Ondergoed van de Zeeman
zondag 29 september 2013 om 14:06
Ja, ik. Ik hou van mooie lingerie maar kan het goede spul niet betalen. Jarenlang lingerie gekocht uit het midden segment maar dat liet kwalitatief flink te wensen over. Dat spul van de Zeeman gaat natuurlijk ook niet lang mee maar vanwege de belachelijk lage prijzen kan ik wel veel vaker iets nieuws kopen bij de Zeeman dan uit het midden segment.
Ik heb wel heel makkelijke maten en hoef geen BH met extra steun o.i.d..
Ik heb wel heel makkelijke maten en hoef geen BH met extra steun o.i.d..
zondag 29 september 2013 om 14:16
Die bh die ik bij de zeeman heb gekocht, vond ik erg leuk en kon ik voor die prijs inderdaad niet laten hangen.
Maar toen ik alles aan had zat de bh net iets te wijd, waardoor ik te weinig steun heb. Omdat ik ook de string al aan heb gehad vond ik het niet hygiënisch om alles terug te brengen en te veel moeite voor die paar euro.
Ik heb hem gewoon gehouden en omdat mijn vriend hem mooi vind, doe ik hem af en toe nog wel aan, maar loop er niet de hele dag in rond. De kwaliteit bevalt mij overigens wel erg goed.Als ze mijn maat wel hebben zou ik daar veel meer hebben gekocht.
Maar toen ik alles aan had zat de bh net iets te wijd, waardoor ik te weinig steun heb. Omdat ik ook de string al aan heb gehad vond ik het niet hygiënisch om alles terug te brengen en te veel moeite voor die paar euro.
Ik heb hem gewoon gehouden en omdat mijn vriend hem mooi vind, doe ik hem af en toe nog wel aan, maar loop er niet de hele dag in rond. De kwaliteit bevalt mij overigens wel erg goed.Als ze mijn maat wel hebben zou ik daar veel meer hebben gekocht.
zondag 29 september 2013 om 15:00
zondag 29 september 2013 om 15:39
Ik vind alleen de naadloze serie fijn zitten en een prima prijs/kwaliteit verhouding hebben. Een naadloze boxer voor 2,99 bijvoorbeeld, gaat hier in huis net zo lang mee als die van Hema.
Het gewone katoenen ondergoed is bij mij na één keer dragen kapot. Dat is niet eenmalig gebeurd, maar meerdere keren.
Het gewone katoenen ondergoed is bij mij na één keer dragen kapot. Dat is niet eenmalig gebeurd, maar meerdere keren.
zondag 29 september 2013 om 16:12
Ik heb ook de naadloze boxers, en die vind ik ook prima qua prijs/kwaliteitsverhouding. Ook bh's en bijpassende broekjes koop ik er vaak. Ik heb een kleine maat en geen bijzondere ondersteuning nodig. Na verloop van tijd rekken de bandjes uit en koop ik weer een stapel nieuwe. Voor 6,95 kan je dat nog eens doen.
Ik merk weinig kwaliteitsverschil met de normale lingerie van Hema, Hunkemoller en Livera en het is stukken goedkoper. Daarbij vind ik het er voor die prijs ook vaak best leuk uitzien.
De echt dure lingeriemerken zijn beter, maar ik ben niet van plan om voor dagelijks gebruik bh's van 90 euro of meer te kopen.
Ik merk weinig kwaliteitsverschil met de normale lingerie van Hema, Hunkemoller en Livera en het is stukken goedkoper. Daarbij vind ik het er voor die prijs ook vaak best leuk uitzien.
De echt dure lingeriemerken zijn beter, maar ik ben niet van plan om voor dagelijks gebruik bh's van 90 euro of meer te kopen.
zondag 29 september 2013 om 16:16
zondag 29 september 2013 om 16:18
Vorig jaar kwam ik in het ziekenhuis terecht en heeft een vriendin/forumster daar voor mij wat kunnen kopen bij Zeeman en ik moet zeggen dat het prima is hoor. Ze komen de wasbeurten goed door. Ze had nog meer dingen gekocht als nachtshirts en sokken end om in het ziekenhuis die weken te dragen en alles blijft nog steeds goed tot de dag van vandaag .
Ik heb ook 2 onderbroeken van de Action en die blijven ook goed, die ik van daar heb zijn iets duurder dan die van de Zeeman.
Ik heb ook 2 onderbroeken van de Action en die blijven ook goed, die ik van daar heb zijn iets duurder dan die van de Zeeman.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 29 september 2013 om 16:35