Entertainment alle pijlers

Syndroom?

03-10-2013 22:10 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is t wat?
quote:boerderijgeit028 schreef op 18 oktober 2013 @ 09:44:

Ik vind het ook een heel leuk programma, ik ben stiekem verliefd geworden op Johnny Ik vind dat hij het heel sympathiek en goed doet.ik ook geloof ik.........
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Op zondagmiddag is op nederland 2 "Niets te gek". Hier worden ook wensen van mensen met een verstandelijke beperking vervuld. Weet even niet hoe de presentator heet, maar hij doet het ook erg leuk! Volgens mij begint het om half 5.
Syndroom is alweer afgelopen.... :(

Ik vond de laatste aflevering echt geweldig..

Dat meisje dat wilde voetballen, ik lag in een deuk om haar!

Johnny heeft echt een geweldig programma afgeleverd
Net nog even de uitzending terug gekeken van die jongen die piloot wilde worden: zat met tranen in mijn ogen. Wat een kanjer!
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Ja die Sven! Dat was ook een mooie! (Met z'n stewardessen )

Wat een slimme jongen he als je jaren geen spierfunktie had, je toch hebt leren lopen!

(En gitaar spelen!!)
Ja, echt een schat en slim + wijs inderdaad, zo stoer hoe hij niet denkt in beperkingen maar in wat hij nog allemaal wel kan.......!!
Even opgezocht, het is van de NTR en de presentator heet Johan Overdevest. http://programma.ntr.nl/10543/niks-te-g ... Max.Daffie schreef op 09 november 2013 @ 18:47:

Op zondagmiddag is op nederland 2 "Niets te gek". Hier worden ook wensen van mensen met een verstandelijke beperking vervuld. Weet even niet hoe de presentator heet, maar hij doet het ook erg leuk! Volgens mij begint het om half 5.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven