Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Sense, heel veel sterkte! Ik vraag me wel af waar het nou precies mis is gegaan, weten jullie dat zelf wel? Het leek zo onbreekbaar, jullie band en relatie. Hoe is dit zo gebeurd?

Roos, twee weken is al heul lang Maar sterkte met de betonwapening en prikkeldraad. Waarom eigenlijk die angst iemand toe te laten?

Thordis, heb jij eigenlijk nog ooit contact opgenomen met de oorspronkelijke minnaar? ik ben benieuwd of je er nu anders tegenaan kijkt dan toen, ik kan me herinneren dat het gevoel voor nr. 2 de overhand nam op een gegeven moment en je het toen afgekapt had. Of herinner ik het me nu verkeerd?
Ik heb net een verzoek om mee te spelen in een trio afgezegd, maar die vrouw was dan ook lang zo lekker niet als jij.

Gaan we samen op zoek naar een lekkere? Ik sta ook nog in de wachtrij bij tantraman (Ien, mag ik voordringen?), of heb je nog meer in de aanbieding?

Ik heb misschien wel eentje die met vliegtuigjes speelt, echte. Is dat wat?

Ik denk dat we een mooi gekleurd stel zijn
quote:grietje4 schreef op 22 september 2013 @ 14:58:

[...]

dat zijn allemaal dingen die zo onvoorspelbaar zijn ... maar ik denk ook samen proberen hmmm, wetende dat beide vreemd gingen .... het vertrouwen is dan ook maar wankel ...

Dit lijkt me compleet aan de omstandigheden liggen waarin vreemd is gegaan. Ik denk niet dat je nooit een vreemdganger in een relatie zou kunnen vertrouwen, alsof iemand omdat hij/zij een keer vreemdging/een affaire had dat per definitie in elke relatie weer zal doen. Maar zoals ik zei, omstandigheden zullen daarin het verschil maken denk ik.
Jufmafkees, als de omstandigheden goed waren had ik totaal geen problemen gehad met toelaten en verliefd worden, in tegendeel, ik heb best zin om mijn hart weer eens gruwelijk te verliezen. De omstandigheden waren echter verre van ideaal. Te kort single, teveel onder de indruk van onze date en daarna onder de steen om de realiteit even niet onder ogen te zien. Daar kan ik niet mee, daar pas ik voor. Ik wil lol en leuk en geil en als er 700 issues tussen staan gaat het ten koste van mezelf.

Hoho, madame Orange, ik sta óók in de wachtrij bij tantraman! Pas half oktober heeft hij weer tijd voor me dus ik vrees met grote vrezen voor jou en Ien.

Waar zullen we ons eens mee vermaken in die tussentijd?

Edit: ik heb niet zoveel met vliegtuigjes behalve als ze naar Afrika vliegen. Maar dan heb ik er graag een lodge en een gamedrive bij. Valt het te regelen denk je?
Oh, als we op excursie gaan naar Afrika wil ik mee!!! Ik heb daar connecties!!!!

Hier kijk ik uit naar mijn olgende ontmoeting met mijn minnaar komende vrijdag. We zitten elkaar alweer gruwelijk op te geilen via de SMS. Lekker, loop dus al dagen "geladen" rond.

En apart is ook dat er ook ineens ontwikkelingen zijn bij mijn man. Uit onverwachtse hoek, iemand die ik ook ken en ik merk dat dat voor mij veel verschil maakt. Voel me daar eigenlijk wel superrelaxed onder. Ze hebben eind oktober pas een date, en het is nog niet duidelijk waar dat heen gaat. Maar hij heeft haar een massage beloofd en daar ging ze gretig op in, dus.... En mijn man kan supergoed masseren

Maar ben me nu vooral aan het richten op een dagje intense, heftige, geile sex met mijn minnaar! Is niet bevorderlijk voor de concentratie kan ik jullie zeggen.....
Lekker bergkristal! Volgens mij wordt het tijd dat ik ook even iemand ga wakker schudden want alles goed gaat word ik zaterdag uitgeschud en doorgespoeld door de fijnste man van nederland en omstreken. Jammer voor jullie.

Veel te lang geleden en deze is zooooo lekker. Fuck de liefdesverdiet.
Roos, die wil je zeker ook alleen maar voor jezelf?

Dan moeten we maar samen op zoek. Gaan we een profieletje maken of doen we gewoon hier een oproepje en zien we wel wat er op ons afkomt?
Haha, als ik iémand moet delen is het deuze wel!

Doe hier maar een oproepje joh, vivaforum is toch zo goed als terziele, men ziet dat vast door de vingers.
Cool! Mag ik ook meedoen? Ik kan reuzegoed delen

Ik ben er ook echt aan toe merk ik. Ik kan echt enorm genieten van die voorpret maar merk dat het nu echt een beetje TE aan het worden is....pffff.....

Maar roos, jij hebt mijn minnaar duidelijk nog nooit gezien ;)
Delen Bergkristal? Heb jij iemand die je met ons wilt delen?

Zeg schat, lekkere minnaar van me. Jouw wens was toch om nog een keer met twee vrouwen te neukcken? Nou mijn potente lover, denk je het dan ook met drie te kunnen?

Kan ik goed delen? Nee. Dus als jullie nou allemaal gewoon mij gaan verwennen ;)
@Oranje: Ik heb een man en een minnaar in de aanbieding. Alleen niet tegelijk

*ziet inene een carriere als pimp voor zich*
quote:jufmafkees schreef op 24 september 2013 @ 14:15:

Sense, heel veel sterkte! Ik vraag me wel af waar het nou precies mis is gegaan, weten jullie dat zelf wel? Het leek zo onbreekbaar, jullie band en relatie. Hoe is dit zo gebeurd?

Roos, twee weken is al heul lang Maar sterkte met de betonwapening en prikkeldraad. Waarom eigenlijk die angst iemand toe te laten?

Thordis, heb jij eigenlijk nog ooit contact opgenomen met de oorspronkelijke minnaar? ik ben benieuwd of je er nu anders tegenaan kijkt dan toen, ik kan me herinneren dat het gevoel voor nr. 2 de overhand nam op een gegeven moment en je het toen afgekapt had. Of herinner ik het me nu verkeerd?

Laatste contact is ongeveer een jaar geleden. Daarna nooit meer contact gehad. Via via zag ik nog weleens iets, maar daar heb ik ook een stokje voor gestoken. Ik ben een tijd heel boos geweest, op hem, vanwege zijn manier van communiceren en het liegen, op mezelf dat ik me zo heb laten meeslepen. Dat is nu over, ik kan ook de leuke dingen weer zien. Het is goed zo, héél soms steekt het nog. Ik heb gewoon heel veel onbeantwoorde vragen, ik weet nog niet wat echt was en wat niet. Ik ben ook heel boos geweest omdat mijn relatie en mijn leven compleet op z'n kop stonden omdat ik eerlijk was en hij nog steeds hetzelfde leventje heeft,zonder een centje pijn, terwijl zijn vrouw van niets weet, hij voor zijn omgeving de lieve papa en fijne echtgenoot is, terwijl hij al zó vaak vreemd is gegaan en achteraf precies hetzelfde scenario al met meerdere vrouwen had doorlopen, totdat het hem te ingewikkeld werd. Dat voelt oneerlijk, ik heb me door van alles heen moeten worstelen, mijn hele relatie weer opnieuw heb moeten opbouwen, en bij hem is alles hetzelfde.

Dat voelt dubbel. Ik ben blij met mijn relatie en achteraf is het goed geweest, dat we alles eens overhoop gooiden, maar het deed allemaal wel verrekte veel pijn. Met resultaat gelukkig. Maar dat er bij hem niets veranderd is en hij hetzelfde gewoon nog een keer en nog een keer gaat doen, dat steekt.

