Start 2 Run - deel 5
woensdag 30 november 2011 om 11:20
Weer een nieuw deel van start to run. Deel 4 had alweer 3000 berichtjes dus hier gaan we weer verder.
Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Start 2 Run, deel 4
Download voor je mp3:
Gratis:
http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekLeslian5 km11
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km
Doelen 2015
Max: 2015: LDR 120 km (mei)
Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Start 2 Run, deel 4
Download voor je mp3:
Gratis:
http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekLeslian5 km11
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km
Doelen 2015
Max: 2015: LDR 120 km (mei)
Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
donderdag 22 augustus 2013 om 13:40
Ik ben weer terug! Mijn hardloopschoenen hebben toch een lekkere vakantie gehad. Ze zijn niet uit de auto geweest Vandaag ga ik weer een rondje lopen. Ik denk dat ik begin met een rustig duurloopje van 4 of 5 km.
Ik hoop in de loop van de week wat bij te lezen, maar daar kom ik nu niet aan toe. Uitpakken, opruimen, wassen, wassen, wassen
Ik hoop in de loop van de week wat bij te lezen, maar daar kom ik nu niet aan toe. Uitpakken, opruimen, wassen, wassen, wassen
donderdag 22 augustus 2013 om 22:07
vrijdag 23 augustus 2013 om 09:12
zondag 25 augustus 2013 om 15:23
@Rozehanddoek, dank je wel. Je hoeft niet te sluipen hoor je mag ook met ons meeschrijven.
@Mcs, dank je wel en goed bezig.
@Dita, dank je wel en smelt wat lief van je dochtertje, hoe oud is ze?
10 km. in 1.8. Zo, goed bezig joh!
Ach, wat erg voor je en familie, sterkte toegewenst.
@Max, ja die 14 km. voelde erg goed. Nee, ik heb geen spierpijn gehad.
Zo, vanochtend weer lekker gelopen. 10 km. in 1 uur en 5 minuten.
Vrijdag 23.8 jl is onze dochter 8 jaar geworden, moeder is even op de koffie geweest gezellig taartje gegeten. En s' middags is onze zoon thuis gekomen van een 7 daagse korfbalkamp, gisteren is zijn team tijdens een toernooi kampioen geworden!
Tickets Marokko is niet gelukt, maar wij gaan wel een midweek naar Center Parcs: "Het Meerdaal". Erg veel zin in. En ja de loopspullen gaan lekker mee, ik heb nu al zin om in een andere omgeving te gaan lopen.
Augustus 72 km. Totaal: 519,8 km
@Mcs, dank je wel en goed bezig.
@Dita, dank je wel en smelt wat lief van je dochtertje, hoe oud is ze?
10 km. in 1.8. Zo, goed bezig joh!
Ach, wat erg voor je en familie, sterkte toegewenst.
@Max, ja die 14 km. voelde erg goed. Nee, ik heb geen spierpijn gehad.
Zo, vanochtend weer lekker gelopen. 10 km. in 1 uur en 5 minuten.
Vrijdag 23.8 jl is onze dochter 8 jaar geworden, moeder is even op de koffie geweest gezellig taartje gegeten. En s' middags is onze zoon thuis gekomen van een 7 daagse korfbalkamp, gisteren is zijn team tijdens een toernooi kampioen geworden!
Tickets Marokko is niet gelukt, maar wij gaan wel een midweek naar Center Parcs: "Het Meerdaal". Erg veel zin in. En ja de loopspullen gaan lekker mee, ik heb nu al zin om in een andere omgeving te gaan lopen.
Augustus 72 km. Totaal: 519,8 km
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
zondag 25 augustus 2013 om 16:23
Dank jullie wel voor de knuffels.
Mijn dochtertje is 6,5 ( en zoon 10)
De artsen zijn tot de conclusie gekomen dat verdere chemo te veel kapot zou maken en het is de afgelopen 3 maanden erg toe genomen.
We zullen zien hoe het de komende weken gaat.
Vanochtend zou ik een snelle 5 doen maar bij 4km was ik kapot hahaha.
4 km in 23.30 ik ben er blij mee.
Iedereen een fijne loopweek
Mijn dochtertje is 6,5 ( en zoon 10)
De artsen zijn tot de conclusie gekomen dat verdere chemo te veel kapot zou maken en het is de afgelopen 3 maanden erg toe genomen.
We zullen zien hoe het de komende weken gaat.
Vanochtend zou ik een snelle 5 doen maar bij 4km was ik kapot hahaha.
4 km in 23.30 ik ben er blij mee.
Iedereen een fijne loopweek
dinsdag 27 augustus 2013 om 13:07
Hallo meiden,
Ik heb deze week nog niet gerend, vandaag is het precies een week geleden. Ik ben nog wat rustig aan aan het doen gezien klachten. Ik wilde vanavond gaan rennen maar even afwachten of het lukt; zit nu op de bank, niet lekker vandaag en ook afspraken afgezegd... Had wel zin om te rennen... anders word het morgenochtend!
Dita, dat is echt naar nieuws. Inderdaad kijken hoe het de komende tijd gaat. Hoe gaat het nu met jou?
En 4km in 23.30 pfff dat is snel zeg
Mother, weer flink goed aan het lopen! Gefeliciteerd met je dochtertje en wat goed dat je zoontje kampioen is geworden
Jammer dat ticket niet meer gelukt is, maar midweekje centerparks is leuk, wanneer gaan jullie?
Ik heb deze week nog niet gerend, vandaag is het precies een week geleden. Ik ben nog wat rustig aan aan het doen gezien klachten. Ik wilde vanavond gaan rennen maar even afwachten of het lukt; zit nu op de bank, niet lekker vandaag en ook afspraken afgezegd... Had wel zin om te rennen... anders word het morgenochtend!
Dita, dat is echt naar nieuws. Inderdaad kijken hoe het de komende tijd gaat. Hoe gaat het nu met jou?
En 4km in 23.30 pfff dat is snel zeg
Mother, weer flink goed aan het lopen! Gefeliciteerd met je dochtertje en wat goed dat je zoontje kampioen is geworden
woensdag 28 augustus 2013 om 12:02
Ik ben toch gisteren gaan rennen. Heb lesje 18 van start to run zonder problemen uitgerend, maar wel wat traag; 4.5km in 38minuten... dat moet toch nog wat sneller kunnen, maargoed vooralsnog vind ik het belangrijker dat ik het volhou dan dat ik echt snel ren. Heb nu wel spierpijn in beide onderbenen. Nu lekker zwemmen!
woensdag 28 augustus 2013 om 22:12
Even heel snel bericht. Het is hier geweldig, wij zijn lekker actief. Vandaag 10 km. hardgelopen in 10 km. In 1 uur 4 min. lekker om een keer in een andere omgeving te lopen, wel twee gestopt om de weg te vragen! Hahaha.
@Mcs, dank je, goed bezig! Wij zijn al met vakantie! :Imao:
@Mcs, dank je, goed bezig! Wij zijn al met vakantie! :Imao:
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
woensdag 28 augustus 2013 om 22:27
Mother nog gefeliciteerd met dochtertje en je zoon 
Had er overheen gelezen
Hier gaat alles goed hoor naar omstandigheden.
Mijn vader krijgt 3 maal daags thuis zorg wat erg fijn is (voor zijn suiker) Hoeft mijn moeder dat niet in de gaten te houden.
Ik had mijn spullen mee genomen en daar een 5 km rondje gedaan
30.20 oeeeeeeeeeeeh net niet onder het half uur misschien de volgende keer?
We gaan het zien hihi.
Mcs je gaat super goed hoor Top
Fabienne fijn dat het ritme er weer is
Mother goed hoor 10 km in die tijd
Had er overheen gelezen
Hier gaat alles goed hoor naar omstandigheden.
Mijn vader krijgt 3 maal daags thuis zorg wat erg fijn is (voor zijn suiker) Hoeft mijn moeder dat niet in de gaten te houden.
Ik had mijn spullen mee genomen en daar een 5 km rondje gedaan
30.20 oeeeeeeeeeeeh net niet onder het half uur misschien de volgende keer?
We gaan het zien hihi.
Mcs je gaat super goed hoor Top
Fabienne fijn dat het ritme er weer is
Mother goed hoor 10 km in die tijd
donderdag 29 augustus 2013 om 10:09
zaterdag 31 augustus 2013 om 21:23
Ben ik eventjes,
Het gaat heel hard hier ( helaas of gelukkig het is maar hoe je het bekijkt. )
Vanochtend ben ik met de kinderen langs geweest. Die hebben alvast afscheid genomen.
Thuis zorg geeft ook aan dat het niet al te lang meer duurt.
Hij heeft ook gezegd dat het tijd is en dat het goed is pfff,
Wat slopend.
Ik moest het even van me afschrijven
Groetjes
Het gaat heel hard hier ( helaas of gelukkig het is maar hoe je het bekijkt. )
Vanochtend ben ik met de kinderen langs geweest. Die hebben alvast afscheid genomen.
Thuis zorg geeft ook aan dat het niet al te lang meer duurt.
Hij heeft ook gezegd dat het tijd is en dat het goed is pfff,
Wat slopend.
Ik moest het even van me afschrijven
Groetjes
maandag 2 september 2013 om 10:44
Ik heb deze week nieuwe hardloopschoenen gekocht en gisteravond weer gerend. Was naar de runnersworld geweest. Gaf wel inzicht, ze filmden hoe ik ren en je ziet dat mijn voeten steeds naar binnen zwikken. Niet zo raar dat ik last had van achillespezen
Nu andere schoenen met extra versteviging. Gisteravond lesje 19 gerend van start to run. Rende wel echt heel anders, best zwaar, is wennen denk ik. Ik had het gevoel dat rennen moeizaam ging maar heb mijn lesje goed kunnen rennen (5-6-7-8 minuten) en daarna nog 5min extra, 5km in 41minuten. Volgende kee rmoet ik 4 x 8 minuten rennen. Nu wel spierpijn aan mijn kuiten!
@Mother, lekker hoor, vakantie, geniet ervan!
@Fabienne, ook weer lekker bezig zo te horen, hoe vaak/ver ren jij normaal?
@Dita, hoe gaat het nu?
@Max, hoe is het me tjou?
Succes allemaal deze week!
@Mother, lekker hoor, vakantie, geniet ervan!
@Fabienne, ook weer lekker bezig zo te horen, hoe vaak/ver ren jij normaal?
@Dita, hoe gaat het nu?
@Max, hoe is het me tjou?
Succes allemaal deze week!
woensdag 4 september 2013 om 01:21