vragen mbt map!
vrijdag 13 september 2013 om 18:29
Beste dames!
Ik heb mij rot gezocht op internet maar kan het antwoord niet vinden, hopelijk kunnen jullie mij helpen!
Speciaal een nieuw account aangemaakt voor de volgende vraag:
Vorige maand sex gehad met mijn scharrel, helaas gescheurd condoom. Volgende dag map genomen. Ik had volgens mijn berekeningen vorige week ongesteld moeten worden. Werd ik niet.
Echter had ik 5 dagen na het innemen van de map een week lang bloedingen. Houdt dit in dat mijn cyclus is afgebroken. Dat ik dus niet zwanger kan zijn (door de bloeding door map) en dat mijn cyclus dus doorschuift?
Ik ben momenteel niet lekker, slik geen pil, en daarna sex gehad met voor het zingen de kerk uitgaan. Stom stom i know!
Graag jullie reactie!
Ik heb mij rot gezocht op internet maar kan het antwoord niet vinden, hopelijk kunnen jullie mij helpen!
Speciaal een nieuw account aangemaakt voor de volgende vraag:
Vorige maand sex gehad met mijn scharrel, helaas gescheurd condoom. Volgende dag map genomen. Ik had volgens mijn berekeningen vorige week ongesteld moeten worden. Werd ik niet.
Echter had ik 5 dagen na het innemen van de map een week lang bloedingen. Houdt dit in dat mijn cyclus is afgebroken. Dat ik dus niet zwanger kan zijn (door de bloeding door map) en dat mijn cyclus dus doorschuift?
Ik ben momenteel niet lekker, slik geen pil, en daarna sex gehad met voor het zingen de kerk uitgaan. Stom stom i know!
Graag jullie reactie!
vrijdag 13 september 2013 om 18:33
Oh sorry, verkeerd gelezen, er staat daarna. Maar dan gaat nog steeds op wat ik zei.
Testje halen en beter je anticonceptie gaan regelen. Condooms zijn niet betrouwbaar genoeg, er zijn genoeg betrouwbare vormen. Ben momenteel zwanger van een kindje na gescheurd condoom, dus ja ik weet waar ik het over heb
Testje halen en beter je anticonceptie gaan regelen. Condooms zijn niet betrouwbaar genoeg, er zijn genoeg betrouwbare vormen. Ben momenteel zwanger van een kindje na gescheurd condoom, dus ja ik weet waar ik het over heb
vrijdag 13 september 2013 om 18:42
In principe telt de bloeding na de map als eerste menstruatie. Maar ja, wanneer je daarna weer risicovolle seks hebt gehad werkt die map daar natuurlijk niet meer bij, dus ja, je kan zwanger zijn, want de voor het zingen de kerk uit is onbetrouwbaar en dan moet de man in kwestie zichzelf heel goed kunnen beheersen.. En wat dacht je van een SOA-test?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 13 september 2013 om 18:42
Dat is wel een verschil. Je kunt theoretisch zwanger worden van voorvocht ,maar de kans is klein. Voor het zingen de kerk uit is riskanter omdat veel mannen pas terugtrekken als ze al beginnen met klaarkomen, dus dan komt er toch nog een beetje sperma in je.
De enige mogelijkheid is afwachten en over een week nog een keer testen en de week daarna weer als je geen menstruatie hebt gehad.
Of je laat het er niet op aan komen en gaat voor een overtijd behandeling.
De enige mogelijkheid is afwachten en over een week nog een keer testen en de week daarna weer als je geen menstruatie hebt gehad.
Of je laat het er niet op aan komen en gaat voor een overtijd behandeling.