Maar dat heb ik in het afgelopen jaar los leren laten.

Zover laat ik het niet nog een keer komen. Zodra een man ook maar in de verste verte zo (niet) communiceert ben ik weg.

En als een man een relatie heeft en géén open relatie, dan evengoed. En dat is bij deze meneer nog maar de vraag, dat wachten we af. Ik heb er dus wel veel van geleerd en mijn eigen man, die wil ik gewoon nooit kwijt of nog een keer zo kwetsen.
quote:bergkristal schreef op 24 september 2013 @ 18:32:

@Oranje: Ik heb een man en een minnaar in de aanbieding. Alleen niet tegelijk

*ziet inene een carriere als pimp voor zich*He jammer, laat een trio met twee mannen nou juist al heel lang op mijn verlanglijstje staan...
Ja he zeg, je kunt toch wel 1 man zelf regelen? Ik hoef toch niet alles te doen?
quote:bergkristal schreef op 24 september 2013 @ 19:54:

Ja he zeg, je kunt toch wel 1 man zelf regelen? Ik hoef toch niet alles te doen?
Hallo dames, ik lees al enige tijd mee. Dacht altijd dat ik de 'enige' was en als het op andere forums ging over überhaupt flirten o.i.d werd dat al gelijk afgeschoten als not done.

Ik ben altijd een flirt geweest en vind het heerlijk. Enkele jaren geleden kwam een ex toevallig weer voorbij waarmee ik maanden heb gesmst. Van mijn kant was het eerst onschuldig, had totaal geen bijbedoelingen maar hij duidelijk wel en liet het merken ook. Tja na wat aarzelingen ben ik erin meegegaan en vond het énorm spannend. 1 keer heeft hij bij mij werk op de parkeerplaats gestaan en stonden we op het punt om de pauze een keer anders te gaan benutten ;) Ik heb dit uiteindelijk niet gedaan.

Op dit moment lijkt voor mij de jacht weer te zijn geopend en ik heb geen idee waarom ik zo naar sex met andere verlang. Ik houd van mijn nr1, heb een goed leven en echt niks te klagen. Ik snap gewoon niet van mezelf waarom ik dat op het spel wil zetten maar van de andere kant ben ik er wel toe in staat. Ik ben overigens nooit echt vreemd gegaan o.i.d. Tenzij je sex-sms'jes meetelt

Waarom is dat bij jullie zo? En hoe voelen jullie je erbij?
Hai Vitamientje, welkom. Jeetje, waarom is dat zo. Best een lastige vraag. Als ik naar mijn eigen leven kijk dan ben ik een hele tijd gewoon heel druk geweest met andere dingen, vreemdgaan of seks met anderen kwam niet eens in me op. School, hard werken, moeder worden, reilen en zeilen. En als de rook van de babytijd om je hoofd is verdwenen ga je eens om je heen kijken en wat ik zag was eeh een soort van slons. Te dik, te saai, te niks. En als er dan iemand komt die dwars daar doorheen een zwaar aantrekkelijke seksvamp ziet dan ben je daar best gevoelig voor. En dan "komt het ineens op je pad" en "heb je er niet bewust voor gekozen". Nee dat niet maar man o man wat stond ik ervoor open en o wat deed het me goed.

In eerste instantie hoeft het absoluut niet te betekenen dat het thuis slecht gaat. Je kan wel de mate van sleur en het ontbreken van spanning onder de loep nemen maar een stukje thuis steady en sudder en een bepaalde mate van sleur is ook wel relaxed. Als je minnaar (dat is dan bij jou nog niet aan de orde dus) een steeds grotere plek gaat innemen, als je eigenlijk van smorgens tot savonds met je mobiel in de hand zit om te tjekken of het slachtoffer van jouw hormoonverslaving on line is geweest, als je hart de deur uit fladdert en je nog maar met een half been in je gezin staat wordt het wel tijd om goed op je kop te krabben.

En hoe voelen we ons erbij?

Van joepiedepoepie natuurlijk! Want je voelt je weer een bakvis van 14 en je weet dat je leeft. Je wordt gezien, bemind, beladen met aandacht en er komt een ranzige kant in je boven die zijn weerga niet kent. Iets dat een poos sliep wordt wakker en daar knapt een mens van op! Eén en al jodelahitie.

Tot hij de berichtenstroom laat teruglopen naar één lullig appje per twee dagen en die is dan nog niet eens geil.

Tot hij een halve week onder een flatgebouw schijnt te zitten omdat jij hebt gezegd dat je dat non-contact niet zo goed trekt.

Tot jouw hart begint te trekken en hij je steeds een beetje verder af lijkt te duwen.

Oké, ik overdrijf maar voor de beeldvorming is dat ook wel eens leuk.

Eindconclusie wederom.

Bezint.... eer ge begint.
Roos heeft zo gelijk Vitamientje. Ik had ook een oude vriend weer ontmoet. Hij woont samen en ik wist dat het bij hem puur om de lust ging. Ik heb toch gemerkt dat ik dat moeilijk vind en zit nu erg in de knoop. Zijn berichten waren puur op seks gericht en ik wilde juist ook iets meer inhoud. We hebben hier veel discussies over gehad, omdat ik er daarom mee wilde stoppen. Ik merkte ook dat ik hem veel ( 1 x in de 4 dagen ongeveer) ging benaderen, omdat hij zelden interesse toonde in mij. Hij wilde niet meer appen en als hij in NL was het laten weten en afspreken, maar dat vond ik niet prettig. Voor mij moet er wel iets meer contact zijn. Conclusie: hij is klaar met mij, ik met hem, maar bij mij zit er veel dwars, ben ineens onzeker geworden door zijn gedrag, heb veel vragen, niet fijn en hij gaat gewoon verder met z'n leven. Ik vind het moeilijk allemaal.
Ik heb trouwens een keer seks met hem gehad.
Hmmm korte (en waarschijnlijk laatste) update hier.

Minnares is na herhaalde bezoeken (let wel: erg goed voor haarzelf!) aan psych niet langer iemand die een open relatie heeft.

En dus is er niets meer te minnaren.

En dan kan ik hier een heel verdrietig verhaal neer gaan schrijven (wat toch wel mijn gevoel is) maar het is goed voor haar en dus goed.
Maar dat het goed voor haar is wil toch niet zeggen dat jij hier geen verdrietig verhaal neer mag zetten? Het forum is niet alleen voor de goede tijden hoor!

Sterkte!
He wat shit Innote
Kipkluifje, hoe is het met je?
Innote niet leuk!
Het moeilijke van liegen is dat je alles moet onthouden
quote:Rooss4 schreef op 25 september 2013 @ 12:37:

... En als de rook van de babytijd om je hoofd is verdwenen ga je eens om je heen kijken en wat ik zag was een een soort van slons. Te dik, te saai, te niks. En als er dan iemand komt die dwars daar doorheen een zwaar aantrekkelijke seksvamp ziet dan ben je daar best gevoelig voor. En dan "komt het ineens op je pad" en "heb je er niet bewust voor gekozen". Nee dat niet maar man o man wat stond ik ervoor open en o wat deed het me goed.

...

En hoe voelen we ons erbij?

Van joepiedepoepie natuurlijk! Want je voelt je weer een bakvis van 14 en je weet dat je leeft. Je wordt gezien, bemind, beladen met aandacht en er komt een ranzige kant in je boven die zijn weerga niet kent. Iets dat een poos sliep wordt wakker en daar knapt een mens van op! Eén en al jodelahitie.

....

Eindconclusie wederom.

Bezint.... eer ge begint.

denk dat ik deze stukjes maar boven mn bed hang....

o nee, mn nr 1 weet het nog niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven