Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
quote:lamaatje schreef op 10 september 2013 @ 13:35:

[...]

Aha, een CCS-fan die zich schaamt om het een leuk spel te vinden.

Maar wel lekker anoniem op dit topic wil schrijven ...... Wat is daar zo erg aan dan? Ik mag toch hopelijk zelf wel weten met wie ik wat deel?
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
quote:strandje00 schreef op 10 september 2013 @ 11:25:

ik zit pas in level 20 maar ik kom niet verder level 21 zit op slot ..moet ik nu vrienden gaan vragen om te helpen?Als je hem op fb hebt gelinkt ja.
quote:Solomio schreef op 10 september 2013 @ 11:53:

[...]

Zelf zullen ze die 'schaamte' ook gehad hebben in eerste instantie, maar inmiddels mag je gewoon toegeven dat je CCS speelt. klopt helemaal, bijna iedereen die op FB zit speelt het maar zonder fb ook. Vriend zegt dat hij geen smartphone heeft dus het niet kan spelen maar ondertussen gewoon op mijn HTC speelt.
quote:strandje00 schreef op 10 september 2013 @ 11:25:

ik zit pas in level 20 maar ik kom niet verder level 21 zit op slot ..moet ik nu vrienden gaan vragen om te helpen?

Heb je Level 20 al uitgespeeld? Je kunt pas naar een volgend level als je je huidige level uitgespeeld hebt (heel irritant is dat).

Dan vanaf Level 35 (zie OP) heb je elke 15 levels 3 "tickets" nodig van je facebook-vrienden. Of je speelt uitdagingen, maar daar weet ik niks van verder.
quote:gioia82 schreef op 10 september 2013 @ 13:42:

[...]

Wat is daar zo erg aan dan? Ik mag toch hopelijk zelf wel weten met wie ik wat deel?Je kunt in je privacy-instellingen voor iedere app aangeven voor wie je de gegenereerde berichten verborgen wilt houden, en je kunt er ook voor kiezen helemaal geen berichten te delen (gewoon wegkruisen). Verzoeken om levens en kaartjes hoef je ook al niet aan iedereen te sturen, zelf stuur ik die ook alleen naar mensen van wie ik zeker weet dat ze ook spelen. En anders maak je gewoon drie nepaccounts aan en stuur je jezelf die kaartjes
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 september 2013 @ 13:58:

[...]

Je kunt in je privacy-instellingen voor iedere app aangeven voor wie je de gegenereerde berichten verborgen wilt houden, en je kunt er ook voor kiezen helemaal geen berichten te delen (gewoon wegkruisen). Verzoeken om levens en kaartjes hoef je ook al niet aan iedereen te sturen, zelf stuur ik die ook alleen naar mensen van wie ik zeker weet dat ze ook spelen. En anders maak je gewoon drie nepaccounts aan en stuur je jezelf die kaartjes Oh echt? Ik was er bang voor dat ik dan iedereen ging spammen, ik zie zo vaak iets van CCS langskomen op FB, heel irritant. Maar goed, ik laat het wel lekker zo, vind die uitdagingen ook wel leuk om te spelen!
quote:gioia82 schreef op 10 september 2013 @ 14:08:

[...]

Oh echt? Ik was er bang voor dat ik dan iedereen ging spammen, ik zie zo vaak iets van CCS langskomen op FB, heel irritant. Maar goed, ik laat het wel lekker zo, vind die uitdagingen ook wel leuk om te spelen!Oh ja hè echt irritant dat spel.
odi et amo
quote:Rua-Red schreef op 10 september 2013 @ 13:48:

[...]

Heb je Level 20 al uitgespeeld? Je kunt pas naar een volgend level als je je huidige level uitgespeeld hebt (heel irritant is dat).

Dan vanaf Level 35 (zie OP) heb je elke 15 levels 3 "tickets" nodig van je facebook-vrienden. Of je speelt uitdagingen, maar daar weet ik niks van verder.level 20 uitgespeeld heb nu een sleutel gekregen van een fb vriend nog wachten op 2
AAAAARRRGGGHHH mag ik even klagen over level 254! ik moet 2 streepjes met elkaar combineren en 2 zakjes en 2 kleurenbommen. Nou dat wil dus niet in 50 zetten!!
quote:Solomio schreef op 10 september 2013 @ 10:38:

[...]

Er komt een level (tijdlevel?) waarbij je in eerste instantie denkt dat je er gelukkig van wordt, omdat alles lukt. Totdat je merkt dat het maar door- en door- en doorgaat en je zelf moet besluiten om te stoppen. Moeilijke beslissing. Ja daar was ik gisteren! Die is wel leuk hoor, ik kreeg eindelijk het gevoel dat ik goed ben in candy crush, voor het eerst . Ik ben doorgegaan tot 1 miljoen, toen vond ik het welletjes. De nummer 1 is doorgegaan tot 6 miljoen...
Nooooooooo

Ik had gewoon al 5x de verpakte+streep gehaald in 425, maar ik moest nog 16 blauwe :( :( :(

Damn, so close
Ik geef het weer een tijdje op. 350 krijg ik niet voor elkaar.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Ok dames, ik heb CCS verbonden aan facebook! Maar nu wil ik vrienden vragen om door te mogen, maar wil alleen specifieke mensen vragen. Kan dat als ik op "vrienden vragen" klik of vraagt hij dan meteen iedereen? En plaatst CCS nu ook berichten op mijn tijdlijn? En zo ja, hoe zet ik dat uit?

Hoop dat jullie me kunnen helpen!
quote:gioia82 schreef op 11 september 2013 @ 19:31:

Ok dames, ik heb CCS verbonden aan facebook! Maar nu wil ik vrienden vragen om door te mogen, maar wil alleen specifieke mensen vragen. Kan dat als ik op "vrienden vragen" klik of vraagt hij dan meteen iedereen? En plaatst CCS nu ook berichten op mijn tijdlijn? En zo ja, hoe zet ik dat uit?

Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Als je klikt op 'vrienden vragen' krijg je een lijst met al je vrienden, waarbij je kunt aanvinken aan wie je wilt vragen.

Ook kun je dan aanklikken dat je alleen de lijst met vrienden wilt zien die ook CCS spelen.

Althans, dat kan ik op de laptop, op de tablet lukt dat laatste niet.
130.. hoe moet ik deze halen? Iemand tips ?
en alweer helpt klagen !
quote:Solomio schreef op 10 september 2013 @ 10:38:

[...]

Er komt een level (tijdlevel?) waarbij je in eerste instantie denkt dat je er gelukkig van wordt, omdat alles lukt. Totdat je merkt dat het maar door- en door- en doorgaat en je zelf moet besluiten om te stoppen. Moeilijke beslissing. Ah, die kwam ik gisteren tegen. Onder druk van mijn stuiterende zoon ben ik doorgegaan tot acht miljoen punten .
Je hebt hem al gehaald Puddelientje? Het is een lastige. En streepjes maken En die ook nog eens samen laten knallen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik wil ook een tijdlevel waar ik heel lang op door kan gaan! Welk level is dat??
Respect lady voldemort!

Ik ben nu aangekomen bij 105 maar lukt nog niet echt..misschien help klagen idd,was vorige keer ook.
quote:himalaya schreef op 12 september 2013 @ 09:38:

Ik wil ook een tijdlevel waar ik heel lang op door kan gaan! Welk level is dat?? 252. Je moet in dertig seconden 15000 punten halen en dat lijkt onmogelijk, maar als het je lukt om binnen die tijd door de slagroombarriere te komen begint ineens alles te knallen en hoef je eigenlijk alleen nog maar af en toe te schuiven en toe te kijken hoe je puntenaantal tot exorbitante hoogte stijgt.
Zover ben ik nog niet, nog even 50 levels afwerken
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 september 2013 @ 09:46:

[...]

252. Je moet in dertig seconden 15000 punten halen en dat lijkt onmogelijk, maar als het je lukt om binnen die tijd door de slagroombarriere te komen begint ineens alles te knallen en hoef je eigenlijk alleen nog maar af en toe te schuiven en toe te kijken hoe je puntenaantal tot exorbitante hoogte stijgt.

Ik ging en gisteren nog es spelen, vanwege grote behoefte aan succeservaringen.

Lukte het me toch gewoon eerst 2x niet.

Kudtspel.
quote:floepert schreef op 12 september 2013 @ 09:40:

Respect lady voldemort!

Ik ben nu aangekomen bij 105 maar lukt nog niet echt..misschien help klagen idd,was vorige keer ook.

Wilt weleens lukken, als bv chocolade zich aanelkaar vastgroeit oid. Momenteel haat ik chocolade, heb je alle punten groeit de chocolade alsmaar waardoor ik de gelatine niet kan bereiken.

Jemig zit ik nu echt over virtueel snoep te praten???
Weet iemand waarom ik als ik op mijn mobiel speel 31 berichten heb en als ik vervolgens op de PC (of tablet) zit ik er geen eentje heb?

Koppelt dat ding berichten specifiek aan het apparaat waar je op het moment van ontvangen op bezig bent ofzo?

Echt heel irritant want ik heb op mijn mobiel wel 15 berichten met extra zetten die ik daar niet kan gebruiken (denk dat het een bug is want ik kan ze accepteren tot ik er bij neer val maar krijg er mooi niks bij).....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven