Wat onaardig!!

13-11-2013 16:38 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al jarenlang meelezer en vandaag heb ik in 5 minuten vier topics geopend, en daarvan waren bij alle vier de eerste reacties zonder uitzondering onaardig en grof. En omdat ik

al langer meelees weet ik dat bij serieuze problemen altijd super aardig en goed gereageerd wordt, maar zo gauw het gaat om vreemdgaan, spelfouten of gewoon een simpele of dommige vraag komt de slechtheid in mensen hier naar boven. Wie kan mij vertellen waarom je op die manier zou reageren? Waarom dan niet gewoon niets zeggen? Reageer je in het dagelijks leven ook zo? Ik ben echt benieuwd!
quote:sienna. schreef op 13 november 2013 @ 16:55:

@boerderijgeit: maar dat is in t dagelijks leven toch ook niet zo? Daar helpt iedereen elkaar meestal graag, hoe stom de vraag ook is soms.Eens. Mijn ervaring is ook dat hier op viva dingen worden gezegd op een manier waarop mensen dat in het dagelijks leven meestal niet zouden doen. Maar dat komt ook doordat hier vragen worden gesteld die in real life niet in het openbaar worden gesteld. Hier op viva vraagt iemand bijvoorbeeld wat te doen bij een ongewenste zwangerschap. Dan krijg je reacties. In het echt zou het nogal raar zijn om iemand te overtuigen om bijv. een abortus te plegen. Maar in het echt vraag je bijv. je collega's ook niet om een mening hierover. En dus hoor je hun mening niet en neem je zelf een beslissing. Dat is denk ik net het verschil. Wie om een reactie vraagt over iets intiems/heftigs/ingewikkelds, krijgt hier te horen wat mensen werkelijk denken.
quote:Murdoch schreef op 13 november 2013 @ 17:33:

Phoebe ik vind dit geen heel duidelijke stellingname. Misschien moet je even met jezelf in beraad gaan voordat je lukraak wat post.

daar gaan we weer.

Dat mag je best vinden... Ook daar krijg je naar mijn mening geen boete voor...

Je kan ook lezen wat er staat, dan ga je het misschien op een goede dag wel snappen...
quote:Murdoch schreef op 13 november 2013 @ 17:34:

Ik ben overigens tegen racisme.Ik vind dat zwarte Piet de laatste tijd vreselijk wordt gediscrimineerd. Wat vind jij daarvan?
quote:Star schreef op 13 november 2013 @ 17:33:

[...]

Ga dan vooral niet naar Fok of GeenStijl maar ga naar Libelle of Babybrabbel.

Nou daar kunnen ze anders ook hard zijn hoor. Mijn mop over het doodgeboren kindje en de steen werd echt totáál niet goed ontvangen, ik werd gewoon weggehoond.

(Dierenmishandeling: niet OK).
Mnder bekvechten meer andijvie strooien
Waarom blijf je steeds lezen op een forum waardoor je keer op keer van je stoel valt? Dan heb je toch ook een steekje los, als van je stoel vallen het leukste is wat je bedenken kunt om te doen.

Zoek een forum waar je tijdens het lezen gewoon op je stoel blijft zitten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Murdoch schreef op 13 november 2013 @ 17:37:

[...]

Nou daar kunnen ze anders ook hard zijn hoor. Mijn mop over het doodgeboren kindje en de steen werd echt totáál niet goed ontvangen, ik werd gewoon weggehoond.

(Dierenmishandeling: niet OK).Permaatje op BB?
Sienna, ben jij nu al gescheiden, nog bij jouw man en/of geil ben jij alweer op een ander?
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:Cateautje schreef op 13 november 2013 @ 17:37:

[...]

Ik vind dat zwarte Piet de laatste tijd vreselijk wordt gediscrimineerd. Wat vind jij daarvan?Daar zeg je wat. Die arme vent wordt steeds maar met negers vergeleken. Is daar eigenlijk al een topic over?
Zijn gefrustreerd vaak.
quote:phoebeisback schreef op 13 november 2013 @ 17:36:

[...]

daar gaan we weer.

Je kan ook lezen wat er staat, dan ga je het misschien op een goede dag wel snappen...

Toe maar, alweer een sneer. Zo wordt het er zeker niet gezelliger op.

(Pedofilie legaliseren lijkt me een slecht idee)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 november 2013 @ 17:38:

Waarom blijf je steeds lezen op een forum waardoor je keer op keer van je stoel valt? Dan heb je toch ook een steekje los, als van je stoel vallen het leukste is wat je bedenken kunt om te doen.

Zoek een forum waar je tijdens het lezen gewoon op je stoel blijft zitten.Of een andere stoel kopen
quote:phoebeisback schreef op 13 november 2013 @ 17:36:

[...]

daar gaan we weer.

Je kan ook lezen wat er staat, dan ga je het misschien op een goede dag wel snappen...Wat een onaardige post.
quote:femke_leest schreef op 13 november 2013 @ 17:34: Wie om een reactie vraagt over iets intiems/heftigs/ingewikkelds, krijgt hier te horen wat mensen werkelijk denken.Precies. Irl praten velen vaak mooi in je gezicht en achter je rug om zeggen ze wat ze echt vinden.

" Ik heb nou toch een leuk forum ontdekt, joh! "
quote:zuz schreef op 13 november 2013 @ 17:39:

Zijn gefrustreerd vaak.Er zou inderdaad meer geneukt moeten worden.
quote:highlander schreef op 13 november 2013 @ 17:38:

Sienna, ben jij nu al gescheiden, nog bij jouw man en/of geil ben jij alweer op een ander?Niet vreemd dat Michelle13 elke keer van haar stoel glijdt met al die lekker foute mannen hier.
Tailleband met bekkengordel

De riem waist and pelvic (taille en bekken) wordt tussen de benen geplaatst en omgordt de taille. Hij wordt aan de rug van de stoel en zijn kader bevestigd met behulp van een systeem met twee gespen. Deze riem biedt extra veiligheid omdat hij voorkomt dat de patiënt naar voren glijdt.

ik heb ff geloept en ineens schiet me iets te binnen over een pot en een ketel mijn moeder drijft mij tot het gekste
Sienna, ik zal eens even serieus antwoorden.

Ook ik reageer de laatste tijd niet altijd even aardig.

Gaat eigenlijk vanzelf en ben er niet trots op.

Reden: frustratie denk ik. Zit niet zo lekker in mijn vel en ben zo af en toe hormonaal bepaald.

Over vreemdgaan heb ik geen oordeel, althans niet zo heftig als hier op het forum gebeurt, maar ik kan dan weer heel slecht tegen vrouwen die vragen om Sonja Bakker recepten, seksen/neuken klussen noemen, of denken dat ze met een negatieve test toch zwanger zijn en van ons bevestiging willen. Dat vind ik simpele domme mutsen. En dat floept er dan nogal eens uit.

En nee, zo ben ik niet IRL. Dan ben ik heel sociaal aangepast.
Waar zit de any-key?
quote:michelle13 schreef op 13 november 2013 @ 17:31:Lees nu een paar weken mee en val van mijn stoelword het dan geen tijd om de poten van jouw stoel eens vast te draaien ipv jouw tijd te verdoen op een forum?
Itsme, die reactie van TO in dat andere topic vind ik niks met pot en ketel te maken hebben. Slechts een constatering.
Waar zit de any-key?
Ik snap je wel hoor TO het was mij ook opgevallen vanmiddag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dit is nou zo'n onnozel topic waar ik gewoon de nijging krijg om gemeen te reageren,
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:Houston77007 schreef op 13 november 2013 @ 17:57:

Itsme, die reactie van TO in dat andere topic vind ik niks met pot en ketel te maken hebben. Slechts een constatering.Helemaal mee eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven