Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Whahaha, zullen we ze koppelen Innote!
Alle reacties Link kopieren
Oow mag ik niet eerst even testen Dymo, voor ik dat doe? *grinnik*

Ik zou niet weten wat ik ermee aanmoest, zo jong. Dat voelt gewoon ontzettend fout.

Ik heb overigens nog nooit 2 vrouwen hetzelfde tekstje in een 1e bericht gestuurd, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt.
quote:quote verwijderd......

Grappig, ik zie heel veel 1-zins/woord profielen bij vrouwen. (Nieuwsgierig....) meer staat er ook niet...

Dan mag je ook verwachten dat je geen goed berichtje krijg lijkt mij?

Of de eisen liggen zo hoog (zoekt gebonden man die tijd voor mij wil nemen en erg flexibel is etc)

Redelijk tegenstrijdig, zoek dan een single man. :-)
Dream like you'll live forever, live like you'll die today...
Ok geen quotes meer dan... Al snap ik niet van het verwijderen/niet leesbaar zijn.

Beetje forum neemt elke wijziging mee namelijk.

Leesbaarheid is iets persoonlijks.
quote:oranjexx schreef op 13 november 2013 @ 07:40:

Uit de kroeg, Secret Flirt, Linkedin, viavia enz.

Oranjexx,

Mocht je in de buurt zijn, Innote, Barbarella en ik (en misschien ook anderen) vragen zich nog steeds af hoe jij dat via Linkedin aanpakt. Of heb ik iets gemist !?
Linkedin
quote:amg schreef op 13 november 2013 @ 15:14:

Beetje forum neemt elke wijziging mee namelijk.

Een beetje forum wel idd, maar dit is het Viva forum.. die zijn nog niet zo ver!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Dat Linkedin-verhaal is toch niet zo moeilijk? Je kunt toch contacten opdoen via-via waarvan ineens iemand in het oog springt? Of iemand waar je mee in gesprek komt over iets zakelijks en wat ineens tot iets anders leidt? Of iemand die je van vroeger kent. Het is toch geen hogere scheikunde?
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Ik heb allemaal mannen in mijn linkedin lijst....

Oh nee, ik heb 3 vrouwen, maar nee... Niet echt mijn type :-) Zit ook mijn leidinggevende tussen lol....
Tja, ik heb ruim 800 contacten op linkedin en een keer ben ik zo aan een een date gekomen. Zo af en toe heb ik daar nog wat privecontact mee, vooral via de app.

Mijn man heeft ook een keer zo iemand opgepikt, omdat hij van mij wist dat ze een open relatie had omdat ik met de man datete.
Ah ok. Ik heb in mijn Linked-in vrijwel alleen maar mensen staan met wie ik werkelijk actief zaken doe, echte harde financiele transacties en bijbehorende wederzijdse rechten en plichten.

Daar kan dus -niets- mee in mijn optiek.

Maar als je een wat "breder assortiment" hebt.....
Tja, zelfde toch dat sommige mensen hun partner op het werk ontmoeten? Of een minnaar? Als je in een alleen-mannen/vrouwen-bedrijf werkt en dat is niet wat je zoekt, vind je daar niks.

En dan nog, je kunt toch ook iemand leuk vinden waar je zaken mee doet? Als het professioneel gezien niet bijt of lastig zit, is dat toch niet perse onmogelijk?
Ik heb aan mijn activiteiten op SL een paar leuke contacten overgehouden, die zijn gepromoveerd tot contacten op LinkedIn en Facebook. Seksueel totaal geen klik, maar verder wel. Dat kan dus ook nog
Wat een leuke berichten allemaal weer! Zelfs een paar versierpogingen. Even een update. Heb een gesprek gehad met minnaar. Resultaat is dat we elkaar in de ogen keken, koffie hebben gelaten voor wat het was en elkaar suf geneukt hebben in een hotel. Ik laat alles maar even zoals het nu gaat. Volgende afspraak staat voor eind december wegens zakenreis dus dat geeft automatisch rust
Wat is er veel geschreven !

Ik heb mijn allereerste minnaar via wordfeud opgedaan.

Nooit gedacht dat er zoveel kon komen van een onnozel woordspelletje en ik moet toegeven dat er nog steeds flink gehengeld wordt tijdens het woordjes leggen.

Huidige minnaar van sf en ook al eens van sl.

Als vrouw moet het daar echt wel lukken.

Wel soms overdonderd door de hoeveelheid berichten en ja niet altijd de zin om uitgebreid te reageren.

Een post die vol staat met tenenkrommende spelfouten gaat het niet worden .

Mannen die standaard hetzelfde verhaaltje naar iedereen sturen en dan soms wel3x... kijk dan eens denk ik als ik voor de 3e keer dezelfde tekst van dezelfde man krijg.

Me aanspreken met een totaal andere naam komt ook niet echt geinterresseerd over.

Ik kan echt niks met linked- in hoor...

wat ik erin heb staan trekt niet op die manier mijn aandacht in ieder geval en om nu allerlei profielen te gaan doorspitten gaat me ook wel wat te ver.
quote:innote schreef op 13 november 2013 @ 14:26:

[...]

Sjah en dat heb ik dus niet. Die foto is niet boeiend.

Hoogstens om echt excessen uit te filteren.

