit de mond van iemand, die zelf kinderen heeft van verschillende vaders is ze nog jong genoeg om nog een broertje of zusje van Damian te krijgen?
Ja hoor. Kate Winslet is inmiddels ook in verwachting van haar derde kindje van haar derde man en zij is 37. Dat kan dus prima.
Kan het me wel voorstellen, Sabia wordt als de boosdoener gezien, 'zij heeft de man van haar beste vriendin afgepakt'.

Ik kan best begrijpen dat je het zat bent dat als er zo over je gesproken wordt, dat je de waarheid dan graag wil vertellen.

Geen idee hoe zoiets is in het dagelijks leven, opmerkingen van vreemden, op het schoolplein weggekeken worden..
het is hier binnen beter dan buiten
Damian overleeft het wel, over een half jaar is iedereen het weer vergeten.
het is hier binnen beter dan buiten
quote:bettypage schreef op donderdag 29 augustus 2013 13:03 Kan het me wel voorstellen, Sabia wordt als de boosdoener gezien, 'zij heeft de man van haar beste vriendin afgepakt'.

Ik kan best begrijpen dat je het zat bent dat als er zo over je gesproken wordt, dat je de waarheid dan graag wil vertellen.

Geen idee hoe zoiets is in het dagelijks leven, opmerkingen van vreemden, op het schoolplein weggekeken worden.. Eens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven