Afknappers
maandag 23 september 2013 om 08:23
maandag 23 september 2013 om 09:08
maandag 23 september 2013 om 09:16
Mensen, vooral vrouwen, die in de trein hun hele leven vertellen aan vriend of vriendin, telefonisch. En dan lekker hard zodat iedereen kan meegenieten.
Zag laatst iemand in de bus stappen, wilde kaartje kopen, ging gewoon door met kletsen aan telefoon. De chauffeur heeft er iets van gezegd en ze hield mooi meteen op.
Zag laatst iemand in de bus stappen, wilde kaartje kopen, ging gewoon door met kletsen aan telefoon. De chauffeur heeft er iets van gezegd en ze hield mooi meteen op.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
maandag 23 september 2013 om 09:44
maandag 23 september 2013 om 09:44
Mijn absolute nummer 1 afknapper; geloven in iedere vorm (de ergste is; ik geloof niet in een god maar ik geloof wel in meer tussen hemel en aarde).
Naast standaard dingen (gierig zijn, stinken, vieze tanden etc.) heb ik ook he-le-maal niks met opscheppers. Oh, dreadlocks bij blanke mannen, afschuwelijk. Net als lang haar overigens. Ieder zijn smaak, ik loop helemaal warm van kale mannen en dat vinden heel veel andere vrouwen weer helemaal niets.
Naast standaard dingen (gierig zijn, stinken, vieze tanden etc.) heb ik ook he-le-maal niks met opscheppers. Oh, dreadlocks bij blanke mannen, afschuwelijk. Net als lang haar overigens. Ieder zijn smaak, ik loop helemaal warm van kale mannen en dat vinden heel veel andere vrouwen weer helemaal niets.