Maar ik kom er iig niet met een foto achter of ik seks met iemand zou kunnen hebben.Daarnaast is de klik ook belangrijk hoor, maar zeker op zo'n site zie je al snel elkaars foto. Ik weet wel wat ik aantrekkelijk vind en wat echt niet. En met echt niet ga ik niet nog leuk verder babbelen dan.
Niet? Mijn ervaring is dat leuk babbelen ervoor zorgt dat je iemand heel anders bekijkt. Soms komt het er nooit van, en blijft die klik echt uit, maar een leuk gesprek kan een zo-zo-foto toch minder belangrijk maken. Verschilt vast voor iedereen.
quote:barbarella70 schreef op 13 november 2013 @ 19:22:Ik heb aan mijn activiteiten op SL een paar leuke contacten overgehouden[ ..] Seksueel totaal geen klik, maar verder wel. Dat kan dus ook nog Klopt, ik heb ook een aantal platonische vriendinnen aan al mijn activiteiten overgehouden. Alleen maar leuk.

Eerst moet het gesprek soepel lopend zijn wat mij betreft, als het plaatje dan ook nog klopt is een bak koffie zo geregeld, de irl klik vind ik het belangrijkste.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Leuk gesprekje is nooit weg en dan boeit het me niet hoe iemand eruit ziet zolang het klikt klikt het.

Wil ik echter evt afspreken om te kijken of de irl klik er ook is dan moet ik nieuwsgierig worden van een foto en het liefst een paar om een beetje een beeld te krijgen.

Misschien toch wel visueel ingesteld maar als ik dan denk mwah dan ga ik niet verder .

Terwijl ik ook wel leuke contacten heb waar ik niet mee afspreek maar gewoon lekker mee klets.
Nieuw hier maar lees wel veel mee.

Helaas moeten breken met mijn minnares omdat ze zwanger is geworden van haar vriend. Zij waren hier al tijden mee bezig dus dit zat eraan te komen.

Zij wilde nog dolgraag verder maar ik heb toch besloten om ermee te stoppen. Ging toch een beetje tegen mijn gevoel in.

Afgelopen zaterdag gelijk in de kroeg een nieuw iemand leren kennen die al bezet was. Superleuke avond en ze kon niet van me afblijven.

2 dagen heeft ze helemaal gek gemaakt met whatsapp berichten.

Ineens gistermorgen vertelde ze me dat het toch begon te knagen en het tegen haar man had verteld.

Jammer, had echt een goed gevoel bij haar.

Nu even in de relax stand wat minnaressen betreft.
Goeieavond,

Ook nieuw hier op dit forum en vroeg mij iets af;

Hoe zien jullie het contact tussen de dates in? Is er weinig contact, intensief contact via whatsapp bijvoorbeeld, of enkel functioneel contact?

I.g.v. dat laatste, hoe houd je de klik dan? Wordt het dan allemaal niet erg platonisch?
[quote]silver1977 schreef op 13 november 2013 @ 20:44:

Huidige minnaar van sf en ook al eens van sl.

Als vrouw moet het daar echt wel lukken.

Wel soms overdonderd door de hoeveelheid berichten en ja niet altijd de zin om uitgebreid te reageren.

Een post die vol staat met tenenkrommende spelfouten gaat het niet worden .

Mannen die standaard hetzelfde verhaaltje naar iedereen sturen en dan soms wel3x... kijk dan eens denk ik als ik voor de 3e keer dezelfde tekst van dezelfde man krijg.

Me aanspreken met een totaal andere naam komt ook niet echt geinterresseerd over.

Nou ik werd soms ook erg moe van SF, de verleiding is wel groot om wat namen van contacten te delen hier om te kijken of jullie daar ook contact mee hebben gehad..mhwaah laten we daar maar niet aan beginnen. Ik heb ook hele leuke contacte opgedaan op SF om inderdaad alleen maar mee te kletsen of gewoon geile mailtjes naar elkaar te sturen.
quote:bastiaan-78 schreef op 14 november 2013 @ 00:07:

Goeieavond,

Ook nieuw hier op dit forum en vroeg mij iets af;

Hoe zien jullie het contact tussen de dates in? Is er weinig contact, intensief contact via whatsapp bijvoorbeeld, of enkel functioneel contact?

I.g.v. dat laatste, hoe houd je de klik dan? Wordt het dan allemaal niet erg platonisch?

Welkom! En Adjego idem.

Contactfrequentie bij mij is om de paar dagen een paar berichtjes heen en weer. Intensief contact was er alleen in het begin, ik zou er doodmoe van worden als dat continu zo was. Ik vind het prima zo. Nu zijn het wat plagerijtjes over en weer, en als er een date aan zit te komen wat meer contact. En daarna weer om de paar dagen.
Ik had tijdens mijn periode elke dag contact. Gesprekken gingen vaak nergens meer over omdat het teveel was.

Aan de andere kant als er dan een dag stilte was dan voelde dit ook weer niet goed voor haar.

Werd er soms wel moe van.

Gewoon om de paar dagen is een goede frequentie. Het is en blijft een nummer 2 natuurlijk.
Ik heb ook elke dag wel contact met haar, of het moet door omstandigheden niet kunnen.

Gevonden op Badoo overigens. Ik zat voor de flauwekul even wat te chatten. Op mijn profiel stond ook gewoon dat ik een partner heb. Daar vroeg ze naar, maar ze stelde voor om evengoed eens te meeten voor koffie. Daar kwam de aap uit de mouw, ze is zelf ook bezet maar haar vriend zit een jaar in het buitenland. Nog een paar keer koffie, elke dag wat berichtjes sturen en toen eerste date.

Ik moet net nu al even 5 weken zonder haar stellen, en dat duurt nog 3 weken maar dat maken we wel meteen goed met 3 dagen hotel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven