Backstabbing B.TCH Sabia
donderdag 29 augustus 2013 om 11:41
donderdag 29 augustus 2013 om 11:51
http://www.nu.nl/achterkl ... van-hebben-affaires-.html
Kwestie van eigen straatje schoon willen vegen?
Kwestie van eigen straatje schoon willen vegen?
donderdag 29 augustus 2013 om 12:09
Ach ja, van opvoeden heeft ze toch al geen kaas gegeten. Ze heeft vast niet voor niets zo'n slechte relatie met haar oudste gehad. Dus, ze kan zich vast niet inleven in Damian, hoe het voor hem moet zijn wanneer zijn stiefmoeder zijn moeder via de media zwart gaat maken. Ze is gewoon een beetje dom, alhoewel, rijke ventjes vinden en kindjes maken kan ze wel heel goed,dus ergens is zij toch best slim.
donderdag 29 augustus 2013 om 12:28
Waarom krijgen dit soort mensen überhaupt aandacht? Zeker geen verwijt aan TO hoor, maar ik vraag me dat wel eens af als ik dit weer bovenaan Nu.nl of Telegraaf.nl zie staan. Volgens mij zijn er zoveel leuke en slimme mensen op de wereld, waar wij helaas niets over weten omdat de media al vol zitten met dit soort types...
Winter is coming...
donderdag 29 augustus 2013 om 12:39
(De betrokken kinderen hierbuiten gelaten)
Ik vind het fantastisch. Er zijn hier een paar publiciteitsmensen een mooie mediafittie aan het bouwen. Het gaat nergens over en slaat nergens op, maar het levert een hoop werk en geld op.
Is toch allemaal onderling afgesproken werk.
Nogmaals; vreselijk dat hier kinderen bij betrokken zijn. Maar buiten dat vind ik dit altijd wel een mooi stukje schaakwerk om naar te kijken.
Ik vind het fantastisch. Er zijn hier een paar publiciteitsmensen een mooie mediafittie aan het bouwen. Het gaat nergens over en slaat nergens op, maar het levert een hoop werk en geld op.
Is toch allemaal onderling afgesproken werk.
Nogmaals; vreselijk dat hier kinderen bij betrokken zijn. Maar buiten dat vind ik dit altijd wel een mooi stukje schaakwerk om naar te kijken.
donderdag 29 augustus 2013 om 12:40
donderdag 29 augustus 2013 om 12:53
quote:toffifee schreef op donderdag 29 augustus 2013 12:09 Ach ja, van opvoeden heeft ze toch al geen kaas gegeten. Ze heeft vast niet voor niets zo'n slechte relatie met haar oudste gehad. Dus, ze kan zich vast niet inleven in Damian, hoe het voor hem moet zijn wanneer zijn stiefmoeder zijn moeder via de media zwart gaat maken. Ze is gewoon een beetje dom, alhoewel, rijke ventjes vinden en kindjes maken kan ze wel heel goed,dus ergens is zij toch best slim.Zijn eigen moeder maakt zijn vader zwart in de media. Denk maar aan 'de klap'.....
donderdag 29 augustus 2013 om 13:03
Kan het me wel voorstellen, Sabia wordt als de boosdoener gezien, 'zij heeft de man van haar beste vriendin afgepakt'.
Ik kan best begrijpen dat je het zat bent dat als er zo over je gesproken wordt, dat je de waarheid dan graag wil vertellen.
Geen idee hoe zoiets is in het dagelijks leven, opmerkingen van vreemden, op het schoolplein weggekeken worden..
Ik kan best begrijpen dat je het zat bent dat als er zo over je gesproken wordt, dat je de waarheid dan graag wil vertellen.
Geen idee hoe zoiets is in het dagelijks leven, opmerkingen van vreemden, op het schoolplein weggekeken worden..
het is hier binnen beter dan buiten
donderdag 29 augustus 2013 om 13:08
quote:bettypage schreef op donderdag 29 augustus 2013 13:03 Kan het me wel voorstellen, Sabia wordt als de boosdoener gezien, 'zij heeft de man van haar beste vriendin afgepakt'.
Geen idee hoe zoiets is in het dagelijks leven, opmerkingen van vreemden, op het schoolplein weggekeken worden.. Eens!
Geen idee hoe zoiets is in het dagelijks leven, opmerkingen van vreemden, op het schoolplein weggekeken worden.. Eens!