Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Roos zo´n kennismakings date :D

1 nachtje+ochtend zou ik wel graag een keertje doen met de meneer van afgelopen week maar denk dat dat bijna onmogelijk is...
Tja, als ik mijn nummer 1 al geen exclusiviteit beloof, dan heeft nr 2 daar zeker geen recht op. Ik had met 1,5 heel lang geen behoefte aan nog iemand erbij, mijn beide mannen vervulden al mijn behoeftes.
Zo denk ik er ook over, je moet iemand kunnen vinden die je goed kan aanvullen.

Ik zou er ook geen behoefte aanhebben. Sowieso, qua tijd
Dream like you'll live forever, live like you'll die today...
AMG, als je niet trouw bent aan je nr 1, waarom zou je dan wel trouw beloven aan je nr 2? Of waarom zou je als nr 2 geloven dat er niet naast jou nog een minnaar is? Als ze al in staat is om 1 minnaar voor haar nr 1 te verbergen, dan kan ze vast ook wel een derde minnaar voor nr 1 en nr 2 verzwijgen?

Ik denk dat het van de intensiteit afhangt. Heb je een minnaar waarmee je niet veel meer deelt dan alleen seks zo af en toe, dan is dat anders dan wanneer je een soort van tweede relatie hebt met je nr 2.
Je hebt een punt dymo9...
Ik zou al eens heel blij zijn als ik een nr2 zou vinden die minder dan 100km verderop verpoosd ;)

Dat maakt het allemaal wat relaxter qua reis/tijd....
Innote, precies!

Daarom zie ik het bij mij ook niet passen :-) meer tijd kwijt aan reizen haha :-)
quote:innote schreef op 15 november 2013 @ 12:46:

Ik zou al eens heel blij zijn als ik een nr2 zou vinden die minder dan 100km verderop verpoosd ;)

Dat maakt het allemaal wat relaxter qua reis/tijd....

Dichtbij is niet altijd handig...

Soms staan ze dan ineens voor je deur.
A dirty mind is a joy forever
Nee, maar soms is de afstand wel erg groot om te overbruggen. Het moet wel een beetje behapbaar blijven. Minder dan 50 km zou ik trouwens ook niet willen, precies om wat DS zegt.
Afstand kan een groot struikelblok zijn, zeker als het in het geheim moet.

Een plek afspreken halverwege zou een oplossing kunnen zijn.
Ik ben een groot voorstander van sloeries om de hoek.

Helaas hebben die mannen hier zo'n stom accent. Beetje minnares droogt daar spontaan van op.
Het meest gunstige lijkt mij tussen 20-50 km...
Goh, dat heb ik nou met de mannen hier. Geen wonder dat het zo klikt met mijn minnaar op 100 km afstand
Het is wachten op de app voor een alarm als er een beschikbare secret lover-match binnen je bandbreedte op je radar opduikt. Daar kun je vast grof geld mee verdienen.
Barbarella....

Die is er al :p

Lol, nou ja, soort van haha
Ow, ik loop weer hopeloos achter...
Heb je helemaal niet nodig joh :-)
Grote afstand is toch vaak wel een probleem vind ik. 30-50km maakt het veel relaxter. Minder gebonden aan lange reistijden en je kunt sneller een spontaan moment pakken met elkaar i.p.v. alles maar zo goed mogelijk te plannen en ook nog wat tijd over te houden met elkaar.
quote:barbarella70 schreef op 15 november 2013 @ 13:54:

Het is wachten op de app voor een alarm als er een beschikbare secret lover-match binnen je bandbreedte op je radar opduikt. Daar kun je vast grof geld mee verdienen.

FlirtSmart

Maar zitten niet veel mensen op.

Badoo werkt ook op GPS locatie op je mobiel.

Zullen ondertussen ook wel anderen zijn
quote:barbarella70 schreef op 15 november 2013 @ 13:54:

Het is wachten op de app voor een alarm als er een beschikbare secret lover-match binnen je bandbreedte op je radar opduikt. Daar kun je vast grof geld mee verdienen.I

Ik weet je zo ook wel te vinden Bar
Hehe, heb je een TomTom op je bezemsteel?
quote:barbarella70 schreef op 15 november 2013 @ 15:52:

Hehe, heb je een TomTom op je bezemsteel?Mijn StomStom is GOED
Tinder is ook wel grappig...
quote:DolceStrega schreef op 15 november 2013 @ 13:16:

[...]

Dichtbij is niet altijd handig...

Soms staan ze dan ineens voor je deur.

Om de hoek hoeft van mij ook niet (En ehm heel erg Fries vind ik ook geen turn-on) maar beetje behapbaar....

En natuurlijk is leuk lekker en knikkendeknieen enzo veel belangrijker, dus ik investeer die tijd / rijtijd nu wel, maar e.e.a. kan heel wat intensiever / ontspanner op wat kortere afstand ;)
quote:amg schreef op 15 november 2013 @ 16:19:

Tinder is ook wel grappig...Ik ben altijd wat huiverig voor Apps die dingen doen met mijn Facebook. Wie garandeert er dat er niet ineens allerlei publiek zichtbare shit van zo'n app op de Facebookpagina's terecht komt waar mijn neefjes en nichtjes op zitten te kijken???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven