Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Highlander, vertel!!!

Amg, nee hoor, die overkill aan oversekste berichten valt heel erg mee. De mannen die ik negeer zijn de mannen die nikserig zijn, humorloze (of teveel humor) profielen en lefloze profielen die niet boven het maaiveld uitsteken.

Ik besteed zelf aandacht aan mijn tekst, dat verwacht ik van hun ook.
Amg hoe is het nu bij jou thuis? Heeft jouw vrouw (vriendin?) al een minnaar en lopen de gesprekken hierover nog?
Alle reacties Link kopieren
Heidi,

Jammer dat dat dan uit de hand is gelopen, ik snap je strekking. Zo is het spontaner lijkt mij, en wil je meer te weten komen is een privé-bericht een logisch gevolg.

Met het juiste aas hoeft er bijna niet gehengeld te worden
Dream like you'll live forever, live like you'll die today...
Roos, laat ik het er maar op houden dat hier blijkbaar ook vrouwen zitten die duidelijk weten wat ze willen, doelbewust zijn. Ik mag dat wel.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Hee wat grappig, ik heb een berichtje van hmmmies die met mij de roosjes wil gaan buiten zetten.

Kijk, met een leuk voorstel komen is prima maar op dit soort berichtjes zit ik niet te wachten he?

Highlander, het zijn allemaal vrouwen met een mening hier hè? Ik mag dus hopen dat je niet verbaasd staat van deze daadkracht.

O en even voor de goede orde, ik heb mezelf niét in Highlanders inbox geperst!
Ik was het niet, ik was het niet!!!!

Tja, spelregels en houden aan spelregels.. ik denk dat je overal idioten hebt, IRL, maar ook hier, die achter de schermen niet helemaal oké zijn, of geen nee willen horen of willen begrijpen. En daar gaat het dan fout. Maar dat kan ook met een date uit de kroeg zijn, die nadien een beetje te standvastig blijkt.

Hier houden aan spelregels van een visvijver geeft geen garantie voor wat er daarna/buiten gebeurt en als dat uit de hand loopt, wordt Viva er op aangekeken. Ik snap wel dat ze dat liever niet willen.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Ik snap ook dat het eruit moet springen, zo'n berichtje zou je van begin af aan moeten 'pakken'

Dat snap ik, het zou sieren als er gewoon antwoordje kwam: no Thank you oid...

Maar goed, zo loopt het niet en accepteer dat ook :-)

Zonder al te veel detail, mijn vrouw had afgelopen zaterdag een date.

Het liep uit op een deceptie. De man was beetje opdringerig en bezitterig. Binnen een uur was ze terug.

Ze wist niet hoe snel ze weer weg moest.

Het is een domper voor haar, maar weet ook dat er echt iemand out there is

Dus ja...

En ik? Ik vaar nog, geen idee waar mijn schip zal stranden.
Ja, Heidi, ik snap het wel...

Echt vaak uit de hand gelopen
Hallo,

Ik heb een tijd geleden iets hierop geplaatst. Ik lees wel vaak mee.

Ik heb iemand een aantal maanden geleden ontmoet. Ik dacht dat het afgelopen zou zijn. Het is toch een aantal maanden door gegaan.

Na een aantal maanden ben ik met hem naar bed gegaan.

Ik heb zo'n geweldig sex met hem gehad. Met de mannen die ik mee ben geweest is hij de beste. Haha.

Maar nu chat ik met meer mannen. En die willen allemaal meer. Hoeveel minnaars? Ik heb ook mijn man nog. Ben al die jaren niet vreemd geweest.

Met minnaar 1 hebben wij even de contact stil gelegd, omdat zijn vriendin is erachter gekomen van zijn chatten.
...
quote:Rooss4 schreef op 13 november 2013 @ 11:56:

Natuurlijk zijn seks/dating sites vleeskeuringen, dat kan toch ook niet anders? Je zoekt contact en dan bekijk je elkaar. Het heeft niet zoveel zin een discussie aan te gaan over quantummechanica, het gaat om de seksklik.

Ik vraag me af wat je verwacht had AMG.Helemaal waar, je ziet elkaar foto en je weet gelijk of je iemand aantrekkelijk vind toch? Althans ik wel
...
Zo toch maar de stoute schoenen aangetrokken om ook mijn verhaal een x te vertellen. Eind vorig jaar of begin dit jaar hier ook een x mijn verhaal verteld. Had na een avond stappen gezoend met een goede kameraad van zowel mijn man als mij. Dat is een paar x gebeurd en daarna was hij gelukkig zo verstandig om er mee te stoppen.

Maar bij mij was er een bepaald verlangen los gekomen (zo voelde dat). Ik voelde mij beter door de aandacht die ik van hem kreeg, werd zelfverzekerder en liever naar mijn man toe (dat laatste vooral door schuldgevoel denk ik).

Ben vanaf dat moment hier altijd mee blijven lezen maar niet de behoefte om te schrijven.

In april/mei de stoute schoenen aangetrokken en mij eens aangemeld op SL, leuke contacten daar opgedaan. Vooral via chat, wel eens een x met iemand afgesproken, maar dat viel mij dan toch wel een beetje tegen.

In juni leuk aan het chatten met een man, ging snel over op mail en na een tijdje foto's uitgewisseld. Direct aangegeven dat hij mijn type absoluut niet was, maar dat het contact te leuk en gezellig was, dat we allebei door bleven mailen. Niks seksueels, echt voor de leuk en gezelligheid.

In mijn vakantie merkte ik dat ik het mailen toch behoorlijk miste en hem dus ook. Na mijn vakantie werd het contact toch wel wat intiemer omdat hij mij ook behoorlijk had gemist. Op een gegeven moment toch een x met elkaar afgesproken en vanaf minuut 1 een ongelooflijke klik. Nooit verwacht dat dat zou kunnen gebeuren. Ondertussen hebben we al wel een aantal dates gehad en zelfs een x de nacht samen door kunnen brengen.

En dat met iemand die ik in de kroeg niet had opgemerkt zeg maar.

Zo, best fijn om mijn verhaal even snel te kunnen vertellen. Ik ga ook weer in de mee lees modus en mocht ik de behoefte hebben weer wat te vertellen zal ik wat van me laten horen.
quote:noa00 schreef op 13 november 2013 @ 13:50:

[...]

Helemaal waar, je ziet elkaar foto en je weet gelijk of je iemand aantrekkelijk vind toch? Althans ik wel

Sjah en dat heb ik dus niet. Die foto is niet boeiend.

Hoogstens om echt excessen uit te filteren.

Maar ik kom er iig niet met een foto achter of ik seks met iemand zou kunnen hebben.
quote:amg schreef op 13 november 2013 @ 14:17:

[...]

Ik ga met je mee hierin hoor, dat doe ik ook.

Ik laat het echter wel weten en schrijf iets terug.

Het zal vast door de hoeveelheid berichtjes komen :-)

Terugschrijven, ook al is het negatief, is een vaardigheid die veel vrouwen niet bezitten AMG ;)

En dan met van die flauwe smoezen als "ik krijg zooooveel reacties". Ctrl-V en send. Klaar...
quote:innote schreef op 13 november 2013 @ 14:27:

[...]

Terugschrijven, ook al is het negatief, is een vaardigheid die veel vrouwen niet bezitten AMG ;)

En dan met van die flauwe smoezen als "ik krijg zooooveel reacties". Ctrl-V en send. Klaar...

Eens.

Ik geef dan ook gewoon ruiterlijk toe dat ik er niet altijd zin meer in heb.
Innote en AMG, mijn ervaring is dat het vaak niet ophoudt, als je schrijft dat je niet geïnteresseerd bent. Dan wordt er zo vaak doorgezeurd waarom niet, niet zo snel afwijzen, geef me een kans. Negeren werkt toch vaak het beste, sorry. En ja, ik besef dat het vreselijk lastig is voor mannen, je moet er op een positieve manier uitspringen met je berichtje en dat is vreselijk moeilijk.

Een paar tips dan (dit werkt voor mij, zal bij een andere vrouw anders zijn):

- stuur geen spannend verhaaltje dat je naar iedere vrouw stuurt, als je eerste berichtje een spannend verhaaltje is heb ik niet het idee dat ik daar nou direct de inspiratiebron voor was

- stuur iets anders dan 'hoi, hoe is het, lekker lijf heb je, wat vind je van mij'

- foto's in je profiel doen het voor mij toch wel, maar hou het een beetje spannend (silhouet, zonnebril, met tegenlicht, laat iets te raden over)

- maak je eigen profiel interessant, het lijkt wel of iedereen van humor, muziek en reizen houdt...

Isa, welkom terug. Minnaar 1 was stiekem begrijp ik? Het is verslavend he, de aandacht. En dan is je man er ook nog schrijf je...

Tutteltje, welkom hier, blijf gerust schrijven. Hoe voel jij je tov je man nu?
Ik hou van humor!! Ik moet dan altijd denken aan die reclame van jaren her, van zon cakeje. Een uitgezakt manmens zit zijn videos te bekijken en heeft ineens de onderbuurvrouw in beeld. Hilarisch.

De hoeveelheid mannen die dit in hun profiel of eerste mail hebben staan zijn ontelbaar. En ja die negeer ik. Het is wat het is.

En jongetjes van 23 ook.
...
Hoe ik mij nu voel tov mijn man?

Tja, in ieder geval weinig last van schuldgevoel.

En daar voel ik me dan af en toe wel weer slecht over, maar dat kan ik goed opzij zetten.
AMG mag ik je vragen iets minder te quoten? Mensen moeten de kans krijgen hun post te verwijderen en het komt de leesbaarheid niet ten goede.

Als je iets tegen iemand persoonlijk wil vertellen kan je ook "@ dinges" neerzetten.
quote:dymo9 schreef op 13 november 2013 @ 14:36:

Innote en AMG, mijn ervaring is dat het vaak niet ophoudt, als je schrijft dat je niet geïnteresseerd bent.

<<knip>>

?

Ehm, ik ga er vanuit dat mensen niet zo onbeschoft op op "nee" ook gewoon verder te gaan naar de volgende deur ;) .

En ehm, ga maar es kijken bij een profiel van mij *grinnik*
quote:Rooss4 schreef op 13 november 2013 @ 14:40:

En jongetjes van 23 ook.

Oh ja dat ook... 'dag mevrouw u heeft mooie foto's, zou u mij kunnen helpen met wat te leren op seksueel gebied' kreeg ik laatst in mijn inbox, van een jongen die 20 jaar jonger is dan ik...

Innote, tja, helaas zijn er nogal wat vasthoudende mannen... Jouw profiel heb ik nog nooit gezien, hoop niet dat jij alleen maar van humor houdt
quote:dymo9 schreef op 13 november 2013 @ 15:00:

Oh ja dat ook... 'dag mevrouw u heeft mooie foto's, zou u mij kunnen helpen met wat te leren op seksueel gebied' kreeg ik laatst in mijn inbox, van een jongen die 20 jaar jonger is dan ik...Hmmm da's niet heel veel anders dan de "Hoi ik ben 21 en ik wil nou wel eens onder handen genomen worden door een grote sterke kerel met enorme handen. Ik kan vreselijk goed pijpen maar voor de rest heb ik niet zo veel ervaring. Wanneer kun je?" die ik laatst in mijn inbox vond.
quote:dymo9 schreef op 13 november 2013 @ 14:36 quote verwijderd voor leesbaarheid............

Maar Dymo9, dat verklaart het toch. Dat wist ik niet.

Bij mij is een nee een nee, en ik respecteer dat.

Dat er mannen zijn die door blijven zeuren na een afwijzing had ik niet gerealiseerd.

Dan is het idd vervelend als je elke keer zoiets ontvangt.

Mijn best doe ik zeker, ik zorg er in ieder geval dat het geen Ctrl-C Ctrl-V verhaal wordt.

Gebruik de info in haar profiel om een redelijk kort en origineel berichtje te maken.

Ik heb wel leuk contact even gehad, maar dit gebeurde van haar kant uit stiekem en had blijkbaar niet goed haar geschiedenis verwijderd.

Haar vriend is er achter gekomen en ze moest het contact verbreken.

Volgens mij (maar dat is mijzelf oordelen) is mijn profieltekst ook niet echt standaard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven