Expeditie Robinson 2013
dinsdag 30 juli 2013 om 12:15
Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma. Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma.
De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.
De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.
Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.
De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.
Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
donderdag 31 oktober 2013 om 22:13
quote:missworld schreef op 31 oktober 2013 @ 22:11:
Tuurlijk mag paulien van gedachten veranderen, maar ze had t aan iedereen gevraagd om op haar te stemmen...magoe ach t is een spelletje he hahaha!!!
Ze is van gedachten veranderd op het winnaarseiland en had tot aan de eilandraad geen gelegenheid om aan te geven dat ze van gedachten was veranderd.
Maar je hebt gelijk. Het is maar een spelletje, haha.
Tuurlijk mag paulien van gedachten veranderen, maar ze had t aan iedereen gevraagd om op haar te stemmen...magoe ach t is een spelletje he hahaha!!!
Ze is van gedachten veranderd op het winnaarseiland en had tot aan de eilandraad geen gelegenheid om aan te geven dat ze van gedachten was veranderd.
Maar je hebt gelijk. Het is maar een spelletje, haha.
Poep, wie heeft jou gescheten?
donderdag 31 oktober 2013 om 22:27
Ik vindt dat als iemand vraagt of je op hem haar wil stemmen omdat je naar huis wil dan moet je dat ook gewoon doen. En niet later gaan miepen onder het mom van niet zo veranderlijk als de vrouw. De hele boel gemanipuleerd voor medelijden. Omdat Anna dat over haar had gezegd en tegen haar uitviel sorry hoor maar thats life. En jan heeft slim gehandeld om sef eruit te stemmen sef zei eerlijk dat jan zijn volgende slachtoffer zou zijn.
donderdag 31 oktober 2013 om 22:33
En ik vind dat je best van gedachte mag veranderen, en dat ze aan Cees of niemand niet uitleg hoeft te geven. En bovendien gad ze daar ook niet echt de tijd voor.
Ik vond de reactie van Cees overtrokken.
Bovendien heeft hij het zaadje bij jan geplant met de woorden dat geza en sef hem waarschijnlijk niet mee zouden nemen naar de finale.
Cees is alleen maar boos omdat het even niet gaat zo als hij het wil.
Ik vond de reactie van Cees overtrokken.
Bovendien heeft hij het zaadje bij jan geplant met de woorden dat geza en sef hem waarschijnlijk niet mee zouden nemen naar de finale.
Cees is alleen maar boos omdat het even niet gaat zo als hij het wil.
donderdag 31 oktober 2013 om 22:51
Potver wat jammer voor Jan! Ondanks zijn gekonkel een sterke en leuke kandidaat vond ik.
Geza mag er van mij nu echt wel uit hoor,ik kan echt niet geloven dat geraldine zo dom is om met hem mee te gaan na wat hij haar geflikt heeft.
Voor mij nu favoriet Kees en Edith en dan het liefste als winnaar Edith,heb het idee dat zij( in elk geval tot nu toe) zich niet zo laat beïnvloeden....
Moest trouwens wel erg lachen om het commentaar van zimra toen ze aan het stemmen was:-)
Geza mag er van mij nu echt wel uit hoor,ik kan echt niet geloven dat geraldine zo dom is om met hem mee te gaan na wat hij haar geflikt heeft.
Voor mij nu favoriet Kees en Edith en dan het liefste als winnaar Edith,heb het idee dat zij( in elk geval tot nu toe) zich niet zo laat beïnvloeden....
Moest trouwens wel erg lachen om het commentaar van zimra toen ze aan het stemmen was:-)
vrijdag 1 november 2013 om 00:00
Ik vind Geza echt een naar mannetje. Wat een kleuter en at laat je jezelf dan kennen zeg. Nu wordt er op de man gespeeld omdat je je persoonlijk op je pik getrapt voelt.
Deze is voor jou Sef, terrwijl beste vriend Sef met no hard feeling is vetrokken en het sportief op heeft gepakt.
Jan ook trouwens en hij kan waardig vertrekken, ik mocht hem wel. Hij heeft onrust veroorzaakt maar zonder gemene bedoelingen.Zoals hij zelf sprak, ik maakte keuzes en daarmee een gok. Ik speelde het spel.
Paulien heeft bij mij overigens ook alle credits verloren. Ze had bij haar uitspraak moeten blijven, ook al sta je er niet meer achter. Ze heeft het zelf gevraagd en dan ook maar op de blaren zitten van wat je roept in een emo moment.
Hans, ook een teleurstelling. Had ik hoog zitten maar draait net zo makkelijk mee.
Voor mij zijn Kees en Edith echt de toppers van ER! Beiden met beide benen op de grond en laten zich niet verleiden of manipuleren door een beetje charme.
1 van die twee mogen winnen van mij.
Deze is voor jou Sef, terrwijl beste vriend Sef met no hard feeling is vetrokken en het sportief op heeft gepakt.
Jan ook trouwens en hij kan waardig vertrekken, ik mocht hem wel. Hij heeft onrust veroorzaakt maar zonder gemene bedoelingen.Zoals hij zelf sprak, ik maakte keuzes en daarmee een gok. Ik speelde het spel.
Paulien heeft bij mij overigens ook alle credits verloren. Ze had bij haar uitspraak moeten blijven, ook al sta je er niet meer achter. Ze heeft het zelf gevraagd en dan ook maar op de blaren zitten van wat je roept in een emo moment.
Hans, ook een teleurstelling. Had ik hoog zitten maar draait net zo makkelijk mee.
Voor mij zijn Kees en Edith echt de toppers van ER! Beiden met beide benen op de grond en laten zich niet verleiden of manipuleren door een beetje charme.
vrijdag 1 november 2013 om 01:23
quote:consuelabananahammok schreef op 01 november 2013 @ 00:00:
Ik vind Geza echt een naar mannetje. Wat een kleuter en at laat je jezelf dan kennen zeg. Nu wordt er op de man gespeeld omdat je je persoonlijk op je pik getrapt voelt.
Helemaal mee eens!!!
Ik snap ook echt niet dat Geraldine na dat complot tegen haar, wat ze overleeft heeft, toch nog meegaat met Geza.
Ik vraag me af wat de kandidaten denken als ze alles terug zien.
Dan ziet Hans bijv. dat Sef en Geza Hans er ook uit wilde hebben, maar nog niet meteen want dan hadden ze door dat het mannenpact niet meer werkte.
Zo dom die mensen die zich zo makkelijk laten overhalen. Ik vraag me nu serieus af wat voor impact zo'n eiland heeft, dat mensen deze keuzes maken.
Vooralsnog vind ik Kees nu leuk omdat deze lekker direct is en not amused. En Edith omdat ik die wel een Robinson vind. Jan vond ik ook echt een Robinson, jammer dat hij eruit ligt. Maar hij nam het ook goed op. (Unlike kleuter Geza. )
Vraag me af of die mensen door hebben wat dit doet voor hun imago.
Helemaal mee eens!!!
Ik snap ook echt niet dat Geraldine na dat complot tegen haar, wat ze overleeft heeft, toch nog meegaat met Geza.
Ik vraag me af wat de kandidaten denken als ze alles terug zien.
Dan ziet Hans bijv. dat Sef en Geza Hans er ook uit wilde hebben, maar nog niet meteen want dan hadden ze door dat het mannenpact niet meer werkte.
Zo dom die mensen die zich zo makkelijk laten overhalen. Ik vraag me nu serieus af wat voor impact zo'n eiland heeft, dat mensen deze keuzes maken.
Vooralsnog vind ik Kees nu leuk omdat deze lekker direct is en not amused. En Edith omdat ik die wel een Robinson vind. Jan vond ik ook echt een Robinson, jammer dat hij eruit ligt. Maar hij nam het ook goed op. (Unlike kleuter Geza. )
Vraag me af of die mensen door hebben wat dit doet voor hun imago.
vrijdag 1 november 2013 om 07:34
Grappig om te zien dat iedereen het anders ziet. Wat mij betreft is het bijdraaien van Paulien ook onderdeel van het spel. Net zo goed een complot zoals er meerdere al gesmeed zijn. Wn het zijn de mannen die dat dit jaar het meeste doen. Kees net zo goed. En volgens mij vond hij Paulien toch al niet zo leuk dus pakte hij het aanbod van Paulien (stem mij er maar uit) maar al te graag aan. Het is puur dat het dat gewoon even goed uitkwam dat hij nu zo loopt te miepen dat het even niet zo loopt. Is zijn goed recht hoor!
Ik gun het Edith tot nu toe het meest.
Ik gun het Edith tot nu toe het meest.
Poep, wie heeft jou gescheten?
vrijdag 1 november 2013 om 08:29
Paulien een complot? Zij had dit niet zo gepland, ze laat zich varen op emoties. Als je zegt er uit te willen, dan wil je er uit. Neem dan je verantwoordelijkheid en blijf achter je keuze staan. Anders kan je dat soort dingen ook nooit meer serieus nemen en als een persoon er dan echt een keer uit wil, dat daar dan niet meer naar geluisterd wordt.
Ik vind het wel mooi, want nu ligt ze helemaal niet meer lekker in de groep. Volgende week gaat zij huilend naar huis.
Geraldine valt mij ook echt zo tegen, die draait met alle winden mee zo blijkt. Geen sterke speler meer in mijn ogen.
En Geza....... Wat een kind is het nog. Hij mag zich kapot schamen als hij zijn eigen beelden terug ziet,
Jan vond ik een topper, jammer dat hij er uit ligt.
Edith of Kees mogen van mij winnen. Met voorkeur voor Kees. Goede mensen kennis, voelt snel dingen aan en dat hij nu geraakt is en zo heftig reageert. Tja.. Denk dat het een enorme mindfuck is dat ER. Doet rare dingen met een mens.
Ben benieuwd donderdag.
Ik vind het wel mooi, want nu ligt ze helemaal niet meer lekker in de groep. Volgende week gaat zij huilend naar huis.
Geraldine valt mij ook echt zo tegen, die draait met alle winden mee zo blijkt. Geen sterke speler meer in mijn ogen.
En Geza....... Wat een kind is het nog. Hij mag zich kapot schamen als hij zijn eigen beelden terug ziet,
Jan vond ik een topper, jammer dat hij er uit ligt.
Edith of Kees mogen van mij winnen. Met voorkeur voor Kees. Goede mensen kennis, voelt snel dingen aan en dat hij nu geraakt is en zo heftig reageert. Tja.. Denk dat het een enorme mindfuck is dat ER. Doet rare dingen met een mens.
Ben benieuwd donderdag.
vrijdag 1 november 2013 om 09:23
Ratjetoe, ja erg he! Had gisteraaf ook gekeken bij de kandidaten, maar zo zie je hoe snel t uit de hand kan lopen! En deze reaktie is belachelijk natuurlijk!
Maar Geza kwam zo hatelijk over, vond de blik in zn ogen echt eng toen hij zei dat hij geen meelij had en dat t briefje met grote letters van hem was, en dat t wraak was...bbrr kreeg er de kriebels van..
En dan reageren mensen er zo op, met zulke uitspraken...zo ver gaat t dan!! Maar ja bespottelijk natuurlijk, het is n programma waar je n wedstrijdje doet pppff...beetje jammer!!
Maar Geza kwam zo hatelijk over, vond de blik in zn ogen echt eng toen hij zei dat hij geen meelij had en dat t briefje met grote letters van hem was, en dat t wraak was...bbrr kreeg er de kriebels van..
En dan reageren mensen er zo op, met zulke uitspraken...zo ver gaat t dan!! Maar ja bespottelijk natuurlijk, het is n programma waar je n wedstrijdje doet pppff...beetje jammer!!
vrijdag 1 november 2013 om 09:55
Snap eerlijk gezegd de meeste reacties niet. waarom zou Paulien niet van gedachte mogen veranderen? Dit is ook een vorm van een spel. Cees reageerde zo belachelijk. Ik vind het een naar mannetje die altijd zijn zin wil doordrijven en het vooral op zijn manier wil hebben. Brrr spook.
Eerlijk gezegd vind ik aan dit seizoen er maar geen drol aan. Het gaat niet meer om het Robinson zijn, maar wie het eerst eruit vliegt en wie het hards kan liegen en bedriegen.
Eerlijk gezegd vind ik aan dit seizoen er maar geen drol aan. Het gaat niet meer om het Robinson zijn, maar wie het eerst eruit vliegt en wie het hards kan liegen en bedriegen.
vrijdag 1 november 2013 om 10:00
quote:eefjewentelteefje schreef op 31 oktober 2013 @ 22:00:
Waarom mag Paulien niet van gedachte veranderen?
Wie denk Cees wel niet wie hij is?
King Cees?
Men moet aan hem verantwoording afleggen?
Geza liet zichzelf kennen, met z'n wraak.
Jan is gepakt op een manier zoals hij ook met andere omgaat.
Geraldine draait met elke wind mee.
Zimra is veel te naïef.
Anna is een bitch
De enige die normaal doet is Hans.
En Edith.
Zo.
Dus.Sjow met je eensch! Dus dat!
Waarom mag Paulien niet van gedachte veranderen?
Wie denk Cees wel niet wie hij is?
King Cees?
Men moet aan hem verantwoording afleggen?
Geza liet zichzelf kennen, met z'n wraak.
Jan is gepakt op een manier zoals hij ook met andere omgaat.
Geraldine draait met elke wind mee.
Zimra is veel te naïef.
Anna is een bitch
De enige die normaal doet is Hans.
En Edith.
Zo.
Dus.Sjow met je eensch! Dus dat!
vrijdag 1 november 2013 om 16:35
Pauline wilde er uiteindelijk toch niet uit, omdat ze zogenaamd door kreeg dat het feit dat het spel persoonlijk wordt ook positief kan zijn. Zij had het idee dat ze bij sommige mensen toch wel goed lag, dat Géza haar bijvoorbeeld wel aardig vond.
Maar ik vind het zo ontzettend naief dat ze niet doorheeft dat Géza haar gewoon heeft gebruikt als een pionnetje in zijn complot. Dat hij haar meenam naar winnaarseiland is niet persoonlijk, maar gewoon het spel. En ik vind het echt dom dat ze dat niet doorheeft. Hij zet haar straks zonder pardon gewoon weer aan de kant als dat hem dan beter uitkomt.
Maar ik vind het zo ontzettend naief dat ze niet doorheeft dat Géza haar gewoon heeft gebruikt als een pionnetje in zijn complot. Dat hij haar meenam naar winnaarseiland is niet persoonlijk, maar gewoon het spel. En ik vind het echt dom dat ze dat niet doorheeft. Hij zet haar straks zonder pardon gewoon weer aan de kant als dat hem dan beter uitkomt.
vrijdag 1 november 2013 om 18:06
vrijdag 1 november 2013 om 18:12
Ik heb dus nergens gezien dat Paulien iedereen gevraagd heeft om op haar te stemmen. Ze zei dat ze het niet meer trok op deze manier en dat ze dan liever thuis was.
Dat gegeven greep de rest maar al te graag aan, omdat ze dan iemand hadden om op te stemmen. Dat Paulien de volgende dag wakkeer wordt en denkt 'ik wil blijven', dat is haar goed recht. Maar dat kwam de anderen niet goed uit. Sja.
Dat gegeven greep de rest maar al te graag aan, omdat ze dan iemand hadden om op te stemmen. Dat Paulien de volgende dag wakkeer wordt en denkt 'ik wil blijven', dat is haar goed recht. Maar dat kwam de anderen niet goed uit. Sja.
vrijdag 1 november 2013 om 18:18
La.vie, dat is het al jaren. Het gaat alleen nog maar om complotten. De 'echte' Robinson wint ook nooit.
Ik vind het eigenlijk wel een leuk seizoen, door nu toch twee onverwachte wendingen tijdens de stemming. Dit is ook alleen mogelijk nu door de extra stemmen die ze hebben gewonnen, voorgaande jaren was dat niet, dacht ik.
Ik vind het eigenlijk wel een leuk seizoen, door nu toch twee onverwachte wendingen tijdens de stemming. Dit is ook alleen mogelijk nu door de extra stemmen die ze hebben gewonnen, voorgaande jaren was dat niet, dacht ik.