Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
quote:steph schreef op 12 september 2013 @ 10:54:

[...]

Jemig zit ik nu echt over virtueel snoep te praten??? Ja. Welkom bij de Candy Crushed Anonymous .
quote:[message=15065702,noline]Lady-Voldemort schreef op 10 september 2013 @ En anders maak je gewoon drie nepaccounts aan en stuur je jezelf die kaartjes

Ik zit er hard over te twijfelen om inderdaad een extra facebookaccount aan te maken omdat ik geen geduld heb om te wachten totdat ik 3 kaartjes van anderen krijg. Ik heb mijn moeder zover dat ze het ook is gaan spelen, maar zij is helaas niet zo verslaafd en laat mijgerust dagen wachten.

Ik vind het leuk dat de enige 2 (buiten mijn moeder en zoon) van mijn facebookvrienden die dit ook spelen, nu even ver zijn.

Ik heb in 1 level heel lang vast gezeten, toen had ik ook echt geen zin meer om te spelen, maar ineens lukte het en nu schiet het echt lekker op.

Was het altijd al zo dat je elkaar zoveel levens toe kan sturen? Ik heb het idee dat ik nu bijna onbeperkt door kan spelen met alle extra levens.
Mocht iemand nog behoefte hebben aan extra levens of kaartjes, dan wil ik gerust facebookvriend worden. Ik doe verder niets met facebook, dus je zal geen last hebben van mij.
Manmar, er komt een PB'tje aan
YES YES YES

425 gehaald!
213 had ik ineens per ongeluk half tv kijkend, half aan het schuiven gehaald. Nu zit ik weer vast in 214....
quote:manmar schreef op 12 september 2013 @ 13:21:

[...]

Ik zit er hard over te twijfelen om inderdaad een extra facebookaccount aan te maken omdat ik geen geduld heb om te wachten totdat ik 3 kaartjes van anderen krijg. Ik heb mijn moeder zover dat ze het ook is gaan spelen, maar zij is helaas niet zo verslaafd en laat mijgerust dagen wachten.

Ik vind het leuk dat de enige 2 (buiten mijn moeder en zoon) van mijn facebookvrienden die dit ook spelen, nu even ver zijn.

Ik heb in 1 level heel lang vast gezeten, toen had ik ook echt geen zin meer om te spelen, maar ineens lukte het en nu schiet het echt lekker op.

Was het altijd al zo dat je elkaar zoveel levens toe kan sturen? Ik heb het idee dat ik nu bijna onbeperkt door kan spelen met alle extra levens.

Manmar, je staat er bij ook op en ik heb je al tig kaartjes gestuurd.

Dus niet zeuren dat je langzaam gaat. Je hebt in 1 avond va kaartje naar kaartje gespeeld. Fijn voor je dat je bij LV mag komen, maar bij mij ga je eraf. Ik vertrouw je niet.
odi et amo
@ladyvoldemort, heel lief, maar jij en @lamaatje zijn al mijn 2 enige hulpen.

@lamaatje, je gaat mij toch niet in de steek laten nu ik zo goed ga he! Ik heb wekenlang vastgestaan in dat ene level en jij was er binnen een dag gewoon voorbij. Hoe denk je dat ik mij toen voelde?
Trouwens Lamaatje, ik krijg jouw kaartjes pas heel laat. Echt vreemd, want ik krijg dan tussendoor wel levens van je. Hebben jullie ook een slechte verbinding met facebook als je via de tablet speelt? Ik moet echt heel lang wachten voor een leven verstuurd wordt en die 3 extra zetten kan ik bijna nooit weggeven.
Zo, 214 weggespeeld op telefoon, soms lijkt het daar wel makkelijker te gaan...
quote:manmar schreef op 12 september 2013 @ 13:53:

Ohhhh, wat stom

Ik denk bij jou nooit meer aan je nick, maar aan je echte naam, vandaar dus

Nou ja, dan heb ik toch in ieder geval mijn goede woudloperdaad vandaag weer verricht
quote:manmar schreef op 12 september 2013 @ 13:53:

@lamaatje, je gaat mij toch niet in de steek laten nu ik zo goed ga he! Ik heb wekenlang vastgestaan in dat ene level en jij was er binnen een dag gewoon voorbij. Hoe denk je dat ik mij toen voelde?

Manmar,je gaat als een trein en nog klagen dat het allemaal zo lang duurt. Ik geloof je gewoon niet. En ja, ik sta ook weleens lang op een level. Het is maar een spelletje hoor.

Je bent in no-time van ergens onder de honderd opgeklommen naar half de tweehonderd. Ik vind het raar en zoals ik je al zei, ik vertrouw het niet. EN nu nog lopen klagen... bah.
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 12 september 2013 @ 13:49:

[...]

Manmar, je staat er bij ook op en ik heb je al tig kaartjes gestuurd.

Dus niet zeuren dat je langzaam gaat. Je hebt in 1 avond va kaartje naar kaartje gespeeld. Fijn voor je dat je bij LV mag komen, maar bij mij ga je eraf. Ik vertrouw je niet.Nou zeg. Ze verkoopt die kaartjes toch niet door op een Zwarte Candy Crush Markt of zo ?
Meen je dit echt serieus Lamaatje?

Ik ben in mijn vakantie echt als een speer gegaan, maar snap niet wat je bedoeld met niet vertrouwen. Ontvrienden kan ook hoor (al weet ik nieteens hoe dat moet haha) als je denkt dat ik een robot/spammer/vieze kerel oid ben.

@LadyV, ikprobeerde jouw pb te beantwoorden, maar dat lukte mij niet. Jij hebt je woudlopersdaad inderdaad gedaan, ben je daar zeer erkentelijk voor.
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 september 2013 @ 14:08:

[...]

Nou zeg. Ze verkoopt die kaartjes toch niet door op een Zwarte Candy Crush Markt of zo ?

Haha, geen idee.

Je zult zelf wel zien hoe het gaat straks.
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 12 september 2013 @ 14:15:

[...]

Haha, geen idee.

Je zult zelf wel zien hoe het gaat straks.Nou ja, ik blijk haar dus al maanden als FB-vriendje te hebben haha, en ik heb er niks geen last mee hoor. Zelf ben ik trouwens in vier weken tijd ook meer dan honderd levels omhoog gegaan. Sinds die akelige 147 loopt het ineens als een tiet. Ben ik dan nu ook een oplichter?
quote:manmar schreef op 12 september 2013 @ 14:11:

Meen je dit echt serieus Lamaatje?

Ik ben in mijn vakantie echt als een speer gegaan, maar snap niet wat je bedoeld met niet vertrouwen. Ontvrienden kan ook hoor (al weet ik nieteens hoe dat moet haha) als je denkt dat ik een robot/spammer/vieze kerel oid ben.

@LadyV, ikprobeerde jouw pb te beantwoorden, maar dat lukte mij niet. Jij hebt je woudlopersdaad inderdaad gedaan, ben je daar zeer erkentelijk voor.Ja, dat bedoelde ik ook, ontvrienden. Verder ken ik je niet. Het was alleen voor CCS. Dus verder geen man over boord. Veel plezier met spelen.
odi et amo
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 september 2013 @ 14:19:

[...]

Nou ja, ik blijk haar dus al maanden als FB-vriendje te hebben haha, en ik heb er niks geen last mee hoor. Zelf ben ik trouwens in vier weken tijd ook meer dan honderd levels omhoog gegaan. Sinds die akelige 147 loopt het ineens als een tiet. Ben ik dan nu ook een oplichter?Naar het schijnt heeft ze dus al vrienden genoeg. Kan ze mij wel missen. Ik heb niet gezegd dat ze een oplichter is.
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 12 september 2013 @ 14:23:

[...]

Ja, dat bedoelde ik ook, ontvrienden. Verder ken ik je niet. Het was alleen voor CCS. Dus verder geen man over boord. Veel plezier met spelen.Jij ook heel veel plezier met het spelen van dit oh zo leuke, maar irritante spelletje.
Lama, ik vind je hier wel een beetje eh... snel aangebrand de laatste dagen. Het is toch maar een spelletje? Is er iets met je aan de hand of zo? Oprechte vraag :-) .
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 september 2013 @ 14:19:

[...]

Nou ja, ik blijk haar dus al maanden als FB-vriendje te hebben haha, en ik heb er niks geen last mee hoor. Zelf ben ik trouwens in vier weken tijd ook meer dan honderd levels omhoog gegaan. Sinds die akelige 147 loopt het ineens als een tiet. Ben ik dan nu ook een oplichter?Je mag mijn gegevens wel aan haar doorgeven, heeft ze nog een CCS-vriend.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 september 2013 @ 14:32:

Lama, ik vind je hier wel een beetje eh... snel aangebrand de laatste dagen. Het is toch maar een spelletje? Is er iets met je aan de hand of zo? Oprechte vraag :-) .

Overgang misschien?

Geen idee. Misschien spreek ik nu wat vaker uit wat ik anders alleen maar denk. Verder ben ik best een aardig

mens hoor.

Nu net twee gevalletjes die niet zo lekker vallen bij mij.

Maar je hebt gelijk ik reageer wat directer dan anders.
odi et amo
quote:Solomio schreef op 12 september 2013 @ 14:48:

[...]

Je mag mijn gegevens wel aan haar doorgeven, heeft ze nog een CCS-vriend.Ik heb je aan manmar voorgesteld.
quote:lamaatje schreef op 12 september 2013 @ 14:51:

[...]

Overgang misschien?Oooohhhh, gelukkig. Nou ja, het is niet leuk natuurlijk, maar niet Erg zegmaar. Veel sterkte met die horrormonen
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 september 2013 @ 14:54:

[...]

Ik heb je aan manmar voorgesteld.

Ow, wacht, ik zou niet meer spelen.............

Al mislukt dus.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven