Mode & Beauty alle pijlers

mannen en nagellak???

17-06-2008 23:29 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou het is weer eens zover! Het is weer zomer en iedereen loopt weer op slippers. Nou liep ik laatst door de stad zag ik een jongen met gelakte teennagels? Is dat niet een beetje raar?

Hoe staan jullie daar tegenover

Mannen en nagellak:

Totaal aantal stemmen: 85

Moet kunnen!! (61%)
Moet niet kunnen!! (39%)
Moet wat mij betreft kunnen...al zou ik ook wel twee keer kijken als ik iets dergelijks zag. Maar ben toch blij dat sprokkelman uberhaupt niet tegen de geur van nagellak kan...noch heeft hij een vaste hand voor dit verfijnde werkje.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
vast een vreemd gezicht maar nou uhh so what hoor.
lamaar
Is dit een onderzoekje? Of het begin van verkapte reclame? Hoe sta je er zelf tegenover TO?
Welke kleur waren zijn nagels ? Ik zag laatst een man met zwart gelakte teennagels .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
O, wat ik ervan vind ? Prima , als mijn man het maar niet doet . Ik heb de hoop al opgeheven dat mijn kinderen mijn goede smaak hebben geërfd ( maar misschien komt dat ooit nog goed )
Nou ja, moet iedereen lekker voor zichzelf weten hoor, zolang mijn vriend zich er maar ver vandaan houdt!!!!
Ik vind het juist briljant dat mijn vriend daarvoor open staat!

Ik heb m laatst een soort schotse rok aangedaan en dat stond ook geweldig.

Die nagellak komt ook nog wel, daar moet je het experiment en de humor een beetje van inzien!
Is het al zomer? Nietes..

En de combi nagellak en mannen is geheel niet vreemd. hoor.

Ik vind het er alleen niet uitzien...
quote:pplien schreef op 18 juni 2008 @ 00:04:

Die nagellak komt ook nog wel, daar moet je het experiment en de humor een beetje van inzien!

Ik heb ooit mijn ex met mijn string aangezien (was dan wel voor de grap) maar dat beeld is nooit meer van mijn netvlies vedwenen.

Is dan wel niet de reden dat het mijn ex is, maar heeft er ook niet veel aan meegeholpen
quote:pplien schreef op 18 juni 2008 @ 00:04:

Bij sommige mannen staat een kilt ook geweldig ................ Schotse mannen !

In de swingersscene en erotische dansfeesten is het een hele tijd nogal in geweest ; mannen met kilt en mannen met een pareo . Hoe mannelijker de man ( groot en breed ) hoe leuker het staat .
Moet kunnen. We leven in een vrij land.
Moet kunnen, al vind ik het de ene man beter staan dan de andere man. Maar dat is een kwestie van smaak.
heb ooit voor de lol blauwe (iewie!!!) mascara bij mijn vriend opgekledderd... ja lamaar ook
Alleen als het oranje is!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ha, ha, mijn man houdt van gefrunnik aan zijn lijf maakt niet uit waar en maakt niet wat en wat ik er op smeer, al is het boter, als het er weer vanaf kan dan is het goed.

Een paar jaar geleden waren wij in Italie op vakantie. Op een gegeven moment lakte ik mijn teennagels (lichte roze parelmoer). Wilde hij ook wel, dus ik zijn teennagels ook gelakt. Maar toen kwam ik erachter dat ik geen remover mee had. Toen heeft hij de hele vakantie met schattig roze teennagels in zijn slippers (chique van leer, daar gekocht) gelopen. Het maakt hem eigenlijk geen flikker uit, als het maar lekker kriebelt. Heb zelf ook geen moeite gedaan om remover te kopen trouwens.
quote:twompie schreef op 18 juni 2008 @ 00:43:

heb ooit voor de lol blauwe (iewie!!!) mascara bij mijn vriend opgekledderd... ja lamaar ook Mijn man vind make-upen ook leuk (vanwege fijn gefriemel) maar mascara was één keer nooit weer...
Nagellak en mannen vind ik persoonlijk niet samengaan.Maar goed wie ben ik? Mijn vriend houd wel van ander gefriemel (in de zin van massage of gezichtsbehandeling.

In het begin van onze relatie in een gekke bui (toen hij sliep) z'n teennagels knalrood gelakt!

Oh ik proestte het uit, het was zo raar om te zien! Toen werd ie wakker en shit, ik was vergeten om de nagellakremover uit de badkamer te halen...heeft ie alles er zelf weer afgepoetst..hij moet daar echt niks van hebben!( en dat wist ik ook, het was alleen om te plagen...)

Haha, anders had ie mooi met z'n roodgelakte teentjes op een marineschip gezeten!
Laat lekker gaan zou ik zeggen. Heb je er last van dat een man zijn nagels lakt? Neetoch?

Ik vind het alleen wel altijd jammer dat mensen vaak meteen de homoscene (hier dan een keertje niet) of de swingersscene erbij halen. Mannen die make up of rokken dragen kunnen ook heel gewone heteromannen zijn die nooit op erotische feesten komen. Altijd maar weer dat stempel.......
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 18 juni 2008 @ 07:03:

Ik vind het alleen wel altijd jammer dat mensen vaak meteen de homoscene (hier dan een keertje niet) of de swingersscene erbij halen. Mannen die make up of rokken dragen kunnen ook heel gewone heteromannen zijn die nooit op erotische feesten komen. Altijd maar weer dat stempel.......Ja, hoor , dat kan best , heb wel pas 1 alternatief gekleed jong mannelijk mens in een iets wat je een rok zou kunnen noemen zien lopen op straat , tegen weet ik veel hoe veel mannen in de " scene " die ik eerder aanhaalde .
Ik wilde posten, maar Pipi heeft het al voor mij gedaan,

niets aan toe te voegen

In de party scene in Duitsland zie je veel mannen in van die cyberrokken, vaak prachtige types om te zien, (en nee, de meeste zijn gewoon hetero), heerlijk, heerlijk,

NL mannen zijn vaak gewoon te bekrompen voor zulke dingen, niet in de laatste plaats door hun vriendinnen
Psies Pipi. Ik zie vaak mannen in kilt op folkbals en andere folk-gerelateerde activiteiten. En dat zijn toch geen erotische feesten.

Een man met nagellak vind ik juist wel grappig: die heeft tenminste genoeg zelfvertrouwen om te doen wat hij zelf leuk vindt!
Zijn er veel mannen die dat willen dan? Ik moet echt niet proberen met zoiets bij mijn vriend aan te komen, die vindt dat helemaal niks. Verder lijkt het me wel lachen zo'n man met gelakte teennagels, als ie maar wel een passend kleurtje op heeft.
Laat ze lekker!

Ben alleen blij dat mijn vent geen rood gelakte nageltjes in zijn teenslippers heeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven