Minnaartopic, deel 21.

woensdag 31 juli 2013 om 15:24
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!

dinsdag 12 november 2013 om 22:04
Minnaar 1 via het **tromgeroffel** vivaforum! Al jaren schrijven we met elkaar en een poosje geleden was het tijd elkaar een keer in de bek te kijken.
Schrijven doet hij hier niet meer maar neuken doen we gelukkig nog wel.
Minnaar 2 via SecondLove. Beiden hebben ze een open relatie, heerlijk relaxed.
Schrijven doet hij hier niet meer maar neuken doen we gelukkig nog wel.
Minnaar 2 via SecondLove. Beiden hebben ze een open relatie, heerlijk relaxed.
dinsdag 12 november 2013 om 22:45
woensdag 13 november 2013 om 06:58
Guus ken ik van de kroeg waar ik werkte en hij regelmatig komt.
FB heb ik op een best grappige manier leren kennen door een whatsappje.
En verder vis ik al mijn mannen uit de kroeg of uit de apres ski, voordeel is dat er elke week nieuwe aanwas is in dit toeristendorp .
Internetdaten is niet mijn ding.
FB heb ik op een best grappige manier leren kennen door een whatsappje.
En verder vis ik al mijn mannen uit de kroeg of uit de apres ski, voordeel is dat er elke week nieuwe aanwas is in dit toeristendorp .
Internetdaten is niet mijn ding.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
woensdag 13 november 2013 om 09:07
quote:oranjexx schreef op 13 november 2013 @ 07:40:
Uit de kroeg, Secret Flirt, Linkedin, viavia enz.
Linkedin !? Wat Linkedin tegenwoordig niet goed voor is ......
Wel slim. En hoe doe je dat: profileer je je als een head hunter , laat je je introduceren, of ga je 10 keer het profiel van je target bekijken totdat zijn nieuwsgierigheid wordt opgewekt ?
Uit de kroeg, Secret Flirt, Linkedin, viavia enz.
Linkedin !? Wat Linkedin tegenwoordig niet goed voor is ......
Wel slim. En hoe doe je dat: profileer je je als een head hunter , laat je je introduceren, of ga je 10 keer het profiel van je target bekijken totdat zijn nieuwsgierigheid wordt opgewekt ?
woensdag 13 november 2013 om 09:25

woensdag 13 november 2013 om 10:53

woensdag 13 november 2013 om 11:03
Thnx voor feedback!
Dat internet gebeuren is niet helemaal aan mij besteed maar het geeft de makkelijkste manier om contact te leggen. Ik zwerf dan nu ook op die secreet flirt site.
Wel een harde wereld voor de man haha. Maar daar was ik voor gewaarschuwd en heb mij daar op ingesteld.
En linkedin... Wauw
nice.
Dat internet gebeuren is niet helemaal aan mij besteed maar het geeft de makkelijkste manier om contact te leggen. Ik zwerf dan nu ook op die secreet flirt site.
Wel een harde wereld voor de man haha. Maar daar was ik voor gewaarschuwd en heb mij daar op ingesteld.
En linkedin... Wauw

Dream like you'll live forever, live like you'll die today...
woensdag 13 november 2013 om 11:04
quote:noa00 schreef op 13 november 2013 @ 10:53:
[...]
Ik vond deze 2 sites juist het fijnst (althans voor mij als vrouw). SF en SL vond ik dan weer niks aan... Zelfs WF schijnt toch te werken?
Persoonlijk (maar dat ligt vast ook aan mij) trof ik met name op AM allemaal dames die dachten de looks en uitstraling van Maxima te hebben en een eisenlijstje die een rol behang vereiste om hem op te kunnen schrijven neer te kunnen leggen...
Op SF wel leukerds getroffen, maar de allerleuksten hier op Vief
[...]
Ik vond deze 2 sites juist het fijnst (althans voor mij als vrouw). SF en SL vond ik dan weer niks aan... Zelfs WF schijnt toch te werken?

Persoonlijk (maar dat ligt vast ook aan mij) trof ik met name op AM allemaal dames die dachten de looks en uitstraling van Maxima te hebben en een eisenlijstje die een rol behang vereiste om hem op te kunnen schrijven neer te kunnen leggen...
Op SF wel leukerds getroffen, maar de allerleuksten hier op Vief

woensdag 13 november 2013 om 11:21
Vroeger (voor mijn tijd) was hier een visvijver, daar mocht iedereen zonder enige remming hengelen en met elkaar flirten. Eigenlijk ideaal want elkaar via forum leren kennen is fantastisch. Je krijgt een enorm goed beeld van mensen en vooral van de mensen die niet alleen op "seks" rondhangen. Terwijl op dating/sekssites mensen zich op een heel andere manier profileren.
Ik weet niet meer waarom die vijver weg moest, volgens mij liep het wat uit de hand.
Ik weet niet meer waarom die vijver weg moest, volgens mij liep het wat uit de hand.
woensdag 13 november 2013 om 11:51
woensdag 13 november 2013 om 11:54
quote:innote schreef op 13 november 2013 @ 11:04:
[...]
Op SF wel leukerds getroffen, maar de allerleuksten hier op Vief ;)Hahaha nou ik niet in ieder geval en mijn nr 2 komt van AM, hij is daar nu ook weg. Vond er niks aan ook.
[...]
Op SF wel leukerds getroffen, maar de allerleuksten hier op Vief ;)Hahaha nou ik niet in ieder geval en mijn nr 2 komt van AM, hij is daar nu ook weg. Vond er niks aan ook.

woensdag 13 november 2013 om 11:58
quote:amg schreef op 13 november 2013 @ 11:03:
Thnx voor feedback!
En linkedin... Wauw
nice.
Probeer eerst op Viva te overleven en bouw weerstand op tegen de scherpe nagels ......... Een harde wereld voor de man is zeker leuk. Het zou doodsaai zijn als het makkelijk was. Hoe harder, hoe leuker vind ik persoonlijk.
Verder vind ik dat Internet juist meer inzicht geeft over het inhoud. Wel belangrijk, ......
Thnx voor feedback!
En linkedin... Wauw

Probeer eerst op Viva te overleven en bouw weerstand op tegen de scherpe nagels ......... Een harde wereld voor de man is zeker leuk. Het zou doodsaai zijn als het makkelijk was. Hoe harder, hoe leuker vind ik persoonlijk.
Verder vind ik dat Internet juist meer inzicht geeft over het inhoud. Wel belangrijk, ......
woensdag 13 november 2013 om 12:29
Achter de schermen, IRL, ontstonden problemen vanuit de visvijver. Waar, wie en hoe, weet ik niet meer precies en of het waar was weet ik ook niet, maar er werd al snel gewezen naar een rol van Viva hierin, omdat zij de aanleiding waren in wezen.
Hoop gedoe was het iig. Dat weet ik nog wel.
Maar ook zonder visvijver kun je hier nog wel leuke contacten leggen, toch?
Het doel is hier alleen anders, iedereen schrijft met een andere insteek, maar die is niet specifiek daten.. meestal dan.
Een beetje zoals in de kroeg, daar kom je ook aan de praat met verschillende mensen.
Hoop gedoe was het iig. Dat weet ik nog wel.
Maar ook zonder visvijver kun je hier nog wel leuke contacten leggen, toch?
Het doel is hier alleen anders, iedereen schrijft met een andere insteek, maar die is niet specifiek daten.. meestal dan.
Een beetje zoals in de kroeg, daar kom je ook aan de praat met verschillende mensen.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'

woensdag 13 november 2013 om 12:34
Volgens mij namen die problemen behoorlijke vormen aan nog. Jammer want als iedereen zich aan de spelregels houdt kan het leuk zijn.
Nadeel vind ik nu dat er eigenlijk op bijna elk topic bedekt gehengeld wordt, daar mocht het gewoon open en bloot.
En ja hoor, zonder vijver kan je hele leuke contacten leggen
Nadeel vind ik nu dat er eigenlijk op bijna elk topic bedekt gehengeld wordt, daar mocht het gewoon open en bloot.
En ja hoor, zonder vijver kan je hele leuke contacten leggen
woensdag 13 november 2013 om 12:38
Nou
Natuurlijk begrijp ik dat. Wat ik verwachtte? Een antwoord terug ik snap geheel dat de verhoudingen compleet scheef zijn.
Er zullen ook de nodige oversexte berichten gestuurd worden.
En, dan vind je een profiel met een behangrol aan wensen waar je in past en reageer.
Je kan gauw zien aan een bericht of iemand er echt tijd in heeft gestoken. Geen lang verhaal oid. Maar een goed duidelijk berichtje.
Een antwoord zou gewoon prettig zijn

Wat ik zei,
Natuurlijk begrijp ik dat. Wat ik verwachtte? Een antwoord terug ik snap geheel dat de verhoudingen compleet scheef zijn.
Er zullen ook de nodige oversexte berichten gestuurd worden.
En, dan vind je een profiel met een behangrol aan wensen waar je in past en reageer.
Je kan gauw zien aan een bericht of iemand er echt tijd in heeft gestoken. Geen lang verhaal oid. Maar een goed duidelijk berichtje.
Een antwoord zou gewoon prettig zijn

Wat ik zei,
woensdag 13 november 2013 om 12:44
quote:Alisio schreef op 13 november 2013 @ 11:58:
[...]
Viva is mijn leerschool geworden
still alive! 
Nee serieus, ik ben geholpen met de vraag die ik stelde en begeef mij in een wereldje wat gewoon nieuw is voor mij.
Ik kan echt tegen een stootje, dat is het niet. Een harde wereld ook helemaal geen probleem mee, wordt anders wel heel saai.
Btw, hier krijg ik wel gewoon netjes antwoord, hoe knullig de vraag ook is, antwoord krijg ik
Internet geeft de mogelijkheid om anoniem te reageren waardoor je meer kan zeggen zonder je er voor te hoeven schamen oid.
Het heeft zeker voordelen.
[...]
Viva is mijn leerschool geworden

Nee serieus, ik ben geholpen met de vraag die ik stelde en begeef mij in een wereldje wat gewoon nieuw is voor mij.
Ik kan echt tegen een stootje, dat is het niet. Een harde wereld ook helemaal geen probleem mee, wordt anders wel heel saai.
Btw, hier krijg ik wel gewoon netjes antwoord, hoe knullig de vraag ook is, antwoord krijg ik

Internet geeft de mogelijkheid om anoniem te reageren waardoor je meer kan zeggen zonder je er voor te hoeven schamen oid.
Het heeft zeker voordelen.