Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
En heb je ook nog iets inhoudelijks bij te dragen snoepwinkel?
Alle reacties Link kopieren
Jawel.. maar om nu bij de eerste posts alle geheimen en avonturen te openbaren is me nog iets te vroeg..
Dat wordt toch ook niet gevraagd? Je zou in elk geval iéts kunnen prijsgeven over je status.
quote:snoepwinkel schreef op 08 september 2013 @ 14:32:

Jawel.. maar om nu bij de eerste posts alle geheimen en avonturen te openbaren is me nog iets te vroeg..Oh, kennelijk is er nogal wat te openbaren? Kom maar op hoor, als je toch al een poosje meeleest zul je zien dat we hier wel wat gewend zijn.
quote:oranjexx schreef op 08 september 2013 @ 13:56:

Sterkte maybibi, als je me loept zie je dat er wel wat raakvlakken zijn tussen jou en mij.

Uiteindelijk is thuis het belangrijkste en ben je primair verantwoordelijk voor je eigen geluk, maar vooral ook voor dat van je partner als jij daar wat aan kunt bijdragen.Dank je gaan eens "gluren"...
Delen doe je samen
Hoi, ik zou graag jullie mening willen, want ik weer het niet. Wel even een korte versie. Ik heb een maal seks gehad met een man die ik van vroeger ken. Hij is getrouwd en woont in het buitenland. Eigenlijk zouden we daarna geen contact meer hebben, maar dat hadden we toch via de app, voor mij wel te oppervlakkig, dus ik heb gezegd dat ik of nog een keer de nacht met hem wil doorbrengen en het zo wil afsluiten of direct stoppen met alles. Hij zei dat hij wil dat we verder gaan met ons leven en vrienden wil zijn en niet meer wil appen. Ik zei dat vrienden er niet in zit. Maar vervolgens zegt hij wel weer dat hij mij belt als hij weer in nl is of ik dat nou wil of niet en dat ik dan kan beslissen wat ik wil. Ook zegt hij dat hij geen druk wil ( wat betreft afspreken of we de nacht samen doorbrengen). Ik vind dat wel lastig, want hij had eerder al aangegeven geen emotioneel contact te willen. En aangezien hij maar 1 x in de 2 maanden in nl is, vind ik het onzin om daar niet iets duidelijk in te zijn. Vervolgens begint hij dat hij mij heel knap vindt en of ik weer een foto wil sturen en dat hij geil van mij wordt en sluit af met dikke zoen en tot snel. Wij hebben hier voor best wat discussies gehad, omdat ik het te oppervlakkig vond en hij gaf aan dat hij dat deed ter bescherming, want in zijn ogen was ik de perfecte vriendin en was hij bang dat als we vaker afspreken, hij en ik verliefd worden. Wat wil deze man nou??? Geen druk, vrienden, maar geen diepgang...ik snap het niet meer en ik denk dat ik het hier bij moet laten, maar aan de andere kant wil ik hem nog een keer zien...Hij geeft zulke verschillende signalen. Hij wilde om nooit appen, maar gaf wel altijd direct antwoord. Kortom heel ingewikkeld, ook omdat ik hem dus al kende en oprecht benieuwd was naar hoe het met hem is en wat hij allemaal doet. Hij gaat trouwens vaker vreemd, zonder weten van zijn vrouw.
quote:Franje schreef op 08 september 2013 @ 18:04:

Wat wil deze man nou??? Geen druk, vrienden, maar geen diepgang...ik snap het niet meer

nou.. gesproken vanuit het perspectief van een man... Deze man wil vreemdgaan zonder het gedoe van diepgang. Verder probeert hij je interesse vast te houden door te zeggen hoe leuk je bent enzo. Verder wil hij geen enkele verplichting of afspraak want dan is het niet spannend meer.

Kun jij je voordeel mee doen, als je emotioneel voldoende incasseringsvermogen hebt en alleen maar eens per maand hem in je bed wilt. En het daarna heel makkelijk weer lost kan laten. Want deze man die komt langs en gaat daarna snel weer terug naar zijn vrouw. Diepgang zit er echt niet in.
Dank je voor je antwoord. Normaal zou ik dat misschien kunnen, maar omdat ik hem ken van vroeger en we soort van gezamenlijke vrienden hebben, vind ik het lastig dat er totaal geen diepgang in zit. En wat betreft de spanning, ik snap dat wel, maar ik vind het ook zo'n onzin, alsof je voor de lol alleen wat gaat drinken. We weten toch allebei waar het op uitdraait. Als hij in Ned. had gewoond, had ik daar meer in kunnen komen, omdat je elkaar dan vaker kunt zien. Voor de eerste seks met hem, waren het ook alleen maar geile berichten. Het is mijn eerste keer met een getrouwde man en ik vraag me af of het iets voor mij is.
The do's and don'ts van de minnarij......

Zullen wij die hier eens uit gaan wisselen? Minnaar van of minnares van zijn bestaat natuurlijk in 1001 varianten, en de ene situatie is de andere niet... maar toch. Zijn er gouden regels? Daar wil ik graag achter komen.

Als voorzet:

niet doen:

wat ik een enorme afknapper vindt: lullige opmerkingen over mijn echte vrouw. Mijn minnares houdt haar jaloezie maar lekker voor zichzelf, haar probleem.

wel doen:

wat in het begin leuk was, waarom je bij elkaar terecht kwam, dat is later ook nog leuk. Dat moet je vasthouden en steeds weer opnieuw op laten leven. Dan kun je het heel lang volhouden en bloeit het verlust stadium eens in de zoveel tijd weer vrolijk op.

jullie nog do's and don'ts?
doen: genieten in 't moment

laten: lange termijn plannen
doen: haar appjes, sms, facebookerichten etc. beantwoorden, niet altijd meteen, maar wel redelijk snel.

laten: zelf voortdurend appen etc.

En ja inderdaad dit is vanuit mannelijk of vrouwelijk perspectief een andere wereld....

Sorry hoor... maar is het altijd zo dat vrouwen de oren van je kop kleppen, bellen wanneer ze maar bellen willen, appen wanneer ze aandacht willen (vaak) ... en dat je als man maar af moet wachten of je antwoord krijgt?
quote:vuilnisman schreef op 08 september 2013 @ 19:02:

Mijn minnares houdt haar jaloezie maar lekker voor zichzelf, haar probleem.

Mag ik even zeggen dat je hier overkomt als een klootzak?

Als je mijn minnaar was geweest was dit reden geweest om je te lozen.

Jaloezie is een zeer menselijke emotie waar altijd ruimte voor moet kunnen zijn, daar komt bij dat het in dit soort relaties ook nog eens een zeer lastige emotie is, juist omdat er vaak geen plek voor mag zijn.

Als mijn minnaar jaloers is ga ik mijn andere contacten niet stoppen, wel zou ik hem een platform geven dit te bespreken.

Als mijn minnaar zou zeggen dat ik het lekker voor me moet houden en mijn probleem is zou het exit minnaar zijn.
quote:vuilnisman schreef op 08 september 2013 @ 19:38:

doen: haar appjes, sms, facebookerichten etc. beantwoorden, niet altijd meteen, maar wel redelijk snel.

En waarom niet meteen? Heb je een 10 minuten regeling voor jezelf ofzo?

Sorry hoor... maar is het altijd zo dat vrouwen de oren van je kop kleppen, bellen wanneer ze maar bellen willen, appen wanneer ze aandacht willen (vaak) ... en dat je als man maar af moet wachten of je antwoord krijgt?

Nee!

Of jij kiest heel bijzondere vrouwen of jouw perceptie is wat verknipt. Je contact elkaar wanneer daar behoefte aan is, of dat nou van jouw kant of van haar af komt. En soms krijg je meteen antwoord en soms niet. Van beide kanten geldt dat je maar af moet wachten wanneer het antwoord komt.
quote:vuilnisman schreef op 08 september 2013 @ 19:38:is het altijd zo dat vrouwen de oren van je kop kleppen, bellen wanneer ze maar bellen willen, appen wanneer ze aandacht willen (vaak)Altijd? Ik ken ook vrouwen die geen aandachtsgeilheid hebben.quote:vuilnisman schreef op 08 september 2013 @ 19:02:wat ik een enorme afknapper vindt: lullige opmerkingen over mijn echte vrouw.Eens
"Mag ik even zeggen dat je hier overkomt als een klootzak?"

bedankt voor de feedback rooss4. Maar mijn minnares weet zelf waar ze aan begint, ik ben getrouwd en zij ook. We komen ook in elkaars gezin over de vloer.. dan werkt het niet zo handig als je elkaars leven niet kan accepteren...

Jaloezie mag er zijn, maar alles uitspreken werkt in mijn ervaring niet altijd. En ik weet ondertussen waar zij (mijn minnares) gevoelig voor is, waar ze jaloers van wordt, dus ik houd er rekening mee. Dat doet zij ook met mij.
en het was ook een vraag he... over appen etc. Geen verhuld oordeel over vrouwen.

blijkbaar zit mijn minnares bovengemiddeld veel om aandacht verlegen.

Dus inderdaad: verknipte perceptie hoogstwaarschijnlijk.
Ik heb hem net gezegd dat ik geen contact meer wil. Dat ik het wil afsluiten. Ik heb namelijk geen zin om op afroep beschikbaar te zijn. Nu heb ik de touwtjes in handen, want als ik ooit toch de behoefte krijg, weet ik bijna zeker dat hij toe hapt.
Je spreekt jezelf tegen vuilnisman, eerst roep je stoer dat het haar probleem is en daarna beweer je dat je er wel degelijk rekening mee houdt.

Beetje nuance is soms wel op zijn plek denk ik zo.
quote:vuilnisman schreef op 08 september 2013 @ 20:09:We komen ook in elkaars gezin over de vloer..Hele grote DON'T!
Ik wou het niet zeggen Dymo.

Franje, is het een lekker machtsspelletje? Genieten jullie ervan?
Zo speelt hij dat en ik ben daar juist klaar mee. Ik mag geen contact zoeken en wachten tot hij weer eens in NL is. Daar heb ik geen zin in en heb daarom de knoop doorgehakt. Ik had het ook liever anders
Nee hoor, jullie spelen dat samen, heus waar! Lees je één na laatste post maar.

En vergeet niet dat jij hem het platform geeft om dat spelletje spelen hè?
Don't: verliefd worden
Hmmmm al weer 2 dagen hele dag appen met vriendinnetje. Soms zijn dagen mooi ;)
Ik zie het echt niet.. Wat had ik anders moeten doen? Hij wil dat het gaat op zijn manier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven