I am back in Vivatown

06-11-2013 23:58 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja, hoe begin je zo'n topic? Gewoon maar bij het begin denk ik.

Tot juni dit jaar schreef ik regelmatig op het forum onder mijn vorige naam Sha li mar (aanelkaar) mijn avitar was een getekende vrouw in een rode jurk met lang haar dat ze naar achteren gooide, vanwege persoonlijke omstandigheden was ik compleet gestopt met het forummen. Tot nu. Ik móest gewoon reageren op een bekende forummer.

Bij deze: hallo allemaal! Dikke knuffel van mij
Niets menselijks is mij vreemd.
nou als alle herintreders topics gaan openen dan kon het nog wel eens snel vollopen op deze pijlert
waarom forum je niet onder je vorig nick dan?
Omdat ik dat destijds heb laten anonimiseren Meds
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2013 @ 00:02:

nou als alle herintreders topics gaan openen dan kon het nog wel eens snel vollopen op deze pijlertnaja, een afscheidstopic als je weggaat is ook zo 2012. Dit is gewoon de nieuwe trend!

Ik vond jouw oude nick zo mooi.
Haha, precies Vosje
Dank je Scamp, ik heb er ook een beetje heimwee naar...
quote:madammemoulin schreef op 07 november 2013 @ 00:05:

Dank je Scamp, ik heb er ook een beetje heimwee naar...Die kun je toch gewoon weer nemen? of ben je het plaatje kwijt?
Ik herken je ook nog wel. Ik heb ook een nieuwe Nick hoor
.
Haaai!! Ik ken je ook!
quote:madammemoulin schreef op 07 november 2013 @ 00:04:

Omdat ik dat destijds heb laten anonimiseren Medsmaar die kan je gewoon weer activeren, even vragen en hoppetee klaar
Ik vind het wel bijzonder! Wat is dan de reden dat je bent gestopt met het forum en waarom ben je weer terug? Ik bedoel niet je persoonlijke omstandigheden, maar blijkbaar zitten er bepaalde voor- en nadelen aan het forum die je nu anders afweegt dan hiervoor.
Ik vind dit soort topics altijd van "Joehoe! Kijk mij een belangrijk/onmisbaar zijn"
Frankly my dear, I don"t give a damn
Precies Calvijn........wat een hysterisch gedoe.

Je hoeft het niet te vermelden...als iedereen dat zou doen!
Ik ook. Waarom niet gewoon weer meeforummen, zonder dat de hele wereld moet weten wie je vroeger was? Hoop je op andere reacties wanneer mensen weten dat je een oudgediende bent of zo?
quote:Trotter schreef op 07 november 2013 @ 06:33:

Ik ook. Waarom niet gewoon weer meeforummen, zonder dat de hele wereld moet weten wie je vroeger was? Hoop je op andere reacties wanneer mensen weten dat je een oudgediende bent of zo?

Dat denk ik

Heb sowieso nooit iets begrepen van al die nickchanges, anonimiseren en gegevens verdraaien.
quote:calvijn1 schreef op 07 november 2013 @ 06:30:

Ik vind dit soort topics altijd van "Joehoe! Kijk mij een belangrijk/onmisbaar zijn"heerlijk
Bij de buren kun je wel onder je oude naam terecht.

Gezellig de viooltjes buiten zetten.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Nou je krijgt in iedergeval een warm welkom, not! Wat een kutforum is dit aan het worden zeg. Altijd dezelfde zure reacties van dezelfde zure forummers die zelf denken dat ze heel wat zijn hier. Ben zo benieuwd hoe ze irl zijn. Zou me niks verbazen als dat van die über sneue types zijn, die zich hier profileren als: zo kijk mij eens stoer zijn!
Toch ben ik benieuwd naar de overwegingen van TO. Hopelijk reageert ze nog op mijn vragen.
quote:maze schreef op 07 november 2013 @ 06:57:

Nou je krijgt in iedergeval een warm welkom, not! Wat een kutforum is dit aan het worden zeg. Altijd dezelfde zure reacties van dezelfde zure forummers die zelf denken dat ze heel wat zijn hier. Ben zo benieuwd hoe ze irl zijn. Zou me niks verbazen als dat van die über sneue types zijn, die zich hier profileren als: zo kijk mij eens stoer zijn!

*proest*

Zeg nu zelf: een topic als dit gaat toch nergens over?
Het lijkt er steeds meer op dat mensen hier alleen nog maar op zoek zijn naar kansen om bijdehand of onaardig te doen.

Lekker makkelijk scoren. Zuur gedoe.

Welkom terug, S. Leuk dat je er weer bent.
Maar niet alle herintreders doen dat @sm.... en dan nog. Is dat jouw probleem?

Gezellig! Welkom terug. Ik ben ook van nick veranderd
Doe mij maar een bakkie pleur...!
Calvijn, als het toch nergens over gaat, laat het dan lekker aan je voorbij gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven