TTC Herfst 2013

20-10-2013 15:16 1156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, hier ons eigen (en laten we hopen: zeer vruchtbare) kletstopic!

NaamLeeftijdDDOKindjeStartBijzonderh.Jemida342eJuni 2013 Chocolade-

letter34 4eAugustus 2013 Elsy251eJuni 2013 Liesje34 1eApril 2013UD 29 juni 2014, 3 januari 3e echo Tijgerprintje27 ? 1eJanuari 2013 Groenegeiten-

sok28 1eAugustus 2013Suikerklontje241eMei 2013 UD is 19 juli. Begin jan alweer 3e echo en tevens nekplooimeting ivm diabetesForestfruit32 1eJuni 2012UD eind dec, goede echo 10 weken gehadMar-lou23 1eMei 2013Cupcakegirl343eJuli 20138 november echo Lady261eAugustus 2013UD 17 juli 2014Brianne281eJuni 2013UD 1 mei 2014, jongenMousi29februari1eOktober 2013Zwanger worden dmv inseminatie donorzaad

In onze tabel is Kroos altijd van harte welkom.

Herfst_2013
@Kroos: Wat verschrikkelijk!! Gecondoleerd! Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd...
@Forestfruit: Balen dat je temperatuur weer gezakt is. Je houdt er na een negatieve test natuurlijk wel rekening mee maar toch…het is toch weer even slikken. Zorg de komende dagen maar extra goed voor jezelf!

@Jemida: Oh, dat wist ik niet! Ik wist wel dat ze een langere tijd op vakantie was maar had niet begrepen dat ze vijf weken weg is. Gaaf hoor! Ik ben benieuwd hoe ze het daar heeft. Heftig dat je je baan bent kwijtgeraakt! Goed dat je nu bezig bent met een thuisstudie, klinkt erg leuk, om als gastouder aan de slag te kunnen straks! Hoe lang duurt de studie? Ik ben op maandag vaak vrij, zo ook vandaag. Ik werk als secretaresse, bevalt me goed! Wat deed jij voor werk vier maanden geleden?

@Tijgerprintje: He, wat klote zeg! Ik had zo’n goede hoop! Wat balen dat je er nu ook geen idee van hebt wanneer je ongesteld gaat worden…

@Summer: Pff, klinkt als een rottige nacht inderdaad. Ben je deze week nog vrij? Hoop voor je dat je snel je ritme weer gevonden hebt hier. Succes (en veel plezier natuurlijk!) deze dagen voor je eisprong!
Wat raar om mezelf in een tabel te zien, nu wordt het wel heel echt, hihi

@kroos: wat heftig, heel veel sterkte voor jou en je vriend voor de komende tijd!

@tijgerprintje: wat jammer! maar zegt natuurlijk nog niet alles, "geen bloed geeft moed"

@forestfruit: voor jou ook balen! dat je het zelf al zag aankomen helpt wel tegen de teleurstelling

@summer: pff klinkt echt niet fijn, die jetlag! rust maar lekker uit, hopelijk voel je je snel wat beter! spannend, de eerste echte ronde!

@werk: ik ga nu een stuk anonimiteit opgeven want de combinatie is niet heel gebruikelijk

ik studeer zelf geneeskunde, ben dus bijna klaar (eindelijk!) na 6 jaar. mijn vriend heeft een eigen bedrijf, hij produceert en verkoopt ambachtelijk ijs. dit wordt zowel in de zaak als op de weg en evenementen verkocht. officieel zit ik niet in het bedrijf, maar zakelijke beslissingen nemen we samen en ik ken het werk wel, doe het ook regelmatig in de drukke weekenden.

ik twijfel momenteel heel erg over mijn toekomst. heb niet voor niets zo lang een studie gedaan en ik vind het werk ook echt leuk. maar het is moeilijk te combineren met het bedrijf thuis (zie mijn vriend nu al niet veel, vooral in de zomer niet) en met kinderen wordt het al helemaal lastig. het bedrijf wordt groter en groter, er is werk genoeg en mijn vriend zou het graag samen doen. zijn ouders (die er nog gedeeltelijk in zitten) zien het ook helemaal zitten als we het samen zouden gaan doen.

beide carrieres hebben voor- en nadelen, ik ben er nog lang niet uit...

we gaan eerst lekker op vakantie in de winter en daarna zien we wel verder!
@liesje; ja gelukkig wel pff! Vervelend is het wel.. Maar ja. Zijn zoontje is er deze week weer dus we moeten wel weer in het ritme of we wel of niet willen

@lady; ik zie trouwens dat we ongeveer dezelfde mbd hebben.. Kunnen we gezellig samen in spanning zitten :-)

Dames.. Vraagje :-)

Kun je ook zwanger worden van het standje vrouw bovenop? Lees daar verschillende dingen over namelijk..

En hoe houden jullie het spannend nu jullie kinderplannen hebben?

Ik vind het soms best lastig. Mijn vriend wil het graag spontaan houden.. Dus ook niet teveel bij stilstaan wanneer ik vruchtbaar ben en of hij binnen of soms buiten mij komt (sorry voor de omschrijving)

Ik kan daardoor soms echt gefrustreerd raken omdat ok tijdens m'n vruchtbare dagen die zaadjes niet buiten mij wil hebben :-)
@Summer herkenbaar! Mijn man wil het spontane ook behouden na 2 rondes waarin het 'moeten' vaker gebeurde dan spontaan. Ik denk dat als er zo mee bezig bent als ons dat het 'moeten' bijna niet ontwijken valt...

Ik gebruik ook ovutesten omdat ik zeer onregelmatig ben...dus ja als ik ineens veel sex wil en om de dag dan weet hij hoe dan ook hoe ver het is...ik maak wel zin, hoop manlief ook!

Herkennen andere dames dit ook?

(En hoe groot word het tabel? Anders zitten we straks weer met zo'n grote club, net als het wachtbankje haha)
@suikerklontje: ja ik maak ook wel zin haha!

Het spontane is er nog wel (vakantie elke dag feest.. Ook al weet ik dat om de dag beter is.

Maar als idd die vruchtbare dagen eraan komen hoop ik wel samen sex te hebben en dat ie ook de zaadjes bij mij achterlaat.

M'n vriend wil niet 'omdat het een soort van moet' een bepaald standje en klaarkomen moeten volgen.

Ik snap het wel.. Maar toch.. Haha.
Nog even wat meer over mezelf, met de info voor in de tabel: ik ben 29 en wil heel graag een kindje samen met mijn vriendin (30). Het is bij mij dus wel net iets anders dan bij jullie: zin maken hoeven wij de vruchtbare dagen dus niet te doen ;)

Maar een maand zonder ovulatietesten kan ook niet: wij hebben te maken met een donor en moeten dus heel precies weten wat de goede dagen zijn.

We zijn nu aan t proberen voor ons 1e kindje, helaas vrijdag dus ongesteld geworden... Dit was de eerste maand dat we het hebben geprobeerd, dus ik mag nog niet zeuren maar vond die twee weken wachten zooo lang!

Maar Liesje om ook nog antwoord te geven op jouw laatste vraag: de pil slik ik dus al en tijdje niet meer, die hebben wij dan weer niet nodig
Kroos heel veel sterkte meid, ook voor je vriend. Wat een vreselijk onverwacht nieuws.

Snap dat je hoofd nu even helemaal niet zwanger worden staat. Toch hoop ik je snel weer te zien hier. Ook voor dit soort nare dingen zijn we er voor je!

Liesje, ik heb administratief werk gedaan, laatste functie was ook secretaresse achting werk. Maar heel chaotische omgeving. Ik heb zelf ADHD dus het was niks voor mij. Van beide kanten ging het niet dus toen zijn we ermee gestopt. Daarvoor heb ik ergens op de boekhouding gewerkt, 2 jaar, moest een vast contract krijgen maar door de ADHD maakte ik gewoon echt teveel fouten, ik kan me niet concentreren dus dan is boekhouding ook geen goede plek voor me. In overleg besloten te stoppen. Had dat vaste contract ook nooit gekregen hoor, ze waren gek op me, maar ja aan een leuke meid heb je natuurlijk niks als er teveel mis gaat.

Lady, wat leuk, een eigen ijszaak! Lastig is dat soms om dingen te vertellen wat je heel herkenbaar maakt. Dat heb ik ook, maar vind het gewoon prettig om lekker open te kunnen kletsen. Ik snap dat de keuze erg moeilijk voor je is, maar ik zou persoonlijk niet je studie opgeven als ik jou was. 6 jaar bikkelen, knap van je. Ga eerst maar lekker op vakantie!

Tijgerprintje, hmmm negatief maar nog niet ongesteld? Dan kan het nog! We blijven duimen.

Forest fruit, ben jij eigenlijk al ongesteld geworden?

@summer&suikerklontje ik herken het probleem wel, wij hebben sowieso weinig sex , dus is het al snel een verplicht nummertje. We deden het om de dag tijdens de vruchtbare dagen en verder amper. Ik ben zo bang dat het door onze leeftijd langer zal duren dus daarom wil ik echt alle kansen benutten. Dus hij boven, ik onder en dan blijf ik daarna stil liggen zodat er geen zaadjes verloren kunnen gaan haha. OW erg eigenlijk als je dit zo leest hè? Ik baalde de laatste keer gigantisch want ik moest niezen na de sex, voelde alles er weer uitstromen (sorry) maar dat zal heus niks uitmaken , de sterkste zwemmers zijn dan al onderweg naar de juiste plek toch? Naja, alles is voor het goede doel denk ik dan maar. Nooit gedacht dat ik zo'n freak zou worden en er zo mee bezig zou zijn! Totaal niet te vergelijken met 13 jaar geleden. Toen deed ik een test omdat ik rare schijven in mijn borsten voelde. Was ook al tijd niet ongesteld geweest maar dat had ik vaker ivm ondergewicht. Ik hoopte echt dat er maar 1 streepje zou komen maar toen waren het er echt 2. En dan nu die teleurstelling als het niet gelukt is... Echt zo bizar vergeleken met toen!
Jemida

Hoe ging de bezichtiging?

Ik werk parttime. Ben juridisch medewerker. Heb denk ik wel de ideale werktijden nl precies onder schooltijd.

Kroos

O meid wat verschrikkelijk zeg. Gecondoleerd. Snap dat je hoofd nu even niet naar zwanger worden staat. Heel veel sterkte.

tijgerprintje

Balen dat hij negatief is. Was vandaag ook echt je nod?

summer

Handig he die ovulatietesten! Succes. Wat standjes betreft. Alles kan maar het beste standjes is of de vrouw beneden met de knieen opgetrokken of op zijn hondjes. Het sperma komt op die manier het diepste in de vagina terecht.

Hier geen moeite om op "commando" te seksen :-)

Forestfruit

Voor jou ook balen. Hopelijk komt je ongestelheid snel door.

Lady

Lastige keuze zeg! Gaat het goed met het bedrijf? Maar ja net wat je zegt het is wel zonde van je lange studie. Moeilijk hoor!

Mousi

Mag ik vragen hoe jullie dat doen dan? Doe je zelf insemmineren?
@Lady: Tjee, wat moeilijk… Ik kan me voorstellen dat je daar erg mee worstelt nu. Een studie van zes jaar geef je natuurlijk niet zomaar op maar het is ook wel prettig om je vriend wat vaker te zien. Zeker als jullie straks een kindje hebben. Je moet zelf wel helemaal achter de door jou gemaakte keuze staan. Laat deze niet afhangen van je vriend en/of zijn ouders (al snap ik dat hun mening wel wordt meegenomen bij het nemen van een beslissing).

@Summer: Leuk dat het zoontje van jullie man deze week bij jullie is! Is hij om de week bij jullie? Hoe oud is hij? Volgens mij kun je gewoon zwanger worden als je als vrouw bovenop gaat! Zou anders goedkope anticonceptie zijn Denk dat het met wat zwakker zaad op die manier misschien lastiger wordt maar dan zal het ook niet onmogelijk zijn. Snap dat je er gefrustreerd van raakt als je vriend niet in je klaarkomt. Man en ik proberen er ook nog spontaan mee om te gaan maar buiten mij klaarkomen gaat voorlopig even niet gebeuren

@Suikerklontje: Tijdens mijn vruchtbare dagen hoef ik gelukkig geen zin te maken. Mijn libido is dan een stuk hoger dan gewoonlijk. Maar als een van de twee of we allebei geen zin hebben, het te druk hebben of te moe zijn dan vrijen we die dag niet. Daar baal ik dan wel van maar het moet wel leuk blijven. En natuurlijk: als je zin maakt is het alsnog leuk en lekker maar het is altijd nog fijner als je er allebei zin in hebt.

@Mousi: Ik heb de tabel aangepast. Ik hoop dat ik de bijzonderheden goed heb omschreven? Wil je deze in de tabel hebben of liever niet? Ik ben ook wel benieuwd hoe het in zijn werk gaat! Ik hoop voor jullie dat het snel gaat lukken!

@Jemida: Dan is het de juiste beslissing geweest, dat je bij je laatste werkgever weg bent gegaan. Lijkt me ook heel moeilijk om in een chaotische omgeving te werken als je ADHD hebt. Mijn werk is ook vrij chaotisch maar ik kan me gelukkig nog goed concentreren als er sprake is van “storende omgevingsgeluiden”. Als ik dat niet zou kunnen zou ik denk ik gillend gek worden. Knap dat je dan nu een heel andere carrière overweegt! Wel echt superleuk om gastouder te worden. Gaat het goed met de studie? Tussendoor moet je denk ik ook solliciteren, of niet? Hoe gaat dat? Lijkt me ook heel apart, dat verschil met dertien jaar geleden. Ik herken het wel een beetje: Ik heb een paar keer een zwangerschapstest moeten doen omdat ik dacht dat mijn anticonceptie niet veilig was. De laatste keer is zelfs niet eens zo lang geleden: ik was toen al samen met mijn man (nuvaring zat niet meer in mijn lichaam, geen idee wanneer ik deze verloren was). “Please, please, please laat de test negatief zijn!”. En nu…nu kan ik niet wachten en baal ik er elke keer van als ik ongesteld word…
Dank voor jullie steun dames. Nog steeds geen bloed dus het kan nog wel. Ik heb nog steeds een beetje hoop.

@cupcakegirl mijn NOD was zaterdag. Heb normaal 25/26 dagen cyclus en ik ben nu op dag 29. Nog niet eerder gehad dit.
@cupcakegirl; ik heb deze ronde geen ovulatietesten gebruikt. Ik zag het door m'n vruchtbare slijm en ik herken ook de pijntjes enzo. Het klopt ook wel precies met m'n kalender. Maar goed we hebben een actieve maand dus mijn kans is hopelijk groter dan de afgelopen dagen :-)

@liesje; ja ergens lijkt me ook wel dat het kan anders zou het idd wel een anticonceptie middel zijn haha!

Ik weet dat m'n vriend kinderen kan krijgen dus ik twijfel niet aan zijn kwaliteit )

Zijn zoontje is 4,5. Is om het weekend bij ons en 2 dagen doordeweeks (elke week)

Dus dat is nu wel weer gezellig. Het wordt een wijs kereltje :-)
Kroos, wat ontzettend heftig nieuws, heel veel ksterkte voor de komende periode en de tijd erna...

Ik snap jullie met de verplichte nummers. Als ik een drukke dag met de kids heb gehad staat mijn hoofd er niet altijd naar maar wil geen maand verspillen dus we vrijen wel om de dag de hele periode dat ik niet menstrueer. Maar het blijft lastig: de balans vinden tussen spontaan laten gebeuren en toch op de vruchtbare dagen letten.

Ik heb tot 1,5 jaar terug 32 uur gewerkt, maar 1 van mijn kinderen trok het niet op het kdv en toen opties overwogen en besloten te stoppen met werken: voor ons het beste besluit, er is weer rust in huis.
Meiden!!!

Hoe gaat deze dag bij jullie?

Ik heb sinds zondag best wel last van menstruatie klachten wat normaliter eigenlijk pas begint echt vlak voor ik het werkelijk word bijvoorbeeld laag gezeur in me rug etc..

Me menstruatie is nog niet door gebroken! Maar nu schommel ik tussen de 23 en 25 dagen qua cyclus.. dus zou zomaar kunnen dat het niet komt! Mijn laatste test heb ik al opgemaakt en ga geen nieuwe kopen hihi!! dus nog 2 a 3 dagen wachten!

@ forrest bij jou al nieuws
lovee
@chocoladeletter; ik vind dat soort beslissingen juist altijd goed. Gezin gaat voor alles (althans vind ik)

Ik werk zelf nu ongeveer 32 uur. Ben vorig jaar een BBL opleiding begonnen en moet nu nog 2,5 jaar. Mensen zullen mij dadelijk wel veroordelen als ik zwanger ben dat ik dit tijdens m'n studie doe maar ja..

Vind het wel knap dat je toch om de dag vrijt, dat zal hier niet zo gauw gebeuren. M'n vriend vind dat echt vervelend als ik er zo mee bezig ben in bed :-)

Snap hem ook wel hoor..
@Tijgerprintje: Zolang je nog niet ongesteld bent is er nog van alles mogelijk inderdaad. Ik hoop voor je dat je alsnog positief test!!

@Summer: Klinkt gezellig zo, met het zoontje van je vriend!! Leuk is dat, wat ze allemaal kunnen zeggen. Heel grappig!

@Chocoladeletter: Goed dat jullie die beslissing genomen hebben! Rust in huis is zeer belangrijk. Als stoppen met werken een optie is, waarom niet? Voor jezelf ook fijn: het zal vast erg druk zijn. Straks met een vierde kindje erbij is het denk ik zeker prettig om thuis te zijn.

@Marlou: Spannend hoor! Zou super zijn als het nu raak is… Ik ben benieuwd!

@Summer: Ach, mensen hebben nu eenmaal overal een mening over. Het is jouw leven en waarom wachten met kinderen krijgen omdat je toevallig bezig bent met een studie? Ik zou dat soort reacties ook echt vervelend vinden maar je kunt niet je leven “on hold” zetten omdat anderen er een mening over zouden kunnen hebben.
Prima zo hoor Liesje!

Wij doen het idd 'gewoon' thuis dmv zelfinseminatie. We willen het in ieder geval de eerste maanden zo proberen, dan kunnen we er nog enigszins een momentje van ons tweetjes van maken en is het niet zo klinisch in een ziekenhuis...

Wie weet, als het over een half jaar oid nog steeds niet is gelukt dat we het wel via een ziekenhuis gaan doen, maar voorlopig nog een paar keer per maand deze toch ook best wel hilarische momenten gewoon lekker thuis!

Ik hoop ook zo dat t snel gaat lukken, had al heel veel hoop op de eerste maand... Maar goed, ik wist stiekem natuurlijk ook wel dat die kans niet super groot was...

Vol goede moed naar ronde nr. 2!!
@Mousi: Oke, dan laat ik 'm zo staan! Snap dat jullie het zo doen, lijkt me toch een stuk fijner dan in een ziekenhuis. Dat kan inderdaad altijd nog! Laten we hopen dat het zover niet hoeft te komen!
@summer, ik zit ook nog middenin een opleiding van mijn werk. Door hun is dit allemaal uitgelopen en het duurt nu al een jaar langer als gepland. Ik ga hiervoor echt mijn kinderwens niet uitstellen hoor. Er is dan altijd wel wat.

Momenteel werk ik 40 uur, maar als het kindje er is zou ik graag minder gaan werken. Mijn vriend ook trouwens. Het liefst zou ik zelfs maar 24 uur werken ofzo, maar ik weet niet of ze dat op het werk gaan toestaan. Kan het moeilijk aan ze gaan vragen nu. Ik heb sowieso nog geen vast contract, eind november loopt het af en mij is wel toegezegd dat ik weer een jaartje krijg... ben benieuwd. En anders is het helemaal makkelijk dan zoek ik een parttime baan haha

Wij doen trouwens wel aan verplichte nummers. Ik maak in mijn hoofd zelfs een schema haha dat hoef ik mijn vriend echtniet te vertellen. We hebben afgesproken dat ik hem gewoon bespring. We moeten wel met dat onregelmatige rooster van hem.

Het tabelletje begint trouwens al lekker vol te raken. Gelukkig maar, want ik kan het allemaal maar net bijhouden 8-p
Dames! Ik ben even weg geweest.. Moest even mijn zinnen verzetten! Ik ben uiteindelijk vrijdag ongesteld geworden.. Net alles doorgelezen in het andere topic rn zo kwam ik weer hier terecht... Ik zit dus ook weer in een nieuwe ronde. Lief dat jullie nog even aan me gedacht hebben! Ik sta op het punt om weg te gaan, maar beloof dat ik nog even verslag kom doen later! Ook van mijn doktersbezoek nog!

Ik las dat deze ronde voor bijna niemand vruchtbaar is geweest? Balen...

@cupcakegirl: fantastisch dat je zwanger bent! Ben erg blij voor jou! Hoe voel je je nu?

Er zijn hier nog meerderen waar ik vragen voor heb maar moet nu echt afronden aangezien mijn 'carpool' voor de deur staat! Fijne dag dames!
Goede morgen!!

Ik ben benieuwd wat deze dag zal brengen, ik hou er rekening mee dat ik gewoon ongesteld worden ga maar we zullen zien!

Ergens mag ik ook gewoon heel dankbaar zijn dat ik überhaupt weer ongesteld wordt. Ik loop dan nu wel te klagen elke maand maar ik ben zo'n 3 jaar niet ongesteld geweest omdat ik ernstig ziek was en te kampen had met zwaar ondergewicht..

Best een omgekeerde wereld waar ik eerste hoopte dat alles weer zou gaan werken dat ik nu hoop dat het weer stopt hihi!!

Ik studeer ook nog! althans.. mijn studie is uitgelopen ivm ziek zijn.. maar in februari mag ik eindelijk afstuderen!! vind ik wel heel fijn want heb het er helemaal mee gehad!! naast het studeren heb ik op maandag en dinsdag ook nog een baan voor een extra zak centje en mijn vriend werkt natuurlijk vol op!

Ik wil zooooooo graag een test doen maar wat ben ik blij dat ik ze niet in huis heb hihi, gewoon netjes afwachten dus!

hihi doen of me neus bloed en stiekem hopen dat het niet van onder begint ;)! hahaha..

Succes vandaag weer!

@ forrestfruit -- heb jij al nieuws?

Xxx
lovee
Jemida, hoe was de bezichtiging? Positieve reactie van de kijkers?

Wel balen dat je je werk bent kwijtgeraakt, maar in ruil daarvoor krijg je een leuke baan terug straks!

Kroos, gecondoleerd met het grote verlies. Ik wil je veel sterkte wensen en natuurlijk ben je er dan even niet mee bezig, maar als je je hart wilt luchten, kan dat natuurlijk ook in dit topic!

Dikke knuffel voor jou

Summer, spannend! Dan heb je je vruchtbare dagen in ieder geval goed en gericht benut. Vind het ook fijner zo eigenlijk, zo wordt het wat overzichtelijker, vooral door het tabel.

Ben je op vakantie dat je een jetlag hebt of net terug? Ik heb het even gemist waarschijnlijk.

Nou summer, ik vind het soms wel lastig om het spannend te houden, ik ben namelijk best gericht bezig en heel soms is het dan ook een moetje voor mij.

Gelukkig is het libido van mijn man hoog en vindt hij het altijd leuk om te doen.

Ik merk ook wel dat ik de eerste helft van mijn cyclus veel meer zin heb.

Liesje, dankje! Ja heb goed voor mezelf gestopt door veeeeel chocola in huis te halen haha, heb ook de nodige pukkels erbij.

Lady, lastig zeg die keus. Maar ik begrijp jou ook, je bent onderhand al 6 jaar aan de studie geweest en ik begrijp dat je door wilt gaan en uiteindelijk wat met je studie wilt gaan doen. Weet je al welke richting je hierna gaat kiezen?

Marlou en Tijgertje, jullie houden de spanning erin haha. Hopelijk krijgen jullie een positieve test.

Marlou, dat klinkt heftig dat je zo ziek bent geweest, erg fijn dat je weer ongesteld wordt en knap dat je nog even wacht met testen.

Ik ben nogal een testfreak geloof ik hihi.

Ik ben nog niet ongesteld geworden, maar mijn temperatuur is nog meer gezakt. Nu naar de temperatuur van voor mijn eisprong, dus ik verwacht hem vandaag eigenlijk.

Ik werk 34 uur in de week, maar ivm herkenbaarheid laat ik weg wat voor werk ik doe

Als ik een kind mag krijgen, dan heb ik wel met mijn man afgesproken dat ik sowieso een halve dag minder ga werken.

Wil natuurlijk zoveel mogelijk meekrijgen van het opgroeien.

Slikken jullie allemaal foliumzuur? Ik heb het in het begin wel gedaan, maar na een maand of 6 mee gestopt met de gedachte dat ik wel weer begin wanneer ik daadwerkelijk zwanger ben.

Fijne dag dames, ik moet rennen, anders kom ik te laat op mijn werk!
Hoi dames,

sorry dat ik hier even een ego-post plaats maar ik heb iets raars en ik weet niet wat het is.

Ik zit vandaag op dag 15 in mijn cyclus. Ik zag net bij het afvegen dat ik licht roze afveegde. Ik heb geen menstruatiekrampen of iets in die hoek. (ik ben een half uurtje later nog eens naar de toilet gegaan en ik veeg nog steeds lichtroze af.. dus geen helder rood bloed) wat zou dit kunnen zijn?
@liesje; klopt ook helemaal wat je zegt. Het zal zeker pittig worden, dat geloof ik wel. Ik mag ook niet minder gaan werken tot dat ik klaar ben met de opleiding. Maar door mijn onregelmatige tijden ben ik toch best veel thuis. En mijn vriend kan wanneer het nodig is ook wat vaker thuis zijn.

Ik kan me wel boos maken om zulke reacties, net alsof ik een kind van 16 ben dat per ongeluk is zwanger geraakt is of zo..

(ik weet dat sommige collega's hier zo'n mening over hebben omdat er al een collega tijdens haar enerlaatste jaar zwanger raakte)

Ik ga me er maar gewoon proberen niet druk om te maken en al zeker niet wanneer ik nog helemaal niet zwanger ben hahaha

@groenegeitensok; nee heb je helemaal gelijk in. Je moet gwoon doen waar je gelukkig van wordt

@forestfruit; ik was op vakantie geweest. Vandaar de letlag.. vandaag gaat het iets beter, maar nog niet zoals het hoort.

Gelukkig ben ik nog vrij, dan kan ik alles even rustig aan doen.

Wel fijn dat je man altijd wel zin heeft. Mijn vriend heeft een enorme drukke baan en is mede daardoor er ook niet altijd voor te porren. (tot mijn grote frustratie tijdens de vruchtbare dagen)

Ik gebruik sinds ik gestopt ben met de pil foliumzuur. Ik slik dan de multivitamine voor mama/kind. Eerst die van VSM, en nu die op zijn die van dagravit.
@ forestfruit -- Ik blijf voor je duimen hoor.. ga je nog een test doen morgen? haha als ik testen in huis heb maak ik ze al een week van te voren op hahaha dus ik kan ze gewoon beter niet meer kopen ;)

@ summer -- Ik denk dat je de mening van andere gewoon los moet laten.. als ik en mijn vriend een kindje zouden krijgen zullen we ook veel kritiek ontvangen maar vooral van de onwetende mensen..

@ lotus -- wat rot voor je.. hoop ook snel voor jou veel geluk! Sterkte..

Helaas zojuist van het bankje gevallen.. Ik begon toch wel even heel erg veel hoop te krijgen maar helaas.. nu maar weer naar de volgende ronde.. Dat houd in dat me volgende DDO valt op 14 november!

Hoe gaat het met de rest van de dames?
lovee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven