Het mooie inrichtingen-topic.

07-08-2013 10:34 2267 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.

TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.

Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)

quote:Trotter schreef op 08 september 2013 @ 16:38:

[...]

Foto 10 bedoel je denk ik. Zo'n muur vind ik ook prachtig! Ik weet alleen niet hoe praktisch het is.Was foto 10 idd. Heb wel eens uitgezocht, was ¤500 m 2 dus best pittig en je weet niet of het in leven blijft. Je moest wel een waterleiding aan laten leggen, tja ik vul liever een reservoir met een gieter. Het is wel echt mooi
Rodeui, 500¤ per m², dat is inderdaad wel een enorme hoop geld, maar zo'n muur lijkt me prachtig.

Ik ben verliefd op deze stijl:

Ik vind dit een supermooi huis.
Your luck's about to change, cher.
quote:Akakia schreef op 08 september 2013 @ 16:44:

Voor ramen ben ik weg van plisségordijnen. Met name omdat je ze niet helemaal naar beneden hoeft te doen, maar ze ook deels kunt laten zakken / stijgen.

Zoiets (gaaf kleurtje ook). [afbeelding]

Wij hebben dubbele, die houden behoorlijk wat warmte tegen.Jaaa, die willik! (Heb ik nu hier ook) maar is zo duur
quote:LadyDarbanville schreef op 08 september 2013 @ 17:10:

Ik ben verliefd op deze stijl:

[img]http://www.decoholic.org/wp-content/upl ... ccurry.jpg[/img]

Ik vind dit een supermooi huis.Ohh, je zou maar de ruimte hebben om 2 van die grote bankstellen neer te kunnen zetten, erg mooi.
Nog een Celebrity House: Jessica Alba

Ooooooojeeeeeeee......

Ik kom weer de 'handstoel' tegen, waar ik hier eerder over postte.

Maar inmiddels woon ik in mijn nieuwe huis en ik heb er geen plaats voor. Dus dat is weer een dilemma minder.
En hier krijg ik de rillingen van qua wansmaak. Verscace:

More is more and too much is never enough:

Wauw, die eerste 2 foto's van de 21;42 sessie zijn idd 'more is more'!!! Voor mij iets too much geloof ik.

Die laatste foto vind ik dan weer prachtig, met name door de kleuren en het behangmotief.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:Akakia schreef op 08 september 2013 @ 09:39:

En Hiltje: leuke en goede tips *kijkt nu kritisch de woonkamer rond*. Alleen die boeken hè, dat heb ik dan niet zo. Boeken zijn om te lezen, niet om te stylen in mijn optiek.

Ik quote maar even mezelf... Door dit topic zit ik ook weer fijn huisjes te kijken op internet, en weet je hoe vaak je die boekentip toegepast ziet!!! Overal zie ik nu stapeltjes boeken op de salontafel liggen, met een vaasje / kaarsje er bovenop.

Ik snap 'em nog steeds niet...
3 mooie inrichtingen:

En iiiieeeks:

quote:rodeui schreef op 08 september 2013 @ 16:15:

Deze muur in mijn woonkamer is echt een droom. Klik foto 10Ik vind die plantenbakken (5) echt heel gaaf! Ik heb geen vensterbanken dus alleen wat planten op de grond of een kastje oid, maar dat lijkt me wel wat!
Hey, "bump" in dit topic voor het slapen, en @Akakia: dat eerste trappenhuis: een DROOM!!! Zo mooooiii

Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Ik vind het ook een schitterend trappenhuis. Sowieso vind ik dit soort stenen prachtig. Toevallig zei ik laatst tegen vriend: als we ooit een droomhuis bouwen, moet het van dit soort stenen gemaakt zijn (natuursteen dus).

En die trap mag er dan ook wel in
quote:Akakia schreef op 08 september 2013 @ 23:20:

[...]

Ik quote maar even mezelf... Door dit topic zit ik ook weer fijn huisjes te kijken op internet, en weet je hoe vaak je die boekentip toegepast ziet!!! Overal zie ik nu stapeltjes boeken op de salontafel liggen, met een vaasje / kaarsje er bovenop.

Ik snap 'em nog steeds niet...

Het zijn ook allemaal salontafel boeken. Dus van die mooie dikke kunst en foto boeken enzo.

Met mijn romans en pockets is het een stuk moeilijker stylen.....

Ik vind het wel mooi. Maar ga er nu niet apart boeken voor kopen.
Dat trappenhuis vind ik te donker en een beetje creepy. Alsof de Adams familie er kan wonen.

Dat more is more is ook too much voor mij. Maar ik vind het wel gaaf om naar te kijken en ik heb er van geleerd om meer te durven.
O wat een heerlijk topic! Net verbouwd, dus zelf volop bezig... Weg met het bruin en wit (nou ja, nog een beetje dan, want heb geen geld om alle meubels weg te doen...)!!

Lonbonton, dat is precies de sfeer die ik wil ik huis, vind ik er zo relaxed uitzien! En die 'zakken' met planten aan de muur bij Jessica Alba in huis, heel gaaf!

*gaat nog even verder sparen*
Wat een happy home:

[img]http://cdn.domainehome.com/w
p-content/gallery/sidney-opener/domaine-sidney-prawatyotin-slides-06.jpg?6f0720[/img]

Een beetje apart kunstenaars huis

quote:tyche schreef op 08 september 2013 @ 16:39:

[...]

Riverdale is ook niets voor mij, te veel gefrutsel. Ik kan niet goed tegen dingen zonder functie, wat dat betreft heb ik wel een minimalistische inslag. Ik woon ook best klein dus het lijkt al gauw rommelig.

[afbeelding]

Dit bijvoorbeeld, ik kan er niets mee. Te gestyled, bedacht, en je kan er niet leven zonder het plaatje te verpesten en dan schiet het wat mij betreft zijn doel voorbij. Bovendien: waar moet je zitten op deze bank? En als je de kussen opzij legt, moet je ze bij het weggaan dan weer zo'n karateslag geven in het midden? What's up with that?

Over opfluffen gesproken, is het jullie ook opgevallen dat in de Ikea alle bedden een dubbel dekbed hebben, met verschillende dekbedhoezen? En altijd minstens vier kussens. Geen wonder dat mijn bed daar altijd zo kaal bij afsteekt.

Ik vind dat juist wel leuk, die Riverdale stijl. Hou wel van frutsels en die verschillende kussens vind ik leuk. Mijn bed/bank ligt ook zo vol.
quote:hiltje schreef op 09 september 2013 @ 08:37:

[...]

Het zijn ook allemaal salontafel boeken. Dus van die mooie dikke kunst en foto boeken enzo.

Met mijn romans en pockets is het een stuk moeilijker stylen.....

Ik vind het wel mooi. Maar ga er nu niet apart boeken voor kopen.

Ik barst van de boeken... maar die gaan gewoon de boekenkast in. Deels wel weer op kleur....

Hoewel ik wel een paar boeken heb waarmee ik zo kan stylen. Maar goed, mijn huis is veeeeeeel te klein voor uberhaupt een salontafel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven