The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Meestal friet, maar als ik bestel meestal patat.

Wat vind jij de leukste huishoudelijke klus?
Geen een

Wat is je favo kledingstuk
Spijkerbroek.

Wie was je favoriete popartiest toen je 16 was?
Take That

Wat is je favo zoen
Tong.

Met wie heb je als een na laatste getongzoend?
De vriend die ik had voordat mijn man in beeld was

Voel je je regelmatig down?
Nee.

Heb je ergens spijt van?
Nee niet echt eigenlijk

Kleine dingen misschien, maar er zijn geen wezenlijke beslissingen die ik achteraf anders had genomen.

En jij?
Er zijn wel een paar dingen die ik anders zou doen maar geen idee of mijn leven er dan heel anders zou hebben uitgezien.

Wat is het mooiste hotel waar je verbleven hebt?
Een hotel in Toronto. Ik kan even niet meer op de naam komen maar oh wat was dat een prachtig gebouw. Ook de kamers zagen er uit om door een ringetje te halen.

Heb je wel eens een groot feest gegeven en zo ja, wat was de aanleiding voor dat feest?
Nou ik ben niet zo van de grote feesten eigenlijk. zelfs mijn huwelijk was een klein feestje. Ik heb liever dat het rustig is, dat er een paar mensen zijn die me nabij staan en dat ik iedereen spreek, dan een zaal vol kennissen waarvan ik de helft niet of vluchtig spreek.

Kan me niet heugen dat ik ooit een echt groot feest met meer dan 20 man heb gegeven.

Vraag, blijft dan maar...
Nee, nog nooit echt heel groot. Ik heb n keer mijn verjaardag mogen vieren bij n vriend. Die heeft n behoorlijk huis met in de kelder een bar, veel ruimte enz. Toen waren er wel veel mensen en hartstikke gezellig! Groot succes! Maar ik hou t ook liever wat kleiner, kan mijn chaoshoofd het wat beter overzien ;)

Ben jij weleens naar zo'n Oktoberfeest geweest?
Nee, dat is niet echt iets voor mij.

Wat is jouw favoriete weertype?
Graad of 24 met een beetje zon en wind en 's nachts mag het lekker hard regenen en waaien.

Vraag blijft staan.
Ik ga voor het weer van vorige week! Heerlijk strakke blauwe lucht, heerlijk zonnetje, maar niet te warm, graad of 22. En inderdaad 's nachts mag het keihard regenen, voor de plantjes.

Als je mocht kiezen, wie zou je dan een dag willen zijn?
It ain't me
Rihanna lijkt me wel dagje grappig...

Waar ben je het meest trots op?
Dat mijn gesloopte lichaam het nog steeds doet

Hoeveel wil jij maximaal uitgeven voor een weekendje weg?
Bedoel je aan de hotelkamer/huisje/camping? Of de uitjes + eten? Of alles in zijn totaal? Ik ga zelden een weekendje weg, dus heb hier echt geen kijk op... Iemand anders?
Oke dan. Nu moet ik denken aan de vraag van laatst: 'denk je dat er veel sociaal wenselijke antwoorden worden gegeven?'

Ik heb namelijk geen maximaal budget Wij gaan denk ik 2 keer per jaar een weekendje weg en dan ben ik niet echt bezig met het budget, ik regel gewoon iets leuks, en de ene keer is dat een luxe hotel van 350 euro voor 2 personen 2 nachten en de andere keer een hutje op de hei met alleen een wc voor 80 euro... net waar mijn pet naar staat, eigenlijk.

En hoeveel ik dan uit geef aan kopjes koffie of uit eten ben ik al helemaal niet mee bezig. Dat kan ook verschillen van potje ravioli van 2 euro tot uitgebreid 4 gangen diner van meer dan honderd euro

Wat is het meest decadente wat je ooit gedaan hebt?
Super luxe hotel kamer (model 2 kamer flat) in Las Vegas in een goudkleurig hotel.

Wie heeft jou het meest gekwetst in je leven?
Mijn ex-man.

Vraag blijft..
Mijn vader. Ben er nu nog "beurs" van.

Ken jij iemand die, al dan niet vrijwillig, opgenomen is geweest op 'n psychiatrische afdeling? (Voormalig schoolgenoot, later ontdekt autist, is gister opgenomen maar heeft nog wel toegang tot internet en post nu psychotische teksten op fb. Heftig)
Ja!

Ga jij weleens vreemd?
Nee dat soort dingen bespreken wij hier thuis gewoon..

Welk liedje raakt jou? Met linkje svp
Lopen tot de zon komt - Acda & de Munnik (ik kan op deze telefoon geen link plaatsen).

Ben je gelovig opgevoed??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven