Geen leven meer sinds je niet meer rookt?
donderdag 12 juni 2008 om 21:14
donderdag 12 juni 2008 om 21:35
Je geeft de burger moed ; 2,5 jaar ??!! deze smiley is in dit geval wel héél toepasselijk zeg.
krijg soms ineens een scherm voor m'n neus waar ik écht niet op aan geklikt heb of zo.
Tot nu toe vind ik 't in ieder geval een stuk vermoeiender dan mn gewone toetsenbordje, voor mijn gevoel zitten ook ineens alle letters en leestekens op een andere plaats.
krijg soms ineens een scherm voor m'n neus waar ik écht niet op aan geklikt heb of zo.
Tot nu toe vind ik 't in ieder geval een stuk vermoeiender dan mn gewone toetsenbordje, voor mijn gevoel zitten ook ineens alle letters en leestekens op een andere plaats.
donderdag 12 juni 2008 om 22:32
vrijdag 13 juni 2008 om 00:31
Ik kom hier alleen nog even melden hoe mijn date was...ben klein beetje aangeschoten hoor, dames, neem me niet kwalijk!
Het was LEUK!
Hij was LEUK!
Maar wel een klein beetje een pannenkoek...
Hij komt net uit een relatie en dus nog niet echt toe aan iets nieuws...dus ik niet met hem gezoend, had eigenlijk wel gewild, maar toch niet gedaan...klein ieniemieniebeetje spijt...want hij is best wel leuk en leuke mannen moeten nu eenmaal gezoend worden...maar niet als het gevaar bestaat dat ik deze man ècht leuk zou kunnen gaan vinden...volgen gullie het nog?
Hebben nu wel ge-sms-t...en hij zegt "tot zoens" Vin 'k dan wel weer aardig...
Ik ga nu even fijn naar dromenland...Tot morgen, lieve meiden...
Het was LEUK!
Hij was LEUK!
Maar wel een klein beetje een pannenkoek...
Hij komt net uit een relatie en dus nog niet echt toe aan iets nieuws...dus ik niet met hem gezoend, had eigenlijk wel gewild, maar toch niet gedaan...klein ieniemieniebeetje spijt...want hij is best wel leuk en leuke mannen moeten nu eenmaal gezoend worden...maar niet als het gevaar bestaat dat ik deze man ècht leuk zou kunnen gaan vinden...volgen gullie het nog?
Hebben nu wel ge-sms-t...en hij zegt "tot zoens" Vin 'k dan wel weer aardig...
Ik ga nu even fijn naar dromenland...Tot morgen, lieve meiden...
vrijdag 13 juni 2008 om 19:42
hallo hallo meisjes,
Illie,
geweldig dat je zo'n leuke avond hebt gehad meid, en dan ook nog eens met een lekkere vent!
Hij is goedgekeurd, met het advies rustig aan te doen lieverd.
We zouden niet graag zien dat je van een grote roze wolk afvalt.
We horen wel weer of er een vervolg komt.
Hoop van harte voor jou van YES!
Sjar,
Hou je Sjarman vanaaf wél een beetje wakker....
gewoon goed hard gillen onder de wedstrijd van Nederland straks!
van Red.
Illie,
geweldig dat je zo'n leuke avond hebt gehad meid, en dan ook nog eens met een lekkere vent!
Hij is goedgekeurd, met het advies rustig aan te doen lieverd.
We zouden niet graag zien dat je van een grote roze wolk afvalt.
We horen wel weer of er een vervolg komt.
Hoop van harte voor jou van YES!
Sjar,
Hou je Sjarman vanaaf wél een beetje wakker....
gewoon goed hard gillen onder de wedstrijd van Nederland straks!
van Red.
zaterdag 14 juni 2008 om 10:35
Hoofd weer neerleggen...oogjes dicht en hopen dat je weer in slaap valt?
Voel je je inmiddels trouwens wel weer wat beter qua keelpijn en zo?
Wat betreft meneer pannenkoek...die ben ik al aardig uit mijn hoofd aan het zetten en ben druk bezig met het regelen van andere dates... Hij heeft overigens ook niets meer van zich laten horen, dus ik ga er vooralsnog vanuit dat er geen vervolg gaat komen...
Ik had trouwens gisteren de wedstrijd gekeken bij vrienden die hun huiskamer hadden omgetoverd tot een soort van thuisbioscoop, enorme tent in de achtertuin en een stuk of 40 vrienden erbij...daar was ook een jong pikkie puppie jongeman van 31 bij en die was nogal gecharmeerd van illie...hij schatte me een stuk jonger dan ik ben en heeft me meerdere keren gezegd hoe ontzettend mooi en indrukwekkend hij me vond...mijn avond kon natuurlijk niet meer stuk
Ik heb hem 's nachts thuisgebracht en toen probeerde hij me nog 1 keer over te halen met hem mee naar binnen te gaan, maar ik heb vriendelijk bedankt...
Maar 't was wel een lieverd!
Voel je je inmiddels trouwens wel weer wat beter qua keelpijn en zo?
Wat betreft meneer pannenkoek...die ben ik al aardig uit mijn hoofd aan het zetten en ben druk bezig met het regelen van andere dates... Hij heeft overigens ook niets meer van zich laten horen, dus ik ga er vooralsnog vanuit dat er geen vervolg gaat komen...
Ik had trouwens gisteren de wedstrijd gekeken bij vrienden die hun huiskamer hadden omgetoverd tot een soort van thuisbioscoop, enorme tent in de achtertuin en een stuk of 40 vrienden erbij...daar was ook een jong pikkie puppie jongeman van 31 bij en die was nogal gecharmeerd van illie...hij schatte me een stuk jonger dan ik ben en heeft me meerdere keren gezegd hoe ontzettend mooi en indrukwekkend hij me vond...mijn avond kon natuurlijk niet meer stuk
Ik heb hem 's nachts thuisgebracht en toen probeerde hij me nog 1 keer over te halen met hem mee naar binnen te gaan, maar ik heb vriendelijk bedankt...
Maar 't was wel een lieverd!