Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:bastiaan-78 schreef op 14 november 2013 @ 00:07: Is er weinig contact, intensief contact via whatsapp bijvoorbeeld, of enkel functioneel contact?Gaandeweg zijn wij op een ritme van wekelijks een lang telefoongesprek/koffiedate en eens in de 3-5 weken een hoteldate gekomen. Mijn minnares vind het irritant als ik dagelijks contact met haar zou zoeken. Dat vind ik ook.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Heb trouwens wel wat leuke contacten opgedaan waarbij het fysiek geen klik was maar verder wel. Dus voor gezellig chatten of mailen is dat inderdaad prima
quote:fiveaces schreef op 14 november 2013 @ 10:44:

Ik heb ook elke dag wel contact met haar, of het moet door omstandigheden niet kunnen.

Gevonden op Badoo overigens. Ik zat voor de flauwekul even wat te chatten. Op mijn profiel stond ook gewoon dat ik een partner heb. Daar vroeg ze naar, maar ze stelde voor om evengoed eens te meeten voor koffie. Daar kwam de aap uit de mouw, ze is zelf ook bezet maar haar vriend zit een jaar in het buitenland. Nog een paar keer koffie, elke dag wat berichtjes sturen en toen eerste date.

Ik moet net nu al even 5 weken zonder haar stellen, en dat duurt nog 3 weken maar dat maken we wel meteen goed met 3 dagen hotel

Ik dacht dat Badoo voor kinderen was..

Maar, 3 dagen een hotel, terwijl je zelf in een relatie zit en zij ook? Hoe leg je dat thuis uit dan??
Vraag ik me ook af, Bastiaan.

Hier om de paar dagen even contact. Met de één een berichten sessie met een lekker fantasietje, een foto of een liefdesverklaring.

Met de ander op allerlei andere manieren contact, via forum, PB's en hij belt ook wel eens.

Ik zit nog even bij te komen van een uit de hand gelopen kennismakingsdate. Het begon keurig in de kroeg maar het eindigde minder keurig in het Roosbed na een heeeeeleboel wijn. Erreg leuk!

Ik was er ook wel weer eens aan toe eigenlijk.
quote:fiveaces schreef op 14 november 2013 @ 10:44:

Ik heb ook elke dag wel contact met haar, of het moet door omstandigheden niet kunnen.

Gevonden op Badoo overigens. Ik zat voor de flauwekul even wat te chatten. Op mijn profiel stond ook gewoon dat ik een partner heb. Daar vroeg ze naar, maar ze stelde voor om evengoed eens te meeten voor koffie. Daar kwam de aap uit de mouw, ze is zelf ook bezet maar haar vriend zit een jaar in het buitenland. Nog een paar keer koffie, elke dag wat berichtjes sturen en toen eerste date.

Ik moet net nu al even 5 weken zonder haar stellen, en dat duurt nog 3 weken maar dat maken we wel meteen goed met 3 dagen hotel Drie dagen hotel? Hoe doe je dat als je een relatie hebt?
Klink goed Roos .

Ik zit al een tijdje in de meelees modus. Inmiddels zelf geen minnaar meer, maar ik vind het wel leuk om al jullie belevenissen te lezen.

Contactfrequentie kan voor iedereen verschillend zijn, maar het is vooral vervelend als de behoefte met je eigen minnaar verschilt.
quote:Rooss4 schreef op 14 november 2013 @ 12:39:

Vraag ik me ook af, Bastiaan.

Hier om de paar dagen even contact. Met de één een berichten sessie met een lekker fantasietje, een foto of een liefdesverklaring.

Met de ander op allerlei andere manieren contact, via forum, PB's en hij belt ook wel eens.

Ik zit nog even bij te komen van een uit de hand gelopen kennismakingsdate. Het begon keurig in de kroeg maar het eindigde minder keurig in het Roosbed na een heeeeeleboel wijn. Erreg leuk!

Ik was er ook wel weer eens aan toe eigenlijk.En ondertussen nog een relatie/ samenwonend?

Waar halen jullie de tijd en gelegenheid vandaan!
Valt wel mee denk ik. In de relatie categorie zojuist iemand tegen gekomen wiens vriendin er een stuk of 90 heeft ! Dan krijg je het pas druk .....
Ik reis veel wereldwijd voor mijn werk, dus paar dagen weg kan ik wel verantwoorden. En haar vriend zit ook op een ander continent.
quote:bastiaan-78 schreef op 14 november 2013 @ 12:53:

[...]

En ondertussen nog een relatie/ samenwonend?

Waar halen jullie de tijd en gelegenheid vandaan! Nee Bastiaan, ik heb geen relatie.
quote:kameko schreef op 14 november 2013 @ 12:49:Drie dagen hotel? Hoe doe je dat als je een relatie hebt?Ik overleg met mijn vrouw en mijn minnares, boek een kamer en meestal wenst mijn eega mij dan nog veel plezier ook. Zo doe je dat dus.
Goed geregeld hier allemaal
Ja oké Highlander maar fiveaces gaat vreemd.

Ben ik de enige die er niet aan moet dénken? 3 Dagen met mijn minnaar. Waarom ooit?
Roos, jij hebt dates die een slapeloze avond, nacht en ochtend inhouden. Ik slaap 's nachts en niet al mijn hoteldates duren een weekend. Als ik eens een weekend weg ben is dat gecombineerd met een citytrip.
Hallo!!!!!

We hebben 5 hele uren geslapen hoor!!!!

Vanmorgen om half 9 was hij alweer up and runnin', dat dan weer wel.

Edit: ik vind het heerlijk als hij de volgende morgen gewoon weer naar zijn eigen hoq gaat trouwens.
5 uur slaap, zoho zie ik daar een afname van jouw seksuele conditie ontstaan?

Allemensen, tis niks als je lekker gesekst hebt maar waarom smaakt het immer naar meer?

Levensgevaarlijk word ik ervan!
De contactfrequentie is hier toch wel dagelijks, daten zo om de 3 a 4 weken , somsiets korter soms iets langer, ook wel avond/nacht/ochtend hoteldate.

andere nr 2 waarmee ik vorige week besloot om afstand te nemen ivm zijn prive situatie is alweer in de picture momenteel.

daarmee verschilt het contact wat van dagelijks tot eens per paar dagen en de dates varieerden van wekelijks tot nu zit er ruim 2 maand tussen.

Wat heerlijk Rooss zo'n date die dan zo grandioos eindigt !!!
Misschien heel rare post, maar...

Ik lees hier dat er 2 nummer 2's zijn.

Dat betekent in sommige gevallen dat er dus 3 mannen in het spel zijn.

Dat nummer 1 er helemaal mee akkoord gaat en in meegaat kan ik nog wel inbeelden. Dat laat ik hier ook toe.

Maar... Weet nummer 2 dat er een nummer 2 is. Weet nummer 1 dat er 2 nummer 2's zijn. Als ik een minnaar zou zijn, zou ik het erg op prijs stellen dat het bij 1 minnaar blijft. (Maar dit is mijn mening)

Ik zou bijvoorbeeld echt moeite hebben als mijn vrouw met 3 mannen bezig zou zijn.

Het zou voor mij ook veel te druk worden wanneer ik 2 nummer 2's had en een nummer 1...

Naast sociaal leven met goede vrienden heb ik ook nog een fulltime baan, mijn vrouw part-time. Ik en zij sport, etc etc..

Het zou voor mij en mijn vrouw niet eens haalbaar zijn...
Dream like you'll live forever, live like you'll die today...
Oh, 3 dagen zou ik ook wel willen, maar ik denk dat als je dat wilt/kunt er wel veel meer is dan just seks. Er zijn genoeg mannen die ik op een gegeven moment mijn bed wel uit kon kijken en daarom ga ik ook liever mee naar hun bed, zodat ik zelf op kan stappen. In geval van just seks, zou ik geen 3 daagse date willen.

Klinkt goed, je date, Roos! Super!!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
AMG, nu ben ik niet gebonden, heb wel meestal meerdere minnaars. En ja, ze weten allemaal dat ze niet exclusief zijn. Ook toen ik nog een open relatie had, had ik soms meerdere vrienden. En dat vonden ze niet altijd leuk en in het begin had ik ook moeite met het geven van openheid hierover maar ondertussen gaat dat allemaal relaxed. Het is een voorwaarde voor mij. De minnaar die mij exclusief wil wordt mijn minnaar niet.
Thanks Heidi!

Nou, dat dus. Een dag of 3 de hort op kan maar dan gaan we ook af en toe aan wat anders snuffelen dan aan elkaar!
Heel lang heb ik steeds 3 minnaars gehad. Soms viel er eentje af en dan kwam er weer een nieuwe bij. Met 3 heb je altijd iemand die beschikbaar is en als er eentje afvalt, zit je niet meteen met lege handen. Bij mij gaat dat alleen, als er geen in mijn hart gaat zitten.

Zolang het blijft bij just seks, kunnen er wel meerdere zijn, geen probleem.

Ik denk dat het het juist makkelijker maakt, minder kans op gevoelens.

Toen Guus steeds meer plek innam in mijn leven, kregen andere mannen steeds minder ruimte en het laatste jaar was hij de enige. Ook niet zo handig, achteraf.

Qua tijd valt het allemaal wel mee, dat went ook wel.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Zoow, lekker Roos!!

AMG: mijn minnaar mag wat mij betreft rond slieren wat ie wil, ik heb daar niks nada in te vertellen. Wat ik zelf doe, overleg ik met mijn nr 1, en dat deel ik eventueel mee aan mijn nr 2, die dat helemaal geen probleem vindt. Het gaat mij geen klap aan wat hij verder nog in zijn vrije tijd uitspookt, ik hoop dat ie het gezellig heeft. En dat geldt andersom ook.
hier weet nr 1 dus niet dat er een nr 2 en nr 3 zijn.

Qua tijd is het een kwestie van plannen, ben ook niet in de gelegenheid om zoveel te daten en dat zou ikookniet willen.

Moet wel een extraatje blijven.

Ik hoef aan hen geen verantwoording af te leggen en zij niet aan mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven