De winter van 2013-2014
zondag 3 november 2013 om 09:25
Er wordt al druk gespeculeerd over de aankomende winter. Ik hoop persoonlijk dat we een nog strengere winter gaan krijgen dan afgelopen winter....
Conclusie.
Op grond van het feit dat de afgelopen vier winters kouder dan normaal waren, met als waarschijnlijke verklaring het versneld smelten van het Noorpoolijs en de geringe activiteit van de zon, is het bepaald niet hypothetisch om te voorspellen dat de komende winter 2013-2014 een bovengemiddeld strenge winter gaat worden.
Conclusie.
Op grond van het feit dat de afgelopen vier winters kouder dan normaal waren, met als waarschijnlijke verklaring het versneld smelten van het Noorpoolijs en de geringe activiteit van de zon, is het bepaald niet hypothetisch om te voorspellen dat de komende winter 2013-2014 een bovengemiddeld strenge winter gaat worden.
zondag 3 november 2013 om 09:38
zondag 3 november 2013 om 10:03
zondag 3 november 2013 om 10:50
Ik hoop dat de winter wegblijft, of maximaal 2 weken in december of januari. Vond het echt verschrikkelijk dat het dit jaar in maart nog stervenskoud was en vies weer. Het duurde ook 'n eeuwigheid voor de natuur weer tot leven kwam.
Ik denk er over in maart op vakantie te gaan, zodat de winter hopelijk nu wel echt weg is als ik terug kom.
Ik denk er over in maart op vakantie te gaan, zodat de winter hopelijk nu wel echt weg is als ik terug kom.
zondag 3 november 2013 om 11